sobota, 17 grudnia 2016

FROZEN QUEEN

Bez wątpienia grudzień jest wyjątkowym miesiącem pod wieloma względami, ale dziś...kilka słów o wyjątkowej edycji beGLOSSY. Mam na myśli świąteczny box - 'Frozen Queen', na który czekałam z niecierpliwością, ponieważ z moich obserwacji wynika, że ostatnie pudełko w roku jest zawsze najlepsze...;-)


Przesyłka od beGLOSSY dotarła do mnie po południu, a jej zawartość poza jednym produktem - totalnie zachwyciła. Chciałam pokazać Wam 'Frozen Queen' jeszcze dziś, ponieważ jest to idealny pomysł na prezent dla każdej kobiety, a jeżeli zamówicie do poniedziałku - macie gwarancję, że zdąży dojść przed świętami. :-)
Bardzo lubię kosmetyki naturalne marki  MOKOSH, więc ten produkt mocno mnie zainteresował. Jest to ujędrniające serum olejowe idealne dla każdego typu cery o obłędnym pomarańczowym zapachu - wszystko za sprawą maceratu z kwiatów pomarańczy. :-) W swoim składzie zawiera między innymi olej arganowy, z wiesiołka oraz ze słodkich migdałów, a jego zadaniem jest regeneracja i nawilżenie naszej twarzy. 
Ten duet URIAGE to kremowa maseczka bogata w wodę termalną Uriage o właściwościach nawilżająco-łagodzących oraz regenerująco-ochronny krem do rąk. Oba produkty z przyjemnością wypróbuję. :-)
Kolejną niespodzianką jest serum pod oczy ProCollagen+ SYNTHESIS marki AUBE, z którą mam styczność po raz pierwszy. Kosmetyk ma za zadanie stymulować naturalną syntezę kolagenu oraz pomóc naszej skórze zachować jędrność i elastyczność.
Subtelny peeling enzymatyczny BANDI przeznaczony do cery wrażliwej i delikatnej, skłonnej do podrażnień miałam okazję używać już jakiś czas temu. Delikatnie oczyszcza skórę, a przy dłuższym i regularnym stosowaniu redukuje zaskórniki. Jednym słowem polecam! :-)
Lubię testować nowe produkty do pielęgnacji włosów i mam nadzieję, że PANTENE 1 Minute Wonder Ampoule okaże się fajną alternatywą dla masek, które nakładam na kilkanaście minut. Producent obiecuje poprawę wyglądu w zaledwie 1 minutę! Ciekawe...:-)
Miłośniczkom słodkich, pudrowych zapachów przypadnie do gustu MARC JACOBS Decadence Divine. Mówiąc szczerze zaintrygował również mnie pomimo tego, że na co dzień preferuję świeże kompozycje. Kto wie, może skuszę się na mały flakon? :-)
Schwarzkopf Live Pastel Spray z formułą jasnych pigmentów nadaje włosom cukierkowe kolory (trwałe do kilku myć). Mnie  ten produkt mnie nie przekonał, ponieważ nie jestem fanką tego typu metamorfoz, ale wiem komu może się spodobać, więc podam ten kosmetyk dalej. :-)
Jestem ciekawa czy Wam również zawartość przypadła do gustu? :-)
Udanego weekendu! :-*

37 komentarzy:

  1. Aniu kiedy będzie jakiś normalny fajny post? Bez reklamowania prezentów które dostałaś od firm?? Chcemy coś normalnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodawała post rzadziej niż raz na tydzień było zle, teraz dodaje wpis co 3 dzien i tez jest zle. Niech kazdy wypowiada sie za siebie mi takie wpisy odpowiadaja, była świetna stylizacja, pozniej treściwa recenzja dzieki której kupiłam fajny krem który mam nadzieje na dłuższa metę bedzie jeszcze fajniejszy, a dzisiaj dała cynk dziewczynom ktore sa nadal bez prezentu ze to fajny pomysł...ludziom to sie jednak nie dogodzi Ania :D

      Usuń
    2. chce post,a nie reklame to chyba zrozumiałe...

      Usuń
    3. Nie chodzi o ich ilość, tylko jakość

      Usuń
    4. W każdy post wkładam dużo pracy, więc komentarz typu - chodzi o jakość, a nie ilość jest trochę przykry, ale każdy ma prawo do własnego zdania i nikogo tutaj nie trzymam na siłę...;-)

      Usuń
    5. Przyzwyczajona jestem tu wchodzić bo zazwyczaj coś wnosisz w te posty,ale te ostatnie z tymi pudełkami są bez sensu. Wiem że nie trzymasz tu na siłę i ze nie musze tu wchodzić ale wchodzę z nadzieją że może zrobiłaś fajny post tak jak dawnej, a szkoda byłoby mi go pominąć. Pozdrawiam

      Usuń
    6. aniu wiesz co to jest jakość? czy nie czytasz ze zrozumieniem?

      Usuń
    7. A czy Ty czytasz ze zrozumieniem?

