piątek, 30 października 2015

MIX - OCTOBER

Wraz z końcem października przyszła pora na wpis z cyklu 'MIX miesiąca'. Mam nadzieję, że Wam się  
spodoba. :-) Miłego oglądania!
Lubię jesień - gorącą herbatę, wieczory w kinie, długie spacery i...ciepłe swetry. :-)
Słoneczny, jesienny poranek. Taki widok zaraz po przebudzeniu nastraja niezwykle pozytywnie. :-)
#małe przyjemności w podróży #kwiaty bez okazji cieszą najbardziej, hm? :-)

jeansy - SheIn, bluzka - Choies, sweter - SheIn, baletki - Tommy Hilfiger, shopper - Medicine
#mój zmarzluch najsłodszy #nowe etui #bez kolorów nie ma nauki :-) #jesienią lubię wrócić do Vichy Dermablend - mieszam w proporcjach 1:1 z kremem CC z Bourjois, efekt godny polecenia. :-)
Jeden z październikowych weekendów spędziliśmy w górach. Widok, jaki zastaliśmy następnego dnia rano był...
ach, sami zobaczcie:
"Coraz bliżej święta" - pomyślałam. :-)



#Happy Birthdaymy Love!♥   #laurka i przetwory od małej Madzi. :-) #sezon na kalosze uważam za otwary...:-)

:-) :-) :-)
Rozglądam się za nowymi adidasami, ponieważ planujemy z koleżankami zapisać się na aerobik.  
Polecicie jakiś sprawdzony model? :-)



Na dziś to już wszystko. Do 'zobaczenia' w kolejnym wpisie! :-) :-*

68 komentarzy:

  1. Przez Ciebie zaczynam myśleć o świętach! :D A mix rewela jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu pytalas o buty na aerobik, polecam Ci adidasy adidas adipure 360.2 sa zdecydowanie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję. Na pewno przymierzę. :-)

      Usuń
  3. Z czego takie piękne notatki? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie jakie ma się zajęcia już na VI roku? Pisałaś kiedyś Aniu, że masz zajęcia w szpitalu jakieś bloki? Czyli na jakich oddziałach jesteście? Wolno Wam leczyć pacjentów czy to jeszcze nie ten czas? :-)

      Usuń
    2. Prawo do leczenia ma dopiero lekarz z prawem wykonywania zawodu, studenci raczej badają, zbierają wywiady itp. :-) Ewentualnie zlecają badania :-)

      Usuń
  4. Ostatnio wspominałaś, że w mixie pojawią się zmiany jakie wprowadziłaś w pokoju. Będą takie zdjęcia?Jestem ciekawa co zmieniłaś, bo masz świetny gust jeśli chodzi o dekoracje we wnętrzach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, zapomniałam! Przemalowałam pas oddzielający sufit od ścian (był jasny szary - teraz jest ciemny) i kupiłam szary fotel. ;-) W kolejnym wpisie przy okazji wpisu beGlossy dodam kilka zdjęć. :-)

      Usuń
  5. Piękne i gęste włosy

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, jesteś taka chudzinka i jeszcze areobik? ;-) Mój chłopak co ranka ''wyciąga'' mnie (na siłę, hehe ;)) na bieganie ale kurcze, ciężko jest mi się zmobilizować ;-/ A to pewnie dlatego, że coraz chłodniej i ta myśl...święta, święta i już mi tylko w głowie choinki i jak by tu w tym roku ją przystroić :-) Gorące buziaki przesyłam! Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regularna aktywność fizyczna ma mnóstwo korzyści. Poza szczupłą sylwetką, poprawia samopoczucie oraz mówiąc bardzo ogólnie - dobrze wpływa na nasze zdrowie. :-)

      Ja również myślę już o świętach. Powoli rozglądam się za prezentami. :-)

      Usuń
  7. Aniu, jesteś wspaniała. Twoj blog to istna elegancja i radość. Życzę Ci wszystkiego, co najlepsze i najwspanialsze! Pozdrawiam, Aleksandra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie komentarze chyba pisze sama autorka, bo u innych blogerek nie ma aż tylu włazidu..nych zachwytów :P Normalna dziewczyna, ma więcej kasy to i markowe rzeczy kupuje a wy od razu okrzyki zachwytu, jakby ikoną mody była. Trochę luzu

      Usuń
    2. To Ty wyluzuj :) napisałam tamten komentarz, bo uważam, że Ania tworzy fajnego bloga, który sprawia mi radość. Nie odniosłam się do markowych ciuchów i posiadania pieniędzy- bo mnie to nie interesuje, kto co i dlaczego posiada :) Także, daj spokój drogi Anonimie :). Radosneeego dnia :) Aleksandra.

