niedziela, 15 listopada 2015

AUTUMN WALK








kurtka - Mango (Answear.com), sweterek - SheIn, jeansy - Vila, szalik - Moodo
czapka - U.S. Polo Assn. (Answear.com), kalosze - Tommy Hilfiger (Answear.com)

Myślicie już powoli o prezentach? Z przyjemnością podsunę Wam jeden pomysł - ponadczasowe zegarki marki Daniel Wellington. Mogą go nosić zarówno mężczyźni, jak i kobiety, niezależnie od okazji czy ubioru. Nie zapomnijcie skorzystać z kodu 'ANNAAAANNA', który obniży wartość zamówienia o  15 %  - ważny do 15.01.2016. :-)

58 komentarzy:

  1. Nuda jak zwykle. Nie wiem co tu ma inspirować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się podoba:-) O mdłości przyprawiają mnie z kolei tego typu komentarze. Po prostu nie potrafię zrozumieć, po co tracić czas na oglądanie i komentowanie czegos, co nam sie nie podoba.
      Super zestawienie kolorów Aniu:-) Bardzo mi sie podoba zwłaszcza szalik w zestawieniu z bordowym swetrem:-)

      Usuń
    2. Skąd mam wiedzieć, że mi się nie podoba dopóki nie obejrzę?

      Usuń
    3. Ponieważ użyłaś sformułowania " jak zwykle"?

      Usuń
    4. "Nuda jak zwykle" - to świadczy chyba o tym, że tutaj zaglądasz i za każdym razem czujesz się zawiedziona, więc po co robić to dalej?:-)

      Usuń
    5. Hmm, chyba, że Anka czymś zaskoczy, tak? Wiecie?...wchodzi, wchodzi, pisze - nuda nuda, a tu nagle... WOW... ;) Tylko może ten anonim się jeszcze nie doczekał WOW...I stąd ''jak zwykle nuda''... ;)

      Usuń
  2. Przepięknie wyglądasz :) Szalik i czapka - cudo <3 Stylizacja idealna na mroźne dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło. :-)

      Usuń
  3. Aniu, czy jesteś może w ciąży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie jestem, skąd takie pytanie? :-)

      Usuń
    2. zadawanie takich intymnych pytań to duży nietakt, ale o swoją prywatność trzeba dbać i ją szanować i nie odpowiadać na takie zaczepki...

      Usuń
    3. To prawda. Dlatego kolejnego pytania od tej osoby nie opublikowałam. Pozdrawiam. :-)

      Usuń
    4. pozdrawiam również :)

      Usuń
    5. Nie odpowiadanie na zaczepki nie jest równoznaczne z nie publikowaniem komentarzy.

      Usuń
  4. Klasycznie, elegancko, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kalosze wyglądają bardzo fajnie, inne niż wszystkie. Zastanawiam się nad zegarkiem, biorę pod uwagę trzy marki:Wellington, Komono i Fossil. Dziewczyny może miałyście, coś doradzicie, pod względem jakościowym? :)
    Aniu, były już wyniki konkursu wibo?
    Dużo uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na temat Komono sie nie wypowiem, ponieważ nie miałam z nimi styczności, ale mam dwa modele DW i szczerze polecam. Natomiast jeżeli Fossil to tylko na bransolecie. :-)

      Nie było jeszcze wyników Wibo, ale mam nadzieję, że uda mi się opublikować je jutro.

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedz! :) skoro polecasz najbardziej markę DW, a i recenzje ma bardzo dobre w internecie, to skuszę się i skorzystam z rabatu.
      Pozdrawiam. ;-)

      Usuń
  6. Świetnie dobrany zestaw bardzo mi sie podoba kurtka ,szal :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje posty. Mają to "coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szal i czapka meega 😊 ostatnio też zastanawiałam się nad tymi butami, teraz już mam pewność, że świetnie wyglądają nie tylko w sklepie 😆 uwielbiam Twoje posty! Tyle w nich pozytywnej energii <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :-* Kalosze polecam, są super!

      Usuń
  9. Piękny szal i buty, sama rozglądam się za jakimiś kaloszami :)

    Pozdrawiam,
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, uprawiasz w tym momencie jakiś sport? Ja zaczełam chodzić na basen ale niestety musiałam z niego zrezygnować ponieważ miałam częste infekcje dróg moczowych w tym pęcherza. A biegać mi się nie chce. ;-/
    Fajna czapa :)))) Pozdrowienia dla fotografa! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna Anna. ♥ Widzę Cię jako lekarz, idealna Pani Doktor!

    p.s zapamiętaj! nie przejmuj się hejterami to nie ludzie, to dzikie stworzenia. Walcz o swoje marzenia i pozostań sobą a osiągniesz w życiu co najlepsze - czego serdecznie Ci życzę! :-*
    Coraz bliżej Święta!!!! :-) Aleeee się cieszę - dziękuję za bon który obniży wartość zegarka, ponieważ chciałabym podarować takiego mojemu tacie :-)

    Ściskam!
    Lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak wiele miłych słów. :-*
      Ja również zamawiam zegarek komuś w prezencie - klasyczny, czarny 'Classic Sheffield'. :-)

