poniedziałek, 3 lipca 2017

SOME PHOTOS FROM LAST WEEKEND

Cześć Dziewczyny! Na wstępie przepraszam za chwilowy przestój na blogu, ale chociaż bardzo lubię dla Was pisać - jest to jedynie moje hobby, na które ostatnio niestety brakowało czasu. W dzisiejszym wpisie typowy miszmasz, ponieważ zobaczycie zarówno stylizację, nowości kosmetyczne, jak i przepis kulinarny, który baaardzo lubię. Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie. ;-)



Ostatnio miałam przyjemność napisać krótki artykuł, który pojawił się kilka dni temu na stronie beGLOSSY, jeżeli jesteście ciekawe efektu końcowego - zapraszam TUTAJ
Korzystając z Waszych rad pod którymś z ostatnich wpisów - odwiedziłam fryzjera w celu podcięcia końcówek. Ubyło kilkanaście centymetrów, ale włosy są w świetnej kondycji i nie ma śladu, po jaśniejszych refleksach sprzed paru lat. ;-)
Ostatnia edycja pudełka beGLOSSY nosi nazwę 'MOC niespodzianek', a w środku znalazłam kosmetyki, dzięki którym moja skóra będzie odżywiona, a włosy gładkie i pełne blasku. :-) Szczególnie przypadł mi do gustu szampon do włosów Biovalen oraz chusteczki do demakijażu z płynem micelarnym Enilome Dermosensilo. Dodatkowo każdy VIP klient otrzymał GLO ILLUMINATOR Manna Kadar. Rozświetlacz ten można stosować zarówno na twarzy, jak i ciele. Łatwo się rozprowadza, gwarantuje subtelne wykończenie  oraz jest w uniwersalny dla każdego rodzaju skóry. :-)
Słyszałyście o nowości Garniera AQUA BOMB? Nawilżający żel-krem 3w1 o działaniu antyoksydacyjnym jest przeznaczony do skóry odwodnionej, a jego uzupełnieniem jest totalna nowość na rynku, czyli nawilżająco-ochronna mgiełka do twarzy nowej generacji, która ma za zadanie przywrócić skórze nawilżenie i chronić ją przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, takich jak  np. promienie UV. Może być stosowana pod lub na makijaż. Jestem ciekawa jak się sprawdzi. :-)
 'Home, sweet home'. :-) 
Sezon na truskawki trwa, a to doskonały pretekst do zrobienia kruchej tarty - dzielę się z Wami sprawdzonym przepisem: 
Składniki:
- 40 dag mąki pszennej
- 4 kopiaste łyżki cukru
- 2 łyżeczki cukru waniliowego
- 4 żółtka
- 20 dag masła

Wykonanie: 
Wszystkie składniki łączymy, zagniatając kruche ciasto, formujemy kulę, która owijamy w folię i wkładamy na pół godziny do lodówki. Następnie dzielimy ją na 2 części (jedna mniejsza). Większą rozwałkowujemy na około 5-6 mm i przenosimy na formę tarty. Spód dziurkujemy widelcem i ponownie wstawiamy na pół godziny do lodówki - w tym czasie przygotowujemy truskawki (nie podpowiem ile dokładnie - zawsze robię wszystko 'na oko', ale myślę, że 0,5 kg wystarczy. ;-) ), które kroimy w plastry. Drugą część ciasta wyjmujemy z lodówki, rozwałkowujemy i wycinamy paski, które udekorują tartę. Nagrzewamy piekarnik do 180 stopni C, wyjmujemy ciasto z lodówki, układamy truskawki, a na nie paski tworząc kratkę. Nie słodzę truskawek, ale posypuję całość dwoma łyżkami cukru. Pieczemy około 40 minut. Smacznego! ;-)






