niedziela, 6 sierpnia 2017

AT THE MOMENT - NUUNA

Zanim się obejrzałam - przyszedł sierpień, a zwykle o tej porze roku kompletowałam `papierniczą` wyprawkę i chociaż szkołę oraz studia mam za sobą - nadal uwielbiam zapach nowego papieru, ładne zeszyty, zakładki, karteczki, kolorowe zakreślacze etc. Wiadomo, że nie potrzebuję już owych dobroci w gigantycznych ilościach, ale ładny notes lubię mieć zawsze pod ręką. Notatniki i kalendarze to gadżety, które bardzo ułatwiają mi organizację nie tylko kolejnego tygodnia, czy miesiąca, ale również pełnią inne funkcje - w jednym zapisuję najważniejsze rzeczy związane z moim zawodem, w drugim gromadzę  przepisy, w trzecim zapisuję istotne daty/wydarzenia i tak mogłabym wymieniać dłuższą chwilę. ;-) Aktualnie mam ten komfort, że nie muszę iść w ilość, lecz w jakość i tym sposobem dochodzę do tematu dzisiejszego wpisu, a mianowicie NOTESY NUUNA. 





Wbrew pozorom znalezienie idealnego notesu nie jest łatwe, ponieważ to, że musi być dopasowany do naszych potrzeb to jedno, ale żeby chciało się po niego sięgać - musi cieszyć oko ładną okładką, prawda? :-) Na przeciw wyszło NUUNA COLLECTION, które nie zmusza nas do kompromisów w tej kwestii, ponieważ doskonale łączą piękno z funkcjonalnością, a także nowoczesne materiały o bardzo wysokiej jakości z trendem eko - modele wykonane są ze zmielonych resztek skór, czy jeansu. 
Voyager M (klik) - to seria notesów wyposażona w elastyczny pasek - świetna zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet. ;-)


Czarno-złoty motyw na miękkiej, białej skórze wygląda niezwykle elegancko - Graphic S White Smooth Bonded Leather -My Selfie (klik)

W tym notesie zakocha się każdy miłośnik podróży - kojarzycie ten magiczny widok z okienka samolotu? Srebrny, połyskujący na czarnej, matowej skórze wygląda równie pięknie - Graphic L Traveller Nightflight Over Nyc Silver (klik)


Ten z pozoru zwyczajny, skórzany, biały notes w dzień, zmienia się w panoramę wielkiego miasta nocą, a wszystko za sprawą motywu wykonanego farbą fluorescencyjną, która w ciągu dnia zasila się światłem słonecznym - Graphic L White Smooth Bonded Leather -Glowing Pixel (klik)

Mój notes pochodzi z kolekcji GRAPHIC L 16 i służy mi od ponad roku. Prêt-à-porter, czyli „gotowe do noszenia” zostało zgrabnie przekształcone na „Prêt-à-écrire” - „gotowy do zapisu". Szykowny, w czarno-białe paski, w moim odczuciu prezentuje się doskonale i bardzo często mi towarzyszy. Warto zaznaczyć, że jakość jest niesamowita - okładka wykonana ze zmielonej skóry (obróbka odbywa się przy pomocy fachowych urządzeń z najwyższej półki - takich samych używa marka Louis Vuitton przy obróbce torebek), w środku najwyższej jakości szwedzki, ekologiczny papier MUNKEN 120 g zadrukowany w kropki, a co najistotniejsze - dobrze przyjmuje atrament, tusz, czy kolor z flamastrów i nie przebija na drugą stronę. ;-) 
Notes GRAPHIC L Black Smooth Bonded Leather (klik) - w sklepie artcards zostały ostatnie egzemplarze, kto pierwszy ten lepszy. ;-)


Hmm…co więcej? Każdy notes przechodzi przez specjalistyczny proces technologiczny, wyróżniają się perfekcyjnie zadrukowanymi krawędziami bloku, ich design otrzymał nagrodę Red Dot Design Award w 2016 roku, a z racji tego, że powstają w limitowanych nakładach - można uznać je za kolekcjonerskie. Sama otrzymałam go w ubiegłym roku w prezencie i uważam, że to świetna propozycja na podarunek dla kogoś lub…samej siebie. ;-)


Czarno-biały notes już mam, więc kolejny chciałabym w kolorze i na pewno będzie to któryś z tych poniżej, dajcie znać w komentarzach, który podoba Wam się najbardziej. :-)

To słynne powiedzenie należy do Pablo Picasso, a mi poza cytatem podoba się również subtelna kolorystyka - Graphic S Grey Jeans Label Material -Everything (klick). W tych samych barwach są notesy: Kaleidoscope (klik) oraz Muse (klik).
Notesy z kolekcji Nuuna Specials (klik).

Mały notes w wersji minimalistycznej, dla Ciebie oczywiście. ;-) - Graphic S Grey Jeans Label Material -This Is For You (klik)

Baaardzo podoba mi się połączenie pudrowego różu z luksusowym, połyskującym, złotym sitodrukiem, Glossy Lips (klik), Super Star (klik)

 Hmmm...a może spisywać swoje myśli i pomysły w CHMURZE? :-)



Notesy z kolekcji SHINY STARTLETS (klik) prezentują się szalenie elegancko.


