czwartek, 3 marca 2016

MIX - FEBRUARY

 'Czas pędzi nieubłaganie','minęło zdecydowanie za szybko' - takie stwierdzenia przewijają się zawsze w moich mixach podsumowujących dany miesiąc i...tym razem również nie będę oryginalna. Co więcej odnoszę wrażenie, że im bliżej wiosny - dni uciekają jeszcze szybciej, ale nie marudzę dłużej - zapraszam na lutowe migawki. :-)
Piękne, zimowe dni.
...wszędzie się wepcha. ;-)
#puder ryżowy z ekstraktem z aloesu to ostatnio mój makijażowy ulubieniec - polecam! 
 #tłusty czwartek i domowe pączki. #bez słodyczy nie ma nauki. ;-)


parka - Mango, kamizelka - Moodo, jeansy - Vila, torebka - Michael Kors, kalosze - Tommy Hilfiger
:-)






Uwielbiam takie poranki...





Lutowe przyjemności: wieczory przy kominku, weekendowe spacery z ukochaną osobą, rozczulające czworonogi i wypady z przyjaciółką na kawę po zajęciach. ;-)
Lutowa edycja pudełka beGLOSSY, była zdecydowanie najlepsza ze wszystkich do tej pory! :-)
Walentynkowy box jest jeszcze do zamówienia TUTAJ.


 Lubię zimę, ale cieszę się, że wiosna już 'wisi' w powietrzu. :-)


W emu 'przechodziłam' caaaały miesiąc. ;-)

Pozdrawiam Was ciepło! :-)

74 komentarze:

  1. Aniu chciałabym być Tobą chociaż jeden dzien! :)))
    Super mix!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie mozna dostac ten puder ryzowy i ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam na Allegro za grosze. :-)

      Usuń
  3. ależ ten misiek jest cudny, wspaniała przytulanka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 'must have' na wiosne ?;)

    kupujesz MK jet set ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozglądam się za nową torebką...;-)

      Usuń
    2. O nieee moja wymarzona torebka ! :D Obiecałam sobie na nią nazbierać ale widzę że w moim tempie wyrobię się na następne Boże Narodzenie...ale jest prześliczna :-) Klasyk!

      Usuń
  5. oo, czego aktualnie się uczysz (w sensie przedmiotu :) ) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super! :-)

      Usuń
    2. Czyżby ostatni rok? Ja na piątym, ostatni rocznik idący "starym" trybem ;) powodzenia!
      http://www.pretty-perfection.pl/

      Usuń
    3. A jak już jesteśmy w temacie ginekologii, to wspominałaś, że oglądasz serial 'Młodzi Lekarze', więc na pewno kojarzysz dr Monikę Drobniak - ona właśnie jest w trakcie specjalizacji z położnictwa i ginekologii, i jak Ci się podoba? Ona ogólnie, jej praca? Rozważałaś może również taką samą specjalizację? :-)

      Usuń
  6. Bardzo lubie to! ☺ Swietne zdjecia, uroczy piesio i ogrom pozytywnej energii 😊😊 Pozdrawiam 😊😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak pozytywnie odebrałaś mój wpis, pozdrawiam! :-)

      Usuń
  7. Uwielbiam Twoje mixy :) Super królik :P

    OdpowiedzUsuń
  8. można wiedzieć skąd okulary z ostatniego zdjęcia ? z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pikowana kurtka czy bomber ? na wiosne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://www.kazar.com/pl/sklep/9040-czarne-baleriny-damskie-24134-01-00.html co sadzisz o tych balerinkach :)?

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyżby nowa torebka MK na horyzoncie ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy. :-) Szukam czegoś pakowanego i dużego. ;-)

      Usuń
  12. uwielbiam ogladac Twoje zdjecia, niby nic na nich nie ma sa tak magiczne, nie myslalas zeby zalozyc instagram ?
    pozdrawiam :)
    kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to najpiękniejszy komplement! :-*
      Nad instagramem zastanawiam się od dłuższego czasu...;-)

      Usuń
    2. Taak chcemy Ani instagrama!

