niedziela, 25 października 2015

KONKURS WIBO

Jednym z najgorętszych trendów tego sezonu jest mocny make-up, lansowany przez największe domy mody na świecie. W ślad za nimi poszła również najnowsza kolekcja WIBO WHO OWNS THE CROWN sygnowana przez Paulinę Krupińską, która stawia na metaliczne wykończenie makijażu. Intensywne kolory cieni SHINY QUEEN miksują opalizujące srebro z jesiennymi odcieniami rudości, a w duecie z eyelinerem QUEEN’S EYES tworzą świetny efekt. Perfekcyjną bazą jesiennego makijażu jest podkład ROYAL SKIN, który pozostawia skórę jedwabiście gładką, a w zestawieniu z rozświetlaczem ROYAL SHIMMER zadba o świetliste wykończenie makijażu. Pamiętajcie, że metaliczny trend obowiązuje również w manicure!

Kolekcja WHO OWNS THE CROWN od WIBO dostępna na
www.sklepwibo.pl i we wszystkich salonach ROSSMANN.
KONKURS

Mam dla Was 3 zestawy kosmetyków WIBO składające się z dwóch lakierów ROYAL MANICURE, eye linera QUEEN'S EYES, podkładu ROYAL SKIN, cieni do powiek SHINY QUEEN oraz rozświetlacza ROYAL SHIMMER.


ZASADY KONKURSU

- należy polubić facebookowe profile: Wibo oraz Annaaaanna
- w komentarzu pod wpisem odpowiedzieć na pytanie:
Który kosmetyk z kolekcji Wibo sprawia, że czujesz się jak królowa? 
- podpisz się swoim imieniem oraz adresem mailowym

Konkurs trwa do 8 listopada, do godziny 24.00. Powodzenia! :-)

WYNIKI KONKURSU
Zestaw kosmetyków otrzyma: Ewa (ewson87@o2.pl), Karolina (karolina.nordwind@gmail.com) oraz Magdalena (magdakaba@gmail.com).

GRATULUJEMY! :-)

49 komentarzy:

  1. Co prawda olśniewam intelektem jednak nie każdy to rozumie i nie na każdego to działa 😉 rozwiązaniem aby moje wnętrze odzwierciedlał mój wygląd jest tylko jednak- rozświetlacz Royal Shimmer! Każdego dnia błyszczę jak księżniczka (królową będę kiedyś, kiedy olśnię tego jedynego 😁)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cienie SILK WEAR EYE SHADOW Wibo, obojętnie jaką warstwę nałożę, makijaż oczu trzyma się bez uszczerbku cały dzień. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jakością i względem ceny i właśnie dlatego czuje się jak królowa, ponieważ nie muszę nic poprawiać. Polecam! :)
    wszymczuk98@gmail.com
    Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  3. super wpis...kiedy będzie jakiś normalny, mix luz stylizacja?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :)
    Kosmetykiem, który budzi we mnie królową jest zdecydowanie rozświetlacz Royal Shimmer. Jeden ruch pędzla i cera wygląda wręcz idealnie :)
    Pozdrawiam,
    Iwona Leks, iwonkaleks@gmail.com.
    P.S. - profile oczywiście polubione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Królewski wygląd skóry, lśniąca, mieniąca poświata niczym piękna suknia na skórze, tworzyć to może jedynie niepowtarzalny rozświetlacz Royal Shimmer. Po jego użyciu, każda z nas, może wybrać się na cudowny bal i swoim olśniewającym wyglądem przyciągać każde jedno spojrzenie.

    Aleksandra Herman, olaherman4@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kosmetyki wyglądają interesująco, ale nie potrzebuje nic nowego z kolorówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkład Royal Skin-kosmetyk, który sprawia, że czuję się kobieco. Powoduje, iż cera jest nieskazitelna, ma promienny blask-wygląd jak przystało na królową. Marta
    gronowskamarta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ten mail podałam
      martagronowska@wp.pl

      Usuń
  8. Rozświetlacz Royal Shimmer - to właśnie on sprawia że czuję się jak królowa! Nadaje skórze blask i pozwala długo cieszyć się błyszczącym wyglądem :)

