piątek, 21 kwietnia 2017

#BEGLOSSYMYWAY

NAJNOWSZA EDYCJA beGLOSSY zaskakuje już na starcie. Tym razem tradycyjne, różowe pudełko zastąpiła kosmetyczka, która  jest nie tylko urocza, ale przede wszystkim pakowna i poręczna. Co prawda wiosna nas nadal nie rozpieszcza, ale sezon wyjazdowy, który rozpocznie majówka zbliża się wielkimi krokami, a ekipa beGLOSSY wspaniałomyślnie podsuwa nam spakowaną kosmetyczkę, którą wystarczy uzupełnić kilkoma produktami i...ahoj przygodo. ;-)))


Jak się domyślacie na pochwałę zasługuje również jej zawartość...:-) Produkt 'My Way', który zainteresował mnie najbardziej to Organique Nude Beauty Balm, czyli wielofunkcyjny krem upiększający o lekkiej konsystencji. Świetnie nawilża i wyrównuje koloryt, a dzięki rozświetlającym drobinkom pięknie rozpromienia skórę. Ma delikatnie kwiatowy zapach, nie pozostawia smug oraz zawiera takie składniki aktywne jak: regenerujące masło Shea, ekstrakt z hibiskusa, nawilżający koktajl ekstraktów owocowych oraz proteiny owsa - myślę, że będzie moim ulubionym, wakacyjnym kosmetykiem. :-)
Kolejnym ciekawym produktem jest płyn micelarny, który jest jednym z wielu bohaterów najnowszej linii kosmetycznej marki Sylveco, a mianowicie BIOVALEN, gdzie pierwsze skrzypce gra lawenda. Skojarzenia z malowniczą Prowansją są jak najbardziej trafne, ale warto pamiętać, że jest również wykorzystywana do celów leczniczych i kosmetycznych. Na pewno dam Wam znać jak się spisał. :-)  Natomiast już teraz mogę polecić dotleniającą maskę regenerującą do twarzy o delikatnej żelowej konsystencji FARMONA Dermiss 0'5 Oxygen Energizing, którą również znajdziecie w kwietniowym pudełku. :-) Pamiętacie jak ostatnio chwaliłam linię BC BRAZILNUT OIL marki Schwarzkopf Proffesional? W boxie trafiłam na maskę do włosów, której jako jedynej nie miałam okazji przetestować. Mam nadzieję, że będzie tak samo dobra jak szampon i odżywka. :-) 
Ostatnie dwa produkty z pudełka to nowość marki NIVEA, czyli pielęgnujące perełki olejków w żelu  i suchy szampon, który jak się domyślam uratował wielokrotnie nie tylko moje włosy, ale również Wasze. Natychmiastowe odświeżenie to czasami zabieg na wagę złota, dlatego też warto mieć przy sobie produkt taki jak got2b Fresh it Up Extra Fresh - obłędnie pachnie! ;-)


...i co myślicie o zawartości kwietniowego pudełka? :-)
Udanego weekendu! :-*

40 komentarzy:

  1. Nie gniewaj się Aniu, bo od dawna czytam Twojego bloga i bardzo go lubię, ale posty o BeGlossy są nudne. Wiem, że to Twój blog i Ty decydujesz o tematyce postów, ale pomyśl może o tym, by wrócić do MIXów i większej ilości stylizacji:-). Ja byłabym bardzo za. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie mam powodów żeby się gniewać. :-) W kolejnym wpisie pojawi się stylizacja, natomiast od MIXów odeszłam już chyba na dobre...

      Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli! ;-*

      Usuń
    2. Szkoda, że już nie będzie mixów :( czy mogę zapytać czemu? Spotkały Cię jakieś nieprzychylne komentarze? Te posty cieszyły się dużą popularnością!

      Usuń
    3. MIXy były super!

