czwartek, 14 stycznia 2016

BLACK & BEIGE

Niewątpliwym hitem tego sezonu są miękko układające się płaszcze przewiązywane paskiem, które łudząco przypominają ciuch uwielbiany przez nas w domowym zaciszu. Mowa oczywiście o fasonie szlafrokowym - niezwykle wygodnym i praktycznym. Wydaje mi się, że kobiety pokochały ten model, ponieważ doskonale dopasowuje się do każdego typu sylwetki, a przede wszystkim świetnie wygląda zarówno w połączeniach typowo sportowych (jeansy, bluza, adidasy, duży shopper) jak i w eleganckich, wizytowych stylizacjach. Mnie natomiast najbardziej urzeka w tych płaszczach nieco nonszalancki charakter. ;-)




płaszcz - SheIn, golf - Zara, jeansy - Armani Jeans, torebka - Michael Kors, kozaki - Gino Rossi, zegarek - DKNY

-

Odnośnie szlafrokowych płaszczy - czekam na Wasze opinie w komentarzach, ale zanim się z Wami pożegnam chciałabym jeszcze na moment wrócić do roku 2015. Z pewnością przepełniony był radością, którą 'zatrzymałyście' na setkach zdjęć, a jedno z nich może sprawić, że kolejne, piękne wspomnienia uwiecznicie na polaroidach. :-) Wystarczy wziąć udział w konkursie 'MOJA NAJPIĘKNIEJSZA CHWILA 2015 ROKU', który ruszył na stronie ANSWEAR.com.
Odsyłam Was do strony konkursowejKLIK i pozdrawiam! :-)
P.S. Już prawie weekend! ;-)

86 komentarzy:

  1. Świetny post! Te płaszcze to zdecydowanie hit, są boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no u ciebie Ann jest zawsze klimat i wszystko do siebie idealnie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam Instaxa na gwiazdkę i baaaaardzo polecam, genialne mini pamiątki! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czym podkreślasz sobie brwi? Kredka, cień? I jakiego rozświetlacza użyłaś na łuk brwiowy, tzn. pod brwiami? :)
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Kredka do brwi: Benefit Cosmetics Instant Brow Pencil kolor MEDIUM
      2. Żel do brwi: Benefit Cosmetics Speed Brow
      3. Łuk brwiowy lśni rozświetlaczem Benefit Cosmetics High Beam, a wcześniej zanim podkreśliłam brwi - nałożyłam Brows Concealer Wibo. :-)

      Usuń
    2. Dziękuję Aniu :)

      Iza

      Usuń
  5. Piękny płaszcz... :) mój kamelowy ma już 3 sezon, ale nadal nosi się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu a jak oceniasz ten płaszczyk z SheIn? Warto zainwestować? Porządnie jest wykonany? Od dawna takiego szukam, ale nie chcę, żeby po chwili wyglądał jak "pomięty". Ma podszewkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ładnie uszyty, ale niestety nie posiada podszewki i nadaje się raczej na wczesną wiosnę, aniżeli zimę.

      -

      Dziewczyny, na pozostałe komentarze odpowiem jutro wieczorem lub w sobotę rano. Pozdrawiam Was ciepło! :-)

      Usuń
  7. Jesteś już na VI roku medycyny, masz zapewne ginekologię, odbierałaś poród? Zszywałaś kobiety, czy tylko Wasza grupa się przyglądała? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej przyglądała. Studenci nie mają prawa robić takich rzeczy :) Dopiero na stażu ewentualnie się dopuszcza, chociaż słyszałam, że też nie zawsze :)
      MM

      PS cudny płaszcz! Ale chyba jednak bym zamarzła :(

      Usuń
    2. Heh... no to ja się nie dziwię, że mówi się o tych ''studentach medycyny'', że nic nie potrafią, bo oprócz ''suchej'' wiedzy nie umieją nic praktycznie wykonać. Masakra.

      Usuń
    3. Skoro jesteś taka mądra, to dałabyś się " zeszyć" studentowi, który może dopiero pierwszy raz czy drugi widzi w jaki sposób zakłada sie szwy u kobiety po porodzie? Wątpię. Nie wymądrzaj się więc. Najpierw, żeby coś zrobić samemu, trzeba to zobaczyć, potem mozna spróbować.

      Usuń
    4. Nie odbierałam nigdy porodu - zazwyczaj jesteśmy jedynie obserwatorami na sali porodowej czy operacyjnej.

