poniedziałek, 27 czerwca 2016

THINKING ABOUT SUMMER / NEW IN

Dzisiejszy wpis planowałam dodać wczoraj i może Was zaskoczy ta informacja, ale szyki pokrzyżował mi mecz Polska-Szwajcaria, a raczej piłkarskie emocje z nim związane. Nie jestem fanką futbolu, ale zawsze kibicuję biało-czerwonym. Cieszę się, że jesteśmy w ćwierćfinale i trzymam kciuki za czwartkowe spotkanie, ale nie martwcie się - dziś nie o tym. ;-)



Zacznę od czerwcowej edycji pudełka beGLOSSY, która została skompletowana z myślą o pielęgnacji skóry. W moim boxie znalazłam szampon marki Sessio Professional, rozświetlający krem na dzień PerkyPearl, który z pewnością wyląduję w mojej wakacyjnej kosmetyczce, sypki róż mineralny Pixie Cosmetics, błyszczyk STAR LIPGLOSS LAMBRE oraz znany i lubiany przeze mnie GLOV Quick Treat - jeżeli nie miałyście okazji wypróbować - zachęcam, ponieważ jest to skuteczny gadżet, który powinien znaleźć się w każdej, podróżnej kosmetyczce. 
Z całego pudełka najbardziej zainteresowały mnie ampułki YASUMI i muszę przyznać, że zaskoczyły mnie bardzo pozytywnie. Szczególnie polecam produkt Eye Pouch, który ładnie rozświetla skórę pod oczami. 
Butów nigdy za wiele, prawda? ;-) ;-) Dwa lata temu kupiłam pierwsze plastikowe sandałki, do których byłam nieco sceptycznie nastawiona, ale jak się później okazało - niesłusznie. Tego typu obuwie doskonale sprawdza się podczas wakacyjnych wojaży, więc w tym roku zdecydowałam się na kolejną parę, tym razem w kolorze. :-)
Moim ostatnim kosmetycznym odkryciem jest całkowicie naturalny korektor pod oczy Reviving Under Eye Conclear marki Pixie Cosmetics. Bardzo dobrze kryje bez efektu maski i aktualnie zastępuje mi podkład. Wystarczy, że nałożę na twarz krem z filtrem, pod oczy i na niedoskonałości wklepię korektor, a całość przypudruję pudrem mineralnym. ;-)
Na punkcie toreb O bag marki Fullspot wykonanych z wyjątkowego, lekkiego tworzywa Eva oszalały miliony kobiet na całym świecie. Ogromną popularnością od kilku lat cieszą się również w Polsce. Pierwszy raz usłyszałam o nich dwa lata temu i żałuję, że z zamówieniem zwlekałam tak długo...:-)
Myślę, że kluczem do sukcesu jest ich niezniszczalność, funkcjonalność i kreatywność. Bardzo długo zastanawiałam się nad kolorem body, uchwytów oraz organizera, ponieważ wybór jest przeogromny. Ostatecznie postawiłam na klasykę i taką kombinację kolorystyczną, która będzie pasowała dosłownie do wszystkiego. Czuję, że w wakacje nie rozstaniemy się na krok. :-)
Pamiętajcie, że w sieci roi się od podróbek i czasami chcąc zaoszczędzić - wyrzuca się często niemałe pieniądze w błoto. Jedynym oficjalnym polskim sklepem online marki Obag Factory by fullspot jest OBAGSTORE.pl, w którym skompletowałam swoją torbę. 
body - klik, organizer - klik, uchwyty - klik 

czarny kapelusz - Szaleo, beżowy - Szaleo

Kapelusz to niekwestionowany MUST HAVE każdych wakacji odkąd pamiętam, a trochę już żyję. ;-) Kiedyś lubiłam słomkowe z wielkim rondem - trochę w stylu Audrey Hepburn w kultowym "Śniadaniu u Tiffany'ego", ale w ubiegłym roku przekonałam się do kapeluszy  typu 'trilby' (wąskie rondo, opadające z przodu) i 'fedora' (nieduże rondo i wklęsła fałda).
Ten mały portfelik pomimo swoich rozmiarów mieści wszystko co powinien zmieścić portfel, a nie zajmuje pół torebki - super opcja na wakacje i do listonoszek/kopertówek, w których każdy centymetr jest na wagę złota. ;-) W 100% trafiony prezent, od dawna myślałam o takim. ;-)
INSPI Planner, o którym wspominałam Wam w styczniu spisuje się rewelacyjnie. Dziś korzystając z wolnego popołudnia zaczęłam planować wakacje: wyjazdy, naukę, wesela etc. Chcąc mieć czas na wszystko - warto go sobie zorganizować. Najlepiej z wyprzedzeniem. ;-)
W lipcu chciałabym spędzić przynajmniej 8 dni w jakimś pięknym, słonecznym miejscu. Odpocząć i naładować baterie, a także poznać nowe miejsca, kulturę i smaki. Jak wiecie zawsze korzystamy z ofert Itaki, więc od dwóch dni wertuję propozycje kierunków, które nas interesują, ale wybór jest tak duży, że ciężko się zdecydować. :-) Jestem ciekawa w jakie miejsca Wy się wybieracie? Dajcie znać w komentarzach. Może mnie zainspirujecie? :-)
Dobranoc. :-*