Zdjęcia na bloga robią mi zazwyczaj 3 najbliższe osoby, czyli Narzeczony i Rodzice. Zawsze zanim sfotografujemy moją stylizację - testuję światło, tak jak na zdjęciu wyżej. :-)
Mała przypominajka o KODZIE RABATOWYM o treści "DWanna15", który obniży wartość Waszego zamówienia na stronie www.danielwellington.com/pl o 15%. 
Ważny do 16.07.2017. :-) 


okulary - Jil Sander, bluzka - Moodo, kapelusz -Szaleo, spódnica - SheIn, sandalki - Michael Kors
zegarek i bransoletka - Daniel Wellington , torebka - Obag 

Udanego tygodnia! :-)

62 komentarze:

  1. Polubiłam ten szampon z Biolaven :-) Piękne zdjęcia! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, włosy są niezwykle miękkie. :-)

      Usuń
  2. W końcu post taki jak lubię! Tak trzymaj Aniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. :-)

      Usuń
    2. Ja również uwielbiam takie posty!A pierwsze zdjęcie prześwietne;)


      Ewa B.

      Usuń
  3. Aaaaa! Jakie piekne zdjecia!
    P.S. Musicie tworzyć piękna i stylowa pare! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło, dziękuję. :-)

      Usuń
  4. Zawsze ubierasz sie z narzeczonym pod kolor? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nawet bieliznę mają taką samą. A tydz przed spisują grafik jak się mają ubrac

      Usuń
    2. Taki sam kolor bluzki to zupełny przypadek. ;-)

      Usuń
  5. Super są takie posty :)

    Miłego dnia :)

    www.styleandhealthylife.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia Aniu! ;* Pozdrawiam/ Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, częściej takie posty! Zawsze uwielbiałam mixy, były takie prawdziwe i domowe, pokazywały Ciebie w tym najlepszym świetle - jako piękną, inteligentną, ale też zwykłą dziewczynę, taką jak każda z nas. Ten post mi trochę je przypomina ;) Super stylizacja, bardzo lubię ostatnio takie spódnice ponieważ są idealne na upalne dni. Czy masz już plany na wakacje? Ja w tym roku za radą wielu znajomych i pamiętając Twoje przepiękne zdjęcia z zeszłego roku wybrałam Rodos.

    Pozdrowienia,
    Mini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Mini! Ile miłych słów! Dziękuję. :-* W takim razie muszę dodawać tego typu wpisy częściej. ;-)
      W tym roku plany na wakacje ograniczamy do kilku dni w górach i kilku dni najprawdopodobniej w Barcelonie, ale jeszcze nie bookowaliśmy nic. Dłuższą podróż, w bardziej egzotycznym miejscu szykujemy po ślubie. :-)

      Rodos jest cudne! Koniecznie odwiedź te miejsca, o których pisałam w ubiegłym roku. Najlepiej jest wypożyczyć auto i objechać całą wyspę. :-) BuziakI! :-*

      Usuń
  8. Jaka piękna spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale musicie być oboje piękni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej normalni, ale nie ukrywam - bardzo miło czytać takie komentarze. :-))))

      Usuń
  10. Gustuję w takich zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu Twój mężczyzna jest w Twoim wieku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jest 2 lata młodszy. :-)

      Usuń
    2. Ooo nie wiedziałam. Ale musicie ładnie razem wyglądać. Kiedyś słyszałam że jeśli kobieta jest starsza od swojego mężczyzny to małżeństwo jest udane.

      Usuń
  12. Jestes obrzydliwie żylasta, powinnaś nosić bluzki z długim rękawem .... 😖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę. :-))

      Usuń
    2. A ja uważam że zajebiscie to wygląda. Grubasy nie mają widocznych żył.

