niedziela, 31 stycznia 2016

THIS IS THE LAST DAY OF JANUARY

Pogoda za oknem nie zachęca do długich spacerów, więc w dzisiejszym wpisie zamiast stylizacji - domowe ujęcia, czyli recenzja styczniowego pudełka beGLOSSY oraz kilka innych rzeczy, zapraszam! :-)


Chociaż tematem przewodnim noworocznego pudełka jest zimowa pielęgnacja, to znalazło się również miejsce na kolorową niespodziankę - lakier Diamond Cosmetics to nowość marki SEMILAC, która do tej pory tworzyła wyłącznie profesjonalne kosmetyki. Gwarantuje doskonałe krycie już przy pierwszej warstwie i szybko schnie, same plusy. :-) Kolejny produkt, który pozytywnie mnie zaskoczył to rozgrzewający krem z wyciągiem porostów alpejskich SHEFOOT - idealny na dłuugie, zimowe wieczory. Myślę, że każdy zmarzluch  zaprzyjaźni się z tym kosmetykiem. ;-) Odżywka w piance pod prysznic PANTENE oraz płyn micelarny 3w1 GARNIER nie są w wersji pełnowymiarowej, więc znakomicie sprawdzą się w podróżnej kosmetyczce. 
Moim faworytem jest nawilżająco-dotleniający krem NAOBAY, który błyskawicznie się wchłania, nawilża i pięknie pachnie. Co więcej zawiera 98,83% składników naturalnego pochodzenia, z czego 12% pochodzi z organicznych hodowli. Warto podkreślić, że kosmetyki tej marki posiadają certyfikaty ECOCERT i FSC, dające pewność, że produkty są ekologiczne, bez składników modyfikowanych genetycznie i nietestowane na zwierzętach. Jednym słowem POLECAM! :-) 
W końcu znalazłam jeansy w takim odcieniu w jakim od dawna szukałam. :-) Są to spodnie z kolekcji Wrangler w fasonie 'skinny' z regularną talią. Jestem ciekawa co Wy upolowałyście na zimowych wyprzedażach? :-)
Ostatnio pytałyście o szampon i odżywkę, jakiej aktualnie używam, więc postanowiłam napisać kilka słów o profesjonalnych produktach marki BEAVER. Bardzo lubię keratynowy szampon zagęszczający włosy oraz odżywkę z tej samej serii. Po tym duecie włosy są niezwykle miękkie, gładkie i łatwo się rozczesują. Osoby zainteresowane odsyłam na stronę beGLOSSY, gdzie można zamówić limitowane pudełko BEAVER BEAUTY BOX z sześcioma kosmetykami do pielęgnacji włosów. :-)
...a na koniec ikona marki Reebok, czyli znane wszystkim adidasy Reebok Classic Leather, które swoją premierę miały w 1983 roku. Liczący ponad 30 lat model pomimo upływu czasu i zmian w modzie nie traci nic ze swojej świeżości. Już nie mogę się doczekać wiosny! :-)

Udanej niedzieli, pozdrawiam! :-*
P.S. Na blogowym facebooku trwa losowanie styczniowego pudełka beGLOSSY! :-)

31 komentarzy:

  1. Kupiłam sobie te Reeboki i niestety po 4-5 noszeniach skóra już wyglądała fatalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może masz podróbki? ja w swoich już śmigam ponad rok i nadal wyglądają świetnie, poza tym o te buty trzeba odpowiednio dbać

      Usuń
    2. Moja przyjaciółka również nie narzekała na jakość, może po prostu trafił Ci się taki egzemplarz...:-/

      Usuń
  2. A jaki jest dokładny model i ile powinien kosztować?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle, zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. co do boxów z kosmetykami ja chyba teraz skusze się na wydanie be inspired od Joanny Krupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze też się nad nim zastanawiam! ;-)

      Usuń
  5. Moim skromnym zdaniem buty Reebok to absolutny must have tego sezonu!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie buty też są w planach. A co szamponu to muszę koniecznie wyrokować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, masz fantastyczną figurę, wręcz nienaganną! ;) Czy powiedziałabyś kilka słów o swoim stylu życia, odżywianiu itp? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania już wielokrotnie podkreślała, że to zasługa genów i dobrej przemiany materii. Jak można wywnioskować ze zdjęć zamieszczanych na blogu, Ania jest dużą fanką słodyczy.Ale nie dziwię się, ja też żeby nauczyć się dużej partii materiału, potrzebuję wspomagać się czekoladą:-) W sumie jestem ciekawa, co Ania sądzi na temat dużej ilości spożywanych słodyczy a ich związkiem z rozwojem cukrzycy? Wiadomo jest, że trzustka "nie lubi" tzw. pików wydzielania insuliny. Ja ciąglę próbuję się zmusić do ograniczenia spożywania słodyczy, ale nie potrafię się bez nich obyć na dłuższą metę....:-/

      Usuń
  8. Podaj 8 cech idealnego faceta, według Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu,czy Ty się malujesz codziennie?chodzi mi o pudry, podkłady itp. , generalnie o kolorówkę. Pytam, bo mogę się pomalować co najwyżej 1 x w tygodniu, mam po podkładach strasznie suchą skórę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosujesz krem nawilżający na 30 minut przed nałożeniem podkładu? Też miałam ten problem dopóki nie trafiłam na krem Yonelle Biofusion 3c, jest rewelacyjny! W dodatku to polska marka :-) Używam podkładu estee lauder Double wear, jest on wysuszajacy przez alkohol w składzie, jednak dzięki kremowi skóra jest świetnie nawilzona :-)
      Polecam!

      Usuń
  10. Buty są naprawdę świetne, takie klasyczne i pasują do większości stylizacji. Nawet się zbytnio nie brudzą, jeśli poprawnie je pielęgnujemy. A co do bloga - cudny ;) Obserwuję i gorąco pozdrawiam
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście, zdjęcia piękne, ale nic z tych rzeczy nie miałam jeszcze okazji próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. białe reeboki za każdym razem gdy je widzę robią na mnie ogromne wrażenie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  13. mam pytanie trochę z innej beczki:) czym impregnujesz, jak pielęgnujesz swoje buty emu?

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne buty !
    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. aniu jaki masz rozmiar tych reeboków? pamietam, ze nosisz 37 tak jak ja a wiele czytalam ze rozmiar tych butow to jakis zart;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy wyniki konkursu?

    OdpowiedzUsuń
  17. Przypomniałaś mi, że po sesji przyjdzie czas na zakup nowych jeansów - Twoje Wranglery wyglądają bardzo fajnie i są bardzo podobne do modelu, który przez długi czas był gościł w mojej szafie. Natomiast z kosmetyków najbardziej kusząco wygląda krem Naobay - z podobnych produktów polecam Ci używany przeze mnie ekologiczny krem NoniCare z wyciągiem z owoców Noni - działanie jest rewelacyjne. :)

    Pozdrawiam :)
    Misia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zawsze lubiłam buty z reeboka!
    mylittlesecreett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, serum z Pharmaceris nakładasz na dzień czy na noc? Można je w ogóle na dzień nakładać? Polecasz je? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne buty!

    http://hogwart-nowa-era.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten model butów to 50151 czy 2232?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)