piątek, 16 czerwca 2017

WATCH ADVICE FOR MEN / WEDDING

Przygotowania do ślubu w pełni. Na zdjęciu wyżej widzicie część pomponów, które będą tworzyły dekorację nad Candy Barem, ale dziś nie o tym...;-) Dziś na tapecie PAN MŁODY - w końcu nie tylko Panna Młoda chce w tym dniu wyglądać niezwykle elegancko i wyjątkowo. Nie będę poruszała kwestii garnituru, ponieważ wiadomo, że strój powinien być dopasowany nie tylko do sukni ślubnej, ale przede wszystkim nasz mężczyzna powinien czuć się w nim komfortowo. Proponuję postawić na klasykę - ona zawsze się obroni. ;-) 


Nie odkryję Ameryki używając stwierdzenia 'diabeł tkwi w szczegółach' - detale naprawdę mają ogromne znaczenie i potrafią odmienić każdą stylizację, niejednokrotnie stanowiąc przysłowiową wisienkę na torcie. Chciałabym zwrócić uwagę na pomijany, bądź zapominany przez wielu mężczyzn element męskiej biżuterii - zegarek, do którego bardzo często panowie nie przywiązują uwagi i w dniu ślubu zakładają stary, ulubiony, wysłużony czasomierz. ;-) Natomiast według zasad savoir-vivre zegarek powinien być prosty z możliwie cienką kopertą, która z łatwością chowa się pod mankietem koszuli. Najlepiej na skórzanym, gładkim pasku oraz o odpowiednich gabarytach. Ciekawa jestem czy Wasza pierwsza myśl to również zegarki marki Daniel Wellington? :-) Moim zdaniem model, który wybrałam Narzeczonemu jest IDEALNY - mowa o  CLASSIC SHEFFIELD 40 mm Silver (klik).
 ...ale inne modele DW wyglądają równie eleganko, zobaczcie:

Taki zegarek to również fajny pomysł na prezent dla Ukochanego - w prawdzie mówi się, że szczęśliwi czasu nie liczą, ale dedykacja w stylu 'niech odmierza nasze wspólne, wspaniałe chwile' na pewno zostanie doceniona, a sam zegarek będzie cenną pamiątką na lata. :-)

Z przyjemnością dzielę się z Wami KODEM RABATOWYM o treści "DWanna15", który obniży wartość Waszego zamówienia na stronie www.danielwellington.com/pl o 15%. 
Ważny do 16.07.2017. :-) 

...a na koniec nasze kopertowe dylematy. ;-)
Miłego weekendu! :-*

43 komentarze:

  1. Dzieki za podsunięcie pomysły na dedykacje, dałabym bez :D Moim zdaniem czarny jest najlepszy, ale ja zdecyduje sie na żółte złoto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez dedykacji również sprawiłabyś komuś ogromną przyjemność. :-)

      Usuń
  2. Aniu a obrączki macie z białego złota?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I najlepiej wybrać proste klasyczne bo w późniejszym czasie istnieje możliwość zmiany rozmiaru, nie w każdych jest, a myślę że warto zwrócić na to uwagę :-)

      Usuń
    2. Zgadzam się - im prostsze tym piękniejsze. :-)

      Usuń
  3. Jak zwykle inspirujesz 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpis okazał się inspirujący. :-)

      Usuń
  4. Coś okropnego te reklamy w kółko... Jak nie Glossy Box to DW. Aniu pieniądze to nie wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoim zdaniem coś okropnego, a zdaniem innych coś inspirującego. Wszystkim nie dogodzę, natomiast docinkę o pieniądzach przemilczę, ponieważ jest zupełnie nie na miejscu. ;-)

      Usuń
    2. Inspirujące to mogło być raz, a nie w kółko. Jak nie Glossy box to DM i jeszcze na przemian z pachnącymi świeczkami. W kółko tylko reklamy i reklamy. Myślę, że nie tego czytelniczki oczekują. Rozumiem, że Ci płacą za reklamy, ale takie traktowanie odbiorcy jest właśnie nie na miejscu. Ale jak zwykle rzucam pewnie grochem o ścianę, bo nie potrafisz przyjąć krytyki.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. W dzisiejszych czasach blogów jest tyle, że z pewnością znajdziesz taki, który będzie odpowiadał Ci w 100%. Miłej soboty, paa! :-)

      Usuń
  5. Nie ma nic gorszego od faceta z grubym zegarkiem na bransolecie do eleganckiej koszuli. 😂 Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mój mąż nie chce się przekonać do zegarka na skórzanym pasku, niestety :)

      Usuń
    2. Myślę, ze to zalezy od wyglądu zegarka i jego jakości. Sa zegarki na bransolecie, które z pewnością wyglądają elegancko.

      Usuń
    3. Nie zgodzę się... najgorsze są zaschnięte resztki ziemniaków...

