sobota, 8 października 2016

MIX - AUGUST / SEPTEMBER

Witajcie! :-) Po dłuuugiej przerwie zapraszam Was na sierpniowo - wrześniowe migawki. 
Sierpień rozpoczął się w iście wakacyjnym stylu, ponieważ wybraliśmy się do Grecji, ale zanim to nastąpiło bawiliśmy się na wspaniałym weselu. Wielokrotnie pytałyście o stylizację z tego dnia - wybrałam pudrową sukienkę z SUGARFREE (ten model), do której dobrałam czarne dodatki, a włosy upięłam w niski kok. :-)


...gdzieś w chmurach...;-)
Rodos.
kombinezon - Moodo, kapelusz - Szaleo

Jeżeli lubicie aktywnie spędzać wakacje i szukacie uroczego miasteczka, które tętni życiem CAŁĄ DOBĘ - z całego serca polecam Faliraki. 

bluzka - Moodo, szorty - SheIn
...wiem, wiem - tym razem zapomniałam spakować żelazko, ALE wakacje
 rządzą się swoimi prawami, prawda? ;-)

Uwielbiam drzewa oliwne, a w Grecji mogłam podziwiać je na każdym kroku.
Ile bym dała za taki okaz w swoim ogrodzie...;-)


Przepis na udane wakacje: piękne morze, dużo słońca, odkrywanie nowych miejsc - najlepiej na własną rękę i z TĄ osobą. ;-)
Wakacje na malowniczej wyspie słońca były cudowne, ale niemiłosierny upał sprawił, że 
z przyjemnością wróciliśmy do Polski. ;-)



# :-))) #uzupełniając zapasy wosków na jesień - odkryłam markę WoodWick.:-) #jeden z leniwych poranków #gdziekolwiek jestem - zawsze skuszę się na gofra...;-)

Jesień w sadzie. 


Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię jesień - wtedy jeszcze bardziej doceniam ciepły i przytulny dom. :-)
Ulubione miejsce na Ziemi. 



Udanego weekendu! :-*

60 komentarzy:

  1. Klimatyczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie cierpię facetów w jeansach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez wole w spódnicach. :D :D Haha

      Usuń
    2. a ja lubie...i tak naprawdę co z tego? rozumiesz?

      Usuń
    3. W jeansach faceci wyglądają strasznie tandetne, jak typowe Seby. Prócz jeansów są też inne spodnie typu chinosy które są o niebo lepsze,a Wy od razu spódnice;-) Taki przystojny chłopak jak Krzyś w chinosach prezentował by się elegancko. Pozdrawiam

      Usuń
    4. Chyba się starzeję lub spędzam zbyt mało czasu w sieci - nie znam takich pojęć jak 'typowy seba'. ;-) Odnośnie jeansów - ja z kolei uwielbiam. O gustach się nie rozmawia.

      P.S. Teraz już wiecie dlaczego tak rzadko decyduję się na publikację moich bliskich.

      Usuń
    5. Nie wierzę w to co czytam...

      Aniu jakoś musimy przeżyć to że nasi mężczyźni chodzą w dżinsach a do 'kogoś z powyższych określeń' im daleko...jak żyć?

      Kiedy zaczniecie czepiać się tego, że niebo jest niebieskie?

      Magdalena;)

      Usuń
    6. Faceci w dżinsach wyglądają NORMALNIE -mój mąż, Twój narzeczony, każdy.. Aniu, to są jednostki, które piszą takie bzdury, więc nie ma czym się przejmować. Czego to ludzie nie wymyślą ;) Miłego dnia i dzięki za ciekawy wpis :) Poproszę o o częstsze wpisy :) - w miarę miarę możliwości oczywiście, bo bardzo lubię tu wchodzić :)

      Usuń
    7. Przepraszam wszystkich za wyrażenie mojego zdania co do facetów w jeansach , poniosło mnie. Nie miałam nic złego na myśli. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
    8. No po prostu nie wierze:P Jeansy są przecież normalne... Pierwszy raz się z czymś takim spotykam xD PS Seba chodzi w dresie;P

      Usuń
    9. Nie wierzę w to co czytam ! :D
      Ja również z reguły nie lubię facetów w jeansach, nie mam pojęcia czemu, podobają mi się bardziej materiałowe. Ale po pierwsze, w życiu by mi nie przyszło na myśl "o mój Boże, facet w jeansach na zdjeciu, muszę napisać komentarz!", a po drugie narzeczony Ani wygląda tutaj super, w żadnym razie nie jak dres czy "blokers".

      Usuń
  3. Przecudowne zdjęcia!!! Nie znam Cię, ale sprawiasz wrażenie świetnej osoby:-) Życzę Ci samych wspaniałości i nigdy nie zapominaj o cieszeniu się z małych rzeczy, bo to one sprawiają, że życie jest ciekawe i piękne :-*
    P.S Urzekła mnie śliczna sukienka z trzeciego zdjęcia <3 Mogłabyś powiedziec skąd ona lub podlinkować? Będe bardzo wdzięczna! :-)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sugarfree przecież jest podlinkowava

      Usuń
    2. Nie zauważyłam podpisu poniżej, takze juz wiem!! :-) ;-P
      M.

