niedziela, 20 grudnia 2015

FAVORITE THINGS ❄ DECEMBER

W ostatnim czasie największą popularnością cieszył się wpis o jesiennych ulubieńcach (FAVORITE FALL THINGS), więc postanowiłam napisać w podobnym klimacie o rzeczach, które umilają dni w przedświątecznym okresie. Kto wie, może wpisy z cyklu 'FAVORITE' będą pojawiały się częściej? :-)


Zacznę od mandarynek, które zjadam kilogramami. :-) Uwielbiam je szczególnie w grudniu - sam ich widok, zapach i smak kojarzy mi się ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia. A jeżeli jesteśmy już przy zapachach to jak doskonale wiecie uwielbiam świece...;-)
Słój Kringle Candle o zapachu Buttered Rum Toddy.
Woski KC, które wprowadzają w świąteczny nastrój to np. PEPPERMINT COCOAFROSTED CRANBERRYJINGLE ALL THE WAY oraz FIRST SNOW - à propos śniegu - cały czas mam nadzieję, że do 24 grudnia zrobi się biało...;-)

Nic tak świątecznie nie nastraja, jak filmy w tym klimacie. Jednym z moich ulubionych jest "To właśnie miłość". Moja ukochana scena z tego filmu to ta, w której Mark wyznaje miłość Juliet... 


Poza tym mam nadzieję, że jeszcze przed Wigilią uda mi się obejrzeć "Listy do M 2", 
oglądałyście? :-)

W grudniu kubki z uroczymi motywami świątecznymi to niekwestionowany MUST HAVE. :-) Ten kupiłam w ubiegłym roku w HOME&YOU, ale ostatnio widziałam niemal identyczne wzory.
'All I want for Christmas is You' w wykonaniu Mariah Carey to jeden z wielu świątecznych szlagierów, które rozbrzmiewają w moim pokoju już od połowy listopada...Kto by pomyślał, że wspomniany hit ma ponad 20 (!) lat? :-)


bluzy - Mosquito (szara, czerwona), skarpetki: beżowe - H&M, świąteczne  - Choies
1. SheIn 2. Primark 3. H&M 4. Mosquito

Świąteczne symbole na bluzach, swetrach oraz innych dodatkach jeszcze kilka lat temu były synonimem kiczu i obciachu, a dziś? Można pokusić się o stwierdzenie, że są hitem sezonu! :-) Znajdziemy je w każdej sieciówce, a wybór jest naprawdę ogromny. Bałwanki, choinki, mikołaje, renifery, śnieżynki...do wyboru, do koloru. :-)

Miłego wieczoru! :-*

33 komentarze:

  1. Aaaa, już widzę, dziękuję :** Ale Ty mi humor poprawiasz! :) Z tymi mandarynkami mam tak samo ;) Hihi, też mam skarpety w bałwany :D
    Wesołych Świąt Aniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam Listy do M2 i moim zdaniem średnie. Zawsze drugie części są słabsze od pierwszych. Niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zazwyczaj tak jest. Mimo to chciałabym obejrzeć. :-)

      Usuń
  3. Skąd jest ta ramka z napisem LOVE?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ramka Ikea, a 'love' napisałam miękkim ołówkiem na białej kartce. ;-)

      Usuń
    2. Ladniej wyglądałby wydrukowany napis.

      Usuń
  4. Kobieto, w wieku 25 lat mogłabyś sobie darować te skarpety w bałwany i misie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że klasycznie jedna z kilku osób nie próżnuje w pisaniu jałowych komentarzy :-) Myślę, że to jak Ania spędza Święta mało wpływa na Twoje życie, a jednak musisz coś napisać. Myślę, że nawet jeśli Ania chciałaby je spędzać w bikini z drinkami z kokosa to niestety ale nic Ci do tego. A ja mimo 24 lat również lubię skarpetki z bałwankami i kolorowe swetry, ale może to wynika z sentymentów i tego, że Święta kojarzą mi się z ciepłym domem i jego przytulnością w czasie Bożego Narodzenia.

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Myślę, że okres świąteczny rządzi się swoimi prawami. Nie bierzmy wszystkiego na poważnie. Oczywiście nie chodzę w takich skarpetkach na zajęcia, ale w domu? Dlaczego nie? :-) Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli. :-)

      Usuń
    3. Zgadzam się z Anią:)

      Usuń
    4. Ja też :-)

      Usuń
    5. A wiecie co ja Wam powiem? Zazwyczaj nie komentuję takich durnych komentarzy jak ten powyżej, ale tym razem zrobię wyjątek. Ja w lutym skończę 23 lata i noszę tylko i wyłącznie kolorowe skarpetki. Jak mam białe lub czarne to jest wielkie "święto" ;-). Także studiuję kierunek medyczny i w dodatku mam odkryte buty - czego mam się wstydzić? Najbardziej uwielbiam pracę z dzieciakami, a wszelkie wzorki na moich skarpetkach bardzo często szybko przełamywały "pierwsze lody" ;-). Trochę dystansu do siebie. To, że ktoś ma 25 lat nie musi oznaczać, że ma być zawsze i wszędzie zachowawczy. Pozdrawiam ;-).

      Usuń
  5. Mi sie od zawsze marzylo zeby chlopak mi sie oswiadczyl w taki sposob jak Mark wyznal milosc...no ale wyszlo inaczej. Nie lepiej, nie gorzej :)))) Pozdrowienia Aneczko!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo to gratuluję oświadczyn. Na pewno było pięknie! :-)

      Usuń
    2. Tak jak Ania była na mikołajki w Berlinie tak mi mój chłopak, już obecny narzeczony zrobił niespodziankę i zabrał na weekend do Paryża i tam mi się oświadczył <3 <3, ryczałam jak bóbr, bo na serio, nic nie podejrzewałam :-) Ale scena z filmu jest naprawdę mega! :-) Wesołych Świąt dziewczyny! :-)

      weronika

      Usuń
    3. Zazdro!

      Usuń
  6. Masz naprawdę piękne mieszkanie! Zazdroszczę takiego klimatu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miły komentarz. :-)

      Usuń
    2. Bez przesady normalne..

      Usuń
  7. Piękne, klimatyczne zdjęcia :) Mi również mandarynki przypominają o zbliżających się Świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do śniegu to też mi się marzy ale niestety u mnie zapowiadają w Wigilię +11 st. więc nie ma szans a szkoda bo jakoś nie czuje tych świąt z taką słoneczną pogodą:/
    Też jeszcze nie oglądałam Listy do M2 :)
    Zdjęcia są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje poczucie estetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję! :-)

      Usuń
  10. piękne zdjęcia :) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, Twój post wynagrodził mi weekendowe sprzątanie i zmęczenie z nim związane ;-)
    Co do filmów o tematyce świątecznej polecam "Czekając na cud".
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno obejrzę! :-) Pozdrawiam. :-*

      Usuń
    2. Ja tez sie skusilam zeby obejrzec i musze pwoiedziec ze rewelacja!

      Usuń
  12. Jeśli masz problem z wylewającymi się ciuchami z szafy, odwiedź nasz blog!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia

    mikolajkulicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Co zakladasz na Wigilie i Sylwester?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ah, moje uzależnienie od mandarynek jest ogromne, świece zapachowe również kocham :) Uroczy jest ten kubek z Mikołajem, chętnie przygarnęłabym taki do mojej kolekcji kubków! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)