czwartek, 10 sierpnia 2017

3 STYLIZACJE + KONKURS KSIS

Cześć Dziewczyny! Pamiętacie niedawny wpis 'Z wizytą w Ksis wedding shoes..' (klik)? Z ogromną przyjemnością odwiedziłam to miejsce ponownie w celu podjęcia ostatecznej decyzji odnośnie moich butów ślubnych...ale na samych szpilkach się nie skończyło.;-) Bardzo miło spędziłam czas z Kasią oraz Karoliną na długich rozmowach, popijając lemoniadę, przymierzając ciuchy, biżuterię...i w ten sposób zrodził się pomysł stworzenia 3 stylizacji, które udowodnią, że białe obuwie nie jest zarezerwowane wyłącznie na uroczystość zaślubin, ponieważ równie dobrze sprawdzą się w wieczornych, czy koktajlowych stylizacjach.



Pierwsza stylizacja to niezwykle elegancka sukienka koktajlowa z kolekcji Bourne Clothes, która łączy w sobie dwa nieśmiertelne trendy, czyli paski i grochy. Podoba mi się kombinacja delikatnej góry i obszernego dołu podkreślająca talię. Do takiej bazy dobrałyśmy białe, klasyczne szpilki oraz delikatną biżuterię Heleny Noelle. Myślę, że to ciekawa stylizacja nie tylko na wesele, ale również do teatru.                              
sukienka - KLIK, szpilki - KLIK, biżuteria - KLIK

Bardzo podobny model w połyskujące pasy - KLIK. :-)

Druga stylizacja jest moją ulubioną - błękitny kombinezon z nogawkami typu 'culottes' marki Bourne Clothes wygląda szalenie szykownie w połączeni z białymi dodatkami. Uważam, że taki zestaw jest ciekawą alternatywą dla klasycznych sukienek na wesela, poprawiny, komunie etc. ;-)
kombinezon - KLIK, żakiet - KLIK, szpilki - KLIK, kopertówka - KLIK, biżuteria - KLIK
Trzecia stylizacja jest już bardziej w stylu casualowym, ponieważ efektowną spódnicę w pastelowe kwiaty z kolekcji Bourne Clothes połączyłyśmy z bawełnianym topem i klasycznymi, połyskującymi czółenkami, ale wystarczy zmienić górę na białą, oversizową koszulę, aby uzyskać elegancki zestaw. :-)
spódnica - KLIK, szpilki - KLIK, biżuteria - KLIK


K  O  N  K  U  R  S  

Na facebooku Ksis Wedding Shoes - KLIK do niedzieli (13.08.2017) trwa konkurs, w którym do wygrania są ciuchy z kolekcji Bourne Clothes oraz bony na zakupy. Zasady wzięcia udziału są bardzo proste, a nagrody szalenie kuszące. Powodzenia! :-)

S  A  L  E  

...poza konkursem siostry Ksis przygotowały Wam również niespodziankę w postaci kodu rabatowego: KSIS, który obniży kwotę Waszych zakupów zarówno na stronie KSIS.pl (KLIK), jak i stacjonarnie o 40%!!!:-)

...a oto One - Kasia i Karolina. :-)


Miłego wieczoru!:-*

48 komentarzy:

  1. Znowu te piekne wnętrza 😍😍😍 Aniu w każdej stylizacji wyglądasz pieknie, ale pierwsza zdecydowanie wymiata! Dzieki za info o konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i raz jeszcze zachęcam do udziału w konkursie. :-)

      Usuń
  2. Siostry wygladaja na bardzo wesołe az chce sie tam zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo miłe, pomocne i uśmiechnięte. :-)

      Usuń
  3. A jakie buty wybrałaś oczywiście nie powiesz, tajemnica ze ja piernicze ... :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce taki post na blogu. :-)

      Usuń
  4. W tej sukieneczce w grochy wyglądasz jak jakas księżna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, dziękuję! Chyba każda z nas może poczuć się wyjątkowo w takiej stylizacji i wnętrzu. ;-)

      Usuń
  5. Jejku jak tam pieknie ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zestawy, kusisz tymi butami ojjjjj kusisz. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie to dobry czas by się skusić -40%. :-)))

      Usuń
  7. Buty super, chociaż ja się nie mogę przekonac do takich spiczastych przodów... ;)
    Aniu zdradzisz ile ważysz? Masz śliczną figurę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waga nic nie znaczy, dlaczego kobiety tak strasznie liczą sie z kg?

