środa, 19 lipca 2017

Z wizytą w Ksis wedding shoes...


Która z nas będąc małą dziewczynką nie lubiła bajki o Kopciuszku? Myślę, że takich kobiet jest niewiele, tym bardziej, że ta historia jest ogromną inspiracją dla Panien Młodych poszukujących odpowiednich 'pantofelków' do tej jedynej, wymarzonej sukni od wielu, wielu lat. Jeżeli jesteście na tym etapie przygotowań - z ogromną przyjemnością podpowiem Wam gdzie znajdziecie buty, które sprawią, że poczujecie się wyjątkowo, a samo miejsce i jego aranżacja przeniesie Was w magiczny świat - byłam, widziałam, zachwyciłam się i specjalnie dla Was zrobiłam zdjęcia. Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić do kolejnej części wpisu...


Showroom Ksis założyły dwie siostry - Kasia i Karolina - nie tylko miłośniczki pięknych butów, ale również pasjonatki z wielką wiedzą na temat materiałów, produkcji obuwia, użytkowania poszczególnych tkanin, łączenia etc. Osobiście byłam pod wrażeniem. :-) Dziewczyny sprowadziły do Polski najbardziej pożądane marki takie jak Badgley Mischka, Bourne Shoes, Nina Shoes, które współpracują wyłącznie z najlepszymi butikami na świecie, a także spełniły marzenie o autorskiej kolekcji. Warto jednak zaznaczyć, że Showroom Ksis to nie tylko buty, ale również biżuteria, torebki oraz kreacje na wyjątkowe okazje. 
Zamszowe sandałki w stylu Boho - BOURNE (klik), model Candance 
Szpilki, które podbijają Pinterest i Instagram -  Badgley Mischka (klik), model Nilla
Jak już zauważyłyście każda para butów wygląda niczym małe dzieło sztuki. Przepiękne, bogate zdobienia na noskach/obcasach/piętach, mieniący się brokat, kryształy Swarovskiego, urocze kokardki, lub modne pompony - kolekcja jest naprawdę bardzo duża i można mieć problem z wyborem tej jednej, jedynej, wyjątkowej pary, ALE tutaj z pomocą przychodzą siostry Ksis. Wasza wizyta w salonie rozpocznie się od miłej rozmowy, podczas której opowiecie o stylu, a także miejscu wesela, wspólnie ustalicie co pasuje, co nie, jakie macie oczekiwania, jak wygląda suknia ślubna oraz ewentualne dodatki, jaki styl preferujecie, aż w końcu...usłyszycie kilka propozycji. W moim przypadku Kasia trafiła w samo sedno...;-) 
Łamana biel obsypana kryształami Swarovskiego - Ksis Wedding Shoes (klik), model Claudia
Miętowe szpilki z dekoracyjną broszką - BOURNE (klik), model May

Brokatowe szpilki z kokardą - Ksis Wedding Shoes (klik), model Ella
Sandałki z romantyczną ozdobą - Ksis Wedding Shoes (klik), model Naomi


Klasyczne czółenka z trzema czystymi kryształami - Ksis Wedding Shoes (klik), model Lacey
Delikatne sandałki na koturnie - Badgley Mischka (klik), model Abigail
Sandałki w kolorze perłowego różu - Badgley Mischka (klik), model Acute

W butiku znajdziecie nie tylko wysokie szpilki, ale również koturny, które idealnie sprawdzą się na weselach w plenerze, niziutkie obcasy do 5 cm, a także baletki z pięknymi, biżuteryjnymi broszkami.
Baletki - Badgley Mischka (klik), model Abella
Pantofelki 'Peep Toe' z kryształami Swarovskiego - Badgley Mischka (klik), model Pearson
Ozdoby ślubne JP BRIDES to ręcznie robione, minimalistyczne dodatki, które mogą stać się przysłowiową 'wisienką na torcie' w Waszej ślubnej stylizacji, ale nie tylko, ponieważ są na tyle delikatne, że z powodzeniam możemy je założyć do sukienek typu boho, a nawet zwiewnej, białej koszuli i jeansów. :-)
Przeurocze szpilki w brokatowej bieli - Ksis Wedding Shoes (klik), model Ella
Jeżeli chciałybyście sprawić przyjemność bliskiej osobie np. przyszłej Pannie Młodej :-) - fajną opcją są BONY PREZENTOWE, ważne przez 6 miesięcy od zakupu. Można je dodatkowo spersonalizować poprzez dodanie miłej dedykacji.
Tutaj stworzyłam komplet, z biżuterii i dodatków Heleny Noelle oraz szpilek z kolekcji Bourne England, jak Wam się podoba? :-)
Połączenie klasyki pantofla z subtelnością sandałka - Badgley Mischka (klik), model Barnes
Bardzo podoba mi się aplikacja pereł z delikatnymi kryształkami - na żywo robią ogromne wrażenie. :-) 
Więcej modeli zobaczycie w Showroomie w Warszawie na ulicy Czorsztyńskiej 10A lub na stronie internetowej https://ksis.pl, zachęcam również do odwiedzenia Ksis na facebook'u - dowiecie się o aktualnych promocjach i konkursach. :-)