      Usuń
    5. Anonimie to kwestia prawa. Dopiero z chwila zdania leku i odbycia stazu maja nadawane prawo do wykonywania zawodu.
      To nie jest tak, ze nic nie potrafia. Cos tam im sie daje, np. Szycie bezdomnych (bo nie bedzie rozszczen) ale wyobraz sobie jaka afera by byla jakby student 5 roku szyl kobiete po porodzie? Czasem jest problem z wprowadzeniem studentow na sale, bo kobieta nie daje zgody na obserwacje a Ty mowisz o szyciu?
      MM

      Usuń
    6. ale pobierać krew do badań analitycznych mogą, jak byłam właśnie na pobraniu krwi tamtego roku we wakacje, to pielęgniarka zapytała się mnie czy wyrażam zgodę na to, aby tą krew pobrał mi student medycyny, no młody chłopak, widać, że student, ja oczywiście się zgodziłam, ale ta pielęgniarka stała obok niego i obserwowała jak mi on tą krew pobiera. Super, ja nie miałam żadnych zastrzeżeń. :-)

      Usuń
    7. Czy to nie jest oczywiste, ze pobranie krwi wiąże sie z mniejszym ryzykiem ewentualnych powikłań niż zeszycie? Czy to naprawde trzeba komuś tłumaczyć? Może od razu pozwoliłabyś sobie zrobić nie wiem, kolonoskopię tak z marszu, albo wyciąć wyrostek robaczkowy, bo przeciez student tez sie musi nauczyć...? Jest jeszcze inna kwestia, gdyby cos sie stało, to żaden opiekun i prowadzący zajęcia, nie będzie brał na siebie odpowiedzialności, stąd studentom nigdy nie pozwoli na takie rzeczy.

      Usuń
  8. boska jest ta torebka *,* wpisuję ją na moją wiosenną wish listę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, mogłabyś mi doradzić jaką walizkę kupić? Zapewne masz ich parę, być może jedną ale porzadnie wykonaną, więc mogłabyś jakąś polecić? Pamiętam tylko jakąś z logo TH. Tylko ciekawa jestem ile mniej więcej kosztuje i czy jest faktycznie warta swojej ceny? :-)
    Pięknie wyglądasz! A ileee śniegu! :-))) magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem Anią, ale podzielę się z Tobą swoim doświadczeniem. Jeśli dużo podróżujesz, zwłaszcza samolotami czy chociażby autobusami, to zapewne zauważyłaś jak obsługa ( inne osoby) traktują walizki. Sa one rzucane na taśmę, upychane etc. Ja mialam rozne jakościowo i cenowo walizki. I kazda z nich zniszczyła sie po mniej więcej takim samym czasie, albo została odrapana i porysowana w transporcie i nie nadawała sie, by pokazac ją światu. Teraz kupuje tylko walizki w średniej klasie cenowej, tzn nie kupuję drogich ale tez nie kupuje takich, które na pierwszy rzut oka wyglądają na liche( zwracam uwagę zwłaszcza na kółka, zamki i rączkę). Co do obicia zewnętrznego, to nie przywiązuje wagi ( z poliwęglanu może zostac mocno zarysowane a nawet wgniecone, materiałowe moze sie ubrudzić badz rozerwać, tak ze dla mnie nie ma różnicy). Jedyne co moze przemawiać za wyborem walizki z poliwęglanu, to jesli chcemy transportować droższy sprzęt typu dobry aparat fotograficzny etc.

      Usuń
    2. W 100% zgadzam się z komentarzem wyżej - szczególnie jeżeli chodzi o lotniska gdzie delikatnie mówiąc 'nie szczypią się' z naszym bagażem. Foliowanie walizki też nie zawsze pomaga.
      Walizki Tommy Hilfiger w średnim/dużym rozmiarze kosztują około tysiąca złotych. Moja jest wykonana z tkaniny żakardowej, a wykończenia ma skórzane - baaardzo ją lubię i często z nią podróżuję, ale do samolotu mam inną, ponieważ tej jest mi po prostu szkoda. ;-)
      Drugą walizkę kupiłam za mniej niż 400 zł (Travelite) i jest wykonana z twardego materiału ABS - uznałam, że to dobry wybór na podróże samolotem.
      Dodam jeszcze, że zawsze wybieram walizkę na 4 kółkach, ponieważ moim zdaniem są wygodniejsze w użytkowaniu. :-)

      Usuń
    3. Czy często podróżuję? - jestem z zawodu tłumaczem i wkrótce szykuje się mój wyjazd, jeden z poważniejszych, a za pewne za niedługo, to będę latać w tę i we w tę, że się tak wyrażę, stąd moje pytanie do Was :-)
      Hmm, planowałam zakup jednej (Delsey) - podobno nazywana ''twardzielką'' ale cena odstraszała, całe szczęście parę dni temu miałam urodziny i tak o to stała się moim prezentem ale chciałabym jeszcze jedną i oczywiście nie jakąś mega drogą, skoro piszecie, że nasze walizki są przewalane i na pewno zakupię na 4 kółkach!
      Dzięki za rady! :* magda

      Usuń
  10. Te kozaki to aktualna kolekcja? Wygodne? Stabilne?