59 komentarzy:

  1. Aniu masz talent do zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oprawa graficzna wpisu jak zwykle zachwyca ale zachwycilam sie tez torba OBAG <3 Jak myslisz moglabym 'smigac' w niej tez jesienia i zima?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, jak najbardziej. :-)

      Usuń
  3. to prawda ze obagi sa niezszniczalne :) moja torebka ma prawie 3 lata i nadal wygląda jak nówka! wiec jezeli moge cos doradzic dziewczynom to kupcie takie kolory jak Ania lub cos stonowanego bo ja wybralam jaskrawe body i teraz trochę żaluję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja przyjaciółka ma od dwóch lat i również chwali jakość. :-)

      Usuń
  4. OBAGGGGG!!! uwielbiammm! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten czarny kapelusz jest jakis brokatowy czy mi sie wydaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest brokatowy, ale delikatnie połyskuje w słońcu. ;-)

      Usuń
  6. My mieliśmy najpierw lecieć na Rodos, później na Sycylię a teraz to już sama nie wiem. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mieliśmy lecieć na Gran Canarię, później na Sardynię lub Sycylię, a teraz zastanawiamy się jeszcze nad Zakynthos. :-D

      Usuń
    2. Sardynia cudowna. Po dwutygodniowym pobycie jestem w niej obłędnie zakochana. Klimatyczna,malownicza,słoneczna i pachnąca świeżymi owocami. Do tego cudowni, życzliwi i pomocni ludzie, którzy nie traktują turystów jak nieproszonych gości, na których warto zarobić pieniądze.Mam cudowne wspomnienia związane z tym miejscem. Jedynym 'mankamentem' jest stopień zasolenia wody. Bez okularów radzę nie wchodzić do wody,jeśli jesteś milosniczka pływania. Polecam zabrać ze sobą także odżywki i maski do włosów silnie nawilżające, gdyż niestety sól troszkę włosy wysuszy. Ale to drobnostki. Z chęcią udałabym się tam ponownie. W tym roku Kreta ;) pozdrawiam ~Klaudia

      Usuń
  7. Oj, ja o mało zawału nie dostałam po wczorajszym meczu naszych dzielnych Biało-Czerwonych! ;)
    Aniu, dzięki Tobie zakupiłam sobie z moodo na lato dwie pary spodenek i noszą mi się świetnie! :) A w ogóle nie miałam pojęcia o tym sklepie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Obaga będziesz baaardzo zadowolona :-) Ja niestety ze swojego już nie jestem, bo podróżując kilka razy w komunikacji miejskiej mam takie rysy że niestety nie wygląda to estetycznie :-(

    Co do podróży - ja polecam Ci z całego serca południe Chorwacji :-) Kraj oklepany na wakacje ale moim zdaniem najbardziej klimatyczny :-) Ewentualnie Hiszpania, ale w sezonie jest tam koszmar jeśli chodzi o turystów plus ceny są trochę na wyrost. A może któraś z greckich wysp? Rodos, Zakynthos?

    Widziałam pytanie w poprzednich komentarzach do postu odnośnie nauki do LEKu. Znalazłam pewien czas temu portal-blog prowadzony przez młodego lekarza (lekarz-katowice.blogspot.com) i poświęca ob cały post na rozplanowanie nauki do LEKu. Za rok na pewno z niego skorzystam :-)

    Udanych wakacji, widzę że w Twoim przypadku, tak jak i u mnie, grafik wakacyjny będzie dość napiętt ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ciekawości weszłam na wspomniany przez Ciebie blog (tym bardziej ze nazwa sugeruje absolwenta mojej uczelni) i faktycznie wydają sie być calkiem do rzeczy te porady. Jak wyjdzie w praktyce-zobaczymy;-)
      Czy zgodzisz sie Aniu udzielić kilku porad jak przygotowywać sie do LEKu z perspektywy osoby, która będzie miala go juz za sobą?:-) Zycze powodzenia i mocno trzymam kciuki:-) Ja tez będę mieć bardzo "naukowe" wakacje:-)
      Ola

      Usuń
    2. Dziękuję za tak obfity w informacje komentarz. :-)
      Również myśleliśmy nad Chorwacją, ale samolotem i stamtąd popłynąć któregoś dnia do Wenecji. ;-) Rodos i Zakynthos także kusi...ehh zobaczymy, w tym tygodniu się na coś zdecydujemy. :-)
      Dziękuję za polecenie strony - przeczytałam i na pewno skorzystam z kilku rad.

      Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych wakacji mimo napiętego grafiku. :-)

      Usuń
  9. torba świetna też na taką mam chęć i czekam na wyprzedaże ,portfelik uroczy ;) a co do wakacji to wieś a potem Mazury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Mazury i na pewno wybiorę się chociaż na kilka dni. :-)

      Usuń
  10. mam torbę o bag (nawet dwie:) są świetne !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny planner i piekne sandalki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie przeczytałabym wpis o kolekcji Twoich butów, torebek i dodatków Tommy Hilfiger :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to byłby nudny wpis i zdecydowanie za długi. ;-) :-)

      Usuń
  13. Torebka - śliczna! Widzę, że w pudełeczku czerwcowym jest kilka powtórek kosmetyków... z jednej strony fajnie bo są osoby, które nie zamawiają pudełka co miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się powtórzyło GLOV, ale bardzo mnie to cieszy. :-)

      Usuń
  14. My niestety w tym roku nie damy rady wybrać się nigdzie za granicę ponieważ urządzanie naszego własnego M. "pożarło" nasze fundusze ;P Najprawdopodobniej pojedziemy więc na Mazury o ile dostaniemy urlop. Jeśli chodzi o wakacyjne destynacje to zdecydowanie polecam Zakynthos! Masz już wybrany termin na wyjazd czy jest Ci wszystko jedno wypatrujesz last minute? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mazury są super! :-)
      Mamy wybrany termin, tylko jestem strasznie niezdecydowana jeżeli chodzi o kierunek. ;-)

      Miłego dnia! :-)

      Usuń
  15. polecam Izrael,latamy tam razem z dziećmi,nawet u Zosi Cudny był fajny wpis.
    A jak będziesz mieć więcej czasu to Bali(długi lot ok 18 godz. i zmiana czasu dlatego na nawet dwa tyg,nie opłaca się lecieć).może Maroko,również polecam.??Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izrael i Maroko to aktualnie nieco niebezpieczne kierunki. :-( Pewniej będę czuła się w Europie. ;-)

      Usuń
  16. Jeśli chodzi o sandałki- mega zazdroszczę. Czarne to moje faworyty <3. A torba... Cudo! W dodatu czarna *.*.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne nowości! Fajnie, że wspominasz o Glov, mam taką rękawiczkę od jakiegoś czasu i to jest rewelacja, żałuję, że nie kupiłam od razu większej wersji tylko podróżną.

    OdpowiedzUsuń
  18. Za oBagami nie przepadam,nie podobają mi się i nigdy nie wydalabym nawet połowy tej sumy na torebkę tego rodzaju, ale sandałki są urocze :). Sama właśnie rozważam zakup podobnych, chociaż raczej wybiore Crocsy - to najwygodniejszy buty świata!

    Z kierunków polecam Izrael (tylko trzeba się przygotować na wysokie koszty...), ewentualnie Mediolan, Florencje i Wenecję.

    My w tym roku prawdopodobnie wyruszamy do Rosji: Moskwa i Petersburg już na nas czekają :).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Crocsy są super, bardzo lubię szczególnie do szpitala. :-)
      Izrael poleca sporo osób, ale tak jak już wspomniałam - aktualnie bałabym się lecieć w te rejony. Natomiast Włochy jak najbardziej. :-)

      Buziaki!

      Usuń
  19. Aniu, a co sądzisz o grupie zawodowej Technik Farmaceutyczny? :-) Uważasz, że to ''gorsza'' grupa od Magistrów? Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego gorsza? W żadnym wypadku. :-)

      Usuń
  20. A ja mam pytanie nt pudru mineralnego. Jakiego aktualnie używasz? polecasz?

    Pozdrawiam,Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.earthnicity.pl/shop/category/puder-utrwalajaco-matujacy-velvet-hd polecam :-)

      Usuń
  21. a mnie ciekawi czy ta torba nie jest ciężka? koleżanka z pracy przyniosła taką (chyba że była to podróbka ale nie wiem) i była sama w sobie baardzo ciężka. Twoja też taka jest? czy można tamta coś nie tego?

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy mogę wiedzieć gdzie kupiłaś sandałki TH?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam. :) Interesują mnie te czarne. Czy mogłabyś zrobić zdjęcie jak w nich stopa wygląda? Jeżeli jest to oczywiście możliwe. :)
      Ela

      Usuń
  23. Polecam Tenaryfe ,sieć barcelo .Hotel przy los gigantos .Przepiekne widoki.W tym roku byłam na Ibizie w Portinatx ,tez było super.Na costa de la luz tez z sieci Barcelo ,bardzo fajny hotel i jedzonko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, poczytam o tej sieci. :-)

      Usuń
  24. Masz cellulit? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic a nic? to chyba się rzadko zdarza, niestety nawet u szczuplutkich osób

      Usuń
    2. Wygląda na to, że niestety nic, ale z lupą i zapałem maniaka się nie oglądam. ;-)

      Usuń
  25. Sa wakacje, Aniu moze częstsze wpisy☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, ale pomimo wakacji nie leżę do góry brzuchem. :-(

      Usuń
    2. może dzisiaj post?

      Usuń
    3. O tak mix😊

      Usuń
  26. Podkradłabym któryś kapelusz na wakacyjne słońce. Są bardzo eleganckie! :)

    Pozdrawiam
    Misia :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja od 12 lat mieszkam na Sycyli I goraco polecam takie miejscowosci jak: Taormina, Ragusa , Agrigento I Erice naprawde jest czym oko nacieszyc.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)