    Alicja Nawrat
    alicja.di.bozena@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląd królowej zawsze gwarantuje mi metaliczna srebrna kreska zrobiona eye linerem Wibo :) Oczy królowej to coś co kocham. Uważam, że odpowiednio podkreślone oczy są najważniejszym wyznacznikiem mojej urody i osobowości :) Pozdrawiam serdecznie!
    edi.langer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie od dziś wiadomo, że oczy są zwierciadłem duszy, również u królowej. Dlatego idealne kreski sprawiają, że czuję się wyjątkowo, a gdyby były wykonane eyelinerem QUEEN'S EYES oczarowałabym całe królestwo!
    olgapiotrowska@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć,
    Rozświetlacz Royal Shimmer, to cudowny kosmetyk, z nim każda szara cera odzyska utracony blask! Dlatego to właśnie on sprawia, że czuję się jak Królowa.
    Pozdrawiam, Aleksandra.
    olazabicka94@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwacja za obserwacje? Ps swietny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomadka Matte Intense w kolorze intensywnej czerwieni na moich ustach zawsze przyciąga uwagę, co sprawia, iż nie tylko czuję się, ale i jednocześnie jestem królową w każdym miejscu. Myślę, że pomadka ta idelnie by uzupełniła pozostałe kosmetyki z kolekcji WIBO - Who Owns The Crown :)
    Kaja, kaja.umcs@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Bedzie dzisiaj MIX?

    OdpowiedzUsuń
  15. Czuję się jak królowa dzięki srebrnemu, połyskującemu eyelinerowi. :) Srebro i blask kojarzy mi się właśnie z wystawnym życiem królowej, dlatego cieszę się, że WIBO dostarczył kosmetyk, dzięki któremu mogę zrobić sobie iście królewskie kreski! Wiadomo, że największa siła kobiety tkwi w oczach, dlatego aby podkreślić ich naturalne piękno i rozjaśnić spojrzenie idealny jest właśnie ten eyeliner. Dzięki niemu można bardzo szybko nabrać pewności siebie i być twardą, nieustępliwą, ale jednocześnie piękną i delikatną niczym każda prawdziwa królowa! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czuję się jak królowa za sprawą lakierów! Zdecydowanie mało zadbane paznokcie potrafią zepsuć wszystko, a lśniące i przyciągające uwagę mogą wiele dodać do naszego wyglądu i samopoczucia. Poza tym ich kolory przypominają mi barwę majestatycznych, królewskich szat :)
    Ania, annia13@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  17. Wrzuć jutro mix Aniu :-))))) duuużo zdjęć, ostatnio nic fajnego nie było ;-( przepraszam, ale ja nie przepadam za takimi konkursami, ale życzę powodzenia reszcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na MIX! :-*

    OdpowiedzUsuń
  19. mix mix mix iii stylizacja :D uwielbiam Cię Pani Doktor :)

    asia

    OdpowiedzUsuń
  20. Check out my blog ♥
    p.s loving your posts
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak patrzę na zdjęcie Pauliny Krupińskiej, to mam wrażenie, że każdy kosmetyk z nowej kolekcji Wibo pozwala poczuć się jak prawdziwa królowa! Ale jeżeli miałabym wybrać jeden, który najbardziej podkreśla ten efekt, to byłyby to cienie do powiek SHINY QUEEN. Zdecydowanie nadają makijażowi oka blasku i królewskiego połysku. Wiadomo, że królowa musi błyszczeć i przyciągać spojrzenia, a najszybciej zrobi to właśnie za pomocą pięknie podkreślonych oczu. Kolory są piękne, majestatyczne, eleganckie - idealnie pasują królowej w XXI wieku. Opalizujące srebro nadaje całemu makijażowi blasku, dzięki czemu jest on świetlisty i pięknie odbija światło. Chyba nic więcej nie potrzeba aby czuć się jak prawdziwa królowa! Dodając pozostałe kosmetyki z linii "Who owns a crown" można szybko wyczarować królewski makijaż, dopasowany zarazem do najnowszych trendów. Nikt nie przejdzie obojętnie!
    Alicja
    ala911@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozświetlacz Royal Shimmer sprawia, że bycie królowa juz nie jest nierealne. :)
    Magda
    magda.okruta@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak królowa czuję się,
    gdy podkład Wibo na twarzy mej.
    Maskuje, rozjaśnia, upiększa,
    to sekret królewskiego piękna. <3