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Super płaszcz, ten fason jest rewelacyjny. Osobiście mam innej marki i w kolorze szarym, wygodny i elegancki. Buty, które masz na sobie, niebardzo mi się podobają, ale ważne jak Ty się w nich czujesz. ;-)
    Musze zakupić tę torebkę, prezentuje się bardzo ładnie.
    Aniu, samych radości.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i Tobie również wszystkiego dobrego! :-)

      Usuń
  12. Instaxy są ekstra tylko szkoda, ze klisze takie drogie :-(

    OdpowiedzUsuń
  13. aniu, czy na Twojej uczelni można chodzić w krótkich spódnicach albo obecnie modnych spodniach z dziurami? Sama też tak chodzisz ubrana? Wiesz, ciekawi mnie to bo panuje jakiś taki stereotyp, że studentki jakieś takie nie wiem..brzydkie, chodzą w dużych swetrach, potulnych golfach, tylko w spodniach no troche luzu :D kama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sensie że studentki medycyny są brzydkie i tak chodzą?

      Usuń
    2. Zdziwiłabyś się jak zadbana jest większość studentek medycyny ;-)

      Usuń
    3. Zgadzam się z ostatnim komentarzem. :-)

      Usuń
  14. Pięknie wyglądasz
    świetny jest ten płaszcz,
    sama się nad nim zastanawiam ;)
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    OdpowiedzUsuń
  15. nie obraź się, ale wyglądasz jak dziewczynka, która chce koniecznie dojrzalej wyglądać i przebrała się w za duże ciuchy mamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez odniosłam takie wrazenie. Poza tym ten kok. .;/ wyżej się nie dało juz ?

      Usuń
    2. Wedlug mnie Ania wygląda mega mlodo jak na swoje 25 lat, powiedzialabym ze max 20 i mysle ze to duzy komplement. Zazdroszcze urody i stylu bo mi sie zawsze podoba to co masz na sobie :) buziaki i czekam na kolejne stylizacje!

      Usuń
    3. Ania ma 26lat, a nie 15 :)

      Usuń
    4. Chodzi o to, że Ance się wydaje, że w tym koku wygląda świetnie, tak inaczej, oryginalnie, rzuca się w oczy, ''klasa'', ''elegancja'' itp. itd. .... SORRY, jestem Waszego zdania dziewczyny, okropny kok, wyglądasz w nim tak dziwnie, i jak ludzie się na Ciebie patrzą obok Ciebie gdy przechodzą, nie myśl sobie, że oni sobie myślą - ''co to za piękna fryzura'' tylko właśnie jak na jakieś dziwadło.
      Jak by sobie nie można było uczesać na gładko ładnego kucyka - takie uczesanie wygląda schludnie i elegancko, albo koczek ale niżej, no ale co kto lubi, czesz się tak jak uważasz to za stosowne, ale opinię KONSTRUKTYWNĄ każdy wyrazić może ;)

      Usuń
    5. Ten ostatni anonim to chyba jakiś żart. :D A po tym fragmencie "wyglądasz w nim tak dziwnie, i jak ludzie się na Ciebie patrzą obok Ciebie gdy przechodzą, nie myśl sobie, że oni sobie myślą - ''co to za piękna fryzura'' tylko właśnie jak na jakieś dziwadło. " opadły mi ręce. Aniu, mam nadzieje, że nie bierzesz takich komentarzy na poważnie. ;)

      Usuń
    6. Zazdrościsz, ze sama nie mozesz sobie zrobić takiej koka, bo pewnie należysz do grona osob, które maja trzy włosy na krzyż, wiec anonimowo, bo jakże inaczej, poużywasz sobie na czyimś blogu, ulżysz swojej frustracji i jeszcze nazwiesz to " konstruktywna" krytyka. Wybacz, ale negatywna opinię tez trzeba umieć wyrazić.

      Usuń
    7. Ty tez jesteś zawsze tak perfekcyjnie uczesana i wszystko masz odmierzone od linijki?

