sobota, 4 lutego 2017

HELLO FEBRUARY

Zima z prawdziwego zdarzenia trwa w najlepsze, więc nie mogłam sobie odmówić przyjemności uchwycenia białego puchu i podzielenia się z Wami na blogu. ;-) Możecie się ze mną nie zgodzić, ale moim zdaniem nie ma nic piękniejszego niż długie, leniwe spacery wśród ośnieżonych drzew w towarzystwie cichego skrzypienia śniegu pod butami. Niby nic, a sprawia tyle radości...też tak macie? :-)



Nie skłamię mówiąc, że wszystkie elementy garderoby z dzisiejszego wpisu wybierałam najczęściej w przeciągu ostatnich dwóch miesięcy. Długa, puchowa kurtka, czapka podszyta polarem, ulubiony szalik i oczywiście...ukochane Emu, bez których nie ruszam się z domu (pomimo panującej mody na odkryte kostki brrrr...). Co prawda zestaw zupełnie zwyczajny, ale nadzwyczajnie ciepły i wygodny. ;-)



kurtka - Mango, szalik - Tommy Hilfiger, czapka - Metisu, spodnie - SheIn, torebka - Michael Kors, 
buty - Emu, rękawiczki - Moodo

Pierwsze tulipany w tym roku sprawiły, że powoli zaczynam tęsknić za wiosną. Nawet moje wyprzedażowe łupy czekają już na nową porę roku. ;-) Możliwe, że wkrótce przygotuję wpis o wiosennych, ponadczasowych MUST HAVE - dajcie znać czy chciałybyście taki mini przewodnik w moim wydaniu. :-)
Zanim przejdziemy do zawartości styczniowej edycji pudełka beGLOSSY - chciałabym podzielić się z Wami kodem: PrezentOdAnny - ważnym do 05.02.2017, dzięki któremu otrzymacie w prezencie serum ujędrniające do twarzy MOKOSH "Pomarańcza" do każdego zamówienia na subskrypcję lub pakiet. :-)
...a w boxie "HELLO 2017" same cudowności! :-) Zauważyłam, że z największą aprobatą spotkał się bestsellerowy tusz do rzęs marki Collistar Mascara Infinito, który pogrubia i unosi rzęsy jednocześnie je wydłużając. Również jestem ciekawa tego produktu, ale poczekam aż zużyję otwarty niedawno DiorShow. ;-) Ucieszyła mnie maska Garniera Moisture + Comfort, ponieważ bardzo ją lubię i szczerze polecam oraz Żel Micelarny 3w1 - słyszałam o nim same dobre opinie, a mój aktualny ulubieniec jest już na wykończeniu. Totalną nowością są dla mnie kosmetyki Vis Plantis, a wzmacniające mleczko przeciw wypadaniu włosów Basil Element Bazylia + Jedwab zapowiada się niezwykle obiecująco...:-)
...a na koniec kilka migawek zimowego ogrodu w moim rodzinnym domu. :-)




Udanego weekendu! :-*

27 komentarzy:

  1. nosisz okulary? Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są okulary do pracy przy komputerze. ;-)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia. Ile śniegu! U mnie tylko mróz, śniegu zero ;)
    Ja mimo wszystko też już wyczekuję wiosny. Marzą mi się lżejsze ubrania, dużo kolorów i przede wszystkim masa kwiatów i kwitnące drzewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo - marzą mi się lekkie baletki i wiosenne zestawy. :-)

      Usuń
  3. Ale u Ciebie ładnie Aniu:-) Ja tez juz tęsknię za powrotem w rodzinne strony i śnieżnym krajobrazem, bo póki co zmuszona jestem oglądać tylko szarości bloków i mokry snieg na chodnikach. Niech ta sesja juz sie skończy ;-) Jak Ci zazdroszczę, że masz to juz za sobą :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam mocno kciuki za wszystkie egzaminy! :-)

      Usuń
  4. Przecudnie :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu jeszcze pytasz?! Pewnie że chcemy taki post. :))) I czekam z niecierpliwiścią na jakieś ślubne posty, bo uwielbiam twój gust i na pewno czymś zainspirujesc. :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpis ślubny następny w kolejce. ;-) :-)

      Usuń
  6. Aaaaaaale ogród czad! A stylizacja zwykła ale sama to napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie ośnieżone są drzewa, cudownie to wygląda u mnie do okoła jest tylko ciapa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, no wreszcie! Już miałam pisać oficjalne zażalenie i zacząć strajkować ;)

    Bajkowa sceneria, więc już nawet nie dziwi mnie, że sama wyglądasz bajkowo - niczym Królowa Śniegu z bajki o Kaju i Gerdzie :)

    Na pohybel odkrytym kostkom - nie ma nic ważniejszego niż zdrowie! :) Ważne, żeby było ciepło, a nie modnie.

    Żelu micelarnego nie znam [jak i pozostałych kosmetyków], od dawna stosuję za to płyn micelarny Garniera.

    Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej! :-*

      Hihi, rzeczczywiście nie było mnie dłuższą chwilę, ale nałożyło się kilka spraw i zwyczajnie nie dałam rady. ;-) Odnośnie kotek - jestem tego samego zdania, a płyn micelarny Garniera również bardzo lubię.

      Pozdrawiam ciepło, dobranoc. :-)

      Usuń
  9. Piękna ta zima u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia! <3

    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, czy po zdaniu LEKu częściej będziesz robić wpisy? Brakuje Twojej obecności!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna, spełniająca marzenia kobieta ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak słodko wyglądasz w tej czapce :) Fajne zdjęcia !!
    p.s. Obserwuję!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)