sobota, 30 lipca 2016

MIX - JULY

Ach! Jaki piękny był ten miesiąc!  ♥ Zapraszam na lipcowe migawki...

- ENGLISH VERSION -


Czereśnie to jedne z moich ulubionych owoców. W pierwszej połowie
 lipca zajadałam się nimi bez końca. :-)
Niemal cały lipiec spędziłam w domu - ale jak się pewnie domyślacie odpoczęłam bardziej 
niż na niejednych wczasach. ;-)
Pod ostatnim wpisem stylizacyjnym prosiłyście o zdjęcie w sukience przodem - proszę! :-*
Kierunek - Austria. 
Pierwszy dzień spędziliśmy w Parndorfie. Wielki kompleks handlowy , który oferuje ponad 300 najlepszych marek to Designer Outlet Center. Zakupy w takim miejscu to ogromna przyjemność. :-) Zobaczcie jak tu pięknie:




Drugi dzień spędziliśmy w Wiedniu. Niestety nie mieliśmy wystarczająco dużo czasu na typowe zwiedzanie, ale już sam spacer pozwolił na zauroczenie tym miastem. Z pewnością wrócimy po więcej. :-)




A tutaj już Polska i widok z góry Lubogoszcz. :-)
Z lekkim rozrzewnieniem obserwuję dojrzewające owoce w sadzie. To znak, że powoli zbliża się jesień...
Uwielbiam pizzę, ale najbardziej smakuje mi ta, którą przygotowuję sama...;-)
W poniedziałek lecimy na Rodos i obiecuję, że wrócę z mnóstwem zdjęć dla Was! :-) 
W lipcu przeżyłam najpiękniejszy dzień w moim życiu...♥ 

Dobranoc. :-*

67 komentarzy:

  1. Aniu strasznie Ci zazdroszcze wszystkiego...:( Masz takie fajne zycie... A najbardziej szcześliwej miłości...A mix jak zawsze piekny! Gratuluje i buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem przekonana, że taka miłość przytrafi się również Tobie - głowa do góry! :-)

      Usuń
  2. Idealny pierscionek KLASYKA ! Twój narzeczony ma świetny gust ! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ma! ;) Znam Krzysia osobiście więc mogę to potwierdzić! Piękny pierścionek!

      Usuń
    2. Ja również tak uważam. :-) :-) :-)

      Usuń
  3. G R A T U L A C J E ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  4. Annno! Jestem Twoją wielką fanką od 4 lat i nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę z Twoich sukcesow! Gratuluje zareczyn, jestes moją najwększą inspiracją :* :* nigdy się nei zmieniaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaardzo mi miło, dziękuję za tak pozytywny komentarz! :-*

      Usuń
  5. Gratuluję Kochana! Też czekam na ten dzień... Jesteś piękna! Życzę dużo szczęścia :* pozdrawiam, M.Ż. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im dłużej czekasz tym później większa radość. ;-) Dziękuję! :-*

      Usuń
  6. Mixy sa najlepsze! :)) Zareczyn gratulowalam na insta, a mozna przepis na pizze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystam z tego przepisu: http://maniapieczenia.blogspot.com/2015/06/ekspresowe-ciasto-do-pizzy-bez.html?m=1 :-)

      Usuń
  7. piekne zdjecia :)
    gratulacje zareczyn i jeszcze wiecej szczescia i milosci :)
    nie myslalas moze o zalozeniu instagrama ? a moze juz masz to mozna prosic nazwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :-) Instagram: krzysztofowa. :-)

      Usuń
  8. Lipiec także jest dla mnie wyjątkowym miesiącem. Przede wszystkim dlatego, że w lipcu mam urodziny, ale w tym roku poza urodzinami kupiłam mieszkanie i także przyjęłam pierścionek zaręczynowy :) Pozdrawiam Cię serdecznie i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu koniecznie podziel sie przepisem na pizze ! :) Buziaki pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje zdjęcia :) Zawsze jak je oglądam żałuję, że ja nie zabieram aparatu we wszystkie miejsca, które odwiedzam. Te zdjęcia dużo o Tobie mówią. Jestem u Ciebie na blogu od niedawna, ale mogę wywnioskować, że jesteś bardzo pozytywną osobą, czerpiesz z życia pełnymi garściami i doceniasz małe rzeczy..
    Pierścionek jest piękny. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość zdjęć, które są w mixach robię telefonem. :-) Dziękuję za tak miłe słowa! :-*

