środa, 18 maja 2016

BLUE IS THE NEW BLACK

Do niedawna eleganckie elementy mojej garderoby ograniczały się do klasycznych cygaretek, białej, dobrze skrojonej koszuli i nieśmiertelnej "małej czarnej". Owy minimalizm w moim formalnym stroju postanowiłam nieco rozbudować, a wszystko za sprawą lookbooku "OFFICE LOOK" marki GREENPOINT. Od razu zdecydowałam się na konkretny żakiet oraz spodnie z kantem, ale miałam dylemat odnośnie koloru. Ostatecznie wybrałam niebieski, który w tym sezonie został okrzyknięty nową czernią. :-)





spodnie - greenpoint, żakiet - greenpoint, bluzka - greenpoint, okulary - D&G,
buty - Tommy Hilfiger, zegarek - Daniel Wellington, torebka - Michael Kors


Ponownie mam dla Was kod rabatowy o treści 'ANNA' do wykorzystania w sklepie internetowym www.greenpoint.pl. Dzięki niemu obniżycie cenę nieprzecenionych produktów o 20%. :-)

Do 'zobaczenia' w kolejnym wpisie! ;-)

53 komentarze:

  1. Anonimowymaja 17, 2016

    Jak zawsze KLASA! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, cieszę się, że Ci się podoba. :-)

      Usuń
  2. Anonimowymaja 17, 2016

    Aniu a czy taki zestaw, mam na mysli glownie kolor bedzie dobry na obrone magisterki? Szukam czegos fajnego ale nic nie moge znalezc a Twoj komplet mi sie strasznie spodobal ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. :-) Trzymam kciuki za obronę!

      Usuń
  3. Anonimowymaja 17, 2016

    dlaczego nie ma zblizenia na buty?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty stare jak świat, były już na blogu - np. tutaj: http://annaaaanna.blogspot.com/2015/06/black.html?m=1 :-)

      Usuń
  4. Anonimowymaja 17, 2016

    Masz na widoku jakis fajny shopper? Szukam czegos klasycznego, w stylu jet seta z MK, ale juz wszyscy z nim chodzą......:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknij na torebki DKNY, może coś Ci wpadnie w oko. :-)

      Usuń
  5. Bardzo dobry pomysł z tym niebieskim:) I jak zwykle, piękne zdjęcia na Twoim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowymaja 17, 2016

    Czy w greenpoint'cie rozm.36 nie jest na Ciebie za duży? Nie maja rozm.34 a taki chyba nosisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowymaja 17, 2016

    Przenajpiękniejsza Ania :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, zawsze to jakaś miła odmiana od wszechobecnej czerni, idealnie na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny look, sama poluję na taki zestaw, klasyka zawsze jest piękna.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. klasa! bardzo gustownie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowymaja 18, 2016

    Fajne cygaretki i bardzo ładny kolor zestawu :) jeżeli chodzi o takie eleganckie zestawy to ja jednak mam ich już dość ponieważ mój zawód zmusza mnie do tego aby w takim garniturku codziennie chodzić :/ więc w dzień wolny z przyjemnością wybieram trampki, jeansy i luźne Tshirty. Aniu, jakie plany wakacyjne? Zakładam, że nauka do LEKu, ale wybierasz się gdzieś poza tym? I w ogóle jak czujesz się kończąc studia? Bo ja po obronie byłam bardziej przygnębiona z powodu końca pewnego etapu niż szczęśliwa, że pomyślnie się obroniłam...

    Pozdrawiam,
    Mini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Mini! :-) Tak jak wspomniałaś wakacje to przede wszystkim nauka, odsunę wszystko na drugi plan, ale mam nadzieję, że uda mi się wygospodarować kilka dni na słodkie lenistwo z widokiem na morze. ;-)
      Kończąc studia jestem szczęśliwa, ale też i trochę smutna. Myślę, że to naturalne. Tak samo miałam kończąc gimnazjum i liceum. Oczywiście ostatnie 6 lat były wyjątkowe - zmieniłam się (moim zdaniem na lepsze), poznałam ludzi, przyjaciół z którymi mogę kraść przysłowiowe konie i utwierdziłam się w przekonaniu, że medycyna to jest TO. W związku z tym z jednej strony żal, a z drugiej nie mogę doczekać się dalszego ciągu wydarzeń. :-)

      Pozdrawiam! :-*

      Usuń
    2. Anonimowymaja 24, 2016

      Wybrałas juz miejsce na staz?

      Usuń
  12. Anonimowymaja 18, 2016

    nie sądzisz, ze spodnie są zbyt luźne, a żakiet za duży

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 18, 2016

      Anonimie, elegancki garnitur nie powinien być opięty, ten leży idealnie.

