czwartek, 3 grudnia 2015

HELLO DECEMBER

Grudzień, grudzień, nareszcie grudzień! :-) Najlepszy, najpiękniejszy, najweselszy, najbardziej magiczny miesiąc w roku. Każdy kto mnie zna - wie doskonale, że jestem świątecznym maniakiem. Aktualnie jestem na etapie przygotowywania gwiazdkowych podarunków dla bliskich. Przyznam szczerze - nie znoszę robić zakupów w centrach handlowych, które przed świętami przeżywają prawdziwe oblężenie. Jeżeli mam się wybrać w takie miejsce to tylko i wyłącznie do kina lub na kawę. :-) Zdecydowanie przyjemniej kupuje się w domu - ciepło, przytulnie, wygodnie, a przede wszystkim...bez kolejek.



Wiem, wiem...za chwilę powiecie 'wolałabym zobaczyć na żywo', 'nie wiem jaki rozmiar wybrać' itd. Na szczęście z pomocą przychodzi jeden z moich ulubionych sklepów internetowych ANSWEAR.com, ponieważ wprowadził nowy system płatności internetowych FerBuy, który działa na zasadzie "kup teraz, zapłać później". To znaczy, że płacicie dopiero po odebraniu produktów, obejrzeniu, przymierzeniu i podjęciu decyzji co chcecie kupić, a co zwrócić. Genialne rozwiązanie, prawda? :-)  Więcej informacji TUTAJ.

Cieszę się, że po raz kolejny mogę podarować Wam kod rabatowy do ANSWEAR, z którego wybrałam propozycje świątecznych prezentów. Mam nadzieję, że Wam się spodobają...:-)

1. Medicine 29,90 zł 2. Medicine 29,90 zł  3. Maybelline 15,99 zł 4. Medicine 19,90 zł
5. Pieces 23,90 zł 6. More 19,90 zł


1. Loreal 22,99 zł 2. Medicine 29,90 zł 3. Loreal 26,99 zł 4. Medicine 29,90 zł
5. New Look 25,90 zł 6. Levi's 29,90 zł 


1. Taschen 34,90 zł 2. Mango 89,90 zł 3. Gioseppo - 59,90 zł 4. Vero Moda 59,90 zł
5. Mi-Pac 89,90 zł 6. Atlantic (góra - 59,90 zł, dół - 34,99 zł)



1. Mango Man 89,90 zł 2. Tommy Hilfiger 99,90 zł 3. Selected 79,90 zł 4. Philips 79,90 zł
5. Review 79,90 zł 6. Nixon 89,90 zł


1. Emu 519,90 zł 2. Tommy Hilfiger 749,90 zł 3. Calvin Klein 449,90 zł 4. Guess Jeans 269,90 zł
5. Triumph 169,90 zł 6. Calvin Klein Jeans 179,90 zł


1. Tommy Hilfiger 229,90 zł 2. Philips 229,90 zł 3. Pepe Jeans 279,90 zł 4. Nixon 599,90 zł
5. Taschen 179,90 zł 6. Mango Men 139,90 zł

Po więcej 'prezentowych' inspiracji zapraszam do GIFT STORE. :-)

Rabat -20%  (ważny do 09.12.2015 roku) obowiązuje na stronie ANSWEAR.com. Kod rabatowy: ANNA9 należy wpisać w koszyku zakupowym i zatwierdzić. Więcej szczegółów na ANNA.ANSWEAR.COM :-) 

P.S. Jeżeli wykuruję się do piątku - wyruszamy do Berlina.
Mam nadzieję, że przedstawię Wam fotorelację po weekendzie. Pozdrawiam! :-*

50 komentarzy:

  1. Wow jak pieknie udekorowane łóżko!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja skorzystam z kodu kupując Emu. <3 <3 <3 <3 Moje pierwsze, doradzisz Aniu i dziewczyny jaki kolor jest nbajlatwiejszy w utrzymaniu? Podobno na czarnym widac sól. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja doradziłabym szare lub czarne. Trudniej zadbać o jasne. :-)

