środa, 7 grudnia 2016

CHRISTMAS MOOD


Ciepły dom, pierniczki własnej roboty, ekologiczna herbatka, świąteczna gazeta i ulubiona ostatnio piosenka ( "Mroźnej zimy chłód" ) w tle. Czego chcieć więcej? :-) Uwielbiam takie chwile, ale dzisiejszy wpis nie o tym. :-) Dziś przedstawię pomysły na prezenty DLA NIEJ i DLA NIEGO. Mam nadzieję, że moje zestawienia okażą się pomocne...





- D L A   N I E J -


1 i 24 - brelok lub ciekawa gumka do włosów to fajny pomysł na drobny upominek. Od jakiegoś czasu rekordy popularności biją te z futrzanym pomponem - nosimy je nie tylko do pęku kluczy, ale również zdobimy nimi torebki, czy etui na telefon. Model ze zdjęcia kupicie w H&M.
2 - ciepła czapka w okolicznościach zimowej aury to idealny prezent dla każdego. Ostatnio szczególnie spodobały mi się modele marki Napapijri - dostępne są np. na Zalando. :-)
3, 6 i 19 - biżuteria sprawi radość każdej Kobiecie. Kolczyki - misie Tous ucieszą nastolatkę, zaręczynowy pierścionek zachwyci dziewczyny czekające na TEN moment, a ponadczasowy, klasyczny zegarek to podarunek na lata. Przypominam o  specjalnym kodzie rabatowym: 'DWannaaaanna', ważnym do 15.01.2017, który daje 15% zniżki na wszystkie produkty marki Daniel Wellington
5, 1325 i 28 - kosmetyki zarówno kolorowe, jak i pielęgnacyjne to ZAWSZE trafione prezenty. Może Wasza siostra marzy o nowej paletce do malowanie powiek, a Mamie kończy się tusz do rzęs? :-)
7 - ...a może chciałabyś/chciałbyś podarować bliskiej osobie chwilę wytchnienia w dzisiejszym, pędzącym świecie? Jeżeli tak - idealną opcją jest voucher do SPA, a godnym polecenia miejscem jest Relaksownia Day Spa. W ich świątecznej ofercie znajdziecie np. masaż gorącą świecą lub masaż leczniczy z terapią manualną, organiczną regenerację włosów ze strzyżeniem, modelowaniem i masażem głowy oraz wiele, wiele innych. :-)
4 - trafionym prezentem będą również perfumy, o których obdarowywana osoba marzy od dawna lub jej ulubione powoli się kończą...
8, 11, 14 26 - idealnym prezentem dla zmarzlucha będą ciepłe kapcie, grube, wełniane skarpety, porządny sweter lub kultowe EMU. :-)
15 - mały termos lub kubek termiczny to świetna opcja dla studentki - gorąca herbata lub kawa skutecznie umilają dłuuugie wykłady na uczelni. Szczególnie wcześnie rano, zimą. ;-)
9 i 12 - ŚWIECE! :-) Yankee Candle nie muszę zachwalać moim Czytelniczkom, prawda? Uważam, że jest to idealny prezent dla każdego, a tę gruszkę w kolorze srebra znajdziecie w ofercie H&M HOME - urocza, prawda? :-)
22, 23, 27 - nowy dom/przeprowadzka/remont? Myślę, że fajnym prezentem będzie ciepły koc w kolorystyce sypialni, ozdobny, szklany box na różne drobiazgi lub ciekawy poster w ramie. Jeżeli chodzi o wnętrzarskie drobiazgi - wybór jest naprawdę ogromny! :-)
16 - sprzęt i gadżety narciarskie to idealny prezent dla miłośniczek białego szaleństwa. Tym bardziej, że przy niejednym świątecznym stole będziemy planować wspólne górskie wypady. Może przydałyby się nowe gogle lub rękawice? :-)
17 i 18-  każdą Kobietę ucieszy markowa torebka lub etui na telefon. Oba produkty ze zdjęcia to Michael Kors, dostępne na Zalando. 