      Usuń
    2. Łatwiej zapytać o wagę niż np o wymiary ;)

      Usuń
    3. Nie chciałabym podawać wagi, tym bardziej, że ważę mało i powinnam kilka kg przytyć, ale pracuję nad tym. ;-) Najprostszy sposób 'obliczenia' czy nasza waga jest w normie, czy nie to BMI.

      Usuń
    4. Ja bym chętnie Ania oddała Ci moje kilogramy... bardzo bym chciała być taka szczupła jak Ty! Chociaż BMI w normie bo 21,5 to jak dla mnie ideałem figury jest taka jak Twoja.

      Usuń
  8. Ja się wybieram do dziewczyn jakos pewnie w listopadzie jak juz zamówię suknie slubna, wiec mam madzieje Ze nowa kolekcja bedzie suuuuuuuuperowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie wyjątkowa. :-)

      Usuń
  9. Dla mnie naj naj naj jest stylizacja z kombinezonem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dzieło Kasi! :-) Na pewno będzie Jej bardzo miło. :-)

      Usuń
  11. Co za cudowne miejsce :)) świetne zdjęcia :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześlicznie wyglądasz w każdej stylizacji a te sukienki są cudowne lubię taką długość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I są bardzo porządne, ładnie się układają. :-)

      Usuń
  13. Ciekawie zobaczyć Cię Aniu w zupełnie innej odsłonie, w stylu a'la lata 60-te ;) buty Ksis są przepiękne, na pewno wezemę je pod uwagę szukając butów na własny ślub. Jeszcze z ciekawości zapytam - Wasz ślub będzie kościelny czy cywilny? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty które dobrałaś w drugiej stylizacji są przepiękne!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm, zgadzam się, a na żywo wyglądają jeszcze piękniej. :-)

      Usuń
  15. Super zdjęcia i swietne looki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu jak wypada rozmiarówka tych ostatnich butów (przepiękne😍)? Widzę ze na stroni nie ma już rozmiaru 37, a szpilki kupuję przeważnie w tym rozmiarze, aczkolwiek jak rozmiarówka jest zaniżona, to może i 38 by się nadały...

    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo, napisz do sióstr Ksis na Facebooku - z przyjemnością podpowiedzą Ci co i jak. :-)

      Usuń
  17. Wszystkie trzy stylizacje bardzo mi się podobają :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu ślicznie wyglądasz, jak dla mnie to sprzedałaś to, piękne zdjecia o wiele lepsze niz u dziewczyn na stronie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...może to wnętrze Ksis dodało sukienkom uroku. :-)

      Usuń
  19. Rewelka! 😍

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaskoczyłaś mnie Aniu bardzo pozytywnie, a w kombinezonie sie zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kombinezon jest jeszcze w wersji różowej. :-)

      Usuń
  21. Pięknie wyglądasz w każdej stylizacji, ale mój faworyt to błękitny kombinezon. Ten kolor, ahh :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W tych sukniach przypominasz królową Letycję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie podoba mi się kombinezon, krok jest chyba za nisko, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeden z ciekawszych postów na Twoim blogu. Bardzo podobasz mi się w sukience w paski i kropki. Obserwuję Cię od przynajmniej 2 lat a teraz sama założyłam blog. Będzie mi miło jeśli mnie odwiedzisz. Pozdrawiam. https://stylanny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Powiedz mi kochana czy te białe klasyczne szpilki są wygodne i nadają się dla Panny Młodej? :) mocno się nad nimi zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)