środa, 25 listopada 2015

FIND YOUR PERFECT PARTY DRESS

Andrzejki tuż, tuż, a wraz z nimi dylemat 'W CO SIĘ UBRAĆ?!' :-) Zazwyczaj problem leży w sukience, ponieważ z fryzurą, makijażem i dodatkami idzie nam zdecydowanie lepiej. Niezależnie od tego, gdzie planujesz spędzić 'wieczór wróżb' (impreza w klubie, domówka, a może bal?) wybierz taką kreację, która będzie nie tylko piękna, ale przede wszystkim wygodna. Ja zdecydowałam się na dopasowaną sukienkę z odkrytymi ramionami, którą znalazłam w sklepie internetowym  MOSQUITO. :-)






sukienka - Mosquito, szpilki - Guess, kopertówka - Solar, biżuteria - MoccaLoca, płaszcz - Choies

Na koniec wybrałam 3 sukienki, które są na tyle klasyczne i uniwersalne, że sprawdzą się doskonale nie tylko w Andrzejki, ale również w trakcie karnawału oraz na różnego rodzaju imprezach okolicznościowych. :-) 
1. H&M 2. MOSQUITO 3. SheIn

Koniecznie podzielcie się w komentarzach jak spędzicie Andrzejki!
P.S. Już nie mogę się doczekać grudnia, a Wy? :-)

42 komentarze:

  1. Wyglądasz pięknie :) Uwielbiam sklep Mosquito :) Sukienka jest bardzo ładna :) Ja prawdopodobnie spędzę ten wieczór ze znajomymi, ale konkretnych planów nie mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w szpitalu, bo mój Ukochany jest chory. Wyglądasz jak gwiazda sprzed lat! <3 Udanej imprezy!

    Lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

      Pozdrawiam. :-*

      Usuń
  3. szkoda, że zdjęcia czarno białe. domyślam się, że usta czerwone?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia były robione wieczorem przy sztucznym oświetleniu, z fleszem. Nie lubię takich zdjęć, dlatego są czarno-białe. ;-)

      Tak, czerwone. :-)

      Usuń
  4. Wyglądasz zjawiskowo! Prosto, klasycznie i bardzo gustownie :) zapraszam Cię do naszego sklepu z ubraniami w stylu nowoczesnej klasyki - myślę, że jest to styl, który idealnie z Tobą współgra :)
    www.classicality.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie tę sukienkę chcę zamówić i iść w niej na Sylwestra! Pięknie wyglądasz! :))) M.Ż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :-) Świetny wybór, z pewnością będziesz zadowolona z zakupu. :-)

      Usuń
  6. Tylko mam pytanie o rozmiar? Masz zapewne na sobie rozmiar xs? Czy przy wzroście 174 cm i szczupłej sylwetce ten rozmiar będzie dobry, czy lepiej zamówić s? A i jeszcze materiał... Czy nie jest tandetny? Pozdrawiam jeszcze raz, M.Ż. ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że XS powinno być OK.
      Nie jest, pozdrawiam! :-)

      Usuń
  7. Aniu, wyglądasz jak gwiazda! Nie można oderwać oczu...
    Na chwilę obecną zapowiada się, że ja spędzę Andrzejki w domowym zaciszu, więc w skład stylizacji na pewno wejdzie ciepły sweter i kapcie. :-P
    Też z niecierpliwością czekam na grudzień (pisząc komentarz słucham piosenki "Santa Claus Is Coming To Town").