Domowe pierniczki to baardzo miły prezent - przecież wkładamy w nie mnóstwo serca i pracy. Wystarczy świąteczne pudełko lub puszka, a uśmiech na twarzy obdarowanego GWARANTOWANY! :-) Jeżeli macie pomysły na własnoręcznie zrobione upominki - dajcie znać w komentarzach. :-)

- D L A   N I E G O -

1, 8, i 9 - zestaw dla ciepłolubnego. :-) Szalik Napapijri, kapcie Gant, a sweter H&M. Popularne w tym okresie 'Ugly Sweaters' to mało praktyczny pomysł na prezent. ;-)
2, 4 i 10 - ciekawą opcją dla każdego mężczyzny będzie kosmetyczka z produktami do golenia w stylu retro lub nowoczesna maszynka - polecam markę Braun.
3, 7, 29 - ...a może markowe dodatki takie jak pasek, brelok lub etui na telefon? Ostatnio od Pani Ekspedientki usłyszałam o zabawnym przesądzie. Chodzi o to, że jeżeli zależy Wam na jakimś mężczyźnie - należy kupić mu pasek do spodni, który 'uwiąże' go na zawsze. :-D Od razu zaznaczę, że jeżeli o mnie chodzi - nie wierzę w takie rzeczy. ;-)
5 - Wiecie co ostatnio bije rekordy popularności? Trening z Kettlebell! Odważniki kulowe opanowały świat! Od magazynów i artykułów w internecie, do programów w telewizji, żelazne kule z rączką utorowały sobie drogę do głównego nurtu światowego fitnessu. Z tego co słyszałam mężczyźni są zachwyceni możliwością pracy eksplozywnej, czyli rozwijaniem maksymalnej siły w jak najkrótszym czasie. Bezpieczny i efektywny trening powinien być prowadzony przez osoby posiadające niezbędne do tego umiejętności i międzynarodowe certyfikaty StrongFirst. Polecam IRON BROTHERS Centrum Kettlebell Białystok - klub prowadzony przez pasjonatów ćwiczeń z odważnikami kulowymi. Miesięczny Voucher to koszt 120 zł. Więcej informacji na FB lub oficjalnej stronie
6 i 28 - ulubione perfumy i sztyft do pielęgnacji ust lub Carmex w słoiczku ZAWSZE się przydadzą. :-)
11, 13 i 24 - wydaje mi się, że są to propozycje, z których ucieszą się gadżeciarze, ale nie tylko. Przecież powerbank przydaje się każdemu. :-)
14 - Mówi się, że scyzoryk to gadżet, który powinien mieć każdy facet, ponieważ pomaga wyjść z wielu opresji...;-)
15 - umieściłam w kolażu torbę na laptopa, gdyż baardzo spodobał mi się ten model LV, ale jeżeli obdarowywana przez Was osoba preferuje styl sportowy - proponowałabym plecak (ostatnio wpadły mi w oko Napapijri - są dostępne na Zalando). :-)
16, 17 i 19 - ładnych koszul nigdy za wiele...:-)
18 i 26 - kalendarz - można kupić gotowy poster lub zaprojektować własny - z Waszymi zdjęciami, cytatami etc. Natomiast ramka z fotografią to chyba najbardziej oklepany pomysł na prezent, ale jak najbardziej na czasie. ;-)
20 - osobisty przybornik do paznokci powinien być w kosmetyczce każdego eleganckiego, zadbanego  mężczyzny.
21 - zapach do samochodu (szczególnie polecam Yankee Candle) to pomysł na drobny upominek, który z pewnością ucieszy Waszego chłopaka/tatę/brata/kumpla. ;-)
22 - o pierniczkach wspomniałam już wcześniej, ale łasucha z pewnością ucieszą wszystkie słodycze...
23 - ładna piżama lub szlafrok nigdy nie będzie nietrafionym prezentem. :-)
25 - klasyczny, skórzany portfel musi być funkcjonalny - czyli duża ilość przegródek na dokumenty i karty kredytowe mile widziana.
27 - gra planszowa sprawdza się w wielu sytuacjach - na wieczory we dwoje, spotkania ze znajomymi lub...poobiednie, świąteczne popołudnie z przejedzoną rodzinką. ;-)


...ufff ależ się rozpisałam!
Na dziś to już wszystko - życzę miłego wieczoru! :-*
P.S. Dopisujcie swoje pomysły w komentarzach - może ktoś skorzysta. :-)

57 komentarzy:

  1. Dla niej/dla niego - kubek termiczny !
    Dla niej - fajnym prezentem jest ręczna stacja parowa np. Phillips :-)
    Dla niego - słuchawki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim sprawdzonym i tanim prezentem dla taty i brata są skarpetki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-D To również mój sprawdzony prezent. Hihi.