      Usuń
  3. Ja swojemu chlopakowi chyba skarpety w tym roku kupie. Na nic lepszego nie zasluzyl :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem po co i w jakim celu tak głupio piszesz - ''jak wykruję się do piątku' tylko po co? ażebyśmy wiedzieli, że się biedna rozchorowałaś...co? Taki wyjazd sobie odpuścisz? NIE. Zażyć Gripex, wapno z kwercetyną, herbatka malinowa iiiii? Heja w drogę! ;)
    Czekamy z wielką niecierpliwością, mega dużą niecierpliwoscią, bardzo mega wielką, dużą niecierpliwością na fotorelację aniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekamy czekamy! Aniu ciepla kurtka, buty, czapka, szalik, rekawiczki i dasz rade! :)

      Usuń
    2. Czasem mam wrażenie że niektórzy czatują na tej stronie tylko po to, żeby uszczypać za pojedyncze słówka. Co tam miliard słów wstecz, dłuuugi post, który pozwala Czytelnikom na fajne zniżki. Co tam fajnie zaserwowana atmosfera. Liczy się jakieś pojedyncze zdanie, napisane, bo w moim odczuciu wynika z bezpośredniego przekazu, tak od serca., spontanicznie.

      Opanujcie się ludzie. Nie czytajcie, nie frustrujcie się, napijcie się melisy, obejrzyjcie film, wyluzujcie. Polecam na przyszłość, mniej skner będzie wokół nas.

      Usuń
  5. Zainteresowała mnie ta książka A.Hepburn, chyba zrobię sobie sama prezent :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Aniu,
    też kiedyś uwielbiałam grudzień, ale niestety drugi rok z rzędu nie sprawia mi takiej radochy jak kkiedyś. Brak kasy, pracy jakiejkolwiek potrafi skutecznie zabić u mnie aurę przedświąteczną... Nawet o prezentach nie mam co marzyć ani dla najbliższych, a tym bardziej dla siebie.
    Zostaje mi tylko patrzenie na ładne obrazki...
    Pozdrawiam,
    Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jestem splukana, ale nie tylko prezenty się w święta liczą, a zawsze można robic coś z niczego ;) Haniu glowa do gory!

      Usuń
    2. Haniu, przykro mi, że masz problemy finansowe. Mimo wszystko mam nadzieję, że święta i ten cały przedświąteczny zgiełk sprawią Ci choć odrobinę radości i na chwilę zapomnisz o problemach. Może po Nowym Roku wszystko się jakoś ułoży. Trzeba być dobrej myśli. Pozdrawiam i trzymam kciuki!

      Usuń
  7. Fajne propozycje :)
    Piękne poduszeczki na pierwszym zdjęciu :) Jeśli tak wygląda Twoja kanapa to nie dziwię się, że wolisz zakupy robić w domku :)
    Lubię wracać na Twojego bloga, masz przepiękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to moje łóżko. :-)
      Dziękuję pięknie, pozdrawiam! :-)

      Usuń
  8. Piękne rzeczy i jeszcze lepsze zdjęcia! Właśnie dlatego uwielbiam ten przedświąteczny czas. Jest masa pięknych ubrań, podszewek na poduszki i limitowane edycje kosmetyków :D
    ________________________________

    Zapraszam na azjatycko- naturalne rozdanie!
    http://sweetrecipee.blogspot.com/2015/12/pierwsze-azjatycko-naturalne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your post, great content!

    Only 3 MORE MONDAYS till CHRISTMAS!!

