środa, 9 grudnia 2015

SMELLS LIKE CHRISTMAS

Cześć Dziewczyny! Znacie sposób na zimowy nastrój pomimo jesiennej aury za oknem? Moim zdaniem najlepszym przepisem na świąteczną atmosferę w domu są klimatyczne zapachy. Dziś przedstawię Wam moje ulubione Kringle Candle - idealne na takie wieczory jak dziś...;-)


COZY CABIN to połączenie drzewa cedrowego i klonu z delikatną, świeżą nutą chłodnego powietrza. Zapach nieco kadzidlany, ale nie duszący, nie mdlący - przyjemnie słodki. Warto dodać, że utrzymuje się dłuuuugo w pomieszczeniu. :-)
SNOW CAPPED FRASER jest ciekawym miksem zapachów, który tworzy jodła z nutą gorącej ambry oraz mchu. Naturalny, świeży, odrobinę słodki i co warto zaznaczyć przy tego typu aromatach - nie pachnie odświeżaczem do powietrza. ;-)
GINGER SNOW ANGEL to nic innego jak urzekająca mieszanka imbiru, cynamonu, goździków, gałki muszkatołowej i brązowego cukru. Jest to jeden z moich ulubionych zapachów - pachnie świątecznymi pierniczkami. Trwały, intensywny, słodki, a przede wszystkim niezwykle apetyczny. :-)
Jako wielbicielka waniliowych aromatów nie mogłabym zapomnieć o wosku BAKER'S VANILLA, który zadowoli wszystkie miłośniczki słodkich (mdlących) zapachów, ponieważ pachnie jak...waniliowy cukier. Polecam! :-)

Na koniec wpisu chciałabym przypomnieć o kodzie rabatowym 'ANNAAAANNA' (ważny do 15.01.2016), który obniży wartość zamówienia kultowych zegarków marki Daniel Wellington o 15% na stronie www.danielwellington.com/pl/. :-) Jest to ostatni dzwonek, jeżeli chciałybyście podarować komuś taki prezent. :-)
P.S. Kolejny wpis będzie dłuższy - obiecuję! :-) 

29 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjecia! Jak zwykle zreszta :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam duzy słoik Baker's Vanilla, jest boski! A Cozy Cabin totalnie nie dla mnie, duszący strasznie :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również skuszę się na duży słoik. :-)

      Usuń
  3. Jak było w Berlinie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu zdjecie z tym piernikowym ludzikiem ustawiłam sobie na tapetę w telefonie jest przecudne. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Imbir, cynamon, goździki i wanilia to zdecydowanie te zapachy które wypełniają mój dom zimą:) A :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałabym jeszcze mandarynki. :-)

      Usuń
  6. Brzmi zachęcająco ;) Muszę się skucić przy najbliższych zakupach, bo jeszcze nie miałam w swoich zapasach tych świeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie zajęcia dzisiaj miałaś, jeśli można wiedzieć? :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaką specjalizację wybierasz? :) Pisałaś? Może mi umkneło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnośnie specjalizacji pisałam jedynie, że nie zdradzę o jakiej myślę - żeby nie zapeszyć, a przede wszystkim, aby uniknąć hejterskich komentarzy pod tym kątem. :-)

      Usuń
  9. Aniu, odpiszesz na komentarze pod poprzednim postem? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zrealizowac Ania ten kod rabatowy? wpisuje sie na stronie czy dzwoni sie i podaje? nie widze tamm opcji podania kodu rabatowego

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam waniliowe aromaty w Świątecznym okresie. U mnie cały dom zastawiony waniliowymi świeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy cos nowego ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej jutro - fotorelacja z weekendowej wycieczki do Berlina. ;-)

      Usuń
  13. Pytałam Cię kiedyś o takie serum flavo-c chyba tak się nazywa, jakie ma działanie według Ciebie? W jakim celu je stosujesz? Czy może polecasz jakieś inne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://annaaaanna.blogspot.com/2015/04/skin-care.html?m=1 ;-)

      Usuń
  14. Aniu, a może odpowiesz na ten TAG? :-) Miło będzie i nam i Tobie jak powspominasz tych pięknych, pracowitych 6-ciu lat na medycynie :-)
    - najfajniejszy rok
    - najgorszy rok
    - ulubione przedmioty
    - przedmioty ciężke, ale przyjemne
    - najgorsze przedmioty
    - przedmioty, które nie wiem po co były
    - najmilej wspomniane egzaminy
    - najdłużej uczyłam się do...
    - najkrócej uczyłam się do...
    - najlepsze praktyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. usuń ten mój komentarz

      Usuń
  15. Aniu, możesz powiedzieć jakich pędzli do czego używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, pojawi się coś dziś? Jakaś stylizacja może? :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)