niedziela, 27 listopada 2016

NIGHT OUT

Listopadowe pudełko beGLOSSY 'Girl's Night Out' powstało w wyniku współpracy z Polską Mistrzynią Makijażu - Zmalowaną. Jak zwykle zawartość całego boxu jest bardzo fajna, ale dwa produkty szczególnie przypadły mi do gustu...


Mówiąc szczerze zawsze mam problem z kolorowymi pomadkami - ilekroć próbuję dobrać nowy odcień w drogerii - za każdym razem z marnym skutkiem. Od wielu lat używam Chanel Rouge CoCo w różowym 'Jersey Rose', dwa lata temu w pudełku beGLOSSY znalazłam szminkę Gosh w idealnym dla mnie koralowym odcieniu 'Lady Luck', a teraz...mam w końcu pasującą, soczystą czerwień...
Pomadka Golden Rose Sheer Shine Stylo Lipstick  ma wyjątkowo miękką, kremową strukturę i gwarantuje półtransparentne, połyskujące wykończenie. W związku z tym może nie spodobać się fankom intensywnych kolorów, ale dla mnie jest idealna. :-) Duży plus za wzbogacenie formuły o olej arganowy i witaminę E. Dzięki temu pomadka nie wysusza ust i nie muszę pod nią aplikować dodatkowo Carmexu. ;-)
Drugi produkt, który skradł moje serce to Manna Kadar Radiance, czyli bronzer i rozświetlacz do twarzy w jednym. Duży plus za mocne napigmentowanie oraz brak parabenów. Ten kosmetyk ładnie uwypukla policzki oraz sprawia, że usta wydają się pełniejsze dzięki rozświetleniu łuku kupidyna. Efekt jest bardzo delikatny, czyli tak jak lubię. :-)
koszula - Oasis, torebka - Michael Kors, kozaki - Gino Rossi

W związku z tym, że zdjęcia robiłam na szybko podczas przygotowań do wieczornego wyjścia - powyżej widzicie przyszykowane rzeczy na dzisiejsze spotkanie ze znajomymi. Chciałam zwrócić Waszą uwagę na to, że klasyczne rzeczy nie wychodzą z mody. Koszula ze zdjęcia ma ponad 3 lata, a nadal jest moją ulubioną i prędko się to nie zmieni. ;-) Panterka jest na tyle mocnym wzorem, że reszta stroju będzie czarna - jeansy, kozaki, torebka i zegarek. :-)

...a propos zegarka - przypominam o  specjalnym kodzie rabatowym: 'DWannaaaanna',  ważnym do 15.01.2017, który daje 15% zniżki na wszystkie produkty marki Daniel Wellington, jak również wyjątkową, świąteczną ofertę. :-)

Jestem ciekawa co Wy wybierzecie na dzisiejszy wieczór? :-)

22 komentarze:

  1. Aniu, to daj chociaż jedno zdjęcie na instagrama. Ciekawa jestem jak wygląda całość! :) Udanego wieczoru! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula w panterke i te buty będą razem wyglądały wulgarne. Ale co kto lubi. Ja czekam na mix :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna koszula... Pozdrawiam


    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zegarek ♥ uwielbiam DW, ciekawy post

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Skad czerpiesz inspiracje do zdjec ? Sa zawsze takie wysmakowane. ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tradycyjnie wskoczyłam w 'małą czarną', w której odbywam wszystkie imprezy od ponad roku :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie osobiście to pudełko rozczarowalo...:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moj strój na wczoraj to dres a pod pachą chipsy :D :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor pomadki! <3 Szczerze mówiąc wolę płynne, matowe pomadki, ale bardzo mocno wysuszają usta. Chyba czas spróbować innych :) hehe.
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula pięknie się prezentuje, uwielbiam ten wzór na jesienny czas ;) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu jaki peeling enzymatyczny polecasz? Wszystkie kosmetyki jakie u Cibie znajduje idealnie pasują do mojego typu cery ;-)

    G.

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie panterka jest wulgarna, nie mogę się przełamać. w zestawieniu z takimi kozakami czułabym się trochę jak dziewczyna lekkich obyczajów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo, panterka jest dla mnie tandetna i wulgarne. Ale myślę że można mieć jedna taka rzecz i czasem założyć,ale bardzo rzadko.

      Usuń
    2. Wszystko zalezy od typu urody oraz od rodzaju, wyglądu i jakości rzeczy, ktora mamy w ten deseń. Ania ma na tyle delikatna urodę, ze może sobie pozwolić na założenie takiej bluzki. Zupełnie inaczej prezentowala by sie ona na spalonej słońcem dziewczynie w wyzywającym makijażu etc. Ale, gdy makijaż jest lekki, strój nie jest wyzywający i reszta jest stonowana, to dlaczego nie?:-)

      Usuń
    3. Świetnie to ujełaś :-) Aniu Ty pewnie musisz mieć rewelacyjna pamięć no nie? Idąc na medyczne nie tylko trzeba być zdolnym, chłodnym wiedzy,ale myślę że trzeba mieć niezadowolona pamięć. Ja mam 28 lat i z pamięcia jest u mnie kiepsko :-(

      Usuń
    4. Chłodnym wiedzy miało być

      Usuń
    5. Chłonnym ach ten słownik

      Usuń
    6. Pociesze Cie, jestem na 4roku lekarskiego i tez mam problemy z zapamiętywaniem, tzn ucze sie znacznie dluzej niż dawniej, często nie potrafię odtworzyć jakiś informacji. No cóż, tak sie dzieje czasem z wiekiem. Poza tym stres, zwłaszcza przewlekły i związany z nim wysoki poziom kortyzolu wpływa destrukcyjnie na komórki nerwowe hipokampa, stąd mogą sie brać problemy z pamięcią. Najważniejsze, to nie porównywać się z innymi, być świadomym swoich możliwości i ograniczeń i robic swoje.

      Usuń
    7. Musisz mieć rację bo ja jestem bardzo nerwowa i stresuje się byle czym :-( Staram się nie porównywać tylko przykro mi że przez słaba pamięć mam duże ograniczenie :-( Miłego dnia wszystkim. P.S. ANN chcemy wpisy!!! Dużo wpisów :-D

      Usuń
  13. Ach jaka szkoda, ze nie posiadasz instagramu...:( Na pewno było by piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzysztofowa insta

      Usuń
  14. Jakie piękne zdjęcia <3 Przy okazji zapraszam do mnie
    http://niecoinna01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)