    Ala alicjanow88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Mówiąc szczerze nie maluję się na co dzień, ponieważ nigdy nie mam na to czasu. Żyję w biegu, łapię chwilę i jedyny kobiecy akcent to połyskujące paznokcie. Zawsze w niedzielę, przy porannej kawie maluję moje szpony, a wybierając ten z połyskującymi drobinkami WIBO ---> mogę poczuć się choć odrobinę jak królowa :-)


    katarzynaziemianska87@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. To proste! Sięgam po którykolwiek kosmetyk Wibo z kolekcji WHO OWNS THE CROWN i od razu z zaspanego misia zamieniam się w czarującą królową :) :) :)

    Werka, weronikamikoo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Okazało się, że dzięki Royal Shimmer nie potrzebuję ani korony, ani tronów, ba! ani też króla przy boku, bo mam na co dzień to, o czym marzy każda Królowa: Słońce!
    Królewski Shimmer dodaje tyle blasku, co najzłocistsze słońce.
    Bo żadne rządy- nawet te królewskie- nie będą w pełni udane, jeśli nie będą ich wspierały rozświetlające promienie!

    sloneczna.89@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Przyjaciółka Ania mnie zaskoczyłam i niespodziankę mi sprawiła :)
    Rozświetlacz ROYAL SHIMMER z WIBO mi podarowała i uśmiech na mej twarzy wywołała;)
    Bo wreszcie dzięki niemu moja twarz blasku i rozświetlenia nabrała,
    a ja wreszcie pewność siebie odzyskałam:)
    Odkąd go używam czuję się jak królowa,ponieważ
    gdy się nim pomaluję twarz pięknie lśni
    niczym królewska korona:)
    A ja również na dekolt go swój używam,
    by mienił się bajecznie i połyskiwał królewsko <3

    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Nic tak nie poprawia humoru i nie podnosi samooceny jak dobrze zrobione paznokcie z iście królewskim kolorem. Choć kolor to rzecz gustu, a zadbane dłonie i paznokcie to wizytówka kobiety.
    Magda
    mag_da3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie to eye liner, który sprawia, że moje spojrzenie jest bardziej tajemnicze i przenikliwe. Wystarczy jedno krótkie spojrzenie, aby pokazać, kto tu jest królową ;)
    Paulina S. nesca.fio@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. W każdej kobiecości tkwi pierwiastek poczucia piękna..miano królowej to jeden z najwyższych szczebli kobiecej gracji.. i każda dama pod skorupą dnia codziennego w kilka chwil może stać się SHINY QUEEN .. podkreślone spojrzenie mówi wszystko,bo nie tylko powiększona źrenica,błysk w oczach,ale aura wokół nich sprawią,że nie tylko na zewnątrz,ale i w sercu poczujesz bagaż noszenia korony seksapilu i kobiecości..Kolor z błyskiem w postaci cieni do powiek o nazwie SHINY QUEEN wydobędą nie tylko barwę oczu,ale i spojrzenia w nie na dłuższą chwilę..Dzięki kosmetykom WIBO z serii "WHO OWNS THE CROWN" królowa będzie nie tylko jedna ;)
    Ewa,ewson87@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Królowa - w tym słowie mieści się elegancja, skromność, styl i klasa.
    Takie poczucie dają mi zarówno proste stylizacje jak i prosty,delikatny makijaż starannie wykonany. Jego nieodłącznym elementem jest delikatna,cienka kreska na powiecie - robię ją na wzór kreski mojej Mamy, która od czasów licealnych nie rozstaje się z tym detalem. Ten mały element dodaje mi pewności siebie, dzięki czemu w moim małym Królestwie panuję uśmiechem i czuję się (a nawet jestem!) Królową Życia. :-)

    Magdalena
    magdakaba@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie ma bardziej królewskiego kosmetyku od rozświetlacza! Nie tylko dodaje pięknego blasku i klasy ale również jest kosmetykiem wszechstronnym - uwielbiam go jako cień do powiek, rozświetlacz, czy lekkie rozjaśnienie matowej pomadki. Dzięki temu mój ulubiony kosmetyk to nie tylko zwykłe pudełeczko, ale mój królewski pomagier!
    Kasia, katarzyna.piecha@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Najważniejsze dla mnie to czuć się dobrze każdego dnia, w czym pomaga mi świeży i lekki makijaż. Podstawa to nawilżona cera, lekki podkład i? Oczywiście uwielbiane przeze mnie matowe róże z WIBO (z dołączonym pędzelkiem), bibułki matujące WIBO i tusz do rzęs EXTREME LASHES. Taki zestaw sprawia, że codziennie czuję się wyjątkowo, niczym królowa :) Tak niewiele a jednak jak dużo!