      Usuń
  13. Uwielbiam prostotę i klasykę w ubiorze.
    Jednak czasami lubię pobawić się wzornictwem.
    Bardzo fajny, kobiecy zestaw.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowymaja 18, 2016

    Ładnie wyglądasz Aniu:-) Tak jakość bardziej dojrzale.Na pierwszym zdjęciu widać jak dużo masz włosów-zazdroszczę Ci ich bardzo:-) Ja w tym roku stawiam na biały żakiet, taki bardziej oversize, cygaretki i dodatki nude albo szary:-)
    Jak szybko minął ten czas... Zaglądam na Twojego bloga od kilku już dobrych lat i pamiętam dobrze, jak byłaś na 3 roku studiów, a teraz powoli kończysz tę przygodę. Mam jednak nadzieję, że nie zapomnisz jeszcze o nas tak na dobre we wakacje?:-) Udanych i owocnych przygotowań do egzaminów Aniu:-)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-)
      Biały żakiet oversize - cudny!

      Bardzo, wręcz błyskawicznie. Cieszę się, że jesteś ze mną tak długo! :-* Hmm...o tym co stanie się z blogiem po studiach będziesz mogła przeczytać w czerwcowym JOYu. :-)

      Pozdrawiam! :-)

      Usuń
  15. Anonimowymaja 18, 2016

    Aniu powiedz proszę, czy u Ciebie w rodzinie wszyscy mają takie gęste włosy? czy jesteś wyjątkiem? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie z klasą stylizacja pełna uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowymaja 19, 2016

    Chętnie kupię JOY i przeczytam artykuł bo jestem bardzo ciekawa co i jak:) a możesz powiedzieć od kiedy będzie w sprzedaży?
    Jakieś 2 tyg temu kupiłam prawie identyczną marynarkę. Widząc ją u Ciebie utwierdziłam się w przekonaniu ze był to dobry wybór. Klasyka zawsze w cenie:)
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że już w tym tygodniu. :-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 25, 2016

      widziałam dziś JOYa , teraz czekam na jakiś wywiad z Anią,najważniejze że blog nadal będzie istnieć,jola

      Usuń
  18. Pięknie! Granat jest świetnym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie klasyczne stylizacje. Ślicznie wyglądasz :) Nie sądziłam, że niebieski może tak elegancko wyglądać
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny pomysł - elegancko, a jednocześnie bardziej "świeżo" niż w klasycznej czerni.
    Pozdrawiam,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowymaja 20, 2016

    Aniu, zaglądam na bloga od 3 lat. Kiedyś jak byłam chora przejrzałam wpisy od samego początku. Kochana na Naszych oczach zmieniasz się, to jest wspaniałe ;-)
    Jesteś mądrą i piękną kobietą. Pokazałaś prostotę życia i radość z najmniejszych rzeczy. Ostatnio, opublikowałaś post na Facebooku, dotyczący pomocy -chorej Martynie- "poruszyłaś" swoimi czytelniczkami i pieniądze, zostały zebrane :) Fantastyczna Akcja!

    Pozdrawiam serdecznie :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa. :-*
      Jeżeli chodzi o pomoc Martynie - myślę, że moja pomoc była niewielka, ale bardzo się cieszę, że udało się uzbierać potrzebną kwotę. To niezwykle budujące, że w czasach, gdzie gonitwa za pieniądzem przysłania ludziom wiele istotnych rzeczy - w sytuacji gdy ktoś potrzebuje pomocy, może na Nią liczyć. :-)

      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Anonimowymaja 24, 2016

      Kochana w JOY'U, prezentujesz się świetnie!

      Usuń
  22. Anonimowymaja 20, 2016

    Aniu pochwal się w czym byłaś ma weselu u koleżanki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pudrowej, ołówkowej sukience z dużą falbaną. :-)

      Usuń
  23. Anonimowymaja 20, 2016

    Aniu, czy mogłabyś polecić mi jakiś krem na dzień z filtrem? Mam 21 lat i cerę wrażliwą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam wrażliwą cerę i bardzo lubię LRP Anthelios XL 50+ i Vichy Ideal Soleil 50. :-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 22, 2016

      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  24. Anonimowymaja 22, 2016

    Aniu....a jakiś mix?

    OdpowiedzUsuń
  25. Elegencko i mega kobieco, pełen zachwyt.

    OdpowiedzUsuń
  26. Elegancja w niebieskim wydaniu prezentuje się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowymaja 24, 2016

    Ten kolor nestety Ci mie pasuje... całościowo nie wygląda to dobrze

    OdpowiedzUsuń
  28. This is just what I needed to read today. I agree with everything so so much and they are all equally as important. Thanks for this xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)