      Usuń
    8. Dziękuję Dziewczyny za bardzo miłe komentarze odnośnie wieku. ;-)

      Anonimie, który czytasz w myślach przechodniów - nigdy się nie zastanawiam czy którakolwiek z mijających mnie osób cokolwiek sobie o mnie pomyśli. Najzwyczajniej w świecie mnie to nie interesuje i nie zastanawia. :-)

      Miłej soboty wszystkim! :-)

      Usuń
    9. dobre!!!!
      "Jak by sobie nie można było uczesać na gładko ładnego kucyka - takie uczesanie wygląda schludnie i elegancko" -> uważasz, że wszyscy tak myślą? nie mierz innych swoją miarą (!)
      i jeszcze to:

      "albo koczek ale niżej" --> ale o ile niżej? 1 cm? 2 cm? byłoby odpowiednio, czy ludzie nadal by się 'dziwnie' przyglądali??

      O Boże! nie ogarniam jak można mieć tak niski i prosty sposób myślenia... :/

      Usuń
    10. "czesz się tak jak uważasz to za stosowne, ale opinię KONSTRUKTYWNĄ każdy wyrazić może"- chyba konstruktywna to jest krytyka, a nie opinia, obczaj frazeologię.
      A kok bardzo ładny.

      Usuń
  16. Co studiujesz? :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lepiej bym tego nie ujela... sory, ale tym razem kok jest juz groteskowy, niedlugo zejdzie Ci na czolo. Poza tym- odrobine luzu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie płaszcze, choć sama jeszcze takiego nie mam. Ty w swoim wyglądasz świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty wyglądasz ślicznie i z klasą!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo zazdroszczę torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super stylizacja! zazdro torebki ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie Aniu. <3 <3

    lena

    OdpowiedzUsuń
  23. Kozaki są fantastyczne, myślę, że do sukienki mogą być idealne, a na beżowy płaszcz (ale raczej wełniany, zimowy) czaję się już od dawna. Fryzura to Twój znak rozpoznawczy Aniu, więc nie przejmuj się niemiłymi komentarzami! :)

    Pozdrawiam,
    Misia :*

    OdpowiedzUsuń
  24. To nie kok tylko juz cebula. Te kozaczki wygladaja troche wiesniacko z granatowymi jeansami. Lepiej byloby w czarnych. Plaszcz fajny.
    Goska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeansy są czarne i celowo założyłam przetarte - nie chciałam zeby 'zlały' się z kozakami. Pozdrawiam! ;-)

      Usuń
  25. Aniu, ile masz wzrostu? Mam pytanie odnosnie kurtki mango z tego posta http://annaaaanna.blogspot.co.uk/2015/12/hallo-berlin.html jaki nosisz rozmiar tego plaszcza? Mierzylam go w mango jakis czas temu, rozmiar M (myslalam, ze bedzie idealny) jednak byl za duzy :/ nie bylo rozm S wiec nie maialam jak przymierzyc i mysle, zeby moze w ciemno zamowic rozm S? Ja mam 168 cm wzrostu i jestem szczupla... mam sporo rzeczy mango i jednak zawsze kupuje M/38.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciut niższa i mam rozmiar S. :-)

      Usuń
    2. Dziękuję, zamawiam S :) teraz są po 199 zł :)

      Usuń
    3. Wow, super cena! :-) Zamawiaj, będziesz zadowolona, jest baaaardzo ciepła. :-)

      Usuń
  26. torebka jest przepiekna!
    http://mylittlesecreett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten kok jest rewelacyjny <3 Kiedy mix Aniu? Może w tym tygodniu? :) karola

    OdpowiedzUsuń
  29. Płaszcz ładny, ale chyba za duży...

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu, możesz napisać jakiej maskary używasz?
    Ja nie mogę trafić na odpowiednią.
    Większość się kruszy i daje niezadawalający efekt.
    Tym razem chcę kupić coś dobrego i sprawdzonego więc czekam na odpowiedź.

    Pozdrawiam

    Ola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lancome Hypnose Drama - polecam! :-)

      Usuń
  31. Anno, kiedy jakiś post nowy? Długo Cię nie ma... ;-/ ;-*** K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, przepraszam - obowiązki. :-(
      Jutro pojawi się stylizacja. :-)

      Usuń
  32. Kiedy nowy post? ;)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Super wygladasz, bardzo elegancko i z klasa, równoczesnie troche luzu bo jeansy. Kozaczki na szpilce, piekne i świetnie pasuja do reszty.

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna stylizacja!! płaszczyk i czarne kozaczki - połączenie idealne!! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjna stylizacja, piękny MK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)