wtorek, 9 lutego 2016

TIMELESS CLASSICS

Nie od dziś wiadomo, że czerń z bielą to niezawodne połączenie. Co prawda sweter i koszula w tych kolorach mogą wydawać się niektórym zestawieniem zbyt galowym na co dzień, ale moim zdaniem odpowiednio dobrana reszta stroju stworzy ponadczasową, casualową stylizację. Przecież każda z nas ma w swojej szafie takie modowe klasyki jak dopasowane jeansy, dwurzędowy płaszcz, zamszowe botki/sztyblety oraz wspomnianą wcześniej białą bluzkę z kołnierzykiem. Łącząc z pozoru tak zwyczajne i podstawowe rzeczy uzyskamy bezpieczną, a zarazem stylową całość. Klasyka zawsze się oborni! :-)

- ENGLISH VERSION -







koszula - Hilfiger Denim (Answear.com), sweterek - Tommy Hilfiger (Answear.com), płaszcz - Mango (Answear.com),
torebka - Calvin Klein, jeansy - Wrangler (Answear.com), buty - Tommy Hilfiger, okulary - D&G
Z góry przepraszam za moje rozwichrzone włosy, ale wiało niesłychanie! ;-)

P.S. Słyszałyście o PIĄTYCH urodzinach ANSWEAR.com? :-) Myślę, że warto się zainteresować, ponieważ poza urodzinowymi konkursami i atrakcyjnymi nagrodami czekają na Was również liczne rabaty i promocje (nawet do -50%)! Więcej informacji TUTAJ
Pozdrawiam! :-)


63 komentarze:

  1. Fajnie wyglądasz. Super sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda klasyka zawsze sie obroni. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Skusiłaś mnie tymi konkursami na Answear! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu nie obraź się, ale postarzasz się takimi stylizacjami bo masz urodę nastolatki i w takich poważnych rzeczach wyglądasz jak stara malutka. Pomysl o bardziej mlodzieżowych stylizacjach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie jest idealnie :) Jestem troszeczkę młodsza od Ani, a sama uwielbiam takie klimaty i chętnie założyłam bym na siebie identyczny zestaw!

      Usuń
    2. Wg mnie tez jest super:-) Uwielbiam taki oxfordzki, nieco szkolny styl:-)Jedyne do czego moglabym sie przyczepić, to podwinięte nogawki. Wyglada to super, ale niestety na dość wysokich dziewczynach. Na szczęście u Ani nie rzuca sie to aż tak bardzo w oczy, bo jest szczuplutka. Sama mam ten sam problem, uwielbiam kroje spodnie, które optycznie skracają nogi, ale nie moge ich nosić, bo mam 165cm wzrostu.

      Usuń
    3. Sama mam ten sam problem, uwielbiam kroje spodnie, które optycznie skracają nogi, ale nie moge ich nosić, bo mam 165cm wzrostu.
      ---> przecież nikt Ci nie zabroni tak chodzić, nikt też nie chyba o zdrowych zmysłach nie będzie się przejmował takimi pierdołami... 165 cm to nie jest jakiś strasznie niski wzrost....

      Usuń
    4. Owszem, nie jest to problem.Ale wizualnie wyglada to fatalnie(przymierzyłam, zobaczyłam sie w lusterku) i musze sie pogodzić, że są ubrania, które nie są stworzone dla mnie:-)

      Usuń
    5. A ja zazdroszczę takiej urody, bo takie dziewczyny zawsze wyglądają młodziej niż wskazuje ich metryka i może teraz niektórzy uważają to za minus, ale za pare lat do pozazdroszczenia.

      Usuń
    6. Anna moim zdaniem jest piękna! A pięknemu we wszystkim pięknie! ;)
      I również jestem tego samego zdania odnośnie wieku. Może i faktycznie Anna w takich eleganckich strojach wygląda ''starzej'', choć nie wygląda na swój wiek, o wiele mniej, to na ''starosć'' będzie wyglądać o wiele młodziej :)

      Usuń
    7. Nie obraź się, ale nie wiem od kiedy to biała koszula, sweter czy płaszczyk noszony do dżinsów postarza...

