wtorek, 15 listopada 2016

MY FAV TRENDS FOR WINTER 2016

Trendów na ten sezon jest tak wiele, że każda z nas znajdzie coś dla siebie. Na mojej liście MUST HAVE znalazły się dwie pozycje: sznurowany sweter i ponczo. Obie te rzeczy są nie tylko modne, ale przede wszystkim idealne dla każdego zmarzlucha. Ostatnio zrobiłam małe rozeznanie w ofertach różnych marek, co zaowocowało dzisiejszym wpisem. Mam nadzieję, że okaże się pomocny!:-)





1. SheIn 29,99 $ 2. SET 669,00 zł 3.Only 189,00 zł 4. SheIn 29,99 $

...a w kolejnym wpisie PONCZO w roli głównej. ;-)
Miłego tygodnia! :-*

7 komentarzy:

  1. Aniu nad jakim kolorem swetra myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Przydatne zestawienie, szukam fajnego sznurowanego swetra, świetne są te dwa pierwsze, które pokazałaś.
    Czy będzie mix październikowy?
    Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają takie swetry z wiązaniem

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zestawienia Aniu:-) Bardzo jestem ciekawa stylizacji z pancho:-)Czy jesteś już Aniu w trakcie stażu?:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam! Poncho jest idealne na chłodniejsze dni!

    OdpowiedzUsuń
  6. Poncho na jesień/zimę to idealne rozwiązanie. Sama często noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten sweter z Abercrombie & Fitch jest idealny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)