czwartek, 1 września 2016

WHAT I'D WEAR - CASUAL ELEGANCE

Rozpoczęcie roku szkolnego/akademickiego, pierwszy dzień w pracy lub po prostu codzienna elegancja? :-) Dziś przygotowałam dla Was trzy minimalistyczne zestawy, które idealnie sprawdzą się w każdej z wymienionych sytuacji. Mam nadzieję, że okażą się pomocne. :-)


ponczo - Acne, torba - Mango, koszula - Mango, zegarek - Daniel Wellington, 
jeansy - Abercrombie&Fitch, baletki - Hermes

torba - Michael Kors, zegarek - DKNY,  golf - H&M, spodnie - Marc O'Polo,
baletki - J. Crew


baletki - H&M, okulary - Asos, zegarek - Cluse, sukienka - MiuMiu,
ponczo - M&S, torebka - Saint Laurent

Miłego wieczoru! :-*

23 komentarze:

  1. Uwielbiam Twoje poczucie estetyki! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. numer 3 najbardziej mi się spodobał :)

    zapraszam do mnie https://love-chic-goodhabits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysły no i bardzo elegancko.

    Pozdrawiam Aniu,
    Joanna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pozdrawiam również! :-)

      Usuń
  4. Narobiłaś mi apetytu na jesienne ponczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, zakochałam się w pokazanych na pierwszym zdjęciu baletkach Hermes. Gdzie można je kupić i jaki to model? Wielkie dzięki za ten przegląd!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przykład na oficjalnej stronie: http://m.usa.hermes.com/woman/shoes/ballerina-flats/joy/configurable-product-z-women-joy-67735.html

      Model: JOY :-)

      Usuń
  6. 1 i2 - najlepiej <3
    pozdrawiam!

    http://www.fashavable.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie masz może instagrama? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 i 3 stylizacja szczególnie mi sie podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo odpowiadają mi Twoje propozycje !

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne mixy

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, czy ta koszula biała z Mango to obecna kolekcja? gdzie jej szukać? na stronie nie widzę . :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, jak Ci mija teraz czas?:-) piękne stylizacje. Życzę udanego ostatniego miesiąca wakacji:-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miała byc w tygodniu stylizacja i co?

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, zdradź proszę w jakim programie robisz te mixy - są fenomenalne :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak widzę tą ponurą prawie jesienną pogodę to od razu tęsknie za ciepłymi słonecznymi dniami :( I tutaj muszą wystarczyć mi tylko takie blogi jak twój :) dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)