      Usuń
  5. bardzo fajna stylizacja - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiało niesłychanie, ale masz gołe kostki i jesteś bez czapki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W MIXie przekonasz się, że jednak była czapka, a kostki nie są gołe. Pozdrawiam. :-)

      Usuń
  7. Aniu co to za śliczny kolor na ustach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka Bobbi Brown kolor Berry (kolor jest zbyt intensywny, więc aplikowałam małą ilość opuszkiem palca) + konturówka, ale nie pamiętam jaka. :-)

      Usuń
    2. Ta konturówka nazywa się: PostQuam Lipliner Color Trend Soft Touch Line (kolor Intense Red) ;-)

      Usuń
    3. Tak, to ta. :-) Dziękuję za czujność. :-)

      Usuń
  8. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie zestawy lubie najbardziej, bez wydziwiania i sezonowych trendow ktore za kilka miesiecy itak leża na dnie szafy...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja, na wielki +
    Aniu jaką pomadkę bądź błyszczyk masz na ustach ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładnie wyglądasz! :) Tak subtelnie i kobieco - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja i wszystko mi się tu podoba. Cudne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosto i z klasą. Podoba mi się.
    Pozdrawiam,
    Patricia

    OdpowiedzUsuń
  14. So beautiful, love the look so much.

    Hugs
    Andy
    www.theblacklabelblog.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna codzienna i elegancka stylizacja. Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja!! elegancko i z klasą ;) pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Klasyka zawsze się obroni dlatego nic dodać nic ująć:) Pewnie już odpowiadałaś na to pytanie milin razy ale ile masz wzrostu? I czy tak podwinięte spodnie u dziewczyny mającej 160cm (czyt.ja) nie skróci optycznie jeszcze bardziej sylwetki? A też bardzo lubię nosić tak podwinięte jeansy.
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, ja mam 1.62 więc jestem niska i noszę i uwielbiam tak podwinięte nogawki.
      Poza tym, jeśli chodzisz czasami w szpilkach (tak jak ja ;)) lub botkach (np. na obcasie lub niewielkiej koturnie) no to Kochana - będzie to wyglądać idealnie! ;)

      Usuń
    2. Nie wiem dlaczego przyjęło się takie stwierdzenie, że podwinięte spodnie skracają nogi i mogą sobie pozwolić na to wyłącznie wysokie dziewczyny. Popatrzycie chociażby na Vanessę Hudgens (155 cm) czy Olivię Palermo (163 cm) - wyglądają świetnie. :-) Co więcej - uważam, że podwinięte nogawki i odsłonięte kostki wysmuklają sylwetkę. Pozdrawiam! :-*

      Usuń
    3. Zgadzam sie z Tobą Aniu, ale tylko pod jednym warunkiem: Jesli ma sie tak nienaganną sylwetkę jak Ty albo Olivia Palermo:-)

      Usuń
  18. look cud ! stylizacja jest genialna ! zdjęcia jak z bajki !
    obserwuję i zapraszam do siebie;)
    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, czy nadal używasz kosmetyków mineralnych? Jesli tak, to mogłabyś zdradzić krok po kroku jak wykonujesz swój makijaż przy ich użyciu?:-)Czy odczułaś może poprawę swojej cery po ich stosowaniu, czy nie bylo po nich jakiś przykrych niespodzianek? Czy mogłabyś /albo któraś z czytelniczek polecić dobry, w miare naturalny i nie alergizujący podkład /krem BB?:-) Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym, ale ich aplikacja zajmuje mi zbyt dużo czasu, więc na co dzień używam Vichy Dermablend lub kremu CC z Bourjois. :-)

      Usuń
    2. Dziękuję Aniu za odpowiedź :-) ja zastanawiałam się nad zakupem kosmetyków mineralnych i ich aplikacja, w sposób, jaki zaprezentowała na swoim blogu urodowym Alina Rosę, czyli podkład mineralny "rozrobiony" z masłem shea. Z drugiej strony boje sie po czymś takim przykrych niespodzianek, poza tym to tez zajmuje troche czasu. Chyba skuszę sie na Vichy w takim razie:-)

