piątek, 29 stycznia 2016

MIX - JANUARY

sukienka - SheIn

Czas pędzi nieubłaganie i dostrzegam to za każdym razem przygotowując MIX zdjęć z ostatniego miesiąca. Wydawać by się mogło, że dosłownie chwilę temu zastanawiałam się nad sylwestrową kreacją i pakowałam walizkę na wyjazd w góry, a już prawie LUTY!  Nie przedłużając wstępu - zapraszam na styczniowe migawki. ;-)

- ENGLISH VERSION-

"Komu w drogę, temu czas." :-)
Sylwester w stylu  The Great Gatsby okazał się strzałem w dziesiątkę - wszyscy wyglądali znakomicie, a jeszcze lepiej się bawiliśmy! ;-) 
Chyba jak każda dziewczyna miałam dylemat odnośnie kreacji. Początkowo byłam przekonana do cekinowej sukienki, którą widziałyście na pierwszym zdjęciu tego wpisu,  jednak ostatecznie postawiłam na czerń i odkryte ramiona. Rajstopy ze szwem, futerko z błyszczącą broszką oraz opaska, którą zrobiła mi Mama - idealnie wpisały się w klimat wieczoru. ;-)







INSPI PLANNER, o którym wspomniałam Wam na początku miesiąca skrupulatnie wypełniam nowymi planami. ;-)



"Podzielisz się, prawda?"  ;-)


#trudny wybór #cotygodniowe, domowe SPA ;-) #nocofeenoworkee #jednak świnka ;-)
Mój ulubiony golf z SheIn. :-)
Uroki zimy. :-)

#przerwa w zajęciach #powiew wiosny w domu #moje małe szczęście :-)
Oglądałyście? ;-)
Na dziś to już wszystko...miłego wieczoru! :-*

62 komentarze:

  1. Zawsze gdy pooglądam Twoje zdjęcia z podsumowania miesiąca i widzę tam fotki zeszytów, notatek, to od razu chce mi się pilnie uczyć :D Dlatego też pędzę do nauki na jutrzejszy egzamin. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo;-)
      Super Mix Aniu i ciekawie spędzony miesiąc za Tobą:-)
      Może to zbyt osobiste pytanie, ale czyżby to był pierścionek zaręczynowy na pierwszym zdjęciu?;-)Jeśli tak, to wspaniale:-)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia, u mnie czas też szybko płynie :)
    Mogłabyś napisać jakiego podkładu użyłaś w poprzednim poście?
    Pozdrawiam, Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, jakiego eyelinera używasz?
    Mix świetny, jak zawsze zresztą :-)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny pierścionek na pierwszym zdjęciu! Czyżby zaręczynowy? :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja :) Uwielbiam Twoje mixy :) A stylizacja sylwestrowa jak dla mnie genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czy to pierścionek zaręczynowy? piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój chłopak ma piękny, klasyczny gust. Gratuluję zaręczyn. Ja czekam na Swoje....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekamy obie. :-)

      Usuń
    2. I tak ma świetny gust patrząc na Ciebie

      Usuń
  8. Z czego tak ładne staranne notatki? :')

    Twoja Mama ma smykałkę do ładnych estetycznych rzeczy, przekaż Jej to koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chirurgii. ;-)

      Mama śledzi na bieżąco wszystkie blogowe wpisy i przegląda komentarze, więc było Jej bardzo miło - dziękuję i pozdrawiam serdecznie. :-)

      Usuń
  9. Aniu, zaręczyłaś się?

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierścionek na palcu wuraznie blyszczy Ania się chyba zaręczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, zaskoczyłyście mnie swoją spostrzegawczością, ale to nie zaręczynowy, jeszcze...;-)

      Usuń
  11. Aniu bardzo prosze o post dotyczacy planowania i organizacji czasu:) mix - super. pozdrawiam stala czytelniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle pieknie i z klasa! Aniu zareczylas sie?:-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    UWIELBIAM TAKIE MIXY ZDJĘC!
    PIESKI SĄ UROCZE!
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana! Mam pytanie co do zakupów na SheIn :-)
    Wszystko z nimi w porządku? Jesteś zadowolona? Boję się, że coś źle przeczytam/zrozumiem i będzie kiszka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale trzeba wszystko dokładnie mierzyć - czasami zamawiam rozmiar L. ;-)

      Usuń
  15. Fajnie się te zdjęcia ogląda;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ania :-) To pierścionek zaręczynowy? :-)

    Pzdr
    malgosia

    OdpowiedzUsuń
  17. Kreacja sylwestrowa dopracowana w najmniejszym detalu! :-)
    Okolica wydaje mi się znajoma, czyżby Beskid Wyspowy?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! :-)

      Miłego wieczoru, pozdrawiam. :-)

      Usuń
  18. Pierścionek zaręczynowy?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. dobrze widzę na 1 zdjęciu pierścionek zaręczynowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, pierścionek dostałam od Mamy. ;-)

      Usuń
  20. Aniu jesli można spytac, pierścionek zaręcznyowy?;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej, Aniu, a napisałabyś nazwę tego nowego serum, które używasz? :-)
    Też szukam jakiegoś dobrego, możecie coś polecić, bo ja już po 25 roku życia...;-) aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KONCENTRAT Z WIT. C 1200 mg wzmacniająco-wygładzający C – CAPILIX Pharmaceris. :-)

      Usuń
  22. Świetny mix, z niecierpliwością na niego czekałam. Na balu sylwestrowym wyglądałaś zjawiskowo.
    Trzymam kciuki za pomyślne zakończenie sesji.

