sobota, 8 lipca 2017

LONG WEDDING-GUEST DRESSES

Od jakiegoś czasu otrzymuję od Was pytania odnośnie długich sukienek na wesele, a dokładniej - wypada czy nie? Domyślam się, że jest to spowodowane faktem, iż sukienki 'maxi' od kilku sezonów przeżywają swój renesans, a jednocześnie nadal funkcjonuje stereotyp rezerwujący tę długość wyłącznie dla Panny Młodej, ewentualnie druhny. Jeżeli chciałybyście pojawić się w takiej kreacji na przyjęciu weselnym, a jednocześnie uniknąć faux-pas - powinnyście pamiętać o kilku zasadach. Po pierwsze Wasza suknia nie może być dłuższa od sukni Panny Młodej. Po drugie należy wziąć pod uwagę krój - powinno się unikać tych mocno rozkloszowanych, suto marszczonych, szerokich, tiulowych dołów. Po trzecie 'maxi' nie może być biała...i to w zasadzie wszystko. :-) 
W dzisiejszym wpisie poza zdjęciami zrobionymi 'na szybko' przed uroczystością zaślubin mojej siostry ciotecznej - przygotowałam również propozycje sukienek, które mam nadzieję okażą się pomocne. :-)


sukienka - Asos, zegarek i bransoletka - Daniel Wellington, szpilki - Guess, torebka - YSL

1. H&M 2. Asos 3. Sugarfree 4. TFNC 5. H&M 6. Luxuar Fashion 

1. Asos 2. UNIQUE 3. MISGUIDED 4. Miss Parisienne 5. Mango 6. Mascara

1. Sugarfree 2. H&M 3. Guess 4. Jarlo 5. Zara 6. H&M

Udanego weekendu! :-*
P.S. Wkrótce kolejna, weselna stylizacja. :-)

40 komentarzy:

  1. Aniu jesteś klasą sama w sobie! Sukienka jest genialna, ale Ty nawet w worku wygladalabys czarująco! Niekończąca sie inspiracjo moja! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję! :-*

      Usuń
  2. Nowa torebka?! 😍😍😍😍😍😍 Mogę wiedzieć jaki to dokładnie model i gdzue kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie taka nowa. :-)
      Link do torebki: https://www.mytheresa.com/en-de/classic-medium-kate-monogram-leather-shoulder-bag-678552.html?catref=category

      Pozdrawiam. :-)

      Usuń
  3. Jedno słowo : WOW... chciałabym byc tobą :( ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja sukienka jest przepiękna, sama chętnie bym taką ubrała

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwyciła mnie Twoja fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. :-)

      Usuń
  6. Wyglądasz jak zwykle niebanalnie i z klasą;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu masz 27 lat a ta stylizacja dodała Ci kolejnych 10.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, o taki efekt mi chodziło. :-) :-)

      Usuń
  8. Przepiękna sukienka! Świetnie w niej wyglądasz! Jedna z moich ulubionych wyjściowych/weselnych sukienek jest nieco podobna, nawet w takim odcieniu, choć krótsza, ale takie długie też mają swój urok!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne sukienki :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie. Nogi aż do nieba ;) chyba ogólnie takie modele sukni wyciągają sylwetkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak - wysmuklają. :-)

      Usuń
  11. To ja pod poprzednim wpisem miałam wrażenie, że 'nic nie robisz' i dałam temu upust. Było to głupie z mojej strony i przepraszam za moje słowa. Miałam na myśli fakt, że prezentujesz nam, jak spędzasz czas w mixie, a tak naprawdę wydaje się, że poza działalnością blogową się nudzisz i obijasz. Nie uważam, że blog to Twoja praca czy obowiązek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co pokazuję na blogu to malutki wycinek mojego życia, a to co robię poza działalnością blogową nie powinno nikogo interesować. :-)

      Usuń
  12. Dużo rzeczy mi tu nie pasuje. Przede wszystkim kolor butów, po zegarek i ogólnie źle dopasowana sukienkę i fryzurę. bardzo nie korzystnie wyglądasz, przepraszam za krytykę. Zazwyczaj wyglądasz zdecydowanie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja natomiast czułam się fantastycznie w tym wydaniu. :-)

      Usuń
    2. Zgadzam się,zdecydowanie te buty nie pasują,nawet nie kolor tylko fason,sandałki,nawet czarne dodałyby lekkości ;)Nie jestem blogerką,szukałam inspiracji i natrafiłam na to zdjęcie.Szczerze się zastanawiałam z jakiego jest roku...ale jeśli Ty czułaś się świetnie to super :)

      Usuń
  13. Aniu, dlaczego usunęłaś swój instagram? :( będzie nowy, czy skończyłaś już z tym? i tylko wpisy na blogu?:)
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dezaktywowałam, ale możliwe, że wrócę niebawem. :-)

      Usuń
    2. to czekam na Twój powrót :) Dziękuję za odpisanie:)

      Usuń
  14. Super! Bardzo elegancko, widzę że chyba też polubiłaś cienie do oczu :) tylko jakoś smutno wyglądasz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To makijaż próbny, sama nie umiem używać cieni. ;-)

      Usuń
  15. Wyglądasz pięknie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  16. To chyba fryzura próbna, tak? :) Bardzo elegancko wyglądasz, ale zegarek zamieniłabym na delikatną bransoletkę - żmijkę, a czarne szpilki na jakieś sandałki na obcasie. Poza tym sukienka jest niesamowicie elegancka, ciężko teraz znaleźć coś, co nie przyćmi panny młodej, ale jednocześnie nie będzie workiem do kartofli do ziemi... Kolor sukienki bardzo Twój :)

    Pozdrawiam
    Misia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. :-) Mierzyłam sandałki, ale wydawało mi się, że są zbyt delikatne do tej sukienki lub po prostu nie znalazłam odpowiednich. :-) Buziaki! :-*

      Usuń
  17. Aniu, pięknie wyglądałaś! Niecierpliwie czekam na podobny wpis z krótszymi sukienkami :)
    Czeka mnie kupno sukienki na zbliżające się wesele i szukam inspiracji;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogłabym prosić o wpis sukienek na wesele ale krótkich ? :) jestem osobą niską i w długich źle się czuję. Wesele coraz bliżej a sukienki dalej brak. PS ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. genialnie wyglądasz w tej sukience :O
    A jak to jest z krótkimi białymi sukienkami? Coraz częściej spotykam się na weselach z tym, że wśród gości znajduje się kilka dziewczyn właśnie w tym kolorze, a w mojej głowie zakorzenione jest przekonanie, że tak nie można ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja ;)
    https://olagarcz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienkę z Asosa w identycznym kolorze, tylko w długości midi miałam na weselu w ten weekend. U mnie dodatki nude i złoto.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz jak królowa Letizia, ale już to chyba kiedyś pisałam. Pozdrawiam serdecznie! 😉

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)