      Usuń
    3. Aleksandro! Dziękuję pięknie za miłe słowa. :-)

      Anonimie, nie widzę sensu w pisaniu sobie komentarzy i nigdy tego nie robiłam, a bezpodstawne insynuacje są co najmniej niegrzeczne. Pozdrawiam. :-)

      Usuń
  8. świetne zdjęcia! kocham góry, ale jeszcze nigdy nie byłam w zimie - cuuudo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musisz koniecznie nadrobić 'zaległości'. :-)

      Usuń
  9. Śnieg mnie trochę przeraził, nie czuję się zbyt przygotowana do zimy :D

    Zapraszam serdecznie : http://valerysdailyinspiration.blogspot.com/2015/10/autumn-classics.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Śpisz czasami w ciągu dnia? Często w ciągu dnia się uczysz? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami śpię w ciągu dnia, ale jest to drzemka nie dłuższa niż 30-40 minut. Czy się często uczę w ciągu dnia? Studiuję, więc uznam to za pytanie retoryczne. :-) Robię notatki, czytam, oglądam filmiki medyczne etc. ;-)

      Usuń
  11. Masz słaby gust, taki nijaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. De gustibus non est disputandum.

      Usuń
    2. Anka, proszę Cię, skończ z tym popisem bo nawet łaciny nie potrafisz tylko pewnie kopiuj-wklej z translatora :D Bardzo jestem ciekawa czy znasz doskonale ten język w mowie i piśmie... ;-)

      Usuń
    3. Ania chodziła do mojego liceum, w którym wykładana była łacina. Także nietrafiona uwaga, pudło :-)

      Usuń
    4. Ludzie nie macie swojego życia? :D
      Jak słaby ma gust to nie wchodź tu i nie oglądaj, proste.
      A z tą łaciną to...nawet nie chce komentować,chyba niektórzy tu kij połknęli...

      Usuń
  12. Jaka specjalizacja Ci się marzy? Oj, zdradź! Choć jedną, jeśli masz kilka :-)) Pięęęęękne góry! Może w Sylwestra się tam wybiorę. ;-)

    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, nie wiem Aniu w sumie dlaczego zadałam Ci takie pytanie, skoro nie masz zamiaru w ogóle odpowiadać, a tylko nabijam bez sensu komentarze.
      Przerzucam się na inny blog :-)

      Magda

      Usuń
  13. przepraszam, że pytam...czy poszłaś na studia rok później albo miałaś dziekankę? niektóre osoby z rocznika 90 skończyły medycynę w tym roku, dlatego pytam...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rok studiowałam Ratownictwo Medyczne. :-)

      Usuń
    2. dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  14. Aniu, zdecydowanie polecam Ci buty marki Skechers, jestem ich szczęśliwą posiadaczką juz od 2 lat i są to najwygodniejsze buty sportowe jakie kiedykolwiek miałam :-)

    Pozdrawiam Cie Serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam! :-)

      Usuń
  15. Aniu na czym masz zawieszone firany, czy karnisz jest w ramie okiennej...właśnie jestem na etapie urządzania domu dlatego przykuło to moją uwagę.... ciekawie to wygląda ale chyba bardzo wysokie mieszkanie jest....czy mogłabyś mi wyjaśnić jak to jest zrobione? sandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje okno balkonowe jest tak jakby w małej wnęce, a karnisz nie wisi w ramie okiennej tylko po prostu na ścianie nad oknem. :-)

      Usuń
  16. Aniu, to, że takie spodnie z dziurami ma co 2-ga dziewczyna, nie znaczy, ze Ty też musisz, są okropne, nie pasują Ci, psuja całą stylizację, gdyby były bez tych okropnych dziur - i to o zgrozo nie dość, że za dużych to jeszcze nad kolanami - wyglądałabyś elegancko, a tak niestety wyglądasz jakbyś nie miała w ogóle gustu i klasy, tylko kopiowała na ślepo wszystkie trendy. Nie chciałabym takich spodni nawet za darmo, wstydziłabym się po prostu wyjść w nich na ulicę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podobają, a gust to sprawa indywidualna. ;-)