Na dziś to już wszystko, dajcie znać w komentarzach czy Wy wybrałyście już swoje buty 
ślubne oraz czy spodobały Wam się moje propozycje z Showroomu Ksis. :-)

Miłego wieczoru! :-*

84 komentarze:

  1. Boze jak pieknie!!! Jak w pinterescie!!! Moj slub za 1,5 roku, ale teraz już wiem gdzie szukać idealnych szpilek. ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja pierwsza myśl była podobna. :-) Polecam to miejsce - na pewno znajdziesz coś dla siebie. ;-)

      Usuń
    2. Wyglada jak pokoik księżniczki, pieknie jest :)

      Usuń
  2. Aniu jak zwykle inspirujesz, zdradzisz jakie buty wybrałaś? Uwielbiam Twój gust wiec chciałabym pewnie ten sam model. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wybrałam, ale przy tak dużym wyborze to chyba zrozumiałe. :-)

      Usuń
  3. Oooo ale fajnie, juz myslalam ze sie nie doczekam propozycji butów ślubnych, a tu taki suprise <3 Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również cieszę się z tego wpisu, ponieważ wiem, że wiele z Was czekało na propozycje ślubnych butów. :-)

      Usuń
  4. Pierwszy raz slysze o tym miejscu i bardzo mnie zaciekawiałas. :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale miłe zaskoczenie. Ja swoją przygodę z Ksis miałam w ubiegłym roku i mocno wszystkim polecam! Jestem strasznie ciekawa na co sie zdecydowałaś, ja mam 'poetry' 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż z ciekawości sobie zgooglowałam Twój model - bardzo ładne, podobne do NILLA z aktualnej kolekcji. :-)

      Usuń
  6. A mogłabym prosić link do tych butów przy biżuterii? Nie moge ich znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytasz o te złote? Niestety nie są dostępne w sklepie online, ale proponuję napisać do KSIS na facebooku lub skontaktować się mailowo/telefonicznie. :-)

      Usuń
  7. Coś okropnego, zarówno salon jak i buty. Tobie, jako zdeklarowanej minimalistce, to się podoba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okropny jest Twój komentarz. :-) Rozumiem, że każdy ma inny gust, ale opinie można wyrażać w kulturalny sposób. ;-) Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.

      Usuń
    2. Okropne buty i salon ? Buahahaha, dziewczyny są jednak wredne Annn :)

      Usuń
    3. Mega mi sie podoba, a jestem minimalistką jak Ania :)

      Usuń
  8. Wow, chce te buty z czystymi kryształami 😱😱😱😱

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są piękne, zajrzyj na FB - tam ostatnio były zdjęcia Panny Młodej, która wybrała ten model. :-)

      Usuń
  9. Generally I don't read article on blogs, however I wish to say that this write-up very pressured me to take a look at and do so!
    Your writing style has been surprised me. Thank you, quite
    great post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You very much and enjoy the evening! :-)

      Usuń
  10. Jak często sa nowe kolekcje? Pytam, bo zastanawiam się kiedy lepiej kupic buty tak zeby była jeszcze pełna rozmiarówka ale zeby pozniej nie zalowac jak pojawi sie cos nowego. Slub mam w maju 2018.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wlasnie kiedy nowa kolekcja?

      Usuń
    2. Kolekcje wprowadzane są dwa razy do roku: marzec/kwiecień i wrzesień/październik odpowiednio są to wiosna/lato i jesień/zima. Nowa kolekcja pojawi się teraz jesienią, najprawdopodobniej w połowie września. :-)

      Usuń
  11. ostatnie najpiękniejsze ale myślę że też bym miała problem w wybraniu jednej pary :) są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja sie zastanawiam nad tymi różowymi brokatowymi czy ich sobie nie kupic tak po prostu do spodni i bluzki na imprezy, lub do sukienek na wesela. Aniu myslisz ze sie sprawdza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. :-) Są jeszcze dostępne w kolorze miętowym. :-)

      Usuń
  13. piękne są :))) a martwiłam się że bedę miała problem z butami :))teraz to chyba w wyborze, tyle pięknych. J

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne buty, przepiękne wnętrza i przepiękny wpis! Ja niestety dalej w stanie panieńskim, już 10 rok razem upływa więc zaczynam nóżkami z nieciepliwości przebierać, ale już tworzę listę miejsc, które muszę odwiedzić przed ślubem i ten showroom właśnie trafił na moją listę :) chociaż znając mnie i mój brak umiejętności chodzenia na obcasach pewnie i tak wystąpię w trampkach lub baletkach, wolę szaleć całą noc niż tylko wyglądać :) Buziaki Aniu i koniecznie pochwal się który model wybrałaś!


