niedziela, 10 stycznia 2016

HELLO LADIES - IT'S PARTY TIME

Dostaję od Was coraz więcej wiadomości odnośnie sezonu studniówkowego z prośbą o pomoc w wyborze sukienki. Co prawda swój bal maturalny mam już dawno za sobą, ale z przyjemnością przygotowałam 6 kolaży, które mam nadzieję  - okażą się pomocne lub zainspirują nieco starsze czytelniczki bloga szukające fajnej kreacji na imprezę karnawałową. ;-) 


Proste sukienki z obniżoną talią i delikatną falbaną są modne już od kilku sezonów. Pięknie maskują wystający brzuszek oraz brak wcięcia w talii, a dodatkowo wysmuklają sylwetkę. Uważam, że to niezwykle dziewczęca, a jednocześnie szykowna propozycja. :-)
sukienka - MANGO, kopertówka - GINO ROSSI, szpilki - BLINK,
rajstopy - GATTA, pomadka - L'OREAL, zegarek - FOSSIL

Ten fason sprawdza się najlepiej u kobiet o figurze klepsydry - przylegająca do ciała góra sukienki subtelnie eksponuje biust i talię, a rozkloszowany dół dodaje sylwetce lekkości. Jeżeli walczycie z nadprogramowymi centymetrami w biodrach - w tej kreacji nikt ich nie zauważy. ;-)

naszyjnik - MEDICINE, kopertówka - GINO ROSSI, pończochy - GATTA,
sukienka - SIMPLE, szpilki - BLINK, zegarek - DKNY

Z doświadczenia wiem, że mnóstwo dziewczyn wybiera na ten wieczór typowo balowe suknie - ja za nimi nie przepadam, więc jeżeli długa MAXI to tylko i wyłącznie bardzo zwiewna, lekka. Taką sukienkę jaką widzicie w poniższym kolażu z powodzeniem można wykorzystać również latem - w połączeniu z japonkami i duuuużą, plażową torbą. ;-)

sukienka - VILA, naszyjnik - PIECES, pomadka - L'OREAL, rajstopy - GATTA,
kopertówka - MANGO, baletki - GINO ROSSI

Modna 'baskinka' to nic innego jak  falbana wszyta na wysokości talii. Sprawia, że klasyczna, ołówkowa sukienka jest jeszcze bardziej kobieca i niezwykle subtelna. Jeżeli mogę coś doradzić - decydując się na taką kreację wybierzcie długość MIDI - jeszcze mocniej wysmukli sylwetkę. ;-)


 sukienka - Y.A.S, zegarek - FOSSIL, bransoletka - MEDICINE, rajstopy - GATTA,
szpilki - TAMARIS, kopertówka - SIMPLE

Mój faworyt to klasyczna, ołówkowa sukienka. Należy jednak pamiętać, że jest to wymagający fason, ponieważ przylegając do całego ciała podkreśla nie tylko nasze atuty, ale również wady. W związku z tym jeżeli nie jesteśmy właścicielkami nienagannej sylwetki - szukajmy takiej sukienki, która pomoże nam ją wyczarować. Mam na myśli pasek w talii, pionową falbanę lub wyszczuplające aplikacje. ;-)

sukienka - SIMPLE, szpilki - BLINK, pomadka - L'OREAL, zegarek - DKNY,
lakier - L'OREAL, kopertówka - GINO ROSSI

Ostatnio usłyszałam, że koronkowa sukienka stanowi kwintesencję kobiecej elegancji. Nie umiałabym sprzeciwić się temu stwierdzeniu, ponieważ moim zdaniem jest to klasyk, w którym każda kobieta wygląda szykownie.

opaska do włosów - MANGO, pończochy - GATTA, torebka - GINO ROSSI, szal - VILA,
baletki - GINO ROSSI, zegarek - NIXON, sukienka - VERO MODA


Mam nadzieję, że wpis Wam się spodobał...a na deser przygotowałam specjalny rabat do sklepu ANSWEAR.COM, z którego pochodzą wszystkie ciuchy, dodatki oraz kosmetyki umieszczone w kolażach. ;-)


Rabat -20%  (ważny do 16.01.2016 roku) obowiązuje na stronie ANSWEAR.com. Kod rabatowy: ANNA10 należy wpisać w koszyku zakupowym i zatwierdzić. Więcej szczegółów na ANNA.ANSWEAR.COM :-) 

P.S. Podzielcie się swoją opinią lub pomysłem na studniówkową kreację w komentarzach! :-)