      Usuń
    3. O tak, koniecznie go załóż! Fajnie by było móc oglądać Twoje nowe zdjęcia częściej niż raz-dwa razy w tygodniu przy okazji postów :)

      Usuń
  13. Aniu czy to prawda że żelki w swoim składzie zawierają zwierzęce odpady takie jak paznokcie, kopyta, kości,włosy, sierść itp?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytaj o żelatynie, a konkretnie jak się ją pozyskuje (chociażby na wikipedii) :)

      Usuń
    2. Wiem skąd się pozyskuje żelatyna i jest to dla mnie mega obrzydliwe, a Ty Aniu co o tym sądzisz?

      Usuń
  14. Skąd dzbanek na herbatę? Poszukuję odpowiednio dużego i przy tym klasycznie pieknego. Twój wydaje się idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem. Moja Mama mówi, że kupiła go conajmniej 10 lat temu...:-/

      Usuń
  15. Aniu najbardziej na Twoim blogu czekam zawsze na mixy! Są bardzo inspirujace a najbardziej lubię zdjęcia związane ze studiami :) poprawiam w tym roku maturę bo nie dostałam się na medycynę a Twoje zdjęcia są dla mnie ogromną motywacją!
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawił mnie ten puder ryżowy :)
    Na pewno kupię bo muszę go osobiście wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest świetny! Daj znać jak u Ciebie wypadnie. :-)

      Usuń
  17. Aniu, jaki to stok narciarski? Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo....to bardzo niedaleko moich rodzinnych stron:-) Czyżby Twój chłopak pochodziła z tych okolic?:-) Często robicie tam wypady:-) Jednak świat jest tak mały:-) Ja z kolei czytam książkę Anny Kamińskiej o Simonie Kossak, która była związana z Twoimi rodzinnymi stronami i jestem zafascynowana Podlasiem:-)
      Mix jak zwykle super Aniu:-)
      Ola

      Usuń
  18. Aniu, skąd jest ta beżowa kurtka z 3 zdjęcia od końca?

    Cieszysz się, że kończysz już studia? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Liczę na szybkie nadejście wiosny. Mix obejrzałam z zachwytem!

    OdpowiedzUsuń
  20. RAI muskotály - my favorite vine ;-)
    I'm your reader for ages from Hungary and I'm still totally in love with your style, blog and everything! :) Just keep going!!

    BTW, do you have instagram?

    XX R

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz akwarium?

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne zdjęcia <3 róże cudowne.... dodawaj trochę większą czcionkę jak piszesz bo będzie się lepiej czytało :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny ten królik! :) I jak zawsze piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W końcu się doczekałam Mixa :) Aniu podkreślasz czymś brwi? Przesłodki królik!

    Pozdrawiam
    Misia :*

    OdpowiedzUsuń
  25. outfit na wiosne ? :) z czym bys zestawila klasyczne biale reeboki ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rurki czarne + trencz lub jeansy + kurtka pikowana lub rurki czarne/jeansy + kurtka skórzana, na serio masz z tym aż tak wielki problem? :-) Spójrz chociażby na dziewczyny, które chodzą po ulicach i z czym łączą białe reeboki. ;-)

