niedziela, 30 października 2016

AT THE MOMENT : COZY EVENING

Sięgając po kolejną czekoladkę piszę wpis z cyklu "AT THE MOMENT" i upewniam się w stwierdzeniu, że za takie wieczory uwielbiam jesień, bo czy istnieje coś przyjemniejszego niż gorąca herbata i ciepły koc w taką pogodę jak dziś? :-) Zapraszam na kilka migawek...


O tej porze roku świece zapachowe/woski są niekwestionowanym MUST HAVE! Jak wiecie od dłuższego czasu testuję produkty marki WoodWick i chciałabym polecić Wam dwa cudowne zapachy - VANILLA BEAN (słodka, czysta wanilia) oraz PERFECT PEAR (świeża gruszka z nutką waniliowego aromatu), które w promocyjnych cenach kupicie na aromahome.pl. :-)


bluzka - SheIn
Jak podoba Wam się październikowa edycja beGLOSSY, która została skomponowana w celu umilaniu chłodnych wieczorów? :-) Mi najbardziej do gustu przypadła zimowa wersja (jabłko z cynamonem) balsamu do ciała marki Lambre, ponieważ pachnie zbliżającymi się świętami - można się rozmarzyć...;-)
Na koniec dzisiejszego wpisu chciałabym podzielić się z Wami moim ostatnim odkryciem - przepisem na ciasto inspirowane batonikiem Kinder Country. Jest absolutnie wspaniałe i smakuje każdemu. Największy plus? Błyskawiczne! :-)
Zainteresowanym podaję LINK do przepisu. :-) 

Miłego wieczoru! :-)

31 komentarzy:

  1. Takie posty kocham najbardziej! Aniu bedziesz wspaniala pania domu! Perfekcyjna! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Achhh! :-* Przemiłe słowa, dziękuję. :-)

      Usuń
  2. jutro lece do sklepu i robie to ciasto! Ale narobilas smaka na noc!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam ciepły kocyk w taką pogodę :)
    Piękne zdjęcia ale zwróciłam uwagę na Twoją piękną bluzkę z Shein, szkoda że nie dałaś więcej jej zdjęć :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej zdjęć na stronie SheIn. :-*

      Usuń
  4. przyjemnie ;) i już patrze na przepis :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować ten przepis. Wygląda smakowicie :)
    Świetny wpis jak zawsze !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Aniu :-) Też uwielbiam jesienne wieczory z książką . Co obecnie czytasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat biografia księżnej Jabłonowskiej. ;-)

      Usuń
  7. Ojeja, jak mnie dawno tutaj nie było! Jak zwykle moim oczom ukazały się piękne zdjęcia :-). Uwielbiam Twoje poczucie estetyki, zresztą - jak przejrzałam komentarze to widzę, że nie tylko ja :-).
    Piękne zdjęcia z Rodos są miodem na moje serce w te deszczowe dni!
    Jeśli chodzi o posty z tematyką ślubną, o których pisały dziewczyny, to ja również JESTEM NA TAK! :D

    Kochana, a czy zdradzisz, gdzie w Polsce takie piękne sielskie klimaty?: https://3.bp.blogspot.com/--O68yQzWET4/V_eQyleeOrI/AAAAAAAAPvQ/DAf5cKIBB5UlMrsXZzp-vYBwSWbM4MODgCLcB/s1600/page8.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie, że wróciłaś! :-)

      Miejscówki ze zdjęcia: 1,3 - Mszana Dolna, 4 - Koryciny - Ziołowy Zakątek. :-)

      Usuń
    2. Ojej, tak daleko a tak blisko:-) Mszana Dolna to moje okolice:-) Pozdrawiam Cie Aniu i z niecierpliwością czekam na jakiś kolejny post:-)

      Usuń
  8. przepis do wyprobowania! chociaz robilam cos podobnego kiedyś i wyszło przepysznie :) fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie tak spędzam teraz czas:) Siedzę owinięta kocem z herbatą z cytryną :) Do tego grzeję wosk z YC i podjadam ciasto ale Rafaello :)
    Robiłam ciasto kinder country i przyznam że było pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu czy moglabys mi doradzic co zalozyc na chrzciny? Zastanawiam sie nad spodniami i koszula (nie czuje sie zbyt dobrze w sukienkach)
    Dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może czarne cygaretki, luźna, elegancka koszula i szpilki? :-)

      Usuń
  11. ja pod kocem siedzę ,popijam gorące kakao i z przyjemnością zaglądam na Twojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, czy Ty założyłaś bloga podczas 1. roku studiów? Ja jestem na 1. roku studiów lekarskich i naprawdę podziwiam Cię że znajdowałaś czas na prowadzenie go, w dodatku zawsze wyglądasz tak nienagannie. Mi ostatnio brakuje czasu na wszystko ;) Mam nadzieje że będzie już tylko lżej. Pozdrawiam gorąco, jesteś moją inspiracją! :D
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi brakowało jakiejś odskoczni od książek...;-)

      Usuń
  13. Aniu, co myślisz o noszeniu czerni na wesela? Ja nie uważam tego za żadne faux pax, ciekawa jestem Twojego zdania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, nie widzę w tym niestosowności. Sama byłam raz czy dwa. ;-)

      Usuń
  14. Wygląda przepysznie i zapewne tak smakuję! Muszę spróbować! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu,
    W jakim stylu urządzone masz mieszkanie?
    Bardzo mi się podoba!


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)