      Usuń
    3. Anonimie z samej góry, nie wiem czy wiesz ale masa ludzi w czasie ciepłych dni ma bardziej widoczne żyły, zwłaszcza jak ktoś jest szczuplejszy. Sama tak mam ;)

      Usuń
    4. Tym razem musze obronic Anne przed takim chamskim komentarzem. Ja rowniez mam bardzo zylaste dlonie !! I spoko da sie z tym zyc ;) badzmy dumne z tego :p Romana

      Usuń
    5. Ja również mam ten 'problem' w upalne dni. ;-) Ale pierwszy raz ktoś zwrócił mi na to uwagę, sama nigdy nie wpadłam na to, że komuś może to przeszkadzać, a tym bardziej obrzydzać. :-D Cóż...;-)

      Usuń
    6. Na ogół powstrzymuję się przed takim komentarzem, ale tu nie da rady inaczej: ZAWIŚĆ. U szczupłych kobiet bardzo często wyraźnie widać żyły, mam tak samo i mi się to podoba :D

      Usuń
  13. Super styl i piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz:)
    https://ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana Aniu, inspirujesz mnie do tego by pięknie żyć, spełniać marzenia oraz chwytać i celebrować każdą chwilę <3 Dziękuję! :*

    Pozdrawiam i mocno ściskam,
    Młoda Prawniczka - mam nadzieję, że już niedługo sędzia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach! <3 Dla takich komentarzy chce się tworzyć kolejne wpisy, dziękuję! :-*

      Usuń
  16. Aniu tyle lat do Ciebie zaglądam a tak rzadko komentuję...trzeba to zmienić:) uwielbiam tego typu zdjęcia i jestem wielką fanką Twojej urody! Będziesz przepiękną panną młodą! Dużo szczęścia dla Was:) Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Haniu, baaardzo mi miło, że jesteś. :-)

      Usuń
  17. Ania, jaki masz rozmiar tej czarnej bluzki z Moodo? To xs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. S, proponuję wziąć rozmiar większy niż się zazwyczaj kupuje. :-)

      Usuń
  18. Witaj Aniu☺ pod poprzednim postem padło pytanie odnośnie zespołu bądź dj na weselu. Za która opcja Ty jesteś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za zespołem, ale tylko takim, który gra 100% na żywo. :-)

      Usuń
  19. Włosy wyglądają teraz przepięknie! Bardzo podoba mi się stylizacja z czarną bluzką i spódnicą - świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, używasz rozświetlaczy do twarzy? Masz jakieś ulubione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mój ulubiony to Benefit high beam - jest bardzo delikatny. :-)

      Usuń
  21. Bardzo fajne zdjęcia, ale najbardziej i tak urzekła mnie tarta. Aż mam ochotę teraz na truskawki! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Klimatyczne zdjęcia, przepiękne włosy i baaardzo apetyczna tarta. :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. W najbliższym czasie planujesz jakąś wyprzedaż szafy ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli interesuje Cię coś konkretnego to napisz maila. :-)

      Usuń
  24. Kurde, Ty musisz całymi dniami dosłownie nic nie robić. Nie nudzi Ci się? Nie brakuje Ci zajęcia, pracy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd takie wnioski? Aaaaa, nie było wpisu ponad 2 tygodnie na blogu - dosłownie całymi dniami nic nie robiłam. :-) Miłego dnia! :-)

      Usuń
  25. dobrze, że wczoraj zrobiłam bardzo podobną tartę malinową, bo bym oszalała od tego zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, jak dobrze, że jesteś! <3
    Piękna stylizacja - zakochałam się w tej bluzce.

    Pozdrawiam serdecznie - Ciebie i Twojego przyszłego Męża.
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne zdjęcia, miło tu zajrzeć na chwilę relaksu (:
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu,ja uwielbiam taki - jak to nazwałaś - misz-masz, dlatego ponawiam prośbę o powrót do MIXów. To były moje najulubieńsze posty! Nie tylko u Ciebie, ale w ogóle wśród blogów, które oglądam. Pomyśl o mnie kochana:-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba pominęłam gdzieś ten post przy komentowaniu. Wyglądasz tak pięknie i świeżo, widać, że jesteś bardzo szczęśliwa! Przepis jak zwykle kradnę, dopisuję do przepisu na tartę ze śliwkami (której już się nie mogę doczekać, jeszcze z 1,5 miesiąca...) :)
    Wszystko już masz Aniu dopięte do ślubu? :)

    Pozdrawiam
    Misia! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)