środa, 2 września 2015

MIX - AUGUST

Sierpień był piękny, słoneczny i wykorzystany w 100% - ciepłe wieczory w plenerze w doskonałym towarzystwie, czarujące zachody słońca, liczenie spadających gwiazd i wymawianie życzeń leżąc plackiem na trawie, góry, mazury...mogłabym wymieniać bez końca, ale zapraszam do obejrzenia MIXu. :-)
Uwielbiam zapach kawy o poranku - idealny początek dnia. :-)
:-)

Sierpniowe pudełka beGLOSSY SWEET&FRESH są genialne i nadal dostępne na beGLOSSY.pl. :-)
Zestaw FRESH to kompozycja zielonych kosmetyków . Odnajdziesz tu woń mięty, kiwi, ogórka oraz winogron. Natomiast zestaw SWEET, to produkty w słodkiej kolorystyce i produkty o zapachu malin, truskawek oraz egzotycznych owoców. Zawartość jest bardzo podobna - w obu wariantach znajduje się suchy szampon Aussie, peeling do ciała Tutti Frutti, płatki kompres 4D, kula do kąpieli Organique, produkt do ust - Balmi lub Carmex oraz w zależności od boxu: krem pod oczy Sanase, serum do twarzy Colway International lub lakier do paznokci Sally Hansen. :-) Moja ocena pudełka to 5/5, a Wasza? :-)
Kilka ujęć z Augustowa. :-)




Pstrągi dwa! :-)

#lodożerca #DAIMlover :-)
#selfietime! #happyfriends #catchthemoment #lovethem #:-)

#Przygotowując zdjęcia do wpisu z nowościami. :-) #Jeżeli rozglądacie się za lekką i przyjemną książką polecam "Przepis na życie" Agnieszki Pilaszewskiej. # Buszując w sadzie. :-) #Jesienne baleriny w eleganckim wydaniu. 
W sierpniu tarta ze śliwkami gościła na naszym stole kilka razy. Przepisem podzieliłam się z Wami w TYM wpisie. :-)
sukienka - Mosquito, torba - Medicine (Answear.com), baletki - Choies
W sierpniu odwiedziliśmy również Litwę, a dokładniej Druskieniki, położone na brzegu Niemna. 
Miło spędziliśmy czas w parku wodnym, korzystaliśmy z aquaparku oraz relaksowaliśmy się w SPA - nie wiem jak Wy, ale jak kocham łaźnie i skorzystałam z niemal wszystkich programów! :-) 








Miłego wieczoru! :-)

91 komentarzy:

  1. Super zdjęcia, widać, że sierpień był udany :) Ostatnie zdjęcie cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie księżyc urzekł również! :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cos nie mozemy Cie do tego Insagrama przekonac :P

      Usuń
    2. ...a szkoda... :)

      Usuń
  3. rozczuliła mnie zabawka-marchewka :) Aniu jak zwykle perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miki bez zabawki się nie rusza. :-)

      Usuń
  4. Ale byłoby Ci przepięknie w takim jasnym blond kolorze ! (patrzę na zdjęcie na którym idziesz i jest zrobione od tyłu) :-)

    Super mix !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś sobie taki kolor zrobię, kto wie? :-)

      Usuń
  5. To w paski to bluzka czy sukienka? Skąd jest? :-)
    Pzdr
    malgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tunika z Moodo - nowa kolekcja. :-)

      Usuń
  6. Spodobałaś się mojemu ukochanemu...znowu...teraz jestem na serio zazdrosna, chyba zrobię szlaban na Twoj blog, ale cóż moja droga i tak przyciąąąąągasz! :-* Piękny miałaś sierpień! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj spokój, to z pewnością tylko żarty! Nie jestem piękna, czasami fotogeniczna, a mój Chłopak ma dobrą rękę do zdjęć! :-)

      Usuń
  7. skąd ta kraciasta koszula ze zdjęcia na dole?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To również Moodo, nowa kolekcja. :-)