      Usuń
  6. Super sa te pompony, my planujemy udekorować podobnymi kościół, ale pomysł ze słodkim stołem jest tez fajny. A robisz sama czy kupowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam na próbę - bardzo szybko i bardzo łatwo, więc polecam spróbować. ;-)

      Usuń
  7. Koperta ta jakby w prążki jest świetna! Do zaproszeń?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak do zaproszeń i chyba właśnie na tę w prążki się zdecydujemy. ;-)

      Usuń
  8. Oj takich postów to ja nie lubię. Poza tym nigdy nie kupię mojemu mężczyźnie zegarka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie mów nigdy. ;-)

      Usuń
    2. Przesądna jestem ;-)

      Usuń
    3. Rozumiem. Ja z kolei jestem katoliczką i nie wierze w takie 'głupoty'. Przepraszam za określenie, ale nic innego nie przychodzi mi do głowy.

      Miłej niedzieli! :-)

      Usuń
    4. Ja też nie wierzę w takie rzeczy, mój narzeczony kupił mi Timex'a 7 lat temu i nadal jesteśmy razem, nawet bierzemy ślub zaraz we wrześniu;)) Joanna

      Usuń
    5. ja kupilam 3 lata temu ,a on na dodatek niedawno sie oswiadczył... ;) aaa

      Usuń
    6. Dlatego każdy jest inny, mój chłopak swojej byłej kupił na ur zegarek byli półtora roku razem a za kolejne półtora już osobno. Ja wolę nie ryzykować i mieć swoje takie dziwactwa i wierzenia ;-)

      Usuń
  9. Jeżeli chodzi i koperty, zdecydowania ta w kolorze ecru ;-)
    A jeżeli chodzi o prezent dla Pana Młodego, to super pomysł! :-D fajna alternatywa dla spinek do koszuli ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ecru jest bardzo ładna, elegancka, ale niestety nie zgrała się z zaproszeniem. Wahamy się między złotą a tą w prążki...;-)
      Miłego dnia! :-)

      Usuń
  10. Mój narzeczony, a bierzemy ślub 02.09.2017 kupił piękny granatowy garnitur w Vistuli:)) A zegarek ma cały stalowy ciemnobrązowy z Fossila:)) I też super wygląda. Piozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego najpiękniejszego na nowe drodze życia. ;-) Trzymam kciuki żeby wszystko poszło po Waszej myśli! ;-)

      Usuń
    2. Tobie też wszystkiego dobrego na nowej drodze życia i żeby było tak, jak sobie wymarzyłaś Aniu;)) Strasznie się denerwuję ślubem, ale jakoś będzie, musi!, mam pytanie, czy bierzesz z narzeczonym jakieś lekcje tańca na pierwszy taniec czy nie? Ja chyba będę musiała z moim wziąć.;)) Pozdrawiam Joanna

      Usuń
  11. Kurcze... ja to chyba przegapiłam nowinkę o Twoim ślubie :D
    Ale z tego co widzę to już niebawem!
    To niesamowite tyle lat prowadzenia bloga, pokazywania nam odrobiny swojego życia, od początku studiów, a rozpoczecie nowego etapu jakim jest małżeństwo.
    Juz się nie mogę doczekać efektu końcowego Twoich przygotowań do tego wspaniałego dnia. :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w tym roku. ;-)

      Buziaki! :-*

      Usuń
  12. Skąd kupiłaś pompony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam je sama. ;-)

      Usuń
    2. Ooo, w jaki sposób ?

      Usuń
  13. Aniu mam pytanie....czy orientujesz się lub może masz model DW 32 mm? Ten 36 mm jest na mnie za duży, a zastanawiałam się właśnie nad tymi 32. Widziałam też 34mm, ale tamte modele do mnie nie przemawiają. Jestem ciekawa, czy nie będzie w końcu za mały i czy ładnie będzie wyglądać na nadgarstku...😯 Pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! :-) Mam tarczę w rozmiarze 32 w tym najnowszy modelu na bransolecie. Na nadgarsktu możesz go zobaczyć w tym wpisie: http://annaaaanna.blogspot.com/2017/03/daniel-wellington-classic-petite.html :-) Nie będzie za mały, małe są te o tarczy 26 mm. Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam. Jak coś to pisz tu lub na maila, pa! :-)

      Usuń
  14. Super!! Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź. Ogólnie to zastanawiam się na d tym modelem https://www.danielwellington.com/pl/dw-watch-women-classic-petite-bristol-black-rose-gold-32mm, ewentualnie https://www.danielwellington.com/pl/dw-watch-women-classic-petite-sheffield-black-rose-gold-32mm ;-). Aniu powiedź mi jeszcze, czy Twoim zdaniem lepiej się nosi 36, czy 32? :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy nowy ślubny post? A powiedz czy Twój ślub jest 16 września?

    OdpowiedzUsuń
  16. A czy u Was dziewczyny jest zwyczaj że panna młoda daje prezent pani młodemu w dniu ślubu i na odwrót?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)