      Usuń
  11. Co to a racZej skąd te zielone spodnie na jednym ze zdjec i brązowa bluzeczka? Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie khaki są z Moodo a karmelowy sweterek Tom Tailor. :-)

      Usuń
  12. Jak Cię znaleźć na Instagramie? 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.instagram.com/krzysztofowa/

      Usuń
  13. Bardzo lubię Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny miks :) Przepiękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba! :-)

      Usuń
  15. Piękne okoliczności przyrody na zaręczyny :) a po zdjęciach widać, że Twój lipiec był bardzo udany, wypoczynek w domu zawsze ładuje do dalszego działania. Zazdroszczę wyjazdu na Rodos - my w tym roku musieliśmy zadowolić się Mazurami, ale i tak było super! Bawcie się tam dobrze i czekam na mnóstwo zdjęć!

    Buziaki,
    Mini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Mazury - wierzę, że było ekstra! Pozdrawiam. :-*

      Usuń
  16. Aniu, serdeczne gratulacje! :) Życzę dużo dużo miłości i szczęścia <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdecznie gratuluję zaręczyn, super wiadomość! (:
    Pozdrawiam,
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  18. super mix, dużo się działo u ciebie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie przeżyłaś ten lipiec tyle się wydarzyło ,świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, serdeczne gratulacje dla Was! :)
    Ja także w tym roku się zaręczyłam, ponad miesiąc temu <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia, jak zwykle :) Gratulacje z okazji zaręczyn! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na tydzień lecicie? :) Udanego wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu wrzuć koniecznie na instagram zdjęcie jak będziesz wyglądać na ślubie!

    OdpowiedzUsuń
  24. pierścionek cudny, o takim marze-minimalistyczny :) <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia
    Pierścionek <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko jak zawsze idealne! Oglądanie zdjęć z Twojego życia to czysta przyjemność i piękna inspiracja.
    Aniu, zdradź proszę skąd jest ten cudowny kapelusz z pierwszego zdjęcia?
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe, dziękuję. :-) Kapelusz jest z szaleo.pl :-)

      Usuń
  27. Aniu, gratulacje! :-)
    Każdy Twój post motywuje mnie do działania i walki o realizacje marzeń.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny komplement, dziękuję! :-*

      Usuń
  28. ale cudowne zdjecia!
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje z okazji zaręczyn:*Aż musiałam napisać komentarz,bo cieszę się razem z Tobą<3.Jesteś dla mnie wielką inspiracją Aniu,wydaje mi się że jesteśmy też troszeczkę podobne:*Podobnie jak Ty studiuję na Uniwersytecie Medycznym (tyle ze wydział farmaceutyczny:D) i też najbardziej cieszą mnie malutkie codzienne rzeczy(np.jak mój ukochany przyniesie różyczki<3).Życzę dużo szczęścia i oczywiście udanego wypadu<3.P.s.nie mogę już doczekać się cydnych zdjęć;).Lucy

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne zdjęcia i ciekawy post :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    paulina-mi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładny pierścionek, drogi był? Duży ma brylant? Podeślesz link do niego? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie najpiękniejszy. :-) Pozostałe pytania zostawię bez komentarza.

      Usuń
    2. Skąd ma wiedzieć czy był drogi? To chyba niespodzianka? Poza tym JAKIE ma to znaczenie?
      Mm

      Usuń
  32. Aniu mogłabyś mi podać przepis na ciasto na pizze???? Bardzo proszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję zaręczyn :) piękne zdjęcia i niesamowite inspiracje można znaleźć u Ciebie na blogu. Czy mogłabyś zdradzić jakich produktów obecnie używasz do pielęgnacji włosów? Masz piękne i gęste włosy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny pierścionek! Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu co sądzisz o tym zegarku Dw???

    OdpowiedzUsuń
  36. Wojciech Bugajskisierpnia 27, 2016

    Już się nie mogę doczekać dalszego etapu..:) Pozdrowionka i wielkie Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)