czwartek, 18 sierpnia 2016

NEW IN

Zanim pojawi się kolejna fotorelacja z Rodos - chciałabym podzielić się z Wami najnowszą, sierpniową edycją beGLOSSY  oraz moim ostatnim kosmetycznym odkryciem...;-)


Tym razem zespół beGLOSSY skupił się na pielęgnacji stóp (zmiękczająca sól do kąpieli z minerałami z Morza Martwego) oraz naszej wygodzie podczas 'celebrowania kobiecości' w wysokich obcasach...;-) Mam na myśli silikonowe wkładki do szpilek, które poprawiają komfort użytkowania, więc jeżeli tak jak ja na co dzień preferujecie baletki, a od czasu do czasu lubicie dodać sobie centymetrów - warto je wypróbować. W boxie znalazłam również maskę nawilżającą na dłonie z ekstraktem z płatków owsianych, która okazała się strzałem w dziesiątkę...:-)
Uwielbiam różnego rodzaju oleje w pielęgnacji, więc na wszystkie nowości w tej kategorii zacieram ręce...;-) Olejek do ciała marki Evree to technologia oparta na ultra nawilżających olejkach (malinowy, winogronowy, jojoba, sezamowy, avocado) oraz kwasie hialuronowym. Przepięknie pachnie, słyszałam o nim same pochlebne opinie, więc zapowiada się całkiem nieźle. ;-) Ostatni produkt z pudełka to nowość od Essence Ultime - eliksir dla włosów osłabionych i zmęczonych z ekstraktem z kawioru, który razem z marką Schwarzkopf współtworzyła Claudia Schiffer.
Na koniec odkrycie,  o którym wspomniałam na początku - mowa o szamponie i odżywce FIBREPLEX marki Schwarzkopf Professional. Opowiadając w dużym skrócie  czym jest owy system FIBREPLEX powiedziałabym, że wzmacnia i pielęgnuje włosy podczas koloryzacji w profesjonalnym salonie fryzjerskim, ALE nie tylko, ponieważ produkty których używam można śmiało stosować w domu w celu odżywienia i odbudowy. Dzięki tym kosmetykom moje włosy odżyły po atrakcjach jakie zafundowałam im w wakacje (piasek, słońce, sól, wiatr etc.). Podsumowując - POLECAM! :-)
Na dziś to już wszystko, miłego wieczoru! :-*

26 komentarzy:

  1. Piekne zdjecia jak zawsze! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. A co to za gazeta o jodze? Ptobowalas może tego typu ćwiczeń ? Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To magazyn beGLOSSY - dołączony do pudełka. :-) Nie próbowałam jogi, ale możliwe, że się skuszę. ;-)

      Usuń
    2. ja cwicze codziennie płyta Agnieszki Maciąg jest super polecam :)

      Usuń
    3. To jest to: http://www.empik.com/agnieszka-maciag-poranna-joga-maciag-agnieszka,p1117762575,film-p?gclid=CjwKEAjwrvq9BRD5gLyrufTqg0YSJACcuF819q4v_A4AIXCa7YZrTEN-GgTCY4WhIsx4lKODELyh5RoCkqLw_wcB&gclsrc=aw.ds ? :-)

      Usuń
    4. tak, polecam :) wszystkim :)))

      Usuń
  3. Świetna zawartość
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawartość pudełka jest bardzo ciekawa :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uczysz sie codziennie ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, gdzie można kupić szampon i odżywkę Schwarzkopf, o których wspominasz na końcu wpisu?
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można popytać w salonach fryzjerskich, ale wydaje mi się, że taniej wychodzi przez internet. Polecam ceneo. ;-) ;-)

      Usuń
  7. Mam pytanko, ile dziennie poświęcasz na naukę i czy codziennie sie teraz uczysz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ann co powiesz o zegarku Dw?? Polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam - są ponadczasowe i super się noszą. :-)

      Usuń
  9. Moje włosy po wakacjach były w opłakanym stanie, więc zafundowałam im 15cm cięcie i znów wspaniale się układają! A do włosów polecam szampony i maski marki ECO Laboratorie - są w 98% pochodzenia naturalnego, wspaniale nawilżają. Zwlaszcza polecam serię z awokado i olejek do włosów - mistrzostwo swiata!

    Pozdrawiam
    Misia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę się wybrać do fryzjera. ;-)

      Usuń
  10. Aniu gdzie jestes, co robisz ze taka cisza zapanowala😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już w domu, ale chwilę byłam poza zasięgiem. Nowy wpis planowałam na dziś, ale niestety nie wyrobię się. Długi i mam nadzieję - ciekawy wpis pojawi się jutro, a najpóźniej w sobotę. Przepraszam za tak mało wpisów w sierpniu, ale nadrobię to. :-*

      Usuń
    2. Czekam z niecierpliwoscią na kolejny wpis. Gratuluję zaręczyn oraz ukończenia studiów :)

      Pozdrowienia z Francji :)

      Usuń
  11. A bedzie jakas stylizacja taka codzienna?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)