      (Lena i Taita - cieszę się, że jesteście ze mną i moim blogiem tak długo! :-) )

      Usuń
    2. Kochana, dziękuję za te słowa, ale powiem Ci, że to żadna sztuka być z Twoim blogiem tak długo: jest ciekawy, a Ty jesteś sympatyczna, kulturalna i urocza :)

      Usuń
  12. A ja mam pytanie trochę nie na temat:-) Czy w trakcie nauki słuchasz Aniu muzyki, albo masz jakieś sprawdzone sposoby na odpoczynek w międzyczasie, które pomagają Ci "odświeżyć umysł" i zregenerować siły? Robisz sobie jakieś dłuższe przerwy w nauce czy uczysz się do skutku bez przerwy?:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słucham muzyki robiąc notatki, natomiast kiedy się uczę - lubię mieć ciszę. Nie uczę się bez przerwy, ponieważ taka nauka nie jest efektywna. Po 45 minutach robię sobie 10 minutową przerwę. :-)

      Usuń
    2. Ja polecam co godzinę robić sobie jakieś przysiady/burpees/inną formę aktywności, nawet zwykłe rozciąganie :-) Pomaga jak mało co w nauce do egzaminu/kolokwium :-)

      Usuń
    3. Dziękuję za odpowiedź i porady:-) Chyba już wiem dlaczego czasem potrafię spędzić godzinę nad jedną stroną :-/

      Usuń
  13. Hej ! Podalabys dokladna lokalizacje tego cudownego plaszczyka ? Wchodzac w link answer. nie moge go odszukac :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Answear są już niedostępne, ale znalazłam na stronie Mango: http://shop.mango.com/PL/p0/kobieta/odziez/płaszcze/pikowana-kurtka-z-paskiem/?id=53007516_99&n=1&s=prendas.chaquetas&ident=0__0_1447619192937&ts=1447619192937&p=48 :-)

      Usuń
  14. Nie tylko pięknie wyglądasz, ale przede wszystkim jesteś odpowiednio ubrana do warunków pogodowych. Trzymaj się ciepło, Aniu.

    Pozdrowienia z wietrznej wyspy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie! :-*

      Usuń
  15. Bardzo przyjemna stylizacja podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  16. szukam jakiejś ciepłej idealnej czapy :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, koniec studiów zbliża się wielkimi krokami, jaki masz plan kiedy już je skończysz? Zostajesz w mieście, w którym studiujesz czy wracasz w rodzinne strony? A może Kraków? Nie jest Ci smutno, że to ostatnie miesiące na uczelni? Ja jak w tym roku żegnałam się z uczelnią to było mi tak smutno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obraź się, ale nie chciałabym zdradzać swoich planów na blogu. :-) Jest smutno, to oczywiste. Czuję, że okres studiów będę wspominała z łezką w oku. To był wspaniały okres w moim życiu, ale coś się koczy - coś zaczyna.

      Pozdrawiam! :-)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że nie zdasz LEK-u. Nie zasługujesz na to, by być lekarzem.

      m.

      Usuń
    3. Nie ładnie życzyć innym źle, ponieważ może się to obrócić przeciwko Tobie, ALE dziękuję za komentarz. Zmotywował mnie do jeszcze bardziej intensywnej pracy w tym kierunku. :-) Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru. :-)

      Usuń
    4. A czy ja Ci życzę źle? NIE.
      Nie napisałam w ten sposób: życzę Ci najgorszego i nie zdania końcowego egzaminu bo tak sformułowane zdanie by o tym świadczyło. Czytaj ze zrozumieniem. Napisałam, że mam nadzieję, że nie zdasz LEK-u a w konsekwencji nie zostaniesz lekarzem ponieważ MOIM ZDANIEM, W MOJEJ OPNII nie zasługujesz na to, by być lekarzem i leczyć ludzi.
      No nie martw się, na pewno się obróci, może mnie dziś wypryszczy? ;-)
      Dziękuję, na pewno będzie miły. :-)

      m.

      Usuń
    5. Masz nadzieję, że pójdzie mi źle, więc zakładając, iż jesteś osobą inteligentną - wiesz, że wychodzi na to samo.
      Kończąc Twoje przemyślenia napiszę jedynie, że ani trochę mnie nie martwią, bo wierzę w siebie i w to co mogę osiągnąć własną pracą. Jak to mówią 'per aspera ad astra'. :-)

      Usuń
    6. Każdy ma prawo do subiektywnej opinii, ale żeby z zazdrości wypisywać, że ktoś nie zasługuje na to, by leczyć ludzi, jest chyba szczytem próżności;)

      Usuń
  18. Czasem jak tu wchodzę i czytam komentarze, to zastanawiam się ile wśród fanek Ani bloga jest studentek medycyny:-) myślę, ze sporo:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy szal nie obłazi na płaszczach ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam o to samo zapytać ! Mam ten sam szalik a nie da się go nosić z flauszowymi rzeczami, bo całe są w pyłku ;-(

      Usuń
  20. Piękna stylizacja, szczególnie do gustu przypadła mi czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć; ) Jaki masz rozmiar płaszcza?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)