sobota, 30 września 2017

BYE BYE SUMMER

Nigdy nie wiem jak powinnam zacząć wpis po dłuższej nieobecności, a w związku z tym, że nie chciałabym się zbyt długo tłumaczyć - wiedzcie, że owa cisza jest jak najbardziej uzasadniona. :-) W dzisiejszym wpisie mały MIX, w którym wydaje mi się, że każdy znajdzie coś dla siebie. Nie przedłużam - zapraszam i witam ponownie! :-)




kurtka - Levi's, jeansy - SheIn, zegarek i bransoletka - Daniel Wellington,
okulary - D&G, buty - SKECHERS (butyjana.pl), szalik - Tommy Hilfiger

Zawartość wrześniowej edycji pudełka beGLOSSY jest absolutnie genialna - podoba mi się każdy produkt. :-) BEAUTY FACTORY, bo tak został nazwany ostatni box zawiera w sobie produkt, który polecałam Wam już parę lat temu, a mianowicie odżywczą pomadkę z peelingiem marki SYLVECO. Jeżeli nie miałyście okazji jej wypróbować do tej pory - szczerze polecam. Godna zarekomendowania jest również błyskawiczna odżywka do włosów PANTENE 3 Minute Miracle, a także lakier hybrydowy marki NEONAIL.
Natomiast moje 3 topowe produkty  to koreańska maseczka do twarzy w płachcie BELLEZA CASTILLO, dermatologiczny żel do mycia twarzy marki URIAGE oraz nowość w postaci balsamu do ciała BARNANGEN All Over Rescue Body Balm - mocno nawilża skórę i przepięknie pachnie. :-)
 ...a jeżeli żegnamy lato, to chciałabym podzielić się z Wami moim ulubionym deserem o tej porze roku. Mowa o owocach pod słodką i rozpływającą się w ustach kruszonką. :-) Przepis krótki, wykonanie dziecinnie proste, a w dodatku zajmuje zaledwie kilka minut. Smak? Obłędny. :-)
 SKŁADNIKI
owoce: 3 jabłka, 2-3 łyżki cukru, szczypta cynamonu, garść rodzynek
kruszonka: 1 szklanka mąki pszennej, pół szklanki cukru, 70g zimnego masła, szczypta soli i 1/4 łyżeczki do pieczenia

PRZYGOTOWANIE
Jabłka obieram, kroję na małe kawałki, posypuję rodzynkami, cukrem i cynamonem.
W misce łączę wszystkie składniki na kruszonkę, ugniatam - odrywam kawałki ciasta i układam na owocach. Następnie wstawiam do rozgrzanego piekarnika (180 stopni), piekę do zarumienienia, czyli około 20-30 minut. :-)
Miłego wieczoru! :-*

20 komentarzy:

  1. Aniu, wyglądasz przepięknie! ❤️ Czy można powiedzieć, że to małżeństwo Ci tak służy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tp już po? Gratulacje😱😍

      Usuń
  2. Fajnie byłoby gdybys zrobiła post o botkach na koturnie i nie tylko na jesień bo bardzo cenie sobie Twój gust a jestem właśnie przed kupnem, zapewne jak wiele innych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło Cię widzieć!

    Ewa B.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, WRESZCIE! Już umierałam z tęsknoty! Domyślam się, co Cię stopowało przed publikowaniem postów - najważniejsze, że wróciłaś! Choć przyznam szczerze, że dziś weszłam tu bez większej nadziei na nowy wpis...

    Zaintrygował mnie przepis. Tak się składa, że mam na pozbyciu kilkanaście jabłek, które kupiłam kiedyś w hurtowej ilości dla konia, ale nie zdążyłam mu wszystkich zanieść. Gdyby nie to, że nie mam w domu masła, pewnie już bym zakasała rękawy i nurkowała do szafki w poszukiwaniu blachy do pieczenia :) A tak w ogóle, to jabłka bardzo miło mi się kojarzą, bo kiedy byłam mała, mama bardzo często robiła na weekend szarlotkę albo deser z ryżem i jabłkami.

    Domowe ciasta w ogóle mają dla mnie dużo uroku w sobie. Kojarzą mi się z ciepłem domowego ogniska.

    Nieświadomie rozbawiłaś mnie nietypowym składnikiem: "1/4 łyżeczki do pieczenia" ;) Obawiam się, że nie mam w domu takiej łyżki ;)

    Pozdrowienia z - o dziwo! - słonecznej i ciepłej dziś Irlandii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ann no nareszcie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba upiekę zrobiłaś mi smaka :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu jaki masz kolor lakieru hybrydowego??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a na którym zdjęciu widzisz lakier hybrydowy??

      Usuń
    2. W tekście jest mowa o lakierze, ale pewnie oglądałaś tylko zdjęcia

      Usuń
    3. Tak to właśnie jest jak się tylko ogląda obrazki a nie czyta treści...

      Usuń
  8. Ładnie wyglądasz. Widać, że szczęśliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, można prosić link do tej bluzy Nike?
    P.S Tez uwielbiam owoce pod kruszonką ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, który to dokładnie model butów?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten deser <3 A Ty jak zwykle urocza... nie rób więcej takich przerw! Miłego wieczoru. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu pokażesz coś z Twojego pięknego dnia?

    OdpowiedzUsuń
  13. Lekarzem jakiej specjalności jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  14. Every post of yours is worth reading. Your writing style was perfect. Keep writing. buy bollywood lehenga online

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekaliśmy :) Wyglądasz wspaniale, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)