środa, 15 czerwca 2016

SIMPLE SUMMER ELEGANCE

Najszybszy, najprostszy, najwygodniejszy, a jednocześnie najbardziej efektowny sposób na elegancki look latem? Kombinezon! :-) Obecny od kilku sezonów jako alternatywa dla letnich sukienek nadal święci triumfy i mówiąc szczerze baaardzo mnie to cieszy, ponieważ jak mało który element damskiej garderoby -  jest niezwykle łatwy w stylizacji. Przykładem tego może być oversizowy kombinezon z dzisiejszego wpisu. Dobrałam do niego klasyczne czarno-złote dodatki oraz karmelowe baletki w lekki szpic, ale prawdę mówiąc równie dobrze wyglądałyby szpilki, sandały, czy klasyczne conversy. Zgodzicie się ze mną? ;-) 





kombinezon - Mango (Answear.com), baletki - Tamaris (Answear.com), zegarek - DKNY,
torebka - Michael Kors, okulary - Mango (Answear.com)

Do 'zobaczenia' w kolejnym wpisie! :-)

60 komentarzy:

  1. Idealnie! ☺ Swietna stylizacja ☺ Co do conversow...one wg mnie by nie pasowały tutaj. Baletki i kombinezon bardzo fajne. Pozdrawiam 😘 M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mierzyłam z trampkami i moim zdaniem fajnie wyglądało takie połączenie. ;-) Buziaki! :-*

      Usuń
    2. W sumie... ciężko mi było wyobrazić sobie takie połączenie, ale skoro sprawdzałaś... :-) Wierzę na słowo ;-P M.

      Usuń
    3. Wrzucę fotkę w MIXie albo na insta. ;-)

      Usuń
    4. To w mixie, bo nie mam konta na instagramie :-P :-)

      Usuń
  2. W O W jak pięknie!! Aniu jestes cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anka, wyglądasz jak milion dolarow nawet w takim nijakim stroju jak ty to robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem - mniej znaczy więcej. Może w tym tkwi sekret? :-) Ale z tym milionem to gruba przesada, hihi. Pozdrawiam. :-*

      Usuń
  4. moja moja moja moja najlepsiejsza blogerka! :*******

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne jest to, ze kazdy Twoj wpis udowadnia, ze mniej znaczy wiecej. Chcialabym miec taka zdolnosc dobierania ciuchow i dodatkow jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło - dziękuję. :-)

      Usuń
  6. Aniu, jesteś nie tylko Mądrą, ale także Szykowną Kobietą! :*
    P.S. Czy to możliwe, że w ostatnim tygodniu byłaś w Gdańsku?

    Ściskam mocno,
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Gdańsku? Bardzo bym chciała, ale nie. ;-)

      Usuń
  7. Mango to moja ulubiona marka ubieram się tam prawie od stóp do głów ( za wyjatkiem butów, galanterii skórzaneji bielizny). Stylizacja na Tobie wygląda jak zaszedł super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny kombinezon! :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu! wyglądasz tak lekko, szykownie i z klasą :)

    jestem zauroczona

    Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Kooochana, piękny kombinezon! Jak plany wakacyjne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miała być Gran Canaria, ale ostatecznie padnie chyba na Sycylię. ;-)

      Usuń
  11. Aniu, mam nadzieję, że to co napiszę nie zabrzmi źle, ale wydaje mi się, że za ten efekt elegancji i szyku, jaki prezentujesz na zdjęciach nie odpowiadają aż tak stylizacje, ale Twoja uroda, która jest klasyczna i taka właśnie elegancka i tak dobrze komponuje się ze wszystkim co na siebie założysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to niezwykle miły komplement. :-*

      Usuń
  12. Buty skradły moje serce - mam nadzieję że są tak wygodne na jakie wyglądają, bo zamierzam je zamówić :)

    Pozdrawiam
    Misia :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, zdjęcie 2 i 4 to moi faworyci :-) Bardzo fajne ujęcia :-) A stylizacja jak zwykle super:-) Szkoda, że nie widać tu tych fajnych frędzelków przy butach;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby moja instagramowa koleżanka? :-) Pozdrawiam. :-*

      Usuń
    2. aniu masz instagrama?

