czwartek, 7 kwietnia 2016

MIX - MARCH

Co prawda wpis z cyklu 'MIX miesiąca' publikuję z małym opóźnieniem, ale...lepiej późno niż później, prawda? :-) Zapraszam na garść marcowych migawek!

Mam wrażenie, że w powyższym kolażu zmieściłam niemal cały miesiąc -  długie, weekendowe spacery w poszukiwaniu pierwszych oznak wiosny oraz więcej czasu spędzonego w domu ze względu na święta wielkanocne. :-) 


Miłym doświadczeniem w ubiegłym miesiącu było Międzynarodowe Sympozjum Naukowe "BONE & JOINT DISEASES AND AGE", które odbyło się w przepięknym 'Domu Uczonych', a dawniej 'Kasynie Szlacheckim' we Lwowie. 





Kto wypatrzy wiewiórkę? ;-)
#krem La Roche-Posay Ciciplast Baume B5 kupuję od dawien dawna, ale Anthelios XL żel-krem z filtrem do twarzy suchy w dotyku to mój nowy ulubieniec. :-) #zestaw podróżniczki #ta ruda kuleczka to małyCocker Spaniel naszego Przyjaciela :-) #NARESZCIE wiosna i moje ukochane baletki 
Przepiękne tulipany z okazji Dnia Kobiet. :-)
#leniwy poranek #WIOSNA! #pamiętacie wpis z metamorfozą moich rzęs? 
o YUMI LASHES pisałam Wam TUTAJ :-)


Moja ulubiona, wielkanocna dekoracja. :-)

MIŁEGO WIECZORU! :-*

60 komentarzy:

  1. Co było ciekawego, o czym mówili na tym sympozjium? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, ciężko jest streścić w kilku zdaniach 3-dniowe sympozjum. Głównie poruszane były takie tematy jak np. osteoporoza, choroby zwyrodnieniowe stawów i wieeele innych. :-)

      Usuń
  2. Aniu zachwyciło mnie pierwsze zdjęcie! Poza tym przesłodki cocker spaniel jak z reklamy kinderków <3 A anthelios z LRP u mnie tez się sprawdza..już od dwóch lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ann, zamówilam te baletki tylko granatowe i jestem zachwycona! Dzieki!:)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie dopiero drzewa zaczynają kwitnąć, a u Ciebie już całe piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszcze ale pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia <3 kocham wiosnę!

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu co to za markę okularów posiadasz ? Bardzo mi się podobają :-) Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny mix zdjęć :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze ale pięknie! Kwitnące drzewo, psiaki. Wiosna wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny inspirujący i bardzo nastrojowy post :) Aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny jest ten "Dom Uczonych" :) Nie widziałam nigdy piękniejszego wnętrza :) Super zdjęcia :)Tyle kwiatów i nawet drzewa u Ciebie już takie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przyjemnie ogląda się Twoje zdjęcia. Wszystkie są takie perfekcyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję. :-)

      Usuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia. Jakiego aparatu używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w mixach przeważnie wstawiam zdjęcia z iPhona 6, czasami zrzucę coś z lustrzanki Sony Alpha. :-)

      Usuń
  14. A Ty już zakończyłaś studia? :-) Odbywasz w tym momencie staż? :-) Śliczny ten spaniel! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny miks, wszystkie zdjęcia są piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się że Ci się podoba. :-)

      Usuń
  16. Przecudne zdjęcia! :)
    Zdradzisz Aniu, skąd jest Twój case na telefon?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam na Allegro, ale już bardzo dawno temu.

      Usuń
  17. Po dziennikarsku zapchałaś trochę szpaltę. Wiem, że czasu brak, ale trzeba się zdecydować:blog, albo nie.. Przeanalizuj mixy. Zaczynają wyglądać prawie identycznie: kubeczek z "czymś", widoczek okolicy, buty obydwojga w różnym ujęciu, pieski itd. Jakkolwiek zdjęcia ładne, to jeśli chodzi o konstrukcję wpisu, kreatywne to nie jest. Ot, żeby nikt się nie przyczepił , że nic się nie dzieje. Tak się składa, że mam Aniu drugie tyle lat co Ty i ogólnie lubię Twojego bloga, ale przez pryzmat doświadczenia życiowego i większej znajomości ludzkich zachowań, jestem bardziej wymagająca.. :)Wiesz, przychodzi moment, że nie trzeba wykrzykiwać ochów i achów na widok "skinienia palca".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Panią serdecznie na moim blogu. :-)

      Odnosząc się do tego co Pani napisała - nie muszę analizować wcześniejszych MIXów, ponieważ wiem jak wygląda moje życie na co dzień. Rozumiem, że dla Pani może się wydawać nieco nudne, ale mnie w pełni satysfakcjonuje, ponieważ jeszcze studiuję i nie mam tyle wolnego czasu ile bym sobie życzyła.

      Pozdrawiam, miłego dnia. :-)

      Usuń
    2. Myslisz ze po studiach tego czasu jest wiecej? ;-)

      Usuń
    3. O.o
      O ile mi wiadomo, istnieje wolna wola, zarówno do sposobu prowadzenia bloga, jak również wyboru przeglądanych stron...
      Po pierwsze, dziwi mnie, że pani w wieku ok.50 lat przegląda bloga młodej studentki, no ale ok, jeszcze na siłę to zrozumiem ;)
      Zastanawiające, że podchodzi owa pani do tego na tyle emocjonalnie, że ma pretensje o zbyt mało interesujące wpisy O.o
      Dam od serca 3 rady:
      1. Wyluzowanie odrobinę.
      2. W przypadku problemów z pkt.1, zmianę przeglądanych stron, na bardziej satysfakcjonujące.
      3. Znalezienie rozrywki w swoim własnym życiu, a nie poleganie w tej kwestii na czyichś wpisach....