      Usuń
  8. Nie masz czasem ochoty wybrać się w podróż z prawdziwego zdarzenia? Daleko, egzotyczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od nastawienia, dla mnie każda podróż jest z prawdziwego zdarzenia. Poza tym nie zwiedziłam jeszcze całej Europy, a bardzo bym chciała skreślić kilka miejsc z mojej podróżniczej listy marzeń zanim wyruszę naprawdę daleko i egzotycznie. :-)

      Usuń
    2. To czemu marnujesz trzymiesieczne wakacje na kolejny wyjazd do Augustowa?

      Usuń
    3. Marnuję? Na szczęście to tylko Twoje zdanie. Ja uważam inaczej. :-)

      Usuń
    4. Jaka inwigilacja czasu wolnego Ani.... :-)
      Anonim pierwszy raz chyba na blogu, bo nie zdążył zobaczyć w jakich fajnych miejscach Ania była w te wakacje ;-)

      Jakieś plany na inne wyjazdy w tym roku? :-)

      Usuń
    5. Zastanawiamy się nad Bolonią i Pragą, a poźniej chcielibyśmy wyjechać na narty za granicę. ;-)

      Usuń
    6. Moim zdaniem zostaw sobie Pragę na jakiś 'mało oblegany' okres, najlepiej październik-listopad, bo w majówki i wakacje jest tam zatrzęsienie turystów (polskich zwłąszcza....)
      Bolonia cudowny wybór, chociaż zdecydowanie polecam zaliczyć po drodze jeszcze Ferrarę i przejechać się odrobinę dalej do Florencji :-)

      Usuń
    7. Florencję już raz zaliczyłam razem z Pizą. To pierwsze przepiękne, natomiast w Pizie nic specjalnego, ale uwielbiam Włochy i niemal wszystko mnie oczarowuje. :-) Bolonię jakoś ominęłam, więc może teraz...;-) Co jeszcze polecasz?

      Miłego dnia! :-)

      Usuń
    8. Może po prostu brak Ci odwagi wziąć plecak na plecy i ruszyć w nieznane? Bez opieki biura podróży i ekskluzywnego hotelu.

      Usuń
    9. Każdy robi i wybiera to co lubi. Nie jest to kwestią odwagi. Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :-)

      Usuń
    10. Jak zwykle nie odpowiadasz na pytanie, tylko robisz uniki. Mnie się wydaje, że albo jesteś zbyt wychuchana na prawdziwe podróżowanie albo Cię to po prostu nie kręci. Pozdrawiam!

      Usuń
    11. każdy ma prawo lubić co innego - dla kogoś podróż z plecakiem jest spełnieniem marzeń, a ktoś inny lubi się grzać w kurortach i zwiedzać z biurem podróży? Co jest w tym złego? Nie ujednolicajmy ludzi i nie uważajmy swojego sposobu życia za najlepszy i najodpowiedniejszy, a tym bardziej nie oceniajmy ludzi, których nie znamy prywatnie!

      Usuń
    12. Spoko, ja mogę się nazwać wychuchana, bo po całym roku ciężkiej nauki na studiach takich jak Anny chcę mieć chwilę wytchnienia na leżenie do góry brzuchem i podsuwanie mi wszystkiego pod nos przez biuro podróży. I wiesz co - jest mi z tym bardzo dobrze ;-)

      Aniu, na trasie polecam Weronę, Padwę i Modenę :-)

