środa, 22 marca 2017

DANIEL WELLINGTON - CLASSIC PETITE

Klasyka i minimalizm doskonale opisują szwedzką markę Daniel Wellington, a każdy jej kolejny produkt jedynie utwierdza mnie w tym przekonaniu. Najnowsza kolekcja CLASSIC PETITE swoją premierę miała 14 marca, a stylowy zegarek na bransolecie od razu podbił serca kobiet na całym świecie.  Muszę przyznać, że takiego modelu brakowało mi w  asortymencie DW...:-)


marynarka - Greenpoint, spodnie - Greenpoint, koszula - Greenpoint

Zegarek CLASSIC PETITE dostępny jest w dwóch wersjach - pleciony, niezwykle lekki pasek może być w kolorze srebrnym lub różowego złota, a tarcza standardowo jest biała lub czarna. Długo wahałam się pomiędzy dwoma modelami w środku, ale moja sympatia do bransoletki CLASSIC CUFF, którą mam w kolorze złotym pomogła mi w podjęciu decyzji. :-)

Mam również niespodziankę dla Was w postaci KODU RABATOWEGO, który upoważnia do 15% zniżki na stronie DanielWellington.com/pl, a jego ważność kończy się 30.04.2017. :-)

KOD: DWanna

Jestem ciekawa co Wy myślicie o nowości DW? 
Miłego wieczoru! :-)

34 komentarze:

  1. Wyglądasz genialnie w okularach,garnitur klasa i elegancja,do tego świetnie dobrana fryzura i klasyczny zegarek-dla mnie bomba!


    Ewa B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję. :-*

      Usuń
  2. Usunelas instagram?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dłuższego czasu nie mam konta, ale może wkrótce wrócę. :-)

      Usuń
  3. Chodzisz tak ubrana do pracy? :) Powiem Ci, że pięknie wygladasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anka!!! No Wow !!! Jestes taka piękna i stylowa, ze az mnie ściska z zazdrości. Jestes moja najwieksza inspiracja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nieee, aż tak to na pewno nie. ;-)

      Usuń
  5. Aniu wyglądasz obłędnie!!
    Dziękuje za kod, zamawiam taki jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamów, nie pożałujesz. ;-) :-)

      Usuń
  6. Garnitur wystrzałowy, chyba musze tez sie w taki zaopatrzyć, czy rozmiarówka jest typowa? Jak oceniasz jakość?

    A zegarek śliczny chociaz ja wybrałabym srebrny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Góra typowa, natomiast doły są większe. Proponuję spodnie w rozmiarze mniejszym niż się nosi. ;-)

      Usuń
  7. Piękna kobieto jestes esencja słowa KLASA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, ale jesteście miłe! ;-) Dziękuję.

      Usuń
  8. DW to klasyka, elegancja i ponadczasowość ♡ Aniu jaki model okularów masz na zdjęciu?
    Pozdrawiam! Ann.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, to zwykłe oprawki kupione w optyku, a szkła do pracy z komputerem. ;-)

      Usuń
  9. Wyglądasz jak stara maleńka, po co sie postarzasz na sile? Wyglada to śmiesznie 😅😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, w którym miejscu widzisz starą maleńką. Przecież to dorosła kobieta. Nie jest 15 letnią dziewczyną, która wystroiła się w garnitur. Są momenty w życiu kiedy nie wypada założyć rurek i szerokiego swetra. Prosty dopasowany żakiet i spodnie - nie wiem co tu może postarzać i nie rozumiem czemu od razu uważasz, że klasyczny kostium zakłada się w celu postarzenia się.

      Usuń
    2. Jak dla mnie Ania wygląda tu bardzo elegancko, ale jednocześnie nowocześnie. A zegarek jest ładny, chociaż bardzo przypomina podobny model Cluse:-)

      Usuń
    3. Nie muszę się postarzać, w moim wieku raczej odwrotnie się robi. :-D ;-)

      Usuń
  10. Dzięki Tobie Aniu po raz pierwszy w tym roku skusiłam się na jeansy z dziurami (pięknie je komponowałaś z ramoneską w weekendowych stylizacjach w zeszłym roku, więc przecena w Moodo tylko utwierdziła mnie w przekonaniu, że czas i u mnie na taki model w szafie) i będę się rozkoszowała nimi w sobotnie popołudnia. Nie będę jednak ukrywać, że właśnie takich stylizacji jak ta zawsze wyczekiwałam na blogu. Może w związku z tym, że muszę podporządkowywać się pod dress code w pracy, to takie rozwiązania jak granatowy garnitur bardzo mi się podobają. Chyba czas odwiedzić Greenpoint :)

    Zegarek jest tak śliczny, że pomimo tego, że jestem już tak przywiązana do mojego zegarka z TH, to chyba w końcu skuszę się na jakiś nowy... :)

    Podsumowując: sama klasa! Bardzo pasują Ci kocie oprawki :)

    Pozdrawiam
    Misia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny wybór, ja wiosną i latem baaardzo często chodzę w dziurawych boyfriendach - są mega wygodne i wyglądają nonszalancko. ;-) Odnośnie garniturów - te z Greenpoint są fantastycznie skrojone, leżą idealnie, polecam! :-)

      Misiu, jak zawsze ogrom miłych słów - dziękuję. ;-*

      Usuń
  11. piękny, idealny w każdym calu:)
    pozdrawiam serdeczne :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegarek wygląda ciekawie, nie słyszałam wcześniej o tej marce:) świetny garnitur, pozdrawiam:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musisz nadrobić zaległości. ;-) -*

      Usuń
  13. Boże ten zegarek to moje marzenie :)szczęściara ... Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, czy mogłabyś polecic jakies sklepy/firmy gdzie mogłabym kupic dobre gatunkowo bawelniane bluzki. Dla zlosliwych, wiem ze sa w kazdym sklepie niestety ich jakosc pozostawia wiele do zyczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej lubię bawełniane, basicowe bluzki z Moodo. :-)

      Usuń
  15. jak tam Aniu na stażu? :)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Skąd wytrzasnęłaś takie piękne okulary/oprawki? Są boskie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)