      Usuń
    2. boje się wysypu białych reeboków na wiosnę ;(

      Usuń
  26. Twoje życie wydaje się być perfekcyjne! Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny Mix - działo się u Ciebie :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam,
    jak zwykle bardzo udane zdjęcia, aż miło się ogląda:) Nie zdążyłam dodać komenatrza pod poprzednim postem, a zaciekawiły mnie bardzo spodnie z moodo te zielone. Jak z jakością i jak leżą? Można liczyć na chociaż jedno zdjęcie w nich tu albo na FB abym zobaczyła jak leżą bo na stronie wyglądają super (ale tam wszystko ładnie leży i wygląda:P) będę wdzięczna:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia! A ja czekam już na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super, nie mogłam się doczekać mixa! Masz zawsze śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu mam pytanie odnośnie toniku z glukonolaktonem, który prezentowałaś w ostatnim poście.w jaki sposób wpłynął on na Twoja cerę? Czy ja rozjaśnił, wygladzil, czy spowodował łuszczenie? Chciałabym zamówić od razu 10% ale boje się, ze moze mnie podrażnić:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie Aniu wyszłaś na tym czarno-białym zdjęciu z czarna czapką:-) Młodo, niewinnie, ale jednocześnie jakoś dojrzalej, kobieco:-)jedno z Twoich ładniejszych zdjęć:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaki słodki króliczek! <3
    Aniu, Twoje mixy nie dosyć, że poprawiają mi humor to jeszcze mobilizują do działania.

    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam tego typu wpisy!! cudne zdjęcia i ... narobiłaś mi smaka na loda :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu, a co sądzisz o technikach farmaceutycznych? Uważasz, że to 'gorsza' grupa zawodowa od magistrów farmacji? asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Technik farmacji nie posiada takiej wiedzy teoretycznej, jak farmaceuta (co wynika z programu nauczania i czasu nauki), a farmaceuta niekiedy nie umie zrobić praktycznie takich rzeczy jak technik. Zawód technika był powołany m.in. po to, by pomóc w sporządzaniu wyrobów farmaceutycznych. Osobiście nic nie mam do techników. Jak dla mnie mogą wydawać leki w aptece. Jednak jeśli chodzi o pewne niuanse dotyczące farmaceutyków, to wolałabym tę wiedzę czerpać od farmaceuty, ponieważ już parę razy technik nie potrafił mi udzielić informacji na dany temat.

      Usuń
  36. Twarzowo Ci w tym "półkoczku" :) Wielu dziewczynom nie pasuje i uparcie go noszą, ale Tobie wybitnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na to zwróciłam uwagę. Zupełnie nie rozumiem mody na taką fryzurę ale u Ani to wygląda bardzo ładnie.

      Usuń
  37. Aniu, jak u Ciebie wyglądają zajęcia w klinikach? Mnie denerwuje trochę obecny program, w którym większość czasu tracimy na prelekcję i obchód, który nic nam nie wnosi, a mamy bardzo krótki i ograniczony kontakt z pacjentem. Spotkałam dotychczas niewielu lekarzy, którym faktycznie zależało, by nam coś pokazać i by nauczyć nas prawidłowo badać pacjenta. Wielu niestety z braku czasu zostawia nas samych sobie i dopiero pod koniec idziemy zdać sprawozdanie z wywiadu i badania. Jest tylko jedno ale, czy oby na pewno zbadaliśmy pacjenta prawidłowo.... Ogólnie jestem rozczarowana tym sposobem nauczania.

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo lubię takie posty!:)
    http://martuu9x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale genialne ujęcia;)
    Zapraszam: http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. jak oceniasz ten pasek ; https://www.zalando.pl/tommy-hilfiger-elisabetta-pasek-to151d01s-q11.html ? :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Aniu, mam pytanie co do Iphona. Otóż zamówiłam model 6s i od razu chciałabym go zabezpieczyć przed wszelkiego rodzaju uszkodzeniami. Dlatego moje pytanie - posiadasz szkło hartowane na wyświetlaczu? Jeśli tak to kupowałaś je w iSpot lub na stronie Apple czy gdzieś indziej? I ostatnie - polecisz jakieś fajne obudowy? ;) patrząc u Ciebie na kolor gold, trochę zaczynam żałować, że wzięłam silver ;)
    P.S. Już chyba z piąty raz oglądam ten post, taki ma sympatyczny klimat!

    Pozdrowienia
    Mini

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny mixik zdjęć ,lubię takie podsumowania ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)