      Usuń
  20. Ktoś tu napisał, że się postarzasz, ale ja uważam że wyglądasz bardzo ładnie i chyba pierwszy raz patrząc na zdjęcia pomyślałam sobie, że wyglądasz już tak dorośle co w sumie pasuje do tego że już niedługo będziesz Panią Doktor ;) Masz takie rysy twarzy, że raczej każdy strój Ci pasuje, a te eleganckie szczególnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję. :-)

      Usuń
  21. Uwielbiam kołnierzyki, są bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia, zestaw klasyczny ale bardzo ładny i efektowny

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz super, ja też tak często noszę i słyszałam, że wyglądam jak na galowo :) A w COS'ie widziałam, że mozna kupic same kolnierzyki i to jakie piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu, napisz proszę z jakich kosmetyków składa się Twój makijaż :-) Najbardziej interesuje mnie podkład ;-) oliwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład od conajmniej 7 lat ten sam - Vichy Dermablend. Dawno nie było wpisu makijażowego - pomyślę o aktualizacji. :-)

      Usuń
  25. Jak Ci mija ostatni rok? :-) Słyszałam, że studenci wtedy mają praktycznie same praktyczne zajęcia, np: w klinikach, Ty też? Ale to musi być męczące ;-/ kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziałabym, ze zajęcia w klinikach sa najprzyjemniejszą częścią, gorzej jest, gdy ma sie zajęcia z czegoś, co jest mało przydatne w późniejszej pracy, a pochłania dużo czasu i ma sie wrażenie, że tylko uczy sie tego dla samej zasady;-)Ja jestem dopiero na 3 roku i zajęcia w klinikach sa dla mnie wybawieniem:-)

      Usuń
    2. Mija mi niezwykle szybko, a zajęcia w szpitalu są rzeczywiście najprzyjemniejsze z całego okresu studiów. :-)

      Usuń
  26. Jaki to model okularów? Sa bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna uroda, świetny styl,idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedy odpiszesz na komentarze Aniu? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny, klasyczny zestaw! Kołnierzyk na duży plus :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo klasycznie i zgadzam się z tytułem - ponadczasowo. Sama często tak się ubieram, z tym wyjątkiem, że sweter często zamieniam na żakiet. Płaszczyk z paskiem skradł moje serce! :)

    Pozdrawiam
    Misia :*

    OdpowiedzUsuń
  31. klasycznie i ponadczasowo :) nic dodać, nic ująć

    OdpowiedzUsuń
  32. Torebka to szczyt elegancji! Bardzo w moim guście!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz prześlicznie Aniu ;-)
    W moim wydaniu wygląda to bardzo podobnie (najczęściej zmieniam po prostu chusty i szaliki). Przyznaję też, że bardzo podoba mi się obuwie, które dobierasz do swoich strojów - niby nic, ale mają coś w sobie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie buty "robią cały strój". Jesli ma sie ładne i dobre jakościowo buty, to zawsze wyglada sie dobrze:-) podoba mi sie, ze Ania zwraca uwagę na jakość swoich dodatków. Jesli ma sie uniwersalne i dobre rzeczy, to wystarczy ich niewiele,a nasz outfit zawsze zyskuje:-)

      Usuń
  34. Przepiękna stylizacja :) Bardzo podobają mi się okulary ;)

    Pozdrawiam, Julietta

    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy Twoim zdaniem Kinga Duda jest ładna? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jakiś czas temu widziałam Ją w Galerii Krakowskiej. :-)

      Usuń
  36. Aniu, wyglądasz cudownie. Zakochałam się w tej stylizacji.

    Pozdrawiam,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny wpis, uwielbiam takie klasyki na co dzień, ubrania dobrej jakości zawsze wyglądają dobrze, bez żadnych udziwnień i tak dalej:) No i super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)