    Pozdrawiam, Magdalena
    grzonka.magdalena@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Myślę, że rozświetlacz marki WIBO sprawia, że czuję się jak królowa! :)
    Totalnie nadaje blask cerze i to co uwielbiam najbardziej i do czego wciąż dążę to elegancja. Zdecydowanie dopełnia kobiecy wdzięk i równocześnie dodaje klasy. A gdy błyszczy w słońcu, wtedy właśnie czuję się jak prawdziwa królowa. Czy korona czyni królową? Tak. I w tym przypadku również rozświetlacz marki WIBO jest taką jakby koroną, dzięki której czuję się jak prawdziwa królowa :)

    Zostawiam email'a
    aniakalina@buziaczek.pl

    Ściskam i pozdrawiam Twoja imienniczka Ania :)*

    OdpowiedzUsuń
  35. Konturowanie twarzy to jest to co uwielbiam! Bronzer oraz Rozświetlacz marki Wibo zawsze sprawiają, że rysy twarzy są idealnie podkreślone, a cera jest pełna życia, dlatego kiedy używam tych produktów czuje się idealnie - tak jak królowa, a wtedy nawet krakowski smog mi nie straszny :)
    Karo
    karolina.nordwind@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Rozświetlacz ROYAL SHIMMER nadaje blask i doskonale rozświetla cerę dopełnia codzienny makijaż każdej królowej :)
    Ola
    ola9779@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Kosmetykiem, który sprawia, że czuję się jak królowa jest zdecydowanie rozświetlacz Wibo, Diamond Illuminator! Zapach, kolor i efekt, który daje na mojej skórze są nie do opisania! Uwielbiam!
    Adrianna
    annairda.t@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. To może zabrzmi dość banalnie, ale to właśnie m.in. za sprawą fantastycznego rozświetlacza Diamond Illuminator marki Wibo makijaż stał się dla mnie źródłem prawdziwej inspiracji, a nie tylko mozolnym rzemiosłem, z którym moje dwuleworęctwo radziło sobie nadzwyczaj kiepsko ;)
    Bo to właśnie ten mały niepozorny kosmetyk sprawia, że błyskawicznie przywracam moją twarz do życia, a nawet, kilkoma sprytnymi ruchami, dodaję jej sporo promiennego wdzięku i nie muszę już obawiać się, że zdjęcie mojego makijażu posłuży za wizualizację definicji 'makeup victim' ;)
    Dobrze zmikronizowane drobinki, które w łatwy sposób równomiernie rozprowadzić, pięknie podkreślają skórę, sprawiając, że przy niej blednie nawet brylantowa kolia z królewskiej kolekcji :)
    Bo promienna skóra to ozdoba i atrybut godny prawdziwej królowej, którą dzięki Wibo może być każda z nas :) Dlatego stawiam na Diamond Illuminator – działa cuda i to bez użycia magicznej różdżki :) Pozdrawiam :)
    Małgorzata Spychała
    e-mail: marjories@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Każda z nas lubi się wyróżniać w tłumie i lśnić jak gwiazda. Błyszczeć jak diament! Ale blask sprawdza się tylko w takiej wersji - bo gdy do gry wkracza błyszcząca cera - to oj nie, wtedy już nie jest tak przyjemnie... Dlatego nie wyobrażam sobie codziennego makijażu bez pudru matującego Smooth & Wear. Tak więc na pierwszym miejscu w wiosennym makijażu i życiu kobiety stawiam blask.... Ale tylko ten kontrolowany! :)

    kurczak5000@gmail.com
    Patrycja Kurczak

    OdpowiedzUsuń
  40. Byłam szarą myszką i Ewa było mi na imię. Nie przyjaźniłam się z kosmetykami. Jeśli jakiś przypałętał to walczyłam z nim, niczym książę ze smokiem! Bo przecież niebrzydka byłam, to po co mi malowanki? Aż zjawił się on...w towarzystwie mojej siostry. Royal Skin było mi na imię, był podkładem i wywodził się z rodu Wibo. Spojrzał na mnie zalotnie i powiedział, że uczyni ze mnie królową! Zaśmiałam się nerwowo i powiedziałam, że jest głupi. Nałożyłam go odrobinę, potem jeszcze i jeszcze. I nie mogłam uwierzyć. Moja cera była pełna blasku, a wszelakie jej mankamenty zostały zamaskowane! I naprawdę poczułam się jak piękna królowa z jednej z bajek, które zawsze oglądałam!

