czwartek, 3 sierpnia 2017

MY FAVORITE SUMMER SERUM

Lato w pełni, pogoda dopisuje, słońce nas rozpieszcza, ale czy pamiętacie o skórze? Mam nadzieję, że nie muszę przypominać o kremach z filtrem i odpowiednim nawodnieniu organizmu? ;-) Dziś chciałabym polecić Wam skoncentrowane serum intensywnie nawilżające Bioderma Hydrabio Serum, które towarzyszy mi od ponad miesiąca, ale w tym miejscu warto zaznaczyć, że cała linia 'hydrabio' jest bardzo udana oraz odpowiada moim potrzebom. Piszę z przekonaniem, ponieważ nie po raz pierwszy się z nią spotykam - jakiś czas temu polecałam Wam nawilżający krem Hydrabio Perfecteur SPF 30, którego zużywam już trzecią tubkę. ;-) Wracając do tematu dzisiejszego wpisu - serum przeznaczone jest do mocno odwodnionej i wrażliwej skóry, po kuracjach wysuszających lub po ekspozycji na słońce. Fantastycznie nawilża, nie zapycha, nie podrażnia, ma lekką konsystencję, dzięki której błyskawicznie się wchłania oraz doskonale sprawdza się pod makijaż, a także fajnie współpracuje z kremem i jest baaaardzo wydajne.  Kolejnym plusem jest wygodne w użytkowaniu i higieniczne opakowanie z pompką.       


Produkt aplikuję codziennie rano (2 pompki) po dokładnym oczyszczeniu twarzy płynem micelarnym  Hydrabio H2O, a następnie nakładam dodatkowo krem z filtrem i krem BB. Wydawać by się mogło, że za dużo już tych kosmetyków, ale moja cera chłonie serum jak gąbka (nie ważne czy dam 2 pompki, czy podwójną porcję), a krem i podkład się nie roluje. :-) Jestem ciekawa jak wygląda Wasza poranna pielęgnacja latem - koniecznie dajcie znać w komentarzach. :-)  

Miłego wieczoru! :-*

33 komentarze:

  1. Aniu, a używasz jeszcze serum Resibo? Ja kupiłam pierwszy flakon miesiąc temu i jestem zachwycona! Przez przypadek wpadłam na Twoje konto na Instagramie... Czy to znaczy, że powracasz do dodawania zdjęć tam? Jeśli tak to bardzo fajnie, miło było oglądać Twoje zdjęcia częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od stycznia do mniej więcej czerwca używałam Resibo, latem przerzuciłam się na inne kosmetyki, ale jesienią na pewno do niego wrócę. :-)

      Usuń
    2. Odnośnie insta - jeszcze nie wiem. ;-)

      Usuń
    3. Aniu, wysłałam prośbę o umożliwienie obserwacji Twojego konta na instagramie (micinka87) - mam nadzieję, że się zgodzisz. Jestem wielką fanką Twoich zdjęć :-) Aktualnie stawiam swoje pierwsze kroki w dziedzinie fotografii, co sprawia mi ogromną przyjemność. Zastanawia się czy znasz może jakieś książki w tej tematyce, czy możesz coś polecić?

      Usuń
  2. Jeszcze całkiem niedawno wychwalałas serum Resibo, ze najlepsze, ach i och. Teraz to jest najlepsze? Sponsor sie zmienił?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złośliwość? :-)
      Jeżeli już się chcesz do czegoś przyczepić to powinnaś rozeznać się w temacie - Resibo polecałam Wam w styczniu i mówiłam, że stosuję je na noc. Poza tym nie wyobrażam sobie stosować serum na bazie olejków w upalne dni pod kremy z filtrem, ale KTO CO LUBI. :-)

      Usuń
    2. Hahaha :) ale baby sa wredne i zazdrosne :) nic Ci do tego czy sponsor sie zmienił czy jest czy nie ma, o!