    MyLyfeMyStory

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne rzeczy, piekne zestawienia prezentow i dzieki za kod znizkowy! pa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje zdjęcia (nie wiem ile razy to pisałam) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Aniu za kod rabatowy, na pewno skorzystam, ponieważ miałam coś upatrzonego na Answer.com :-) Poza tym dzięki Tobie zainteresowałam się bardziej egzaminem LEK. Co prawda jestem na 3 roku, ale Twój komentarz pod poprzednim postem zmobilizował mnie do przeglądnięcia wykazu literatury i postanowiłam zacząć powoli coś czytać:-) Muszę przyznać, że działasz na mnie mobilizująco, jeśli chodzi o naukę:-) Mam nadzieję, że pomimo obowiązków nie zapomnisz kiedyś o swoich czytelniczkach i sprawisz nam radość, zamieszczając chociaż zdjęcia swoich stylizacji czy po prostu zdjęcia swojego autorstwa na stronie facebook /instagramie:-) Takie moje nieśmiałe marzenie:-)
    Póki co życzę Ci powrotu do zdrowia i udanego przedświątecznego wyjazdu :-)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe propozycję świątecznych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne propozycje!pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  15. zawsze mam problem z prezentami, chyba mi pomogłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się wszystkie propozycje dla dziewczyn, muszę podsunąć twój wpis mojemu Lubemu. :) Dzięki Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ubóstwiam klimat twoich wpisow Annooo! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. te rękawiczki z zestawu do 30 zł dla niej SUPER
    zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne pomysły na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uff... już niedługo się zacznie gorączka zakupów. Świetne propozycje, z pewnością się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz już praktyki z położnictwa? Widziałaś na żywo poród, jak wrażenia? :-) bo inni studenci (zwłaszcza faceci) mdleją...;-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej grupie sa glownie faceci i to oni przejmuja inicjatywe. Dziewczyny panikuja ;) takze nie generalizujmy ;)
      Mm

      Usuń
    2. Tak, widziałam. W mojej grupie nikt nigdy nie zemdlał. ;-)

      Usuń
    3. Chwila chwila, tylko pytanie czy Ania osobiście odbierała poród czy tylko się przyglądała... ;-) no chyba, że lekarze boją się powierzać tak dużej odpowiedzialności studentom medycyny a jeszcze nie lekarzom ;)

      Usuń
    4. Uznam ze to pytanie retoryczne :P oczywiscie, ze sie przygladala... Lekarze nie zostawia rodzacej kobniety pod opieka studentow.

      Usuń
    5. Wiecie, tak teraz śmiać mi się chce, bo Ania raz kiedyś pisała, że o założeniu rodziny (czyli miała na myśli rodzenie dzieci) marzy każda dziewczyna. Heh, jak zobaczyła ten poród na żywo faktycznie to ciekawa jestem czy chciałabyś przeżyć to na własnej skórze...;) bo ja absolutnie nie!

      Usuń
  22. Jakie masz jutro zajęcia na uczelni i ile one trwają? :) Tak z ciekawości pytam, bo każdy student ma inaczej.
    Jutro jedziesz do Berlina? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzę że ktoś się pyta o takie rzeczy...Może jeszcze zapytaj w jakich godzinach ma przerwy i czy chodzi wtedy do toalety.

      Usuń
  23. Ja również kocham grudzień - magiczny miesiąc! :-) Anuszka, kuruj się i wracaj szybko do zdrowia!!!!!! :***<3

    Lena

    OdpowiedzUsuń
  24. z chęcią chciała bym znaleźć pod choinką takie super prezenty :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  25. Ania, jak spędzacie święta z chłopakiem? Jak rozwiązujecie kwestię odległości? Mnie zawsze jest smutno, że kazde z nas w święta jedzie do rodzinnego domu i spędzamy je osobno;/ Na szczęście za rok będziemy małżeństwem i będziemy już razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Chłopak zawsze do mnie przyjeżdża na II dzień świąt. Nasze rodzinne domy są niestety bardzo daleko od siebie, więc Wigilię spędzamy osobno.

      Usuń
  26. Super prezenty na pewno będę się nimi wzorować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Byłaś w Berlinie? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie planujesz Aniu jakiejs wyprzedazy ciuchów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli interesuje Cię coś konkretnego wyślij maila. :-)
      annaaaanna@wp.pl

      Usuń
  29. Tak nie na temat: Aniu, podoba Ci się Miss Polski 2015? :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super propozycje! Mam dużą rodzinę i troszkę ułatwiłaś mi sprawę :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pomóc! :-)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)