niedziela, 9 kwietnia 2017

SUNDAY MORNING WALK

Krótka, pikowana kurtka to zdecydowanie moje ulubione okrycie wierzchnie wiosną. Jest lekka, nie gniecie się i nie zajmuje zbyt wiele miejsca, więc gdy zrobi się odrobinę cieplej - bez problemu mogę ją schować w torebce. Dodatkowo jest uniwersalna, ponieważ świetnie wygląda zarówno w sportowych, jak i bardziej eleganckich zestawach. Z racji tego, że w swojej szafie mam dwie kurtki tego typu, w kolorze czarnym i granatowym - postanowiłam wybrać coś weselszego...padło na pomarańcz. :-)




kurtka - Greenpoint, bluzka w paski - Greenpoint, torebka - Calvin Klein, adidasy- Reebok,
spodnie - Greenpoint, zegarek - Daniel Wellington

Na koniec przypominam o KODZIE RABATOWYM: DWanna,który upoważnia
 do 15% zniżki na stronie DanielWellington.com/pl,
 a jego ważność kończy się 30.04.2017. :-)

Słonecznej niedzieli! :-*

67 komentarzy:

  1. Jadę dzisiaj do krakowskiej po tą kurtkę, mierzyłam ostatnio czerwoną, ale skusilas mnie na ten pomarancz 😎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamawiałam przez internet, ale wcześniej również mierzyłam w Krakowskiej. :-)

      Usuń
    2. Aniu Kraków czeka na Ciebie:) Mam nadzieję że kiedyś spotkam Cię na zywo. Pzdrawiam

      Usuń
    3. Baaardzo mi miło, dziękuję. :-* A jak już się spotkamy to koniecznie się odezwij. :-)))

      Usuń
    4. A kiedy Aniu wyprowadzka do Krakowa? Nie będziesz tęsknić za spokojnym Podlasiem i domem rodzinnym? Chyba duże zmiany u Ciebie się szykują w 2017! Wiesz już do którego szpitala w Krakowie byś chciała najbardziej dostać się na specjalizację?

      Usuń
    5. W październiku. ;-) Będę tęsknić, ale to jeszcze nie koniec świata, na pewno bardzo często będę odwiedzać Rodziców i Oni mnie. :-)) Nie, nie myślałam jeszcze o tym. Pozdrawiam. :-*

      Usuń
    6. Na pewno podejdę :-) Ja tez w październiku ale 2016 przeprowadziłam się do Krakowa heh więc dopiero poznaje Małopolske :-) ale już wiem że chce tu zostać, tzn chcemy :-)

      Usuń
    7. Jeeej Aniu,to ja już chyba nigdy Ciebie nie zobaczę na żywo:( A może chociaż pokażesz jakieś zdjęcie w sukni ślubnej,oczywiście już po wszystkim...?


      Ewa B.

      Usuń
  2. Dziewczęco i wiosennie!
    P.S Mam takie same reeboki :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje są już trochę wysłużone, ale nadal wyglądają w porządku. ;-)

      Usuń
  3. Lubię takie kurtki :) Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu jakie buty kupujesz na slub?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedne już zamówiłam z Asosa - białe, ale planuję jeszcze kupić coś w kolorze, ponieważ dopiero na przymiarce będę wiedziała, które lepiej pasują. Najprawdopodobniej będzie to model Lucy, Jimmy Choo. Szpilki w kolorze są o tyle fajne, że później będę z nich często korzystać. ;-)

      Usuń
  6. Ja się też przyłączam do tego pytania , gdzie kupić ślubne wygodne buty ? Może masz jakieś typy ? Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwygodniejsze szpilki jakie mam są z Guess'a, więc może warto się rozejrzeć. ;-)

      Usuń
    2. Bardzo wygodne sa buty z Kazar. Zamiast białych wolałabym w klasycznym kolorze nude, albo w kolorze.