      Nie jestem w stanie zrozumieć tych pretensji i kąśliwych uwag. Bo człowiek zadowolony z życia "nie ma prawa" mieć o takie rzeczy pretensji. Radzę zastanowić się nad własnym życiem i zmianę zacząć od siebie, bo coś tutaj kuleje...

      Pozdrawiam

      Usuń
    4. Aż tyle nie mam :)Proszę odjąć 10 :)Nie muszę się zastanawia, osiągnęłam w życiu wszystko co mogłam sobie wymarzyć od edukacji po życie zawodowe, osobiste, materialne, artystyczne itd itp. Jak również, kierując się zdaniem wielu środowisk, w których mam okazję funkcjonować, wyglądem 30 latki, co w tej sytuacji uprawnia mnie do oglądania bloga studentki, bo ubieram się tak jak Ona (szybko wrzucacie wszystkich pod jeden mianownik, kierując się wyłącznie kryterium wieku :)) I mogę powiedzieć, że to ja mam więcej luzu, bo za wieloma rzeczami nie muszę się już uganiać, a tylko realizować swoje plany rozwojowe i pasje. "Nerwowej" młodzieży natomiast proponuję wyluzowanie, bo odrobina krytyki służy rozwojowi, a nie popisywaniu się pseudo błyskotliwością luzaczku:)

      Usuń
    5. Zabawne, ile kompleksów wyszło w kolejnym wpisie... Tzn. to właściwie smutne...ile frustracji może siedzieć w człowieku.
      Nie trzeba być psychologiem, żeby wiedzieć, że człowiek spełniony, pewny siebie i szczęśliwy nie ma potrzeby, aby wyliczać i przechwalać się co to nie on :)))) Jakież to dziecinne, jak widać dojrzałość nie idzie w parze z wiekiem.
      Polecam jeszcze poduczyć się rachunków matematycznych ( bo z pierwszego wpisu wynika inna metryka) i sprawdzić znaczenie słowa "konstruktywna" krytyka. Ta potrzeba wbicia szpilki młodej dziewczynie świadczy o mega problemie z własna osobą 0.o

      PS Jeżeli dostanę jeszcze odpowiedz od Pani, to już kompletnie załamię ręce... Nie ma to jak "spełniony", "dojrzały" człowiek, który musi na siłę wypunktować swoje "wielkie" i "cudowne" osiągnięcia życiowe...
      Kolejna Pani odpowiedź będzie już doprawdy śmieszna i znowu potwierdzająca niskie poczucie wartości...
      Nie mam już nic więcej do dodania, powyższy wpis wystarczająco poświadczył moje przypuszczenia.

      Usuń
    6. Dziecko drogie, pewne że wyliczam, bo po prostu się nie znamy i nie masz pojęcia od czego zaczynamy rozmowę. To nie laudacja, ale "szybkie" przybliżenie tematu. Pisanie konstruktywnej krytyki, to nie wbijanie szpili, chyba, że ktoś się poczuwa i wszystko odbiera bardzo personalnie.To odpisuję Tobie, a nie Ani, choć oczywiście do końca nie wiem, kto ze mną polemizuje. Młodszym proponuję więcej dystansu do siebie. Poziom Twojej retoryki pozostawia wiele do życzenia i obrazuje osobę, która musi mieć ostatnie zdanie. Gdybym posługiwała się Twoim stylem brzmiały by to tak: gdybyś próbował zeskoczyć z poziomu swego ego na poziom możliwości (co po wypowiedziach widać), chyba byś się zabił/a:) Temat uważam za wyczerpany. Dziekuję.

      Usuń
  18. Uwielbiam posty tego typu !;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Marzec był wspaniały, radosny i przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu jak zwykle rewelka! :o)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tulipany to Twoje ulubione kwiaty?

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie plany na majówkę? Polska czy zagranica?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiamy się nad Wiedniem i Pragą. ;-)

      Usuń
    2. Bylam w Pradze ostatnio, polecam!!! ☺

      Usuń
  23. A gdzie Miki? Dawno nie bylo jej na zdjeciach, a tez kiedys miałam ratlerka dlatego lubie na nia patrzec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie w kwietniowym MIXie, obiecuję! :-)

      Usuń
  24. <3 <3 <3 <3 <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anka zaloz w koncu insta! Czekamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia, fajne zestawienie. U mnie w domu tez królowały kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dekoracja z drewnem to mój ulubiony element tego MIXa. A tulipany gościły u mnie w tym miesiącu co najmniej kilka razy - dzień kobiet, imieniny znajomych, Wielkanoc... Dla mnie najpiękniejsze są te żółte - zwiastują słoneczną wiosnę :)
    Czekam z niecierpliwością na nowe stylizacje, przepiękne zdjęcia włosów i nowości kosmetyczne! :)

    Pozdrawiam,
    Misia :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful recap. Looks like you had an amazing month of march. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej Aniu!

    Pamiętasz może, gdzie kupiłaś podłużne poduszki? Podoba mi się szczególnie ta czerwona z napisem "ciao bella" ;-)).

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie pomogę, to zdjęcie zrobiłam w kawiarni. :-(

      Usuń
  30. No właśnie, w końcu wiosna! :)
    Bardzo fajne te zdjęcia :)
    Obserwuję ;>

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  31. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja Cię "przebiłam", moje podsumowanie marca opublikowałam dopiero dzisiaj ;-) Też cieszę się, że już wiosna! A miejsce w którym odbywała się konferencja - magiczne! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)