wtorek, 1 grudnia 2015

MIX - NOVEMBER

Listopad minął mi w mgnieniu oka i bardzo się cieszę na samą myśl o grudniu. Będzie się duuużo działo - w przeciwieństwie do kończącego się dziś miesiąca. ;-) Mimo to zapraszam na podsumowujący MIX. 


Mam nadzieję, że jeszcze nie zanudziłam Was zdjęciami moich małych Skarbów. Są w każdym MIXie, ponieważ jak tylko jestem w domu - nie odstępują mnie na krok. :-)

#lookingforchristmasgiftsideas #studying #haribolover #planning
OK, która z Was już w listopadzie zaczęła słuchać świątecznych piosenek? :-D
#interna (na życzenie jednej z Czytelniczek) #bez słodyczy nie ma nauki! :-) #przerwa 
Moje ulubione, biedronkowe kubki. 
Nie wyobrażam sobie jesieni/zimy bez takiego duetu. Kalosze i Emu są NIEZASTĄPIONE! :-)
W tym miesiącu marka WIBO zrobiła mi miłą niespodziankę i wysłała swoje nowości. 
Testowałyście 'żelowy lakier'? Mnie efekt końcowy pozytywnie zaskoczył (5 dni bez odprysków).
 Najpierw nakładamy INCREDIBLE GEL BASE - bazę, która ma zagwarantować lepszą przyczepność lakieru. Następnie aplikujemy lakier INCREDIBLE BASE, a na koniec INCREDIBLE GEL TOP COAT
Na pochwałę zasługują również wypiekane kosmetyki: Glamour ShimmerBaked Mix BronzerSecret Duo ColorSecret Trio Color oraz praktyczna paleta zaprojektowana z myślą o konturowaniu twarzy - 3 Steps to Perfect Face. :-)
#autumninthemountains #mylove #happytime
Jeden z cieplejszych dni w listopadzie. ;-)
...u kogo w weekend spadł śnieg? :-)

Miłego wieczoru! :-*

72 komentarze:

  1. Oooo medycyna! Który to juz rok?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja myślałam, że studiujesz dietetykę? A z tego co widzę to chyba jednak lekarski? który rok? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia!
    Aniu czy już na 6. roku przygotowujesz się do LEKu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję super organizacji czasu i życzę uzyskania wymarzonego wyniku ! :-)

      Usuń
  4. Kochana, wyglądasz obłędnie w tym niebieskim kubraczku :) Się nie dziw jak będziesz miała dużo pacjentów :-) buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miły komentarz. :-)

      Usuń
  5. Bardzo lubię Twoje mixy Aniu i zawsze czekam na nie z niecierpliwością:-) Podglądając na blogu, sposób w jaki spędzasz wolny czas, czytasz książki czy sie uczysz, zaczęłam bardziej celebrować wolne chwile, przywiązywać wieksza uwagę do estetyki picia kawy( kubeczki, tacki itp) czy organizacji miejsca nauki/wypoczynku, co pozytywnie wpłynęło na moje samopoczucie, nastawienie i efektywność nauki. Twoj blog jest bardzo inspirujący:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się ogromnie! :-) Uważam, że w życiu trzeba czerpać radość z najmniejszych, codziennych rzeczy. Pozdrawiam! :-*

      Usuń
  6. O matko, umyj lepiej pędzle.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testowałam wszystkie nowości Wibo, a poza tym nie myję ich po każdym, jednym razie. Zazwyczaj robię to raz-dwa razy w tygodniu. Pozdrawiam. :-)

      Usuń
  7. Woah, studiujesz medycynę? Jak udaje ci sie na wszystko znalezc czas?:( K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu Twoje selfie piękne jak zawsze! :D 3 Steps to Perfect Face wygląda wyjątkowo profesjonalnie, troszkę podobne do paletek Sleek :p ale jak z trwałością i pigmentacją? powiedz mi jak oceniasz biżuterie Mocca Loca? jak z trwałością, myślisz że sa w miarę podatne na ścieranie bo jednak nie jest to biżuteria od jubilera ale tez nie z h&m a mają bardzo ciekawe modele.

    pozdrawiam
    Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są mocno napigmentowane, moim zdaniem ciut za mocno. Bardzo trwałe są te wypiekane. ;-)
      Mocca Loca póki co wygląda jak nowa, ale przyznam szczerze zakładam ją tylko od czasu do czasu.