      Usuń
    3. dzieki, ja dopiero na przyszły rok ale juz sie muszę rozgladac. J

      Usuń
  7. Fajna i luźna stylizacja :) jakiej marki wybrałaś suknię ślubną? Masz już jakieś plany na wakacje? Jaki zagraniczny kierunek w tym roku wybierzesz? ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justin Alexander. :-) Planów na wakacje jeszcze nie mamy sprecyzowanych. ;-)

      Usuń
    2. Aniu już zaklepuje Twoją suknie ślubną jeśli bedziesz chciała ją sprzedać :D

      Usuń
    3. Jest tak piękna, że szkoda żeby wisiała całe życie w szafie...;-)

      Usuń
    4. Aniu zdradzisz, który model wybrałaś? ;-) Nie mogę się doczekać kiedy wrzucisz stylizację ślubną z Twojego pięknego dnia!!! :-) Pozdrawiam serdecznie!! :-) M.

      Usuń
    5. Niestety nie, ale to chyba zrozumiałe. ;-)

      Usuń
    6. Jasne, ze tak. Mimo wszystko mam nadzieję, ze Cię zobaczymy w sukni na blogu 😉😉

      Usuń
    7. Przegladnelam ofertę 2016-2017 Justin Alexander i nawet obstawiłam 3-4 modele, z których mogłaś wybrać suknie, jestem bardzo ciekawa czy mi się udało wpasować w Twoj gust:-) zresztą suknie tej marki sa bardzo ładne i naprawdę dopracowane. Aż zazdroszczę, dla mnie to jeszcze daleka perspektywa:-)

      Usuń
    8. A dlaczego zrozumiałe? Ja nie do końca rozumiem w czym problem? Żeby nei robić reklamy, czy o co chodzi?

      Sama jestem bardzo ciekawa jaką suknię wybrałaś :)

      Usuń
    9. Każdy jest ciekawy, a ja nie zamierzam tej ciekawości zaspokajać - chociażby dlatego, że mój przyszły mąż odwiedza bloga. Poza tym nie mam obowiązku dzielić się tutaj wszystkim, prawda? :-)

      Usuń
    10. Ja piernicze ludzie bez przesady. Dajcie dziewczynie żyć, nie znam zadnej panny młodej ktora przed ślubem trąbi jaka suknie wybrała zeby zaspokoić ciekawość wścibskich ludzi. Myślicie ze sprowokujecie Anie i wam powie? Phi! Ann, nie dawaj sie, to Teoje zycie, twoje wybory i decyzje. Nie masz żadnego obowiązku pokazywać sukni nawet po slubie a inni musza to zrozumiec i zaczac żyć własnym życiem.

      Usuń
    11. Ania nie pokazuj i juz nic nie mow o sukni, zaraz znajda sie ekspertki ktore beda komentowały kazdy jej detal. Po co ci to. Buziaki 😘

      Usuń
    12. Oczywście, że nie masz obowiązku dzielić się wszystkim :)Co nie znaczy, że oczywistym powinno być dlaczego nie chcesz pokazać modelu sukni jaki wybrałaś - dlatego zapytałam o powód.

      Wiele kobiet robi tajemnice z sukni, szanuję to, ale chciałam poznac powód, bo ktoś napisał, że to zrozumiałe - dla mnie nie było to oczywiste. Ja nie miałam problemu z pokazaniem sukni innym - a sama projektowałam i szyłam u krawcowej więc była wyjątkowa :) Teraz jest więcej dostępnych sukni w podobnym stylu, ale jeszcze w zeszłym sezonie ciężko było o taką (albo były bardzo drogie).