      Usuń
  3. Boze jakie piekne te twoje pierniki ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci jednego --> zmysłu estetycznego, bo tego nie da sie ani kupic ani nauczyć, niestety :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez uwielbiam Ani gust i zdjecia 😍

      Usuń
  5. Co jest w tym pudełku DKNY, Tommy i tych czarnych trzech?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DKNY - zegarek, TH - skarpety, a te czarne to zegarki DW. ;-)

      Usuń
  6. Bardzo fajne pomysły na prezenty i te ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu zapomniałaś opisać ksiązżkę :-) na mojej liście tez jest Hygge :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście! Dziękuję za czujność. Oczywiście książka jest zawsze dobrym pomysłem na prezent. :-)

      Usuń
  8. Przesłodkie mikołajki - jak zrobilas tą czerwona masę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do białego lukru dodałam czerwony barwnik Dr. Oetkera. :-)

      Usuń
  9. Aniu, sorry, że to nie związane z tematem posta ale zaryzykuję i zapytam ;) Staż będziesz odbywać w mieście w K. ?? :-) Boisz się stażu czy już zacierasz rączki i się nie możesz doczekać? ;-)
    A ja bym sobie życzyła tylko jedno - abyś jak najdłuuuuuuuużej prowadziła bloga ale boję się właśnie, że jak zaczniesz staż to zdecydujesz się na jego usunięcie ale wciąż myślę, że dasz radę, pogodzisz to wszystko i jeszcze będziesz dla nas tworzyć! :-) :-)

    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mieście w K. ? Tzn? :-)
      Nie, nie boję się. Dziękuję za miłe słowa, pozdrawiam ciepło. :-)

      Usuń
    2. w krakowie? ;)

      Usuń
    3. Mi sie wydaje ze Ania juz powoli ogranicza swoja aktywność :( Nie było ostatnio żadnego mixu, wydaje mi sie że bedzie odchodziła od takich postów :( ;( :( Annn mam nadzieje ze nie porzucisz nigdy blogowania 🙏🏻

      Usuń
    4. Nie wiadomo jak bedzie bo Ania nie powiedziała czy bedzie prowadziła bloga jak zacznie staż, a z tego co wyhaczylam na insta moze zacząć od marca....:///

      Usuń
    5. Dziewczyny, spokojnie! :-) W najbliższych miesiącach nie planuję zamykać bloga, a co przyniesie przyszłość i jak potoczą się losy - tego nie wie nikt. ;-)

      Usuń
    6. To Ty mieszkasz albo mieszkałas w Krk?

      Usuń
    7. Aniu, a ja chciałabym Cię zapytać o staż, ale nie pytam o miejscowość bo to Twoja prywatna sprawa tylko ciekawi mnie ile on trwa i czy faktycznie np. 12 h ? I to na jednym oddziale czy kilku? :) Przeraża mnie to, że będziecie tak mało zarabiać no chyba, że wyjeżdżasz z kraju? :) magda

      Usuń
    8. No teraz to pojechałaś po prywatności. Blog jest o modzie hello Magdo

      Usuń
    9. Magdo, staż nie jest sprawą indywidualną, ani żadną tajemnicą, więc wszystkie informacje są w sieci - wystarczy poszukać. ;-) Ten link powinien zaspokoić Twoją ciekawość: http://www.mz.gov.pl/system-ochrony-zdrowia/kadra-medyczna-i-ksztalcenie/lekarze-i-lekarze-dentysci/ksztalcenie-podyplomowe/staz-podyplomowy-lekarzy-i-lekarzy-dentystow/ :-)

      Usuń
    10. Na biedną nie trafiło, dla mnie to mogłaby za darmo nawet pracować, ale to nie nasza sprawa, nie wiem po co drążyć tematy zarobkowe na blogu.

      Usuń
    11. A kim jesteś Ty, żeby rozsądzać kto i za ile powinien pracować? Trud i ciężka długoletnia praca powinny być odpowiednio wynagradzane, tym bardziej jesli wykonywany zawód wiąże się z dużą odpowiedzialnością i stresem.
      Nie wiem kiedy w końcu ludzie oduczą się zaglądać innym do kieszeni.