      Pozdrawiam również! :-)

      Usuń
  9. Anka, jeździsz na motorze? Fajne crossy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pfffff, jak Anka samochodem nie jeździ bo się boi a co dopiero crossem. :D

      Usuń
    2. Nie jeżdżę samochodem, boję się? Pierwsze słyszę. :-)
      Na motorze tylko z Chłopakiem. :-)

      Usuń
    3. Masz Aniu prawo jazdy?

      Usuń
    4. Tak, od 18 roku życia. :-)

      Usuń
  10. Ojej, Aniu, ale zrobiłaś mi niespodziankę! Dziękuję!!!!!!! :-* Pięknie wyglądasz w tym fartuszku i stetoskopie - niczym prawdziwa, pracowita Pani Doktor! Życzę Ci wielu sukcesów i zdania LEK-u na najwyższym poziomie! :)))))
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. :-) Nie dziękuję żeby nie zapeszyć. :-*

      Usuń
  11. Pasjonatka crossów? Ależ pozytywnie mnie zaskakujesz! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Crossy to raczej pasja mojego Chłopaka, ale nie ukrywam, że nie trudno się tym 'zarazić'. ;-)

      Usuń
    2. Coś o tym wiem! ;) Od laaat tu zaglądam, tworzysz doskonały klimat, wiesz? Dzięki!

      Usuń
  12. Tak jak w każdy weekend (bo wtedy najczęściej mamy czas dla siebie) z moim chłopakiem poszliśmy na spacer i ja z podniecenia, wrażenia, jak małe dziecko rzuciłam się w śnieg i zaczęłam robić 'aniołki', wygibasy, turlasy...no jak głupia, ale co tam, każdy ma coś z dziecka :D
    Aniu, cudowna jesteś!, pamiętam Cię taką od zawsze. <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny mix :) Pieski jakie słodkie <3 Chciałabym takie skarby w domu :)
    Ja też nie wyobrażam sobie nauki bez czegoś słodkiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są kochane, nie wyobrażam sobie bez nich domu. :-)

      Usuń
  14. A ty tą sałatkę która jest na zdjęciu zrobiłaś sama i włożyłaś fo torby żeby na uczelni w czasie przerwy ją zjeść czy w bufecie kupiłaś? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież widać, że jest w plastikowym pojemniku. Była zrobiona w domu. ;-)

      Usuń
    2. Po proszę przepis na tę sałatkę! :-) Uwielbiam sałatki i też w czasie przerwy w pracy sobie ją jem :-)

      Usuń
  15. W jaki sposób przygotowujesz się do leku? Czy zdaje się go w czerwcu czy październiku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LEK odbywa się we wrześniu i lutym. Przygotowuję się na podstawie książek podanych na stronie cem.edu.pl, a poza tym planuję zapisać się na kurs zdaj LEK-ko. ;-)

      Usuń
    2. Zdaj LEK-ko to bardzo dobry wybór :-) Tzn w gruncie rzeczy wystarczy posiadać sam zeszyt slajdów, ale jeśli jesteś słuchowcem, to na pewno się przyda :-)

      Usuń
  16. Aniu skąd masz ten śliczny niebieski fartuch? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest najzwyklejszy i dlatego mi się podoba. :-) Zamawiałam go w wakacje na allegro (http://allegro.pl/36-xs-odziez-medyczna-fartuch-medyczny-kosmetyczny-i5434368090.html) w kolorze błękitnym. :-)

      Usuń
  17. Ooo mega mix, ja dodałam dziś inspiracje listopada zapraszam do obejrzenia ladycrazyloop.blogspot.com
    Mega blog
    Dopiero odkryłam, będę wpadać <3

    OdpowiedzUsuń
  18. super blog , i ciekawe posty bede wpadać częściej !