      Usuń
  8. góra jest ok, ale te spodnie to chyba o 2 rozmiary za duże na Ciebie, nie wygląda to ładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najmniejszy rozmiar, jestem szczupła, więc są luźne, ale mi to nie przeszkadza i bardzo mi się podoba. :-)

      Usuń
  9. Chciałabym Cię zobaczyć w dniu Twojego ślubu. To na pewno będzie piękny widok - klasyka, elegancja i przypuszczam, że do tego jeszcze jakiś ciekawy dopełniający element :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. :-) Przyznam szczerze - sama nie mogę się już doczekać. Suknia tak jak napisałaś - klasyka, ale ma w sobie coś co stanowi całą ozdobę. Taka wisienka na torcie. ;-) :-)

      Usuń
  10. kurteczka jest super! Po za tymi wszystkimi mocnymi stronami które już wymieniłaś, mogę jeszcze dodać, że ma bardzo ładny kolorek :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba! Świetna stylówka na co dzień. Kurtka me genialny kolor:)

    Zostaję na dłużej - obserwuję:)
    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała stylizacja :) Aniu, zdradzisz jaki krój sukni wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna stylizacja :) Aniu, zdradzisz, jaki krój sukni wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
  14. Czemu zlikwidowalas instagram?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabierał zbyt dużo czasu. :-)

      Usuń
    2. ??? Nie bądź śmieszna, zabierał tyle ile mu dawałaś.
      Pewnie ktoś Ci coś napisał "nieprzyjemnego" i się obraziłaś.

      Usuń
    3. Nie bądź niegrzeczna. ;-)
      Po pierwsze nie mam 5 lat żeby obrażać się na nieprzyjemne komentarze, po drugie nie było takich, po trzecie mój profil był prywatny. Pozdrawiam. :-)

      Usuń
    4. Nie przesadzaj- nie każdy jest taki wymuskany jak Ty ;p
      Pięciu lat nie masz, ale za nieprzyjemne komentarze się obrażasz i urządzasz jakieś blokowanie anonimowych wpisów itd. :D :D :D

      Usuń
    5. Wesołych Świąt.;-)

      Usuń
  15. Aniu czemu nie masz juz Instagram?

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko pięknie zagrało :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O, Aniu, naprawdę planujesz przeprowadzkę do Krakowa na stałe? Nie wiem, jak mogłam przegapić taką informację! Gdybyś zdecydowała się na specjalizację w którymś ze szpitali w południowej części miasta, byłabym w siódmym niebie. Niestety, jestem stałą bywalczynią tamtejszych oddziałów chirurgii. Mam nadzieję, że uda mi się Ciebie kiedyś spotkać :)

    Pozdrawiam, Karolina

    PS Zdradzisz mi, jaką specjalizację wybierasz? Ten fakt najwyraźniej też mi umknął :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw jest świetny, taki na luzie. Idealny na spacer ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba. Widać, że wszystko jest dopracowane. Duży plus! A reeboki uwielbiam :) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw, wyglądasz ładnie i świeżo :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzka w paski to obowiązkowy wiosenny klasyk! :) Ta z greenpoint fajna ale muszę poszukać jeszcze innej z długim rękawem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacja :) Bardzo ładnie w niej wyglądasz, pełen profesjonalizm. Blog świetny

    www.lagres.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Dodasz jeszcze jakas stylizacja albo mix przed świętami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekamy☺ uwielbiam Twoje stylizacje☺

      Usuń
  24. mam nadzieje ze MIX, dawno nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stylizacje! Zapraszam do mnie http://deecara.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, odpowiesz mi na pytanie o specjalizację? Nie znam się na studiach medycznych i całą procedurą po nich, ale bardzo mnie interesuje dziedzina, w której będziesz się szkolić. Jeśli to tajemnica, to daj znać. Nie będę Ci zawracać głowy i będę mieć pewność, że nie "olałaś" tego pytania ;) Czekam niecierpliwie na mix!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiele razy odpowiadałam na tego typu pytania. :-) Dopóki nie będę na specjalizacji - nie zdradzam, w którym kierunku chciałabym pójść. ;-)

      Usuń
  27. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)