    Mini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mini, na pewno się doczekasz, a wtedy radość nie z tej ziemi - życzę Ci tego. ;-) :-) Baletki to również fajna opcja, w tym butiku nawet płaskie buty wyglądają wyjątkowo. :-) Miłego dnia!

      Usuń
  15. 800 zl za buty? Wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedział cenowy jest różny, poza tym tutaj płaci się za naprawdę wysoką jakość. Ślub bierze się raz w życiu, a wyjątkowości tym butom odmówić nie można. :-)

      Usuń
  16. Piekne!!!!! Jak z bajki<3 !!!! Zawsze myslalam ze buty na slub sa najwiekszym problemem i najlepiej kupic byle jakie zeby moc je sukienka poprostu zakryc, a tu takie cuda!!! Jestem pod wrazeniem!dziekuje za ten wpis:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tak myślałam hihi...;-)

      Usuń
  17. Cudeńka! 😍

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne wnętrze i buty, ja jednak stawiam na minimalizm i prostotę, kupiłam skórzane buty Lasockiego białe całe na szpileczce:)) Są wygodne i niedrogie, trafiłam jeszcze na promocję:)) A ślub biorę zaraz na początku września:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba wszystko zależy od sukni i dodatkow ja nie chciałabym zwyczajnych, nudnych butów w dniu slubu. Szukałam czegoś fajnego i...chyba znalazłam :)))

      Usuń
    2. Ja również na co dzień stawiam na minimalizm i prostotę, zresztą nawet moja suknia ślubna jest skromna (ale bardzo elegancka). Butów szukałam od dłuższego czasu - chciałam żeby były błyszczące, a zarazem nietypowe, chciałam żeby były czymś co zwróci uwagę innych, czymś co będzie pięknie wyglądało na zdjęciach i będzie miłym wspomnieniem, nie chciałam zwykłych szpilek, ALE każdy lubi co innego i to jest jak najbardziej w porządku. :-)

      Usuń
    3. Aniu, a czy już po całej ceremonii pokażesz się Nam w całej okazałości? Oczywiście, jeżeli odp. będzie brzmiała 'nie' w 100% ja zdozumiem 😉 pozdrawiam serdecznie!!!

      Usuń
    4. Myślę, że tak...;-)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Miejsce na żywo robi większe wrażenie, wydaje mi się, że zdjęcia nie oddają tego klimatu w 100%. :-)

      Usuń
  20. Ja zakupilam buty, ktore moglam potem wykorzystac na inne okazje. I w ten sposob uwielbiam je juz 3 lata :) Lososiowe szpilki :) ale oczywiscie rozumiem, ze takie buty na jedna okazje tez kusza.

    Aniu, gratuluje bloga, czytam go juz od kilku lat, choc nigdy nie komentuje. Chetnie zobaczylabym wpis o budowie klasycznej garderoby. Jestem teraz na tym etapie. Wracam co pracy po urlopie macierzynskim (styl smart casual) i czuje potrzebe remanentu. Pozdrawiam :)
    gabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też jest fajne rozwiązanie. :-)

      Dziękuję, cieszę się, że jesteś ze mną tak długo i trzymam kciuki za skompletowanie idealnej garderoby - w razie pytań pisz śmiało na maila. :-)

      Usuń
  21. Według mnie takie buty wyglądają na nodze dość nietypowo, ale chyba właśnie o to chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  22. kochana, czy maja też szpilki w rozmiarach 34/35? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiary zaczynają się od 35 a kończą na 41. Niemniej zdarza się, że w zależności od modelu jest on odpowiedni i dla Pań z 34,5 jak i czasami dla większych stóp niż 41. Siostry Ksis myślą o powiększeniu rozmiarówki (34 i 42) w sezonie 2018. :-)

      Usuń
  23. Ktos tam mowi ze stawia na minimalizm i OK, ale ja np mam bardzo minimalistyczna suknie slubna. Bez koronek, bez tiulu, bez dekoracji i w takim wypadku takie buty to strzał w 10, bo co minimalistyczne dobrać? Bez przesady nie popadajmy ze skrajności w skrajność , w takim dniu każda z nas chce wyglądać wyjątkowo i tak sie czuć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybijam piątkę. :-) Ja również mam bez koronek i bez tiulu. :-)

      Usuń
    2. I bardzo dobrze Aniu! A buty z Ksis przecudne!