      Ja od wielu wielu lat używam Sensibio h2o biodermy i moim zdaniem jest niezastąpiony!

      Usuń
    3. Serum Resibo nie nadaje się na obecną pogodę (ostatnio nawet temperatury po 35-37 stopni) gdzie nawet lekki krem wydaje się spływać z twarzy. Ja mam bardzo suchą skórę, która lubi bogate konsystencje, ale też zmieniam je na lekkie formuły w okresie letnim, bo inaczej bym się zamęczyła i wszystko by się topiło. Kogoś dziwi dopasowanie pielęgnacji do warunków pogodowych/pory roku? Aaa, przecież to zwykłe czepianie się, zapomniałam :D
      Niebieską serię Biodermy bardzo lubię na ten czas właśnie.

      Usuń
    4. Moim zdaniem to serum nadaje się na każdą pogodę pod warunkiem używania go tylko na noc.

      Usuń
    5. Niem nie złośliwość, tylko dociekliwość. Jesteś po prostu bardzo nie wiarygodna w swoich rekomendacjach, co chwile jakiś inny produkt jest Twój ulubiony. Tak, tak wiem- jest wiele innych blogów.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    6. Anonimie, chyba nigdy nie widziałaś blogów kosmetycznych i kanałów urodowych na youtube, tam to dopiero co chwilę jest inny ulubieniec, 5 nowych kremów każdego miesiąca, 10 podkładów i każdy jest naj naj. Ania pokazuje mało kosmetyków, zresztą tematem przewodnim jest tu moda i styl ;) Jak ktoś pokaże jedno serum na 2 lata to wtedy jest wiarygodny a jak dwa różne w jednym roku to już nie?

      Usuń
  3. Ja tez uwielbiam to serum ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle piekne zdjecia, a serum na pewno kupie bo tonik juz mam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Po twojej recenzji kremu Perfecteur kupiłam krem i kupuje do dzis jak dorwę na promocji, wiec teraz koniecznie musze dorwać serum. Dzuewczyny, w superpharm sa fajne promocje często na bioderme 💕

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu używam tego serum od 2 tygodni i jestem zadowolona. Jest teraz w promocji w aptece po 24,90 zł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetna cena, w której aptece? :-) :-)

      Usuń
    2. No właśnie miałam pytać o cenę... Jakieś konkrety co i gdzie w promo?
      Aniu, dzięki za polecenie, właśnie szukam dobrego serum. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    3. Widziałam w Aptece Melissa to serum za 24, 90 zł. Pozdrawiam :)

      Usuń
    4. I aptekawaw

      Usuń
  7. Ja generalnie sie bardzo lubie z produktami biodermy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też bardzo lubię to serum :) Pod makijaż jest super:) Na noc łączę je z kremem z tej samej linii. Dzięki temu skóra jest nawilżona ale nie za bardzo obciążona, a to bardzo ważne przy mieszanej cerze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu jaki bukiet bedziesz miała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały z duuużą ilością zieleni. :-)

      Usuń
  10. Serum jeszcze nie uzywałam ale skusze się ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, czy jest taka możliwość, że widziałam Cię dziś rano w Warszawie w okolicach Parku Szczęśliwickiego? :)
    Pozdrawiam,
    Wiola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Wiolu, niestety nie, pozdrawiam! :-*

      Usuń
  12. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować tych kosmetyków, ale wszystko przede mną! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam to serum,używam od lat i podzielam zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kupilam to serum z ciekawości, w dobrej cenie bo za ok 25 zł, ale jak dla mnie ma zbyt intensywny zapach, aż Buzka lekko szczypie, pewnie zuzyje na szyję

      Usuń
  14. Używałam kiedyś tego kremu, był fantastyczny, super dawał sobie radę zimą. Z Biodermy chyba wszystkie kosmetyki mi pasowały, seria różowa też jest ok :)

    Pozdrawiam
    Misia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)