      Usuń
    3. Oczywiście;-)
      Również pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

      Usuń
    4. Tak, mam - nick: krzysztofowa :-)

      Usuń
  14. Piękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, nie odbierz tego komentarza jako złośliwość, ale jako radę osoby, ktora od lat pasjonuje się fotografią... pokombinuj trochę z ustawieniami aparatu, bo zdjęcia w słońcu wychodzą bardzo średnio... są przepalone a kolory przeklamane. Wiem, że dbasz o estetykę bloga a lepsze zdjęcia jeszcze ją poprawią:) pozdrawiam Ginger

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wezmę to pod uwagę, dziękuję. :-*

      Usuń
  16. Elegancka kwintesencja polskiej blogosfery! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, ślicznie wyglądasz! Szkoda, że Twoje stylizacje często pojawiają się, gdy niektóre rzeczy, które masz na sobie są już wyprzedane :( Bardzo podobają mi się buty z tego posta, ale nie ma już mojego rozmiaru. Cieszysz się już wakacjami czy jeszcze walczysz? Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W momencie publikacji wpisu była pełna rozmiarówka. :-(

      Usuń
  18. elegancko i klasycznie - podoba mi się !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, czy kupiłaś sobie tą cielistą kredkę z Inglota na linię wodną oka? Ja zakupiłam i.... nie jestem z niej zadowolona. Wolę MaxFactora.

    Pzdr
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie kupiłam. Wypadło mi z głowy. ;-)

      Usuń
  20. Piękna, klasyczna stylizacja. Szkoda, że kombinezon już nie jest dostępny, bo właśnie czegoś takiego szukałam.
    Aniu, ślicznie wyglądasz w tej fryzurze. Kok jest naprawdę imponujący.
    Pozdrawiam,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sprawdzałas na stronie Mango? :-)

      Usuń
    2. Sprawdzałam (coś tak oczywistego przyszło mi do głowy dopiero po publikacji komentarza :P) i jest dostępny! :D

      Karola

      Usuń
  21. Bardzo lubię kombinezony!

    OdpowiedzUsuń
  22. Czarny to mój ulubiony letni kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  23. A kiedy nowej post?

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu ile Ci zostało egzaminów jeszcze do zdania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się tylko przygotowuję do egzaminu we wrześniu. :-)

      Usuń
    2. Tzn. nie zdałaś i masz poprawkę we wrześniu czy to już lekarski egzamin końcowy? :-)

      Usuń
    3. Zdałam wszystkie egzaminy, bez poprawek.

      Usuń
    4. Juz po? Rany ja dopiero mam sesje w przyszłym tygodniu i nie mam jakoś motywacji do nauki😔 Moze jakas rada jak pogodzić naukę z praca gdzie tam też muszę sie uczyć😔

      Usuń
    5. Tzn. myślałam, że na studiach ostatni egzamin ma się w czerwcu, a ewentualnie jak ktoś nie zdał, to ma poprawkę we wrześniu, a nie wiedziałam, że we wrześniu ma się jeszcze normalne egzaminy.
      W takim razie - powodzenia! :-)

      Usuń
    6. Ania pisząc o wrześniu miała na myśli LEK- państwowy egzamin, który zdaje sie po studiach i który obejmuje wiedze praktycznie z wszystkich lat studiów. Powodzenia Aniu:-)

      Usuń
    7. Ale czekajcie, najpierw po ukończeniu medycyny należy odbyć 13 miesięczny staż a dopiero potem LEK. Czy nie mam racji? Czy na odwrót?

      Usuń
    8. Sa dwie tury pisania LEK-u. Mozna zaraz po studiach we wrzesniu. Nawet lepiej, bo sie najwięcej pamięta. Staż nie ma tu nic do rzeczy. Niektórzy wykorzystują czas stażu na powtarzanie. Generalnie do tego egzaminu mozna podchodzić wielokrotnie.

      Usuń
  25. Wyglądasz pięknie w czerni! Chyba prawie każdej blondynce do twarzy jest w czerni. Kombinezon hit sezonu.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    arfashionstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. W takim poliestrowym i jeszcze czarnym to chyba gorąco na potęgę... Jak dla mnie - słaba propozycja na lato. Ale jedno trzeba przyznać - wygląda na Tobie oszałamiająco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)