      Ewa B.

      Usuń
  24. Po co robisz taka tajemnice jakie buty bedziesz miała nke rozumiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robię tajemnicy - jeszcze się nie zdecydowałam. Jak wybiorę to Wam pokażę. :-)

      Usuń
  25. Piekne zdjecia, piekne buty i interesujący post :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. :-)

      Usuń
  26. ❤️😍❤️😍❤️😍

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja wciąż czekam na pierścionek :-/ zazdroszczę przygotowań, ale najważniejsze że znalazłam idealnego mężczyznę dla Siebie. Reszta przyjdzie z czasem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! :-) Życzę wszystkiego dobrego! :-)

      Usuń
  28. Przygotowania do ślubu a potem podróż poślubna to wspaniały czas .
    Pamiętam jak to u mnie było,ale pamiętam też jak już było po ślubie.
    Brakowało mi tego przygotowywania i planowania,tych emocji "czy zdążę ze wszystkim,czy nikt np. kwiaciarnia nic nie popsuje..
    Pozostały cudowne zdjęcia i wspomnienia i ten czas spędzany na oglądaniu zdjęć,nagrań,prezentów .Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - przygotowania do ślubu to wspaniały okres i dziwię się narzekającym Pannom Młodym. :-) Odnośnie podróży poślubnej - cały czas zastanawiamy się, gdzie i na ile. A wkrótce pojawi się wpis na ten temat. :-)

      Miłej niedzieli! :-*

      Usuń
    2. czy zamiast kwiatów prosiliście Gości o coś innego? np.mój kuzyn prosiło wino chillijskie, czasami młodzi zbierają wyprawkę szkolną dla damów dziecka.My otrzymaliśmy kwiaty(nie było wtedy takiej mody a szkoda), które niestety potem były razem upchnięte .N koniec był wielki kosz na śmieci zapełniony nimi.
      Szkoda, teraz był się zdecydowała na coś innego niż kwiaty ,nawet na kupony lotto.
      Jola

      Usuń
    3. Tak, prosiliśmy o wino lub szampana. :-)

      Usuń
    4. A ja o swoją ulubioną książkę :-)

      Usuń
  29. No wlasnie przeraża mnie to ze ktos mi narzuca jakie buty wybrać, wole kupic przez internet to co mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nikomu nie narzuca - to tylko propozycje. Sama decydujesz co kupujesz. :-)

      Usuń
  30. Aniu a zrobisz wpis o stylizacjach panny młodej na poprawiny? Wesele za 2 tygodnie, a ja kompletnie nke wiem co na siebie włożyć :////

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przeciągu dwóch tygodni na pewno nie zdążę, ale napisz maila - na pewno coś wymyślimy. :-)

      Usuń
  31. Bardzo miły post do niedzielnej kawki rano :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Najpiękniejsze są te z pomponem *,*

    OdpowiedzUsuń
  33. Anka, jak ja ci współczuję. Nie masz nic do roboty. Żadnej pracy, żadnych zainteresowań. Tylko banalne foty słodyczy i książek dla idiotek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie pozostaje mi nic innego jak współczuć Tobie. Nie wiesz nic o moim życiu prywatnym, żyj swoim życiem - cenna rada na niedzielę. :-)

      Usuń
  34. Witaj:) Bardzo ciekawy i inspirujący blog:) ja trochę nie na temat;) mam podobne włosy do Twoich tylko, że kręcone ale są bardzo gęste i grube. Mogłabyś napisać w jaki sposób i czym rozczesujesz swoje włosy? bo dla mnie rozczesanie włosów to istna trauma;) i to długa;). Słonecznie pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto rozczesuje kręcone włosy???

      Usuń
    2. Używam Tangle Teezer. :-)

      Usuń
    3. Dzięki za odp.:) u mnie niestety Tangle Teezer nie daję rady:(.

      Usuń
  35. Ależ ładne miejsce! Buty owszem, ciekawe, ale większość rzeczywiście bajkowa i tylko dla panny młodej, zwłaszcza model z trzema kryształami, jednak przyznam, że są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo są jeszcze piękniejsze. :-)

      Usuń
  36. chodziłabym tam codziennie, żeby posiedzieć i popodziwiać, ale chyba by mnie w końcu wyrzucili :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nikt by Cię stamtąd nie wyrzucił. :-)

      Usuń
  37. jak w pokoju księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)