sobota, 3 grudnia 2016

SWEATER WEATHER

Nareszcie mamy GRUDZIEŃ - najwspanialszy i najbardziej wyczekany miesiąc w roku, a  śnieg który wczoraj spadł idealnie przypieczętował pierwszy dzień meteorologicznej zimy. Jeżeli jesteśmy już przy tym temacie - niekwestionowanym MUST HAVE o tej porze roku są ciepłe swetry. Wybór jest teraz tak duży, że każdy powinien znaleźć coś co nie tylko rozgrzeje każdego zmarzlucha, ale przede wszystkim będzie modną bazą całej stylizacji.  Dziś pokażę Wam moje ulubione ostatnio swetrzyska. :-)



Ten golf zwrócił moją uwagę ciekawym wiązaniem przy rękawach, które w zasadzie jest całą ozdobą tego swetra. Domieszka wełny w składzie sprawia, że jest naprawdę baaardzo ciepły. Z pewnością będzie jednym z moich zimowych ulubieńców. :-)
Sweter dostępny TUTAJ. :-)
Ten sweter uwielbiam za ogromny wywijany golf, który zastąpił mi ostatnio szalik. Tak jak poprzednik również ma w swoim składzie wełnę i jest w sam raz dla takich zmarzluchów  jak ja. :-)
golf - SheIn, kurtka - Hilfiger Denim 
Ten sweter zobaczycie w kolejnej stylizacji...:-) 
Pamiętacie jak opowiadałam Wam o moich dwóch ulubionych trendach na ten sezon? Sweter ze sznurowanym dekoltem był jednym z nich, a ten który widzicie na zdjęciu jest naprawdę świetny i jest nadal dostępny na Moodo.pl. :-)
Frędzle to również jeden z wiodących trendów, a oversizowy golf w czarnym kolorze był na mojej wish liście już od bardzo dawna. Ten model jest na tyle uniwersalny, że sprawdzi się zarówno w codziennych jak i bardziej wieczorowych stylizacjach. :-)
golf - SheIn

Jakie plany na weekend? :-)
U mnie pieczenie pierniczków! :-) Pozdrawiam ciepło!

41 komentarzy:

  1. Najlepszy post w ostatnich miesiącach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne sweterki! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. domieszka wełny 8% powoduje ,że sweter jest "baaardzo ciepły"? to swetry i golfy z wełny 80, 100 % powinny mnie chyba parzyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pewnie parzą😂😂dlatego kupuje tylko z domieszką 😂

      Usuń
    2. to kupuj dalej i poczytaj trochę o właściwościach wełny i okropnego akrylu

      Usuń
    3. Nie wiem czy parzą, ale z pewnością okropnie drapią...brrrr. ;-)

      Usuń
    4. Zależy jaka wełna ;-) ostatnio kupiłam z wełny merynosowej i jest milutki, nie wwspominając o sweterkach z kaszmirem :-)

      Usuń
    5. Ja niestety w wyrobach z akrylu bardzo się pocę, dlatego unikam jak ognia. Wolę już sweter z bawełny niż z akrylu. Ale niestety wszelkie ciekawe fasony, które spotykam, są głównie z akrylu, a te z naturalnych włókien i w fajnych wzorach są tak drogie, że póki co niedostępne na studencką kieszeń :-(

      Usuń
    6. Też mam ten problem, mam wrażliwą skórę i nie mogę nosić sztucznych tkanin. Polecam wyprzedaże lub outlety Massimo Dutti, mają dobrej jakości koszule i swetry, w H&M też czasem można coś ciekawego znaleźć (między innymi w/w sweterek z wełny merynosowej :))

      Usuń
  5. Kochana, przyciemniłaś włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja biegam od łóżka do toalety... Mam grypę żołądkowa :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie szukam sprawdzonego przepisu na pierniki, możesz podesłać? :) J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś już podawałam chyba na blogu:

      Jezeli chodzi o składniki to zazwyczaj wrzucam wszystko na oko, z pamięci, ale w przepisie mam tak:
      1kg mąki pszennej
      300g masła (lub margaryny)
      250g cukru
      250g płynnego miodu
      4 łyżeczki przyprawy korzennej
      2 łyżeczki cynamonu
      1 łyżeczka kakao
      1 łyżeczka proszku do pieczenia
      2 łyżeczki sody oczyszczonej
      3 żółtka
      4 łyżki słodkiej śmietany

      Masło, cukier, miód, przyprawę korzenną, cynamon i kakao podgrzewać stopniowo, ciągle mieszając, aż wszystkie składniki się połączą, później pozostawić do ostygnięcia. Sodę oczyszczoną rozpuścić w 2 łyżkach wody. Wmieszać do masy miodowej. Kolejno dodać żółtka i wymieszać. Mąkę wymieszać z proszkiem do pieczenia. Połączyć z masą miodową i zagnieść ciasto. Na końcu dodać 4 łyżki śmietany tak, aby powstało jednolite ciasto. Ciasto należy na pół godziny włożyć do lodowki, później rozwałkować na posypanym mąką blacie wedle uznania - ja i moi domownicy lubimy cienkie pierniczki, więc rozwałkowany placek ma 3-4 mm. ;-) Piekę w piekarniku z termoobiegiem, 175 stopni, 5-10 minut.

      Smacznego! :-)

      Usuń
    2. Czy muszą troche poleżeć czy od razu można jeść?

      Usuń
  8. O! A ja już piekłam pierniki! ;-) A nawet o tym pisałam ;-)

    Piękny ten zimowy las <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zacznę jutro z samego rana. ;-)

      Usuń
  9. Piękne sweterki, ten borowy to cudo <3

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. ten pierwszy sweter skradł moje serce *.*

    http://lekkostylowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny i dostał już mnóstwo komplementów. :-)

      Usuń
  11. Śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam grube cieplutkie swetry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, a może ponownie przygotujesz jakąś niespodziankę na święta? :-) Może zagraj dla nas raz jeszcze? :-) :-) ala

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak kurtka TH? Ciepła?
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo. Wypełniona puchem naturalnym. ;-)

      Usuń
    2. Ja bym się zakichała w niej :-(

      Usuń
    3. Pytam właśnie bo kupiłam podobną z nowej kolekcji i do cieplejszych nie należy jak na jej cenę :(
      PS. Zdjęcia jak zwykle super,zaglądam tu od początku :*
      Madzia

      Usuń
    4. O kurczę, moja jest naprawdę bardzo ciepła - to chyba kolekcja sprzed dwóch lat.

      Usuń
  15. Sweterki lubie i ja ;)a golfik z wiązaniem świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. hej :) mam pytanie odnosnie kurtki z mango, ktora pokazywalas w tamtym roku, parka kolor khaki. Ciepla jest ? bedzie ok na zime ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dosyc ciepła, ale zakładam pod nią dodatkowo futrzaną kamizelkę. ;-)

      Usuń
  17. Przepiękne, klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)