    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło. :-)
      ...u mnie aktualnie: Michael Bublé - Christmas. :-)

      Usuń
  8. 3 sukienki na pogrzeb.. Dziewczyno wyluzuj bo przy Twoim i tak młodszych chłopaku wyglądasz na jego mamę a nie dziewczynę... Strasznie się ostatnio postarzasz i robisz z siebie Bóg wie kogo. Kiedyś uwielbiałam wchodzić na Twojego bloga i brałam z niego ispiracje ale teraz staje się irytujące że ciągle przestawia wpisy raczej dla Pań po 40stce a nie dla młodych dziewczyn. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój komentarz świadczy o tym, że nie znasz mnie osobiście. :-)

      Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru! ;-)

      Usuń
    2. Anonimie jesteś żałosna, śmieszna i chorobliwie zazdrosna. Znajdź sobie dobrego psychiatrę. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Slicxna w calym wtdaniu!!prostota i elegancja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna sukienka, aż mnie kusi żeby kupić ją na Sylwestra !

    Ja niestety Andrzejki spędzę na obowiązkowym dyżurze w ramach bloku z nefrologii - mogło być lepiej, ale przedświąteczny klimat w pełni wynagrodzi mi ominięcie imprezy ostatkowej - a to już niedługo ! :-)

    Buziaki :*
    M

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, a Ty jak spędzasz andrzejki? :-) Jakaś impreza w klubie? :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaraz zaraz od kiedy masz przekłute uszy? :-)

    Ślicznie wyglądasz :-)
    Pauli

    OdpowiedzUsuń
  13. A czekaj, Ty jesteś na V czy VI roku już? Jak będziesz już lekarzem to daj cynk, to Cię odwiedzę! :)
    Hihi, nie wiedziałam, że masz przekłute uszka...;)

    OdpowiedzUsuń
  14. czuje sie oszukana!!!!! mowiłaś że nie lubisz sie obwieszac i nie masz dziurek i nie nosisz kolczykow, a tymczasem... no ale w kwestii farbowania włosów też kłamałaś :((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro jestes kobietą, to powinnaś wiedzieć, ze " kobieta zmienną jest":-) poza tym Ania nie jest obwieszona i wydaje mi sie, ze nie farbowala całych wlosow, a jedyne co zrobila, to refleksy:-) Mi sie wszystko podoba, chociaż wielka szkoda Aniu, ze nie mozemy Cie zobaczyć w kolorze:-)

      Usuń
    2. A może to są klipsy? Co do farbowania- każdy może zmienić zdanie. Dziewczyno, trochę dystansu do cudzego życia, Twój komentarz zabrzmiał, jakbyś nie miała swojego.

      Usuń
    3. Nie prawda, już kiedyś wspominałam na blogu, że mam przekłute uszy od 3 roku życia, a to że nie lubię kolczyków na co dzień to już inna kwestia. :-)

      Usuń
  15. te sukienki to za wiele z klasyka nie maja wspolnego :/ zwlaszcza ta z odkrytymi ramionami

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka piękna sukienka! Wyglądasz mega zmysłowo i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy używasz w ogóle cieni do powiek ? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Będzie mix listopada? :-) Dodaj Aniu jakieś zdjęcia z zajeć na uczelni :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod wrażeniem bo zachwycająco wyglądasz moja droga ! :)Piękny minimalizm !

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie lepiej pasują Ci rozpuszczone włosy i jasne kolory. Wtedy wyglądasz promienniej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna stylizacja :) Pozdrawiam :)

    http://anikaa22.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super sukienki! Ja na Andrzejki idę ze znajomymi do restauracji w górach :) co prawda z nogą w gipsie ale na pewno będzie super :) Robisz świetnego koka :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mała czarna to zawsze idealna propozycja na wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak z bajki :)

    Pozdrawiam,
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia!:)
    Zapraszam do mnie.
    http://xladyex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Po Twoim wpisie który stworzyłaś razem z marką Wibo skusiłam się na rozświetlacz który jest tutaj na zdjęciu i mogę z czystym sumieniem powiedzieć że prezentuję się równie dobrze (a nawet lepiej) niż rozświetlacz który zakupiłam w Douglasie parę miesięcy temu... I jaka cena <3

    Dziękuję Aniu właśnie za to uwielbiam Twojego bloga !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)