piątek, 9 października 2015

AUTUMN OUTERWEAR

Zanim przedstawię Wam najfajniejsze propozycje jesiennych okryć wierzchnich - kilka słów o weekendowej, luźnej stylizacji. Przyznam szczerze, że w ostatnim tygodniu niemal codziennie sięgałam po skórzane, wysokie Conversy oraz czarny trencz. Pokochałam ten duet za wygodę oraz uniwersalność. Spiesząc się rano na zajęcia bez zastanowienia wybierałam czarne jeansy, trampki, oraz ulubiony płaszcz. W takim zestawie każdy sweter, koszula, czy bluza wygląda po prostu dobrze, a więc kompletowanie codziennych outfitów zajmuje mi dosłownie minutę! Mam nadzieję, że pogoda na Conversy utrzyma się przez dłuuugi czas...;-)



trencz - Vero Moda, spodnie - SheIn, sweterek - Choies, trampki - Converse, shopper - Calvin Klein

Kilka osób prosiło mnie o propozycje jesiennych kurtek, więc zrobiłam mały research i wybrałam takie, które posiadam lub chętnie bym nabyła...:-) Gotowe? Zapraszam do drugiej części wpisu. ;-)
1. MANGO 2. SheIn 3.ZARA 

Ramoneska to niekwestionowana klasyka wśród jesiennych kurtek. Fantastycznie wygląda w wersji sportowej, jak i eleganckiej, a gdy zrobi się jeszcze chłodniej - śmiało możemy na nią narzucić futrzaną kamizelkę! :-)

1. H&M 2. CHOIES 3.ZARA
Mówi się, że parka jest podstawą w jesiennej garderobie i trudno się z tym nie zgodzić, ponieważ doskonale sprawdza się w chłodne, deszczowe dni. Na szczególną uwagę zasługują obszerne modele, pod którymi nie widać ubioru 'na cebulkę'. :-)

1. H&M 2. ZARA 3. SheIn
Trencz warto mieć w swojej garderobie, ponieważ jest to płaszcz nieśmiertelny. Dosłownie! :-) Jestem przekonana, że nigdy nie wyjdzie z mody, uwielbiały go takie gwiazdy jak Audrey Hepburn, czy Marlena Dietrich. 

Pikowane kurtki są modne i wielofunkcyjne. Doskonale wyglądają w połączeniu z bluzą i tenisówkami, a jeszcze lepiej z elegancką koszulą i szpilkami. Proponuję wybrać kolor czarny, granatowy lub butelkową zieleń. :-)

1. ZARA 2. ZARA 3. MANGO

Peleryny zadomowiły się w jesienno-zimowych kolekcjach na dobre! Królują na pokazach mody najlepszych projektantów oraz w...sieciówkach. :-) Są niezwykle eleganckie, więc jest to propozycja skierowana do kobiet, które lubią szykowne zestawy. 

W dzisiejszym wpisie to już wszystko. Mam nadzieję,
że przypadł Wam do gustu! :-) Pozdrawiam! :-*

42 komentarze:

  1. Twoje stylizacje są takie klasyczne i przemyślane, że ciężko wzrok oderwać :)
    kinganaturalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja nie wiem jak Ania to robi, że w każdym nawet najzwyklejszym zestawie (sweter w kropki i conversy) wygląda stylowo???

      Usuń
    2. To kwestia osobowości. Czasem modnie i dobrze ubrana kobieta, ale o osobowości szarej myszki, zgarbiona, zagubiona i niepewna siebie nie potrafi wzbudzić nawet 50% takiego zainteresowania jak ubrana w sh, niekoniecznie w zgodzie z obowiązującą modą dziewczyna, która ma w sobie " to coś", takie jakieś wewnętrzne piękno / tajemniczość / urok osobisty/ przebojowość, które przyciąga spojrzenia.

      Usuń
    3. + wydaje mi się, że Ania ma specyficzną urodę, taką kobiecą i zawsze będzie wyglądać "stylowo"

      Usuń
    4. Moim zdaniem każda dziewczyna najpiękniej wygląda w prostych stylizacjach. :-)

      Usuń
  2. Mam tą karmelową paleryne z zary i POLECAM, jest ekstra! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham twój styl! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu! Twoje nowe podcięcie pięknie wyeksponowało gęste włosy, chciałabym miec takie koncowki. :)

    Karo

    OdpowiedzUsuń
  5. Uprawiasz jakiś sport? Chodzisz na siłownie, basen czy może biegasz bo teraz moda na to? :-) Pytam bo taka szczupła jesteś...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile mozna pytac w kolko o to samo :|

      Usuń
  6. Fajne to wszystko, jesień daje dużo możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz już wiem, że nigdy w życiu nie widziałam (nawet na zdjęciach) osoby, która miałaby gęstsze włosy niż Ty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady są normalne

      Usuń
  8. Wszystkie propozycje fajne - tylko nie peleryna nie w moim guście. Reszta świetnia, ja szczególnie uwielbiam nosić jesienią czarne skórzane ramoneski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Peleryna z Zary jest piękna. Chętnie bym taką przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, zrób post o Twoim dniu codziennym. Taki pamiętnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no ...błagam...jakas psychofanka, czy co???? Zacznijcie ludzie żyć własnym życiem, a jak nie wypali polecam poczytać książki :-)

      Usuń
    2. Takie filmiki robią furorę wśród youtuberek - morning routine, lazy day routine etc. NUDA

      Usuń
  11. zastanawiam sie między dwoma pikowanymi kurtkami które dodałaś w propozycjach z Mango, którą Ty byś wybrała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście obie w kolorze czarnym, tylko nie wiem który krój :(

      Usuń
    2. Mam bardzo podobną, też czarną z Mango - super się 'nosi'.
      Wybrałabym nr 3, ponieważ ta środkowa ma zamek z prawej strony i może wyglądać gorzej rozpięta. Ale obie są świetne! :-)

      Usuń
    3. Ja też wzielabym opcje trzecia :)

      Usuń
  12. w pelerynie pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty jesteś taka ładna, że w każdej fryzurze będzie Ci pięknie, natomiast pierwsze zdjęcie...WOW. Coś pięknego, naprawdę, piękna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam pikowane kurtki i trencze, reszta dla mnie zbędna, może jeszcze ramoneska ;) ..... :)

    http://magdalenaesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu czy kupując ubrania patrzysz na ich skład i wolisz kupic cos z naturalnych materiałów lub składające sie z nich w przeważającej części czy jest to dla Ciebie obojętne?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się sprawdzać składy, ale nie zawsze kupuję to co jest najlepsze jakościowo. :-) Jest jeden wyjątek - buty muszę mieć zawsze skórzane i dobrze wykonane. :-)

      Usuń
    2. Ojej...to Ty byś za żadne skarby świata nigdy nie została weganką. ;-)

      Usuń
  16. Ciekawy wpis i bardzo fajne stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, na moją prośbę umieść proszę w mixie więcej zdjęć z praktyk w szpitalu na przykład, bo uwielbiam patrzeć na Ciebie w fartuszku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Możliwe, że widziałam Cię na imprezie w Nowym Targu w sobotę? :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ramoneski są dla mnie niezastąpione :D

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękne pierwsze zdjęcie!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)