31 komentarzy:

  1. Kod niestety nie działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa, przed chwilą sprawdziłam. Kod należy wpisać w zakładce 'twój koszyk' w okienku 'kod rabatowy' i zatwierdzić. Kod działa rownież na przecenione produkty. :-)

      Usuń
  2. A Ty gdzie imprezujesz w sobotę? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozkloszowana jest bardzo fajna, podoba mi się ten lekko polyskujacy materiał. Ewentualnie dodalabym szal na ramiona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, Twoje posty sa zawsze estetyczne i dopracowane w każdym szczególe:-)czy mozna liczyć na stylizacje z ta brokatową sukienką, którą zaprezentowałaś na pierwszym zdjęciu? Wyglada super:-)Zawsze gdy oglądam tego typu posty mam lekki niedosyt zdjęć, w których to Ty jesteś modelką:-)
    Czekam z niecierpliwością na kolejne posty i Mix ze stycznia.
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :-) Dodam zdjęcia w cekinowej sukience w MIXie stycznia. :-)

      Usuń
    2. O, to ja poproszę o zdjęcia w fartuszku! ;** Miałam Ci to już dawno napisać, ale niesamowicie pasujesz jako Pani Doktor! Przypominasz mi dr n.med. Annę Chrapustę :)))

      Usuń
    3. Ania obiecała obszerny MIX. Ciekawa jestem czy się z tego wywiąże ;)

      Usuń
  5. Jestem pod wrażeniem twoich włosów *.* otrzymałaś takie od natury :) Czy z pomocą wcierek olejowania itp ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bardzo gęste włosy naturalnie. ;-)

      Usuń
  6. Bardzo ciekawe propozycje! Ja uważam że czarna sukienka to klasyk na studniówkę i powinna być w tym właśnie kolorze. Ja polecam tą sukienkę na studniówkę, moja ulubiona: http://empati.pl/oferta/produkt/sukienki/sukienki/2112/sukienka-mini-czarna-koronkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na studniówkę i nie tylko - mała czarna zawsze modna! :-)

      Usuń
  7. piękne zestawienia, genialnie dobrane :)

    zapraszam do siebie www.mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. okropne zestawy jak dla kobiety 50-letniej ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okropne Twoim zdaniem. Sukienki są po prostu klasyczne i proste, każdy dodatki moze dobrać według własnego uznania. ;-)

      Usuń
    2. I moim. Strasznie się postarzasz ostatnio. Robisz z siebie bogata snobkę, wyluzuj trochę 🙂

      Usuń
  9. Jejku, ale śliczne te stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Do studniówki mam jeszcze mnówstwo czasu, ale szczególnie podoba mi się baskinka! Może za jakiś czas... Super pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę babcine te stylizacje... :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zestawy. Ja również uwielbiam koronkę. Mam wesele siostry w maju, będę świadkiem i mam takie urwanie głowy, ponieważ na serio nie wiem co założyć, a jestem świadkiem. Siostra ma mieć klasyczną, białą suknię, jeszcze trwają poszukiwania i przymiarki, ale obstawiam biel. Ja nie wiem co to będzie jak będę się szykować na swój :D Hih, zobaczymy. ;) pozdrawiam, oliwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. załóż czerwień! czerwona sukienka jest piękna! ale nigdy w życiu białą, ani ecru ani jako świadek ani jako gość na przyjęciu weselnym, nawet gdyby była to skromna sukienka, nie robi się takich rzeczy. Jest mnóstwo innych kolorów :-) k.

      Usuń
  13. Aniu potrzebuje pomocy! chce zamowic sobie taka torebka Korsa, ktora Ty masz, ale obawiam sie ze przy mojej bardzo drobnej budowie, troche mnie przytloczy .. ? czy torebka nada sie rowniez na jakies imprezy ? :) bo widzialam ze w stylizacji nacodzien prezentuje sie superr:):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Baskinka jest już nie modna Anno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popełnianie błędów ortograficznych też ;-)

      Usuń
    2. A w którym miejscu w zdaniu ten anonim popełnił błąd ortograficzny? Jak widzę, nadal ''modne'' jest czepianie się do czegokolwiek. Dwa nic nie warte anonimy.
      kasia

      Usuń
    3. u mnie w słowniku wyraz "niemodny" jest napisany razem.

      Usuń
    4. faktycznie, przepraszam, ale nie kłóćcie się już. ;) kaśka

      Usuń
  15. Kiedy pojawi się nowy wpis Aniu? :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)