środa, 23 marca 2016

WHAT I'D WEAR - EASTER



Wielkanoc to czas, który z pewnością spędzimy w gronie najbliższych osób, celebrując to radosne święto. Jednak zanim to nastąpi, czekają nas dłuugie przygotowania - sprzątanie, gotowanie, pieczenie, malowanie jajek, dekorowanie domu i wiele, wiele innych. W całym tym zamieszaniu nie trudno zapomnieć o sobie. Zazwyczaj wybór świątecznej stylizacji zostawiamy na ostatnią chwilę, co nie zawsze pozwala uzyskać satysfakcjonujący efekt. W związku z tym postanowiłam przygotować 3 stylizacje, które mam nadzieję - okażą się pomocne. :-)





płaszczyk - Miss Selfridge, koszula - Valentino, cygaretki - Michael Kors, baletki - Kate Spade New York,
perfumy - Marc Jacobs Daisy Dream, zegarek - Daniel Wellington 




płaszcz - Mango, koszula - Michael Kors, szalik - Burberry, okulary - Celine, zegarek - Michael Kors,
 szpilki - Miu Miu, spodnie - Adriano Goldschmied


sweter - Mango, top - H&M, kapcie - Rosegal, legginsy - TopShop, okulary - POPMAP.com


Mam nadzieję, że uda mi się dodać jeszcze jeden 
wpis przed świętami. Pozdrawiam! :-)

22 komentarze:

  1. Uwielbiam Twoje stylizacje. Każda z nich to ponadczasowa elegancja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle pięknych rzeczy, masz fantastyczny gust!
    Uwielbiam Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie najlepsza jest pierwsza propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie świetne stylizacje ale jesli miałabym wybierać to pierwsza -Nic dodać nic ująć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugi zestaw bardzo mi się podoba.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentowane przez Ciebie stylizacje, bardzo pasują do obecnego wiosenno-świątecznego czasu. Delikatne stonowane kolory, klasyka, minimalizm, elegancja i prostota - Uwielbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, jestem mega zachwycona stylziacjami, kilka z nich sama bym załozyła, są genialne. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja jest genialna!

    emkissfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza propozycja skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  10. masz świetnego bloga!

    zapraszam na mojego http://ffaintly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie. :-)

      Usuń
  11. Aniu jakie masz crocsy na oddział? Czarne? Czy jestes z nich zadowolona? Polecasz? Warto kupic? To w koncu 179zl . czy u Was wsrod studentów crocsy sa popularne? Standardowe sandaly czy balerinki gumowe crocsy tez? Ptosze odpisz bo jestem na kupnie i nie wiem czy to nie za duzo pieniedzy, czy to inwestycja na lata. Thx!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam czarne Crocsy, białe birkenstocki i białe, skórzane kedsy. :-) Z każdej z wymienionych par jestem zadowolona, więc jak najbardziej warto. Jeżeli chodzi o Crocsy to zdecydowanie najbardziej popularne są klasyczne. :-) Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Będzie jakiś świąteczny wpis?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - stylizacja plus inne migawki. :-)

      Usuń
  13. Kapcie-króliki to najbardziej trafny wybór! Wesołych Świąt Aniu! :)

    Misia :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kapcie. Pomyślę nad zakupem podobnych
    Zapraszam do mnie na bloga http://havedreams-behappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kapcie. Zastanawiem się nad zakupem podobnych
    Zapraszam do mnie na bloga! http://havedreams-behappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)