      Usuń
  17. Aniu, skąd szary sweter?
    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SheIn, pojawił się już kiedyś na blogu. :-)

      Usuń
  18. Jak zwykle bardzo udany mix zdjęć:-) Bardzo lubię tego typu posty:-) Czy mozesz zdradzić Aniu co to za okolica na zdjęciu, na ktorym widac rzekę i most?:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Mszana Dolna. ;-)

      Usuń
    2. Widzę, że dość często bywasz w tamtych okolicach:-) Może kiedys uda mi sie Ciebie spotkać, ponieważ również często tam przyjeżdżam:-)Jednak intuicja mnie nie zawiodła;-)

      Usuń
  19. Hej, uwielbiaam takie przeglądy zdjęc. Idealnie zrobiony koczek na głowie. I śnieg za którym tęsknie. U mnie post o halloween. Zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super fryzurka :)

    http://magdalenaesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne zdjęcia, uwielbiam mixy!

    OdpowiedzUsuń
  22. A co to za mała Madzia? :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. studiujesz bardzo wymagający kierunek, więc może dodasz kiedyś post o Twoich sposobach na nauke? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tylko chciałam spytać o jedno, jesteś Aniu na ostatnim roku i po tym ostatniu roku zdaje się ten lep czy po odbyciu jakiegoś stażu?
      Też chciałam iść na medycynę, ale niestety nie udało się :-(

      Usuń
    2. Tez jestem za:-) ciekawi mnie jakie masz Aniu sposoby na szybsze zapamiętywanie obszernej porcji materiału:-) jakie np przedmioty lubiłaś na studiach najbardziej, które mniej, jakies praktyczne porady. Taki typowo studencki post:-)
      Co do ostatniego Anonima: Próbuj dalej, jesli naprawde tego chcesz w życiu. Ja dostalam sie dopiero za 3 razem. Trzymam kciuki i życzę powodzenia :-)

      Usuń
    3. Mój jedyny sposób na naukę to kolorowe notatki, ponieważ w kwestii nauki jestem wzrokowcem. Kolorowe wykresy, tabelki, 'słoneczka' oraz staranne pismo to podstawa. Poza tym pisząc - zapamiętuję. Nie lubię uczyć się z książek. :-)

      Trzymam za Was kciuki, Dziewczyny! Walczcie o swoje marzenia. :-)

      Usuń
    4. Oj, to mamy zupełnie inne podejście do nauki, ja z kolei kompletnie nie potrafię robić notatek i zapamiętywać informacji w trakcie ich robienia:-)
      Również życzę Ci Aniu wszystkiego najlepszego i realizacji w wymarzonej specjalizacji:-)

      Usuń
    5. A gdzie polecacie studiować medycynę? Chodzi mi o miasto. :-) Jakie znacie najlepsze Uczelnie Medyczne w Polsce? :-) Prosiałbym o ciut ciut informacji Studentek medycyny ponieważ waham się pomiędzy dwoma. ;-)

      Usuń
  24. akceptujesz komentarze ale na nie już nie odpowiadasz...dziwne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba logiczne, ze nie zawsze Ania ma czas odpowiedzieć na wszystkie pytania?

      Usuń
    2. Dokładnie. Często jest tak, że wchodzę dosłownie na minutę - publikuję komentarze, a odpowiadam gdy mam więcej czasu. Pozdrawiam i dziękuję za wyrozumiałość. :-)

      Usuń
    3. Tylko szkoda, że Ania nigdy nie odpisała na mój komentarz który zadawałam tyle razy - dlaczego chcesz zostać lekarzem? Który to już rok?

      Usuń
  25. Wspaniały mix i cudne zdjęcia! Ale na śnieżną zimę wcale się nie cieszę, czekam na wiosnę i Wielkanoc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko ma swój czas. Cieszmy się z każdej pory roku. :-)

      Usuń
  26. Ojej śnieg! To znaczy, że niedługo święta :)

    Zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapraszam do mnie http://blvckswvg21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. W jakim mieście będziesz robić specjalizację? :-) Chcę pójść do Ciebie na wizytę droga Pani Doktor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)