piątek, 18 marca 2016

BLACK AND WHITE MOOD

Ostatnie dwa dni przepełnione pięknym słońcem zachęciły mnie do małych porządków w garderobie. Ciepłe swetry, puchowe kurtki i zimowe dodatki ustąpiły miejsca nieco lższejszym, wiosennym rzeczom...stąd dzisiejsza stylizacja. ;-) Wiem, że nie wszyscy są przekonani do połączenia eleganckiego, klasycznego płaszcza ze sportowym obuwiem, ale jeżeli o mnie chodzi - bardzo je lubię i dosyć często sięgam po takie rozwiązania, a Ty? :-)





płaszcz - Mango (Answear.com), spodnie - Mango, adidasy - Nike AirMax, okulary - Choies,
torebka - Michael Kors, szalik - Zara

Do 'zobaczenia' w następnym wpisie! :-*

46 komentarzy:

  1. Aniu jestes dla mnie mistrzynią i najwiekszą inspiracją w komponowaniu prostych sylizacji <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję! :-)

      Usuń
  2. Choruję na airmaxy od dobrych 3 lat, chyba nadszedł czas na zakupy. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie. :-)

      Usuń
    2. Również się skusiłam w tym roku! :D Polecam! Nie mogę się doczekać, kiedy je założę... :-)))

      Pięknie Aniu wyglądasz!

      Usuń
  3. Mnie to bardzo przekonuje taki "street wear" ale z charakterem! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście ten trend przypadł mi do gustu ale wiele moich koleżanek się ze mną nie zgadza i nigdy by się tak nie ubrały...... po prostu mają inny styl .Podoba mi się dobranie butów i spodni do stonowanej całości. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale klimatyczne zdjęcia! Wyglądasz obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. płaszcze i adidasy lubie, ale gołych kostek do adidasów przy takiej temperaturze nie zrozumiem...

    OdpowiedzUsuń
  7. "Butki" trzeba było pokazać, tylko pomysłu nie było do czego, hym...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety pudło. :-) Adidasy są z zeszłego roku i kilka razy pojawiły się już na blogu. Pozdrawiam. :-)

      Usuń
  8. Elegancki płaszcz i sportowe buty jestem zwolenniczką takiego połączenia co prawda u mnie płaszcz jest szary a buty sportowe fuksjowe. Chociaż idąc ulicą czasem można natknąć się na dziwne spojrzenia przechodzących kobiet jakby mówiły co ona ma ma sobie. Ale w końcu ubieram się dla siebie nie dla innych więc tylko się uśmiecham i idę dalej:)
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, najważniejsze jest aby czuć się dobrze w swoich zestawach. :-)

      Usuń
  9. Świetna stylizacja !
    Buty <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu jak tam rzęsy?

    Madzia

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ah, świetna jest ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo cenię w Twoim blogu to, że nie pokazujesz masowej ilości "szmatek" z chińskich stron, jak dużo "bloggerek" obecnie, ale stawiasz na rzeczy dobrze zrobione, których jakoś jest bardzo dobra. Koleżanki po fachu powinny Cię brać za wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :) I jaka objętość włosów - super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zestaw Aniu, ja lubię takie elegancko-sportowe połączenia :) czy będą jakieś posty świąteczne? Strasznie lubię oglądać Twoje świąteczne stylizacje i dekoracje domu!

    Pozdrowienia,
    Mini

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne okulary, naprawdę są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu! Piękna stylizacja i jak zawsze z klasą. Lubię tu wchodzić dla relaksu i inspiracji;-) Ponadto nie mogę wyjść z podziwu dla Twoich włosów! Czy je jakoś tapirujesz lub używasz środków dodających objętość? Chciałabym aby moje włosy choć troszkę wyglądały tak, jak Twoje....;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło.
      Lekko tapiruję u nasady. :-)

      Usuń
  18. akurat buty założyłabym w innych kolorach, ale okulary i płaszcz bardzo fajne :D
    ps. rozbawiło mnie to: "adidasy - nike" ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. dla mnie b o m b a ! :-*

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu a moze jakieś świąteczne propozycje? W co sie ubrac etc? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy nowy post? :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze Ci sie nosza te buty? Masz je juz jakis czas, jestes zadowolona? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurtka Bomber tak czy nie ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy - u kogoś mi się podoba. :-)

      Usuń
  24. szukałam czegoś na lato w tylu mokasyn, ale żeby było to coś bardziej eleganckiego, natknęłam się na takie ; https://www.eobuwie.com.pl/polbuty-carinii-b3210-dave-met-6715.html skórzane buty, niby mi się podobają, ale sama do konca nie jestem pewna czy są ładne :) co sądzisz Aniu ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są złe, ale sama chyba bym się nie zdecydowała. Wychodzę z założenia, że jeżeli się nad czymś zastanawiam to jestem bardziej na NIE niż TAK, więc może jeszcze poszukaj? :-)

      Usuń
    2. W sumie to masz racje :) jakie polecasz buty na wiosnę lato oprócz baletek i sandałek ?

      Usuń
  25. Super stylizacja :) Buty masz bez skarpetek czy nosisz niewidoczne stopki ? :) no i co sadzisz o panujacej modzie na odsłanianie kostek nawet zimą ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna stylizacja klasyczna a zarazem sportowa ... Pozdrawiam oraz życzę Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne połączenie, jestem zwolenniczką noszenia butów sportowych do takich stylizacji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)