      Usuń
    4. O nie, to byl naprawde fajny cykl:-/ a moze chociaz dasz sie namowic na Mix zdjec, ktorych nie publikowalas w postach, innych stylizacji uwiecznionych " w lusterku" takich codziennych zwyklakow, zdjec zrobionych spontanicznie telefonem gdzies w plenerze alb podczas odpoczynku w domu?:-) Przemysl to Aniu raz jeszcze:-) Uwielbialam Twoje Mixy, mialy one duze grono zwolennikow:-)

      Usuń
    5. Aniu bardzo chcemy mixy. Pliss

      Usuń
    6. Przyłączam sie również do pozytywnych komentarzy o Mixach- były naprawde świetne i z większą chęcią je oglądałam niż np.zawartość beglossy😉. Mam nadzieje, ze jeszcze zmienisz zdanie.
      Pozdrawiam Sylwia😊

      Usuń
  2. Bardzo fajna zawartość :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swoje pudełeczko dostałam wczoraj i w sumie ten krem z Organiqe dostałam nie do swojej skóry :(, a bardzo chciałam go przetestować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może napisz na facebook'u beGLOSSY - czasami dziewczyny wymieniają się między sobą. :-)

      Usuń
  4. Jaki kolor ma ten krem BB z Organique? Czy on występuje tylko w jednym odcieniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uniwersalny. :-)

      Tutaj więcej informacji: https://www.organique.pl/nowe-kremy-upiekszajace/#utm_source=POPUP&utm_medium=cpc&utm_campaign=pop_up_glowna_04 :-)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawa zawartość pudełeczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawartość pudełka jest świetna, az szkoda ze anulowałam subskrypcje po ostatnim beGLOSSY...warto chociażby ze względu na ten bb krem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, cena samego kremu to 69,90, a za pudełko beGLOSSY płacimy 49,00 zł. :-)

      Usuń
  7. Kupiłam sobie szampon z twojego polecenia i prędko innego nie kupie -> jest mega! ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również baardzo go lubię. :-)

      Usuń
  8. Ann a kosmetyczka jest spoko czy jednorazówka?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ania i dziewczyny jakie macie pomysły na wieczor panieński? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nie przepadam za imprezą w klubie, wolałabym jakiś weekend nad jeziorem np. w stylu boho. ;-)

      Usuń
    2. A myślisz o połączonym panieńsko kawalerskim?

      Usuń
    3. Mój plan na wieczór panieński: wyjazd do SPA nad jeziorem. :) A moja przyjaciółka zorganizowała lekcję zapoznawczą z nauką układu tanecznego w szkole pole dance - ciekawe doświadczenie i fajna zabawa ;)

      Usuń
  10. mam płyn micelarny z Biolaven, czeka na testowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też chwilę poczeka, aktualnie testuję produkty Creamy. :-)

      Usuń
  11. Zawartość pudełka pozytywnie mnie zaskoczyła;)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chyba muszę wrócić do subskrypcji pudełeczka. Świetne kosmetyki teraz były:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekamy na posty ślubne: dodatki, bukiety, makijaże ślubne itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu robisz sobie paznokcie hybrydowe?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ania, gdzie podział się Twój instagram (@krzysztofowa)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie prowadzę konta na instagramie. :-)

      Usuń
  16. Cześć Aniu:-):-Chciałam Cię spytać,czy uzywalas kiedyś kosmetykow firmy Oriflame i jesli tak ,to czy są godne polecenia? Pozdrawiam Cię serdecznie :-)PS Masz już coś w planach na majówkę?;-):-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś, lata temu, używałam takich balsamów do ust w plastikowej, różowej banieczce. :-)
      Majówka w domu, ale od początku do końca zaplanowana. ;-)

      Usuń
  17. Aniu, wczoraj robiłam tort Pavlova i przypomniało mi się, że przepis na niego miałam z Twojego bloga, z dawnego wpisu, a dopiero teraz go wypróbowałam. Wyszedł bardzo smakowity. I tak sobie pomyślałam, że od jakiegoś czasu nie było wpisu kulinarnego u Ciebie, a szkoda. Robisz piękne zdjęcia a przepisy są proste a jednocześnie ciekawe :)

    Pozdrowienia i miłego popołudnia! :)
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, potwierdzam. U mnie króluje przepis na expressowa pizze :-)

      Usuń
    2. Expresowa pizza króluje również u mnie...;-)

      Dziękuję dziewczyny, przygotuję taki wpis. :-)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)