      Usuń
  10. Aniu poproszę przepis N te pierniczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod poprzednim postem w komentarzach jest. :-)

      Usuń
  11. Okładka Hygge jest piękna ale zdjecia w środku rozczarowują niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Słyszałam, że jest przepięknie wydana, ale przecież najważniejsza jest treść. :-)

      Usuń
    2. mnie także zawiodła ta ksiażka, jest przeraklamowana

      Usuń
  12. Ten post jest hyggeling ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. A czy po tym kettlebell nie robią sie takie gigantyczne muskuły jak na plakatach w silce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli macie jakieś wątpliwości lub pytania - piszcie śmiało do ekipy Iron Brothers. Na pewno wszystko Wam wyjaśnią.

      Odnośnie Twojego, konkretnego pytania - chłopaki z IB zapewniają, że podczas treningu kettlebell zwiększa się gęstość mięśnia a nie jego wielkość. Trening metodą StrongFirst angażuje całe ciało a nie tylko poszczególne partie jak w przypadku siłowni i treningu izolowanego. Trening z obciążeniem kettlebell zwiększa tempo przemiany materii, nie tylko w czasie treningu, ale i do kilku godzin po zajęciach.

      Pozdrawiam! :-)

      Usuń
  14. Tez bardzo lubię twórczość Karoliny Baszak a teraz jest przedsprzedaż płyty !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja byłam w Rekaksowni na paznokciach, ale to jakis czas temu. Przytulne miejsce tez polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne pierniczki ;) Muszę w tym roku koniecznie przygotować dla swoich Bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciasteczka wyglądają bardzo smakowicie Aniu :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierniczki to prawdziwa bomba! :) Są piękne

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! :)
    http://kadi-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne pomysły na prezenty! Mąż mój zażyczył sobie kurtkę skórzaną - zamówiłam 3 szt. z Zalando aby wybrał tą, która będzie się mu najbardziej podobać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie nie uznaje sie "zamawiania" prezentów. "Grubsze" rzeczy, typu ubrania,droższe dodatki, sprzęt do domu itp kupujemy normalnie, gdy zachodzi taka potrzeba,a prezenty świąteczne to zawsze niespodzianka. Nie musza być drogie, super przydatne czy mega praktyczne-maja po prostu ucieszyć czy rozweselić obdarowanego. Ale rozumiem ze są rozne podejścia do tej kwestii:-)

      Usuń
  21. Ale super 😍 niektóre chętnie ujrzałabym pod choinką 😇 www.jestem-molly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale super 😍 niektóre chętnie ujrzałabym pod choinką 😇 www.jestem-molly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu czy wiesz może skąd te cudowne kapciuszki z kokardą ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie zobaczyła bym te ciepluchne skarpety.Po domu tylko w takich śmigam.Muszę koniecznie jakiś liścik do pana z białą broda.Mile widziane pierniczki Twojego autorstwa.Kapitalny post.Pozdrowionka Alicja

    OdpowiedzUsuń
  25. Co sądzisz Aniu/dziewczyny na temat botków, które odstają mocno od kostki? Trafiłam na piękne buty, po prostu się w nich zakochałam, rozmiarowo super, ale niestety odstają mi w kostkach. Moją zmorą są stopy-rozmiar 40 i do tego szczupłe łydki, dlatego nigdy nie mogę dopasować do siebie butów zimowych. Czy takie odstające buty nie będą razić? Dodam, ze mam 165cm wzrostu :-(

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, mnie również urzekła ta piosenka:-) Dzięki Tobie odkryłam Karolinę Baszak i jestem zachwycona jej głosem i stylem:-) Dziękuję:-):-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezwykle klimatyczny głos. :-)

      Usuń
  27. Aniu co planujesz dać swoim rodzicom? Bardzo chciałabym ich czymś drobnym obdarować, a nie mam pomysłu ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę powiedzieć - odwiedzają bloga. ;-)

      Usuń
  28. Ale czadowo ozdobione pierniczki, wywołały uśmiech na mojej twarzy :D Trzeba pogratulować inwencji twórczej ;) A piosenki Karoliny właśnie niedawno słuchałam :)
    Aniu, a 10 propozycja prezentu 'dla niej' to kalendarz? Gdzie można taki kupić?
    Pozdrawiam ciepło,
    Natalia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)