      Usuń
  2. Ciekawa jestem czy dajesz radę zużywać wszystkie kosmetyki, czy te najmniej lubiane przekazujesz dalej lub wyrzucasz? Pytam, bo mam stosunkowo mało produktów do pielęgnacji, a i tak nie zawsze uda mi się je zużyć. No i nie zawsze okazują się tak fajne jak się spodziewałam, a mam straszne wyrzuty sumienia jak coś wyrzucam. :)
    I mam pytanie odnośnie marki Tommy Hilfigher, bo często widzę u Ciebie ubrania od niego; kupiłam spodnie w stacjonarnym sklepie TH (więc raczej nie podróbki). Po wielu praniach cały czas strasznie farbują (na granatowo) moje nogi i bluzki u dołu. Nawet jak potrę dłońmi o nogi, to po jakimś czasie wyglądają na brudne. A nogi jak w siniakach. Zastanawiam się, czy trafił mi się taki egzemplarz, czy może też masz takie doświadczenia i wiesz jak sobie z tym poradzić, w czym wyprać te jeansy żeby przestały tak farbować. Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam. :)
    Wiki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się 2 razy zdarzyło kupić spodnie ze sklepu marki pokroju TH i nie byłam zadowolona - raz mi spodnie farbowały, innym razem bardzo szybko w miejscach zgięć zrobiły się przejaśnienia, czego szczerze nie lubię. Od tego momentu kupuję jeansy tylko od marek zajmujących się wyłącznie sprzedażą jeansów i jestem zadowolona. Służą mi długie lata, nie rozciągają się ani nie kurczą, nie farbują i nie przecierają się z szybko.

      Usuń
    2. Kurczę, no szkoda mi ich, bo leżą świetnie, muszę przyznać, no i nie były tanie, choć i tak dorwałam je na wyprzedaży. Zastanawiam się ile razy będę je jeszcze musiała wyprać, żeby móc je nosić i do jasnych bluzek.
      Wiki

      Usuń
    3. Jak widać nie ma co przepłacać ;) jakość słaba, a cena kosmiczna... Może już lepiej mieć kilka par tańszych ubrań (zwłaszcza jak komuś szybko się nudzą ubrania), niż jedną droższą i do tego słabej jakości ...

      Usuń
    4. Akurat jeansów nigdy nie miałam, a wszystkie ciuchy i dodatki TH, które mam są bardzo dobre jakościowo i nic się z nimi nie dzieje. Jeżeli jeansy farbują - można je wyprać z odrobiną octu. :-)

      Usuń
    5. jeśli jeansy farbują należałoby je zwrócić do sklepu...a nie prać w occie :) bo to trochę źle świadczy o firmie TH... nie są warte swojej ceny i dobrze, żeby firma o tym wiedziała i nad tym popracowała.

      Usuń
    6. Słyszałam o sposobie z octem, muszę wypróbować. :) Niestety już nie oddam, bo kupiłam dawno temu, a kupiłam zbyt ciasne z nadzieją że schudnę :P I udało się, ale sporo czasu minęło. Zresztą, primarkowe jeansy nie farbują, ale leżą na mnie tragicznie i szybko się rozciągają, a te TH to jak na razie jedne z moich ulubionych jeśli chodzi o to jak leżą.
      Wiki

      Usuń
  3. Z nieba mi spadłaś ! :)))) Zamówiłam mamuśce pod choinkę :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post, zdjecia jak zwykle nastrajają świątecznie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobiłas przepiękny wpis i zdjęcia;) cudnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. :-)))

      Usuń
  6. Ładne zdjęcia i czekam na stylizację świąteczną ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna zawartość tego pudełeczka ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie najlepsze pudełko w tym roku. :-)

      Usuń
  8. Przepiękne zdjęcia, bardzo nastrojowo :) Jak oceniasz trwałość zapachu Decadence Divine? Jeszcze go nie testowałam i jestem ciekawa Twojej opinii.

    Pozdrawiam
    Paulina
    wwww.paulinejournal.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest piękny, ale na mnie się nie trzyma. :-/ Trwałość oceniam na 3-4 h.

      Usuń
  9. Aniu można wiedzieć skąd te piękne poduszki czy poszewki z falbanką? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyłam na zamówienie, ale niemal identyczne były w h&m home. :-)

      Usuń
  10. Gdzie moge zamowic takie pudeleczko I jaki to koszt? Pytam bo nie mieszkam w PL www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie http://www.beglossy.pl a cena to 49,00 zł :-)

      Usuń
  11. Świetna zawartość, sama chętnie bym się skusiła na takie pudełko. Póki co zdecydowałam się na zakup w ramach prezentu serum LIQ CC rich. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zawartość, sama chętnie bym się skusiła na takie pudełko. Póki co zdecydowałam się na zakup w ramach prezentu serum LIQ CC rich. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co tam beGlossy, ja jestem oczarowana Twoimi zdjęciami!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)