      Usuń
    3. M. bardzo Ci dziękuję, a sukienkę polecam. :-)

      Usuń
  4. Ale masz przystojnego faceta ! Piękna z was para, tylko pozazdrościć :(((

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, a co myślisz żeby zrobić post na temat wnętrza Twojego pokoju? Z tych migawek które zamieszczasz wydaję się być śliczny, chętnie bym zobaczyła więcej zdjęć. :)

    + Co myślisz o słynnych torebkach Longchamp Le Pliage (dużo ich teraz na ulicy)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, pomyślę nad takim wpisem. ;-)
      Torebki są fajne, ale raczej bym się nie zdecydowała. :-)

      Usuń
  6. Warto było czekać na wpis! Piękne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło czytać taki komentarz, dziękuję! :-)

      Usuń
  7. Oj Ann połowę tych zdjęć już widziałam na insta :-( myślałam że będzie coś ciekawego, jakieś nowości... Pozdrawiam, czekam na następny post.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj Ann połowę tych zdjęć już widziałam na insta :-( myślałam że będzie coś ciekawego, jakieś nowości... Pozdrawiam, czekam na następny post.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu skąd jasny sweter z gofem....daj proszę znać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweter jest sprzed dwóch lat, z SheIn.

      Usuń
  10. Cudowne zdjęcia :-) Ciesze się ze wakacje sie udały

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie misky zdjęć szczególnie te z wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skąd ten piękny szary golfik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z SheIn, ale jest już niedostępny. :-(

      Usuń
  13. Aniu, a można Cie obserwować na instagramie?:) Podasz swojego insta?:) Pozdrawiam,
    Asia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nick: krzysztofowa :-)

      Usuń
    2. Aniu, a czy mogłabyś ustawić konto tak żeby moć zobaczyć Twoje posty nie będąc użytkownikiem Insta? ;-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  14. Wybacz Aniu ale przesadzilas z tą sukienką na wesele...chcialas pochwalic sie figurą czy co? Uwazam tez ze kolor jest zbyt jasny...faux pas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pięknie wygląda. O Olę pamiętam to wesele było w upalny sierpniowy dzień więc krój i kolor idealnie pasuje do okazji i pory. Figura extra więc trzeba ją pokazywać. Wszystko na plus. Klasa

      Usuń
    2. Na eleganckim przyjęciu taka sukienka prezentuje się świetnie, moim zdaniem nie macie się do czego przyczepić ;-)

      Usuń
    3. Ja nie widzę tu żadnego faux pas. Pudrowy róż czy jasny róż to bardzo często spotykane kolory sukienek, które kobiety zakładają na wesela. Jeśli byłaby to biała lub kremowa sukienka to ok można mieć wtedy pewne zastrzeżenia. Mi Ania w tej sukience bardzo się podoba. Wygląda elegancko i z klasą. Plus ta fryzura :)

      Usuń
    4. Sukienka i fryzura bardzo szykowne,idealne na wesele:)
      Odnośnie komentarza wcześniej-też jestem za postem z Twoim pokojem Aniu,jeśli mogłabyś oczywiście...A mix cudny!


      Ewa B.

      Usuń
  15. Ann myslalas o tym zeby dodawac wpisy o tematyce slubnej? Gustowne inspiracje z sieci lub rzeczy ktore Ci sie podoaja? Sama mam slub za pol roku i przytlaczaja mnie przygotowania :(( pomysl o tym! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam i...sama nie wiem. Dziewczyny, chciałybyście tego typu wpisy? :-)

      Usuń
    2. Ja jestem na TAK! Uwielbiam Twój gust! :) :) p.s. Aniu, założyłam instagrama, proszę, zaakceptuj :) aleksandra :)

      Usuń
    3. Super by było . Aaa

      Usuń
  16. Na tym zdjęciu pod palmą w białej bluzce wyglądasz przepięknie, przypiminasz mi jakąś gwiazdę tylko nie mogę skojarzyć którą.:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu,Twoj mezczyzna jest bardzo przystojny,a z Ciebie jest przepiekna kobieta. Stanowicie piękną pare. Szczescia,zdrowka i milosci Kochani❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu mieszkasz z chłopakiem? Ja z moim P. Jesteśmy razem 2,5 roku od roku mieszkamy razem i teraz nie wyobrażam sobie wyjść za mąż za kogoś z kimś się nie mieszka. Wtedy można człowieka poznać właśnie takim jaki jest na codzień.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu,
    czytam Twojego bloga wiele lat, dziś komentuję pierwszy raz.
    Zdecydowałam się ponieważ pierwszy raz widzę Cię w takiej odsłonie - naturalnej, niewymuszonej, nie bojącej się krytyki (dodałaś w końcu zdjęcie drugiej połówki nie robiąc z tego wielkiej tajemnicy). Perfekcyjna Ania, jaką dotąd nam pokazywałaś, była dla mnie sztucznym, marketingowym tworem. Czasem warto pokazać się w wygniecionej bluzce, podczas wygłupów czy chociażby dodać zdjęcie zrobione z zaskoczenia. I jak mniemam to jest właśnie prawdziwa Ania, nie tyle bogata damulka a zwykła dziewczyna. Tak trzymaj,chcę więcej!


    Pozdrawiam,
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  20. Ania chciałam zapytać czy masz jakąś kurtkę Tommy Hilfiger ? Czy jestes zadowolona, jak sie nosi ale głównie chodzi mi o rozmiarówke. Standardowa?
    Wpis super jak zawsze !
    Pozdrawiam :*
    Madzia

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia :) Z reszta jak zwykle :) Wakacje widać, że udane :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A kiedy stylizacja?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)