      Usuń
  9. Aniu, mam szczególne pytanie dotyczące Twoich włosów. Pewnie setki osób pyta Cię, co robisz, że są takie wspaniałe i bujne (i pewnie jest na to tylko jedna odpowiedź - geny, natura), ja jednak chciałam zapytać, co robisz, że przy tej objętości Twoja fryzura nie jest "klapnięta". Twoje włosy układają się w fantastyczny sposób, ale najbardziej podziwiam to, że są odbite od nasady i nie uginają się pod swoim ciężarem. Czy są w jakiś specjalny sposób cieniowane? Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź - to się może wydać paradoksalne, ale zmagam się z problemem za dużej ilości włosów, które po umyciu klapią i nic nie jest w stanie nadać im pożądanego kształtu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to szczęście, że moje włosy choć bardzo gęste, są jednocześnie cienkie, więc lżejsze od włosów grubych. Jeżeli mam włosy długie - zawsze cieniuję, ponieważ wtedy odczuwam ich ciężar. Natomiast teraz mam ścięte 'na równo', a wkrótce skrócę je o kolejne centymetry. :-)

      Układam je na grubą szczotkę, utrwalam lakierem, czasami odrobinę tapiruję, ale to zależy od dnia i okazji. Na co dzień unikam. Dodatkowo włosy nad czołem są odbite od nasady, ponieważ mam 'wicherek'.

      Mój sekret na odświeżenie fryzury w ciągu dnia to zmiana miejsca przedziałka - np. jeżeli miałam mniej więcej na środku - przesuwam w bok, a wszystkie włosy zgarniam na jedną stronę. :-)

      Usuń
    2. Aniu, w żadnym wypadku nie masz cienkich włosów, mówię to jako fryzjerka. Nie tylko masz bardzo gęste włosy, ale też grube jak na włosy w naturalnym kolorze blond. Gdyby Twoje włosy były cienkie to przy takim cieniowaniu wyglądałyby bardziej jak smętne strączki. Może w porównaniu z ciemnymi lub rudymi włosami Twoje wydają się cieńsze, ale z pewnością nie są to włosy cienkie, zupełnie inaczej się układają. Swoją drogą, są przepiękne, chociaż mnie moje cienkie (ale dosyć gęste chociaż) włosy nie przeszkadzają ;) Pozdrawiam i czekam na kolejne mixy :) Ania

      Usuń
    3. Opinia ekspertki. :-)

      Usuń
    4. Dziękuję, Aniu, za odpowiedź na moje pytanie! Właśnie miałam napisać to samo, co pisze wyżej Ania zajmująca się fryzjerstwem - że Twoje włosy wyglądają na baaardzo grube. Mój fryzjer tłumaczył mi, że ja z kolei mam włosy gęste, ale bardzo cienkie, przez co nie wytrzymują własnego ciężaru i już u nasady "klapią". Jedynym rozwiązaniem jest radykalne cieniowanie na całej długości, ale przez to z połową (no, może ciut przesadzam) moich włosów żegnam się przy każdej wizycie w salonie. Miałam nadzieję, że jest jakiś sposób na osiągnięcie takiego efektu u Ciebie, tj. burzy loków, na włosach cienkich. Pozostaje tylko podziwiać! :) Serdeczności, Asia.

      Usuń
  10. mogę prosić o linka do bluzki w paski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, proszę: http://moodo.pl/product-pol-2353-Z-TL-1800.html

      Usuń
  11. To moje ulubione wpisy :-). Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia - są proste i oddają zwykłe piękno :-). Mnie również rozczuliła zabawka Mikiego :-D. Poza tym myślałam, że zrobiłaś ombre! (zdjęcie na którym idziesz tyłem) :-).
    Do zobaczenia w kolejnym wpisie i udanego ostatniego miesiąca wakacji Aneczka :-*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to wspaniały komplement! :-*

      W rzeczywistości to zabawka Majki, Miki uwielbia wszystkie piłki, a ostatnio upodobała sobie marchewkę i nie rozstaje się z nią na krok. :-)

      Mam trochę jaśniejsze refleksy (te, które robiłam wiosną), ale na zdjęciu faktycznie wyszło jak ombre - wina światła. :-)

      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie! :-)

      Usuń
  12. Aniu jesteś kawoszem jak ja- jaką kawę najbardziej lubisz i co polecasz z kaw zaparzanych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domu piję sypaną lub z ekspresu, a poza domem wybieram: Caffè Lungo, Latte, Espresso lub Mocaccino - w zależności od nastroju, dnia etc. A Ty? :-)

      Usuń
  13. Uwielbiam Augustów! Cudowne miejsce:) :) Pozdrawiam, Marzena.

