sobota, 16 kwietnia 2016

SPONTANEOUSLY

Wiosna, piątkowe popołudnie, piękna pogoda i spontaniczny pomysł wypadu za miasto - jak reagujecie? :-) Jeżeli o mnie chodzi, to bardzo lubię taki początek weekendu. Bez długich ustaleń, bez przygotowań. Po prostu jedziemy przed siebie, w poszukiwaniu ciszy i spokoju. Całe szczęście miałam ze sobą aparat i...dużą chustę, która z powodzeniem posłużyła jako koc! ;-)





sweterek - greenpoint, jeansy - SheIn, buty - Noos Icon ( schaffashoes.pl ), worek - Tommy Hilfiger,
okulary - D&G

P.S. Specjalnie dla Was mam kod rabatowy o treści 'ANNA' do wykorzystania w sklepie www.greenpoint.pl. Dzięki niemu obniżycie cenę nieprzecenionych produktów o 20%. :-)

51 komentarzy:

  1. Cześć, ale zaskoczenie z tym postem.
    Takie spontaniczne wypady, są wspaniałe. Można się zrelaksować i zapomnieć o trudach życia codziennego.
    Buty wpadły mi w oko, podobne widziałam w H&M. Prezentują się bardzo ładnie :)
    Samych wspaniałych chwil ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - postu tuż przed północą jeszcze nie było. ;-)

      Usuń
  2. Sweterki z Greenpoint to jedno z miłych zaskoczeń jakościowych - mam jeden pd czasów liceum (a jestem na V roku medycyny) i oprócz odpadnięcia guzika sweter nie ma na sobie zupełnie żadnych śladów użytkowania, w przeciwieństwie do jednorazowych sztuk z Zary...także materiały godne polecenia! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez uwielbiam sklep Greenpoint. Jakościowo czesto przewyższa popularne sieciowki, a nawet te droższe jak Zara. Polecam zwłaszcza bawełniane podkoszulki, bluzeczki i sukienki letnie, bo dobrze sie noszą i leżą idealnie. Swetry tez sa dobrej jakości i maja duza zawartość bawełny, co jest dla mnie ważne. Jedyne zastrzeżenia miałabym do spodni i kurtek z tego sklepu.
      Próbowałam Aniu użyć Twojego kodu, ale niestety nie działa :/ a przynajmniej mi wyskakuje informacja, ze kod nie moze byc użyty ze względu na darmowa przesyłkę :/

      Usuń
    2. Mówiąc szczerze również jestem zachwycona! :-) Zamówiłam jeszcze żakiet i spodnie w kant - ten duet wkrótce na blogu. :-)

      Usuń
    3. A! Odnośnie kodu - dam znać w poniedziałek. :-)

      Usuń
    4. Dziękuję bardzo:-)

      Usuń
    5. Dziewczyny, kod działa już prawidłowo. :-) Jeśli któraś z Was złożyła zamówienie - prześlijcie do Greenpoint numer zamówienia, a Oni naliczą rabat. :-)

      Usuń
  3. Osobiście bardzo lubię takie spontaniczne wypady za miasto.
    To najfajniejszy sposób spędzania wolnych chwil.
    Bardzo fajny, prosty zestaw na co dzień.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty okropne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi sie bardzo podobają. Pytanie tylko czy sa wygodne, bo mam wrażenie, ze istnieje w nich ryzyko otarć :/

      Usuń
    2. Są bardzo wygodne - nie obtarły i obyło się bez odcisków. :-)

      Usuń
  5. My dziś wyruszamy za miasto czas sie zrelaksowac ;)Świetnej jakości zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wypad udany! :-)

      Usuń
  6. Świetny zestaw, wyglądasz bardzo wiosennie :-)
    Oby wiosna zagościła już na dobre !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post i bardzo ładne wyszły Ci zdjęcia :) Pozdrawiam

    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem jak to robisz Aniu, ale nawet w spodniach z przetarciami prezentujesz sie elegancko:-)Chyba to duża zasługa Twojej osobowości, chociaz Cię nie znam osobiście, ale wydaje mi sie, ze taka właśnie jesteś:-)
    Bardzo dobre zdjęcia, jak juz ktos zauważył :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, mega stylizacja, bardzo podoba mi się ta torebka, jest urocza. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, śmigasz w tego typu spodniach na uczelnię? Bo czasem się słyszy, że w takich "podartych" nie wypada i sama czasem mam dylemat czy zakładać czy nie... Może głupie pytanie, ale jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jeżeli przebieram się w szpitalu w scrubs. :-)

      Usuń
  11. Super cute and comfy look. I am new follower GFC and hope you can follow me too) xx

    OdpowiedzUsuń
  12. to jest bardzo dobry fason butów dla Ciebie,bo nie widać za bardzo jak brzydkie masz palce u stóp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posterunkowa hejterka po 2 dniach od zamieszczenia postu w końcu wymyśliła kąśliwą uwagę... Nie masz swojego życia dziewczyno? A może brak Ci czegos co ma Ania, hmm...dobrego wykształcenia, fajnego chłopaka, ze ciągle tak wbijasz szpile?

      Usuń
    2. a Ty czemu tak się Ani przymilasz?nie można powiedzieć słowa prawdy??

