sobota, 17 października 2015

HELLO WEEKEND

Ostatnio sporo się u mnie działo, więc wizja spokojnego weekendu w domowym zaciszu nastraja niezwykle pozytywnie. :-) Z przyjemnością nadrobię blogowe zaległości - odpiszę na Wasze maile, przygotuję materiał na kolejny wpis oraz jako zwolenniczka zakupów przez internet - rozejrzę się za kilkoma rzeczami z mojej listy 'MUST HAVE'...zima zbliża się WIELKIMI krokami. :-)
Szukam małej, czarnej, nieco eleganckiej torebki, a że trafiłam na kody rabatowe do Wittchen, to może uda mi się odrobinę zaoszczędzić. Wspominałam Wam o stronie KodyRabatowe.pl? Daje mnóstwo możliwości na tańsze zakupy w sieci i nie tylko, ponieważ instalując odpowiednią aplikację w telefonie możecie korzystać również z kuponów do Subway lub North Fish. Natomiast jeżeli macie w planach mały remont lub odświeżenie mieszkania ucieszą Was kupony rabatowe do Leroy Merlin. Ja ze swoich już skorzystałam, a subtelne zmiany w moim pokoju zobaczycie w MIXie z ostatniego miesiąca. :-) 




płaszczyk - Choies, jeansy - Moodo, botki -Tommy Hilfiger, szalik - TkMaxx

Zdjęcia z dzisiejszego wpisu, powstały spontanicznie, więc stylizacja
 nie jest wyszukana - mimo to mam nadzieję, że zauroczy Was zimowy klimat. 
Udanego weekendu! :-)

46 komentarzy:

  1. To zdjęcia z tego roku?Bo śnieg widze ;D, mieszkasz gdzieś w górach ;) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez byl :D ale... stopnial po kilku godzinach, mieszkam na poludniu Polski

      Usuń
    2. Tak, z tego roku. Weekend spędziliśmy w górach. :-)

      Usuń
    3. jak ma się do tego domowe zacisze?

      Usuń
    4. Podejrzewam, ze Ani chodzilo o dom jej chłopaka, bądź o weekend, który dopiero sie rozpoczął. Po co szukać dziury w całym?

      Usuń
    5. 'Spędziliśmy' - czas przeszły. :-) Zdjęcia są z 11 października. Pozdrawiam. :-)

      Usuń
  2. Ty zaoszczędzić? Nie wierzę Ci. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co te uszczypliwości? Dajcie Ani spokój :)

      Usuń
  3. przekręcające się szwy w spodniach nie wyglądają zbyt estetycznie i raczej świadczą o ich kiepskiej jakości

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodzisz na imprezy? :-) Czy raczej jesteś domatorką? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, od czasu do czasu wychodzimy do klubu potańczyć, ale czas spędzony w domowym zaciszu cenię ponad wszystko. :-)

      Usuń
    2. pod ostatnim wpisem nawet ktos pytał Anie czy mógł ja widziec na imprezie w Nowym Targu

      Usuń
    3. A ja nie mogę, bo mój chłopak od razu za wszystkimi dziewczynami by latał;)

      Usuń
  5. Świetne buty :)

    Zapraszam :)

    https://magdalenaesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje stylizacje nigdy nie są wyszukane. Piesek do wyściskania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to maja swój urok, praktycznie zawsze wszystko ze soba fajnie współgra, jesli chodzi o kolorystykę, dodatki czy teksturę materiałów. Ja lubię Ani styl, a skoro Tobie nie odpowiada , to po co tu zaglądasz?

      Usuń
    2. Ja tez uwazam, ze stylizacje Ani maja swoj urok i klase. Wole takie proste niż przekombinowane jak na 99% pozostalych blogów.

      Usuń
    3. Dziękuję dziewczyny, bardzo mi miło! :-)

      Usuń
  7. Zazdroszczę śniegu, przepięknie !

    Pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż chciałoby się świąt...:-)

      Usuń
    2. hahaha ja tez juz sie nie moge doczekac!! <3 <3

      Usuń
    3. Tak, święta uwielbiam i już czekam ! Mam nadzieję że będą u Ciebie posty Aniu w klimacie świątecznym :)

      Zapomniałam skomplementować płaszczyk, świetny :)

      Pozdrawiam raz jeszcze
      Ola

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Po śniegu nie ma już śladu. Padał w zeszły weekend. :-)

      Usuń
  9. Boże jaki piękny owczarek! Jak się wabi?

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, Twoje zdjęcia przypomniały mi, że święta coraz bliżej. :-)
    Widzę, że nie tylko mój piesek jest miłośnikiem piłek tenisowych.

    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mogę się doczekać grudnia! :-)

      Usuń
  11. Wow aż się zdziwiłam, że zobaczyłam śnieg, bo tego bym nie przypuszczała (choć to normalne) :p. Święta coraz bliżej hihihi.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia :D święta ja chce święta !! i śnieg !! ahh

    OdpowiedzUsuń
  13. Będzie mi bardzo miło jak wejdziesz na mój blog :) lovesfornothing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super prosty zestaw i klimatyczna sceneria :)
    Genialny psiur! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie za wcześnie na takie zimowe krajobrazy heh.... Świetne zdjęcia, zapraszam też do mnie: http://anulapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. JA CHCĘ TAKIEGO PSA! <3 Uroczy psiak! Owczarek! <333

    p.s szalik świetny, chyba kupię taki siostrze na urodziny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem oczarowana zimowym klimatem :)
    Taki niewymuszony, ale przez to fajny zaproponowany na tych fotkach look.
    Niestety ja jeszcze z zimowymi zakupami muszę się wstrzymać, póki co szturmuję drogerie, a później pomyślę o ciuchach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Na kogo głosujesz Ania? PO czy PiS? Czy nie idziesz do głosowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, no zaraz mnie coś trafi. Nie cierpię mieszania bloga modowego ze sprawami politycznymi. Dajcie juz spokój, niech Ania głosuje sobie na kogo chce, nie rozpętujcie tu debaty politycznej.

      Usuń
  19. piękny pies - też bym chciała mieć takiego,albo jakiegokolwiek

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, ten kok!:) Klimat na zdjęciach bajkowy!

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo śnieżny weekend miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U nas w holandi o śniegu można pomarzyć żadko sie zdarza piękna zima :-)
    Fajnie chociaż troszkę poczuć ja widząc Twoje bardzo fajne zdjęcia
    Pozdrawiam
    Pyrtunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)