piątek, 10 listopada 2017

PERFECT WEDDING SHOES

Kilka dni temu świętowaliśmy miesięcznicę ślubu, ale zamiast przeglądać zdjęcia lub film z tego jednego, jedynego dnia (z niecierpliwością czekamy na materiał od podwykonawców) - przejrzałam wszystkie migawki, które tworzyliśmy podczas całych przygotowań. Uważam, że jest to fajny pomysł,  ponieważ wracają wszystkie emocje, a nawet wzruszenie wielu rzeczom towarzyszące, więc jeżeli jesteście przed lub w trakcie - polecam uwiecznić przedślubny maraton po sklepach, butikach, drogeriach, restauracjach, próby pierwszego tańca, pakowanie zaproszeń etc. Gdy już będzie 'po wszystkim' z uśmiechem na buzi do nich wrócicie. ;-)


Jak każda Panna Młoda chciałam wyglądać w tym dniu po prostu pięknie, a z racji tego, że suknię ślubną wybrałam dosyć prostą i skromną - dodatki oraz małe akcenty stanowiły przysłowiową wisienkę na torcie. W dzisiejszym wpisie postanowiłam napisać parę słów o butach, ponieważ otrzymuję od Was wiele wiadomości, w związku z wcześniejszymi wpisami na ten temat.  
Zanim trafiłam do Ksis Wedding Shoes (opowiadałam Wam o tym miejscu TU i TU) przejrzałam wszystkie sklepy internetowe, stacjonarne, a nawet szukałam wśród największych projektantów, ale dosłownie nic nie mogłam znaleźć - albo były zbyt skromne, albo tak 'bogate', że aż tandetne. Całe szczęście trafiłam do sióstr Ksis i to własnie u Nich znalazłam moje wymarzone 'pantofelki Kopciuszka'...

Poza wyjątkowością tego bajkowego miejsca urzekła mnie również atmosfera oraz podejście Kasi i Karoliny do każdej Panny Młodej. Moją pierwszą wizytę rozpoczęła dłuuuga rozmowa ze szklanką pysznej lemoniady w dłoni, podczas której śmiałyśmy się i konwersowałyśmy jak dobre kumpelki - o stylu, miejscu ślubu, o moich upodobaniach, o sukni ślubnej oraz o tym jaki efekt chciałabym uzyskać.
Finalnie skupiłyśmy się na zakrytych butach (ślub w październiku), które miały być nie tylko piękne i oryginalne, ale również wygodne. Wybrałyśmy poniższe cudeńka - model Claudia (KLIK) wykonany z  delikatnej siateczki obsypanej kamieniami Swarovskiego, oryginalnie wycięte szpilki Eve (KLIK) z połyskującej satyny, brokatową biel w modelu Ella (KLIK), pastelowe czółenka marki Bourne (KLIK) z mocno zdobionym noskiem oraz przykuwające moją uwagę od samego początku połączenie klasyki pantofla z subtelnością sandałka w modelu Barnes - Badgley Mischka (KLIK).


Jako estetka byłam zachwycona starannym i bardzo ładnym zapakowaniem moich idealnych w każdym calu butów. Hmm...mój uśmiech mówi sam za siebie, prawda? :-)

Z wielką ekscytacją rozpakowywałam buty w domu oraz przymierzałam je setki razy i z każdym kolejnym razem podobały mi się jeszcze bardziej. Cieszyłam się jak dziecko - myślę, że każda Panna Młoda zna to uczucie...;-)


Zdjęcie nie oddaje w pełni ich uroku. Model Barnes (KLIK), który wybrałam miał misternie wykonane i pięknie mieniące się zdobienie na nosku z delikatnych perełek i kryształków. Niemal identyczny kolaż z błyskotek miałam w sukni, dlatego uważam, że nie mogłam znaleźć lepszych butów do mojej ślubnej stylizacji. Dziękuję Ksis Wedding Shoes! :-*
Mam nadzieję, że wpis Wam się spodobał, a jeżeli są tu przyszłe Panny Młode -
dajcie znać w komentarzach na jakim etapie jesteście. :-) Zazdroszczę, 
że TEN dzień jest nadal przed Wami. :-) :-)

Miłego weekendu! :-*

46 komentarzy:

  1. Wiedzialam ze wybierzesz te buty jak tylko wrzucilas fotorelacje z pierwszej wizyty w ksis :))) Sa przepiekne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia...;-)

      Usuń
  2. Ja wychodzę w grudniu za mąż i udało mi się kupić szpilki u dziewczyn na promocji. :D Ja kupiłam takie jak te biale tylko w kolorze różowym. :) Doskonale rozumiem twoją ekscytacje, mam to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne buty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne i misternie wykonane. :-)

      Usuń
  4. Ania jestem ciekawa jakie buty bys mi doradzila z aktualnej kolekcji. Czy moglabym napisac maila? Doradzisz? :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem mocno antyślubna, ale buty są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, ale buty zachwycają *,*

      Usuń
  6. Aniu czy jest możliwość obserwowania Cię na instagramie? Śledzę Twojego bloga juz od kilku lat :) wysłałam Ci zaproszeniena insta :) będzie mi miło jeśli będę mogła Cię obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odkryta pięta ? Białe buty ?😭🙄co za bez guście ... 🙁🙁🙁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba u Ciebie

      Usuń
    2. Też nie lubię białych butów ślubnych, nie wiem, dlaczego nadal tyle dziewczyn się przy nich upiera, chociaż w sklepie jest teraz taki ogromny wybór innych kolorów.
      Nie twierdzę, że trzeba zakładać czerwone czy niebieskie, ale przecież wszelkie beże, pudrowe róże i wanilie wyglądają dużo lepiej.
      Białe kojarzą mi się z PRL-em i czasami niedoboru.