      Usuń
    3. Nie przymilam sie, bo nie znam Ani i pewnie nigdy nie poznam, wiec nie wiem dlaczego miałabym to robic? Denerwuje mnie, gdy ktos anonimowo, pod płaszczykiem fałszywej szczerości próbuje komus dopiec. Zauważ, ze nie jest to konstruktywna krytyka dotycząca np czyjejś stylizacji, wypowiedzi etc., ale kąśliwa uwaga na temat czegoś, na co nikt nie ma wpływu, a więc swojej fizjonomii.

      Usuń
    4. Lubisz słowa prawdy?? No to masz brzydki charakter

      Usuń
    5. Anonimie, czas nauczyć się odróżniać przymilanie się do autorki bloga od tępienia chamstwa w internetach - a do tego przypisuje się twój denny, nie wnoszący nic komentarz o czyjejs budowie ciała :-)

      Usuń
    6. ale faktycznie Ania ma jakieś dziwne te stopy,,,,,,(tylko nie nazywać mnie hejterką za słowo prawdy ,,,proszę)

      Usuń
    7. Anonimie nr 1 - naprawdę nie ma ciekawszych zajęć od analizowania moich palców u stóp? :-) Ja nie mam z nimi problemu i uważam, że są normalne. Palce jak palce - nie ma się nad czym rozwodzić. Pozdrawiam! :-)

      Usuń
  13. Aniu niestety nie działa podany przez Ciebie kod...zweryfikuj to proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a czy kod działa w sklepach stacjonarnych również ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello dear, I love this shirt. I love these shoes. I'm your new follower (# 2701) if you want, come to my blog ♥

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny ten sweter ale skład straszny....szkoda bo łądny, zdjęcia jak zawsze piekne

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam spontaniczne wycieczki :) Wyglądasz wspaniale :) Cudna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy mogłabyś zrobić post o Twoim aktualnym makijażu?Bardzo podoba mi sie makijaz jaki masz na zdjęciach w tym poście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny wpis będzie makijażowy. :-)

      Usuń
  19. Aniu, wyglądasz przepięknie :) ostatnio przeglądałam kwietniowe posty z poprzednich lat. Były one bardzo dziewczęce i radosne - obecnie Twoje wpisy są coraz bardziej dojrzałe pomimo wciąż pięknego uśmiechu. Widać jak się zmieniasz, jak zmienia się Twój styl, rodzaj wpisów, gust. To już nie są notatki słodkiej nastolatki o ubraniach i modzie, ale dopracowane wpisy młodej kobiety o wyjątkowym poczuciu estetyki i wysokiej kulturze osobistej. Blog będzie dla Ciebie kiedyś przepiękną pamiątką i przewodnikiem po własnym stylu. Zaglądam tu od kilku lat i zapewne będę do końca żywotności tego bloga :)

    Pozdrawiam gorąco!
    Misia :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze bliska byłam wzruszenia czytając Twój komentarz. Cieszę się na samą myśl o tak wiernych Czytelniczkach jak Ty - to dla mnie najwspanialszy komplement i utwierdzenie, że moje starania nie idą na marne i ktoś to docenia. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad zamknięciem lub zawieszeniem bloga na jakiś czas i stale przesuwam ten termin dopóki udaje mi się godzić ze sobą wszystkie obowiązki.

      Pozdrawiam serdecznie Misiu. :-*

      Usuń
    2. Aniu, mam nadzieje, ze jeszcze jakiś czas będziesz robiła dla nas posty?:-) Wiem, ze nadejdzie moment, gdy tego zaprzestaniesz, mam jednak nadzieje, ze nadal będzie można wejść na Twojego bloga i zobaczyć starsze wpisy,a Ty będziesz zamieszczać zdjęcia swoich outfitow na Instagramie, o ile będziesz mieć czas, ochotę i nie uznasz tego za niestosowne w kontekście wykonywanego zawodu. Jakoś tak smutno będzie bez Ciebie w sieci:-( Nie znam Cie osobiście, ale odwiedzam Twojego bloga od paru już lat i przywiązałam sie do Ciebie przez ten okres czasu:-) Tym bardziej, że działasz na mnie motywująco jeśli chodzi o naukę czy organizację czasu, a Twoje zdjęcia są bardzo inspirujące i mają swój klimat. Jesli uznasz, ze lekarzowi nie wypada publikować zdjęć swoich stylizacji, to może chociaz takie " domowe" zdjęcia, swojego ogrodu, kwiatów, krajobrazów, czy stylizacji bez pokazywania całej siebie?:-)

      Usuń
  20. Aniu, czy możesz napisac gdzie kupiłaś worek/torebkę? lub jej model/ Pozdrawiam,
    Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja torebka pochodzi z zimowej kolekcji i jest juz niedostępna, ale w nowym sezonie pojawił się niemal identyczny model: https://www.eobuwie.com.pl/torebka-tommy-hilfiger-th-bucket-stripe-aw0aw02008-midnight-turtledove-910.html :-)

      Usuń
    2. Dziękuję za info :-)
      Julia

      Usuń
  21. aniu te spodnie juz takie byly czy sama je poprzecinalas?

    oliwka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)