    Zapraszam do SpisBlog

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny mix ! u mnie na blogu też tego typu post ! ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, piszesz pod zdjęciem, że interna to co się dokładnie robi na takich zajęciach? bo widzę stetoskop, badasz pacjentów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszej kolejności przeprowadzamy wywiad z pacjentem, następnie przechodzimy do badania fizykalnego. :-)

      Usuń
  21. Nie znoszę crossowców rozjeżdżających góry.... ech, przecież to jest zakazane! Ale oczywiście kto by się tym przejmował, lepiej pohałasować niszcząc przyrodę i płosząc zwierzynę :-(

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne masz te swoje psiaki! Też jestem fanką słodyczy, ale na grudzień zrobiłam sobie postanowienie, że nie będę ich jadła. Ciekawe jak wytrzymam, hehe.
    A świątecznych piosenek słucham już od tygodnia.
    W Łodzi jeszcze dużego śniegu nie było, ale może to i dobrze;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w Wielkim Poście spróbuję zrezygnować ze słodyczy. :-)
      Najważniejsze żeby było choć trochę śniegu w Wigilię. ;-)

      Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

      Usuń
    2. Chyba adwencie?

      Usuń
    3. Nie, w Adwencie nie potrafiłabym zrezygnować ze słodyczy.
      Miałam na myśli Wielki Post przed świętami Wielkanocnymi.

      Usuń
    4. acha:) rozumiem to doskonale;)

      Usuń
  23. Aniu, Twój blog jest niesamowity! Bardzo estetyczny, a zarazem prosty, bez zbędnego przepychu ;-) Życzę powodzenia zarówno na stażu jak i na egzaminie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa. Pozdrawiam i również życzę powodzenia we wszystkim. :-)

      Usuń
  24. Aniu, moje pytanie umknęło pod poprzednim postem, więc chciałam jeszcze raz zapytać- co ciekawego oglądaliście z chłopakiem? Polecasz jakiś film albo serial?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam 'Pakt'. :-)

      Usuń
    2. Również bardzo polecam ten serial - dobra, polska produkcja. Mix jak zwykle super. :)
      Aniu Ferrero Rocher można teraz znaleźć w postaci takiej dużej złotej praliny, bardzo polecam na zimowy wieczór do podziału z chłopakiem! :)

      Pozdrawiam,
      Misia

      Usuń
    3. Uwielbiam Ferrero Rocher, więc na pewno się rozejrzę. :-)

      Pozdrawiam! :-*

      Usuń
  25. stetoskop Littmann, a jakże inaczej....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to oznacza cos konkretnego?

      Usuń
    2. Dobry, porządny, wcale nie z najwyższej półki - nie rozumiem złośliwości :-)

      Usuń
    3. anka, nie dopisuj sama komentarzy, żal...

      Usuń
    4. Littmann nie jest jakimś luksusem. Mają go niemal wszyscy studenci. ;-)
      Ostatni Anonim pozostawię bez komentarza.

      Usuń
    5. No niestety, ale komentarze zostawiają inne osoby a nie Ania ;-) Pudło.
      Zgodzę się że Littmann Classic to nie jest żaden luksus - ot typowy stetoskop, z trochę wyższej półki, który mieści się w przedziale cenowym idealnym na prezent :-)
      Prawda jest taka, że nie liczą się słuchawki, a to, co jest pomiedzy nimi ;-) Pozdrawiam i życzę miłego dnia :-)

      Magdalena

      Usuń
    6. Hm. Magdalena C. ? :-)

      Usuń
    7. Magdaleno C. studiujesz medycynę, kierunek lekarski w Warszawie? Widziałam Cię tam! :-)

      Usuń
    8. Mimo wszystko firma sie liczy. Mialam raz pierwsze z brzegu. TRAGEDIA. Serio, chociaz o tym nie myslalam do czasu az dostalam nowe - lepszej jakosci.
      Mm

      Usuń
    9. Czy komentujący na tym blogu stalkują też inne osoby poza Anią? :D Creepy!

      Usuń
  26. Tak ;-)
    Trzeba się wspierać/wzajemnie bronić/nie dać bezpodstawnie mieszać z błotem (a anonimowe komentarze wyżej służą tylko temu) Aniu - pozdrawiam :-* :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu, do twarzy Ci w tym niebieskim fartuchu ze stetoskopem na szyi. :-)
    Zdjęć Twoich Skarbów nigdy nie za wiele - uwielbiam oglądać takie słodziaki.
    U mnie niestety śniegu "ani widu ani słychu". Mam nadzieję, że w Wigilię będzie biało.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę wspaniałego wyjazdu (nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę) :-*
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię Twoje mixy :-)

    Aaa nigdy w życiu nie jechałam na motorze :D

    Pozdrawiam,
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  29. Na jakiej uczelni studiujesz? U nas interna zdana na 5 roku ;) Chybaże powoli powtórka do LEKu? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)