      Usuń
    3. Hahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahaha Anonimy widzę w formie :D

      Usuń
    4. Jak można powiedzieć o kimś bezguście? To bardzo niegrzeczne, bo każdy ma inny gust, a to wynika z innych potrzeb estetycznych, intelektualnych, duchowych etc. Tolerowanie tych odmienności jest wpisane w zasady savoir vivre. Proponuję poczytać czym jest gust i co na niego wpływa. :-)

      A tak na marginesie - białe buty od dawna nie są łączone z kiczem, wręcz wróciły do łask i nie mam tu na myśli jedynie mody ślubnej. :-)

      Usuń
    5. Aniu może taki post edukacyjny?

      Usuń
  8. na początku nie byłam do nich przekonana, ale jak zobaczyłam je teraz na Twoich stopach to w zupełności rozumiem Twój zachwyt, są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie spodobaly jak Anka wrzucila filmik na instastory i tam tak pieknie blyszczaly, no rewela <3

      Usuń
    2. Dzięki Dziewczyny! :-)

      Usuń
  9. Wszystkie śliczne! Na pewno zajrzę do Ksis jak wreszcie uda nam się ogarnąć kwestię ślubu... wciąż nie ma na to czasu! :( jak buty sprawdziły się na ślubie? Słyszałam, że niestety mocno niszczą się w czasie zabawy... może pomyślisz o wpisie, który uporządkowałby kwestię przygotowań do ślubu? Ogrom rzeczy do załatwienia mnie przytłacza i nie wiem za co się zabrać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz znaleźć czas na ślub! Dobra organizacja i niedługo staniesz na ślubnym kobiercu. :-)
      Moje buty nie ucierpiały, aż tak bardzo, wiadomo że nie wyglądają jak nowe, ale oddam do czyszczenia i już. :-) Nie zamierzałam się martwić takimi rzeczami w dniu ślubu. To jedyny dzień w życiu, więc nie oszczędzałam niczego. ;-)

      Usuń
  10. Ann a co myslisz o tej kolekcji BM jewel? Sylwester, karnawał, ktory model byswybrala?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że kolekcja jest świetna, a najbardziej podobają mi się sandałki Aliza. :-)

      Usuń
  11. Cześć, Aniu!
    Zdjęcia,które prezentujesz na blogu są tak piękne, że można oglądać i oglądać.
    Niby nic wielkiego nie pokazują,a mają swój urok.
    Wszystkiego,co najlepsze i najpiękniejsze w nowym etapie!


    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu ,a ja mam inne pytanie do Ciebie. Jak zwracasz się do rodziców Twojego męża? Teść\teściowa czy mamo\tato??? Wiem że to jest dość delikatny temat, ale jestem ciekawa jak to u Ciebie wygląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Po pierwszym wpisie o butach były moim faworytem, mimo że mocno zdobne, to bardzo wdzięczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu czy pokażesz swoją suknie ślubną? :) bardzo chciałabym zobaczyć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, dlaczego dajesz rady na temat LEK-u, skoro go nie zdawałaś? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złe informacje. Zdawałam. Pozdrawiam. :-)

      Usuń
    2. ok, zdawałaś, ale przecież nie zdałaś :) pozdrawiam

      Usuń
    3. Nadal złe informacje. Zdałam. :-) :-)

      Usuń
  16. Nie pisałaś Lek-u :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehhh...brak mi słów. :-) Miłego wieczoru. :-)

      Usuń
    2. O Boże, a co to za różnica? Może jeszcze prześledźcie, jakie oceny miała Ania z edukacji zintegrowanej, bo to przecież powinno wszystkich obchodzić?

      Aniu, co tam nam będziesz pokazywać buty ślubne, lepiej wstaw skan świadectw. Najlepiej od 1. klasy SP. I skan indeksu. Chociaż za Twoich czasów to już pewnie obowiązywał elektroniczny ;).

      Usuń
  17. Nigdy nie zrozumiem, kto ma interes w takich komentarzach. Mnie to w sumie bawi, ze ktoś nie może znieść, że komuś się po prostu szczęśliwie żyje. Może im sie tez kiedyś poszczęści i nie będą musieli wylewać swoich frustracji na kimś ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tego nie rozumiem. :-) Miłego wieczoru! :-*

      Usuń
  18. Świetne propozycje. Bardzo mi się spodobały. Sama szukałam butów tutaj. Są gusta i guściki, także tamtymi komentarzami nie musisz się przejmować! Powodzenia życzę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A pokazesz cala swoja stylizacje slubna? Buty cudowne, inne i oryginalne :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, a jakie wybrałaś perfumy w dniu swojego ślubu?

    Monika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)