    Pozdrawiam ciepło,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba.:-)

      Pozdrawiam. :-*

      Usuń
  23. Aniu, skąd ta śliczna kurtka i rękawiczki z tego zdjęcia przy moście? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtka Mango, a rękawiczki Moodo. :-)

      Usuń
  24. Anno ten most w gorach to gdzie sie znajduje? bo miejsce wyglada mi znajomo....

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam wpisy z takim mixem zdjęć :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowicie piękne zdjęcia !<3
    pozdrawiam, Julia :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz widzę taką studentkę medycyny, która zajada tyle słodyczy i przy okazji fastfoody ;D Masz szczęście, że nie odbija się to negatywnie na Twojej twarzy...przynajmniej z tego co widać na zdj. ;) Pozdrawiam! Kamila

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj Aniu, napisz proszę jakiego szamponu oraz odżywki (maski) używasz w okresie zimowym do pielęgnacji włosów lub które polecasz?
    Dziękuję :-)

    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Ostatnio używam keratynowego szamponu i odżywki marki Beaver Professional, a na końcówki jak zawsze Artego Feel & Shine Serum for split ends. :-)

      Usuń
    2. Tego serum na końcówki używasz na mokre włosy?
      M

      Usuń
    3. Kupiłam to serum. Jest super! :-) Włosy gładkie, miękkie. Jestem bardzo zadowolona :-)
      M

      Usuń
  29. Z tego co zdążyłam zauważyć Twoja mama jest baaardzo utalentowaną kobietą! :-)
    ''Z niczego'' potrafi stworzyć cuda. Pamiętam też taki piękny wianek :-))
    Strasznie mi brakuje takiej bliskości z mamą, ponieważ moja nie żyje od 2 lat.
    Na pewno masz też wspaniałą więź z mamą, zazdroszczę!
    A mix jak zwykle rewelacyjny, też tak jak wiele osób tu kiedyś pisało mi też poprawia humor! Dzięki i pozdrawiam! :-)
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początek Twojej wypowiedzi bardzo mnie ucieszył, ponieważ faktycznie jest tak jak napisałaś, ale druga część mi ten uśmiech 'zdjęła' - bardzo mi przykro z powodu Twojej Mamy, to musi być niewyobrażalnie bolesna strata...:-(

      Alu, pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego!

      Usuń
    2. Bolesna podwójnie, ponieważ nie żyją obydwoje rodzice <3 ;-((((( Ja już nawet nie płaczę i już tu nie będę wspominać samego wypadku, bo to jest okropne wspomnienie ;-/ ale mam za to wspaniałego, kochającego chłopaka, a przyszli teście są dla mnie jak (choć nigdy nie zastąpią mi tych prawdziwych) rodzice. Staram się cieszyć każdym dniem, nie myśleć o tym co było, tylko o tym co będzie. Jest dobrze, musi być! :-)
      Tobie życzę tego samego! Dzięki :-)
      Alicja

      Usuń
    3. Po ciężkich chwilach, przychodzi szczęście. I tego trzeba sie trzymać. Twoi rodzice na pewno są przy Tobie duchowo. Życzę Ci z całego serca, abyś odnalazła szczęście, miłość i poczucie bezpieczeństwa u boku swojego chłopaka i jego rodziców, byście mogli stworzyć wspierającą sie rodzinę:-)

      Usuń
  30. Weekend w domku? ;) Pieczesz coś pychota? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w domu. Jutro planuję upiec Calzone. :-)

      Usuń
  31. Kochana sukienka sukienka z sukienka z foto ma mój ulubiony kolor, świetnie ci w czerwieni:) czarna tez jest spoko podkreśla ramiona i talię, mogę wiedzieć skąd? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna jest z Mosquito, pojawiła się w tym wpisie:
      http://annaaaanna.blogspot.com/2015/11/find-your-perfect-party-dress.html :-)

      Usuń
  32. Aniu ile Ty masz lat?? 22-23????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, Ania ma 26 (rocznikowo). Fajnie ma bo na tyle nie wygląda, tylko moim zdaniem na max. 21 a bez makijażu to pewnie na 17-stkę ;) Ma śliczną, taką młodzieńczą i subtelną urodę i wydaje mi się, że Ania jest w gronie tych kobiet tzn. im starsza tym piękniejsza, niczym wino ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za tak przemiłe słowa. :-)
      W maju skończę 26 - jak ten czas leci! :-) :-O :-)

      Usuń
  33. Świetne zdjęcia! Uwielbiam Twoje mixy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Heh, żasmialam sie, bo moj pies ma identyczne zabawki tzn tego kuraka i tę świnkę. Tyle ze juz kurczoka popsuł praktycznie, a swinka rowniez w stanie alarmujacym ;)
    Fajny mix, ta sukienka z mosquito jest przesliczna, chyba ja sobie zakupię, uwielbiam wyeksponowane ramiona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)