czwartek, 28 kwietnia 2016

W CO SIĘ UBRAĆ NA MAJÓWKĘ?

Cześć Dziewczyny! :-) Przed nami długo wyczekiwana majówka. Zastanawiałyście się już w co się ubrać, aby było modnie, odpowiednio do warunków pogodowych oraz miejsca, które wybierzecie, a przede wszystkim wygodnie? Jeżeli nie macie pomysłu co spakować do walizki - ten wpis jest specjalnie dla Was. Każda rzecz została podpisana i podlinkowana, wystarczy kliknąć w markę, a zostaniecie przekierowane do produktu. :-)


jeansy - MANGO, kurtka - MARC O'POLO, kapelusz - VERO MODA, espadryle - MARC O'POLO, bluzka - SIMPLE, okulary - MICHAEL KORS, torebka - PEPE JEANS

koszula - MANGO, torebka - PEPE JEANS, szorty - PEPE JEANS, okulary - VOGUE EYEWEAR,
kapelusz - PEPE JEANS, buty - TAMARIS, sweter - MANGO

kurtka - NAPAPIJRI, jeansy - MANGO, buty - HUNTER, plecak - CONVERSE,
okulary - VERO MODA, BLUZA - MANGO

top - FEMI PLEASURE, szorty - MANGO, trampki - CONVERSE, okulary - REVIEW,
kapelusz - VERO MODA, bluza - FEMI PLEASURE, pleack - ROXY


koszula - MANGO, baletki - VAGABOND, zegarek - Daniel Wellington, cygaretki - MANGO,
torebka - SIMPLE

...a na deser mam dla Was dwa SUPER KODY RABATOWE. ;-)

Pierwszy z nich to kod zniżkowy do ANSWEAR.com, który obniży wartość Waszego zamówienia o 20% (działa również na rzeczy przecenione). Wystarczy wpisać: ANNA11 przy dokonywaniu zakupu. Rabat jest ważny do 10.05.2016, a więcej szczegółów znajdziecie TUTAJ

Drugi kod rabatowy, również powstał specjalnie dla Was. :-) Jeżeli do 31.05.2016 na stronie DANIELWELLINGTON.com/pl skorzystacie z rabatu: DW_anna - kupicie swój wymarzony zegarek ze zniżką 15%

Udanej majówki i...zakupów! :-)

Żródło zdjęć: tumblr.com, answear.com, danielwellington.com

20 komentarzy:

  1. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję ,że będzie ciepło pogoda dopisze bo mamy plany ;)świetna dałaś propozycje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dopisała ! :-)

      Usuń
  3. Fantastyczne propozycje nam tutaj zapodałaś.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. PIERWSZA I OSTANIA NAJBARDZIEJ MI SIĘ PODOBA :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. niezależnie jaka będzie pogoda planuję majówkę na rowerze :). Chociaż jak patrzę dziś przez okno (Białystok :D) pada śnieg... chyba będą sanki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś na szczęście słonecznie! :-)

      Usuń
  6. Pierwsza opcja bardzo przypadła mi do gustu ;) Kurtka i torebka są świetne z tego zestawu ;) dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na majówkę mam okrojone plany przez pracę:(
    Twoje propozycje bardzo przypadły mi do gustu:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, super stylizacje na majowke, Uwielbiam takie proste zestawienia kolorystyczne, biel i czern. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. W takich prostych zestawach czuję się najlepiej. :-)

      Usuń
  9. Druga propozycja jest świetna :) Dziękuję Aniu za kody! Akurat zamierzam poprzeglądać, co ciekawego jest na Answear więc na pewno się przyda :)
    Miłego weekendu!
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne propozycje! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te krótkie spodenki mnie kuszą totalnie. Ale to co mam za oknem akurat dzisiaj- to już nie :p.
    Pozdrawiam i słonecznej majówki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu....a może jakiś nowy MIX ? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mixu kwietniowego chyba nie będzie, ale za to postaram sie przy majowym. ;-)

      Usuń
  13. Stylizacja z hunterami najbardziej mi się podoba :) pozdrawiam
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł na post :) Wszystkie stylizacje coś w sobie mają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)