    Ewa
    ewciulathebest@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Cienie do powiek SHINY QUEEN sprawiają,
    że kobiety w najlepsze cechy się "odziewają".
    Kolory zdumiewające, aż iskrzy w świecie,
    zrobić wrażenie tak można na każdym facecie !

    Cienie sprawiają, że KOBIETY jak KRÓLOWE wyglądają,
    promienieją, pięknieją - charyzmę i wyjątkowe spojrzenie mają!
    Cienie do powiek SHINY QUEEN sprawiają,że jak Królowa czuje się kobieta,
    i dostaje takiego powera, że do celu dąży jak rozpędzona rakieta !

    Niepowtarzalne kolory, super trwałość- iście królewskie wykonanie,
    nowe makijaże i próby? Z kosmetykami WIBO ochotę mam na nie !
    Moja żona za cieniami do powiek SHINY QUEEN wszak przepada,
    posiadać je w swoijej kosmetyczce na każdą okazję wypada !

    A jako, że lubię jak moja żona jak Królowa się czuje to tu opisuje
    jak każdy kosmetyk WIBO na twarzy ukochanej mnie rajcuje !
    I gdyby udało mi się wygrać, żona niespodziankę by miała,
    bo nowe kosmetyki ulubionej marki tylko dla siebie by miała.

    Pozdrawiam Tomasz, wwiissnia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Cała plejada poddanych kosmetyków WIBO codziennie towarzyszy mojej żonie przed wyjściem do pracy. Często używa rozświetlacza Eclat de Luxe, który w mig zmienia jej zmęczoną skórę twarzy w pełną blasku cerę, od której nie można oderwać wzroku :)) Powodem tej walki jest miłość do pięknie wyglądającej skóry. W ręku zamiast berła dzierży kosmetyki WIBO, które są jej jedyną bronią. Zasada, którą się kieruje na co dzień to dobór odcienia kosmetyku do cery i walka o "nieskazitelne' królestwo swojej skóry :))

    Pozdrawiam, Sebastian.
    kawa123ler@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Marta
    dobiezka@o2.pl

    Czerwona pomadka WIBO!

    Makijaż to dla kobiety – małe oszustwo niestety,
    ale takie, które można wybaczyć,
    o ile nad ranem można jeszcze na nią patrzyć!
    Dlatego ważnym elementem królewskiej urody,
    którego nie zmyje chlust zimnej wody -
    jest uśmiech biały, otwarty, szczery,
    który rozpromieni każdy odcień cery!

    I taki uśmiech, podkreślony czerwoną pomadką sprawia, iż czuję się jak PRAWDZIWA KRÓLOWA !:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Który kosmetyk z kolekcji Wibo sprawia, że czujesz się jak królowa? Najchętniej odpowiedziałabym KAŻDY!!!!! No ale skoro muszę wybrać jeden produkt z tych migoczących cudeniek zdecydowałam się na rozświetlacz Wibo Diamond Illuminator. Moja skóra jesienią jest szara i zmęczona, dlatego potrzebuje rozświetlenia, które sprawi, iż będzie wyglądała na rozpromienioną i wypoczętą. Patrycja modelka88@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  45. Joasia De
    joanna.olxx@wp.pl

    Czuję sie jak królowa kiedy jestem po królewsku traktowana.
    Blask, przepych - oczywiście to miłe dodatki, ale liczą się i długoterminowe działania. Podkład ROYAL SKIN marki WIBO niczym ochroniarz osłania moją skórę przed szkodliwym promieniowaniem. Nigdy nie próbował przemycić parabrnów. Odżywia moją skórę niczym wybitny mistrz kuchni i działa przeciwzmarszczkowo - w końcu królowa jest tylko jedna i musi zawsze wyglądać reprezentatywnoe ;)!

    OdpowiedzUsuń
  46. Kiedy Kochaniutka możemy spodziewać się wyników ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na maila zwrotnego z zatwierdzeniem laureatek od Wibo. :-)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)