Jeżeli zainteresowała Was oferta sklepu artcards - notesynuuna.pl (klik) mam dla Was niespodziankę, czyli RABAT o treści: D36H28J4, który obniży wartość Waszego zamówienia o 10%.  Kod rabatowy jest ważny do 31.08.2017. :-)

Udanych zakupów i miłej niedzieli! :-)

25 komentarzy:

  1. Przydatny post, dzieki Ann! Akurat rozglądam się za ładnym i solidnym notesem do Anatomii (pierwszy rok lekarskiego) który bedzie fajna pamiątka na lata. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję studiów, powodzenia! :-)

      Usuń
  2. Mi najbardziej podoba sue Twój notes. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z niego bardzo zadowolona, polecam. :-)

      Usuń
  3. A do kiedy jest ważny kod?

    OdpowiedzUsuń
  4. Te czarno białe troche męskie, pastelowe zdecydowanie fajniejsze 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy znajdzie coś dla siebie. :-)

      Usuń
  5. Mnie kusi ten cały złoty, wyglada pieknie i cena przyzwoita :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też. :-) Na stronie nuuna znajdziesz też inne - np. różowy perłowy. :-)

      Usuń
  6. Tego potrzebowalam! Mam w domu fana gladkich zeszystow, ktore ciezko znalezc, zwlaszcza gdy maja ywgaldac ladnie. Przyjze sie ich ofercie blizej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpis okazał się pomocny. :-)

      Usuń
  7. Cena troche przegięcie...:-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyższa jakość musi mieć wyższą cenę.

      Usuń
  8. A jaki Ty niby masz zawód ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania jest lekarzem. ;-) może się jakoś z tym nie obnosi, ale już ładnych parę lat prowadzi bloga i stale czytelniczki są w temacie. ;-P mam rozumieć Anonimie że Twój to HEJTER? ;-)))

      Pozdrawiam! Agnieszka ;-)

      Usuń
    2. anonimie a Ty jaki masz zawód?

      Usuń
  9. Cudowne notesy! Jako miłośniczka dzienników, zapisków i wszelkiego rodzaju wyrobów papierniczych z pewnością skuszę się na jeden z nich... albo nawet na kilka! Ciekawie prezentują się te z motywem chmury, chociaż osobiście nie potrafiłabym prowadzić notatnika bez linijek lub kropek. Ot, problemy ze świata perfekcjonistki :)

    A cena - miałam notatniki i z Empiku, i z Aliexpress, i z Moleskine... Rozpiętość cenowa ogromna, nie mówiąc już o jakości tworzywa. Do codziennych notatek w stylu "do kupienia"/"do zrobienia" wykorzystuję tanie bloczki dostępne w każdym markecie, jednak do prowadzenia dziennika lub zapisywania wartościowych cytatów wybieram coś, co jest nie tylko praktyczne,lecz także przyjemne dla oka.

    Swoją drogą, zbliża się pierwsza rocznica mojego ślubu (tzw. papierowa), więc z pewnością rozważę Twoją propozycję podczas kupowania idealnego prezentu dla mojego Męża :)

    Pozdrawiam
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Aniu :) bardzo się cieszę, że powstał taki wpis :) także jestem miłośniczką notesów, które BARDZO mi służą w pracy. Codziennie jakaś notatka ze spotkania, zaplanowanie zadań, przelanie na papier własnych pomysłów, przemyśleń - gdybym miała mieć notes z wyrywanymi kartkami, to z pewnością zgubiłabym się w tym wszystkim ;)
    Do tego staram się dobierać takie notesy, które nie są za duże i nie są za małe. Idealny jest dla mnie format A5 - najbardziej lubię Business Journal firmy Oxford - ma także porządny papier. :) a orientujesz się może, czy Nuuna ma także w takim formacie notesy? :)
    Robią wrażenie!
    Udanej niedzieli Aniu,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie notesy aż zachęcają do prowadzenia zadbanych i rzetelnych notatek! Bardzo, ale to bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam Aniu,
    Ja troszkę w innym temacie, mam nadzieję że nie zostanę napiętnowana.. brrr ;-)
    Ponieważ bardzo długo obserwuje Twojego bloga chciałam zapytać o Twój telefon czy jesteś zadowolona z iPhona (6?) i jaką proponujesz pamięć jeśli ktoś jest na jego kupnie. Czy cena jest adekwatna do jakości robionych zdjęć, baterii oraz jego sprawności ogólnej?

    Będę bardzo wdzięczna za poradę i mini recenzję ;-) może osoba która posiada go nieco dłużej jak Ty, jest w stanie powiedzieć coś więcej. Z góry dziękuję.

    O.P.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie mam pieniędzy by kupic od tak taki drogi notes, ale juz wiem co wpisze w liście do Mikołaja. 😎

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie to są az za ładne zeby w nich pisac :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super notesy szczególnie te z mocowaniem na telefon :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)