    OdpowiedzUsuń
  14. mieszkasz w pobliżu Augustowa? :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale Ci zazdroszczę tego sierpnia! Ja w te wakacje nie byłam nigdzie, praca na zmianę z nauką do egzaminu na aplikację adwokacką... :( Fajnie się ten Twój mix ogląda, ale aż żal mnie ściska, że sama tak wspaniale nie miałam. Pierwsze wakacje po skończeniu studiów i od razu skok na głęboką wodę.

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepsza praca niedołężna niż próżniactwo doskonałe. ;-)

      Usuń
    2. Próżniactwo też jest potrzebne, po to, by praca z niedołężnej stała się bardziej efektywna;-) Z wiekiem zdobywa się tą oczywistą wiedzę, że odpoczynek jest bardzo ważną częścią życia:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
    3. A ja Wam szczerze się przyznam, że nie chce mi się iść do pracy...tzn. nawet nie tyle co nie mam chęci tylko może strach?. Jestem świeżo upieczonym technikiem farmacji, egzamin zdałam pozytywnie pochwalę się, z części pisemnej 97% zaś z praktycznej 94% ale tak się rozmarzyłam wakacjami i w dodatku zakochałam, że mogłabym tylko podróżować i odpoczywać... ;-P Zuza

      Usuń
    4. Zuza, gratuluję świetnego wyniku i trzymam kciuki za pracę i życzę mnóstwo szczęścia w miłości! :-)

      Usuń
    5. Od jutra zaczynam pracę w aptece, więc trzymanie kciuków na pewno się przyda! Dzięki Aniu, życzę Ci tego samego ! ;* Zuza

      Usuń
  16. Fajny Mix ostatnie zdjęcie Mega..:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co to za marka i model butów, które ma Twój chłopak na zdjęciu z lodami?

    Uwielbiam Twoje mixy zdjęciowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny mix zdjęć księżyc wyszedł znakomicie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Za każdym razem jak patrzę na ostatnie zdjęcie w Twoim mix-ie, żałuję że to już koniec.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że miałaś udane wakacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie w Augustowie można zjeść takie pstrągi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przeciwko Parku Miejskiego i pomnika Zygmunta II jest taki drewniany bar - trzeba wejść trochę wgłąb. Trudno mi wytłumaczyć i nie pamiętam nazwy, ale bardzo łatwo trafić. :-)

      Usuń
  22. Aniu, wspominałaś, że jeśli chodzi o staż i specjalizację bierzez pod uwagę dwa miasta, hm, tak strzelam, może Kraków? :-) Pytam, bo jestem z Krakowa i chętnie na wizytę bym się do Ciebie udała! :-)

    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wizyt jeszcze długa droga, ale bardzo mi miło. :-)

      Usuń
  23. Moja siostrzenica na pierwszych urodzinach miała identyczne balony! :D Tyle, że różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki prezent podarowałaś małemu Jakubowi ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super :) fajny taki mix :)

    zapraszam do siebie www.styleandhealthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu, skąd granatowa bluzka w kropki oraz białe spodenki na zdjęciu przed lustrem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzka Moodo - była na blogu w stylizacji 'DOTS', a spodenki Reserved. :-)

      Usuń
  28. Aniu, pamiętam kiedy pierwszy raz natrafiłam na Twojego bloga... Stylizacja z żółtą sukienką z H&M bardzo utkwiła mi w pamięci i sprawiła że do dziś jestem z Tobą. To mój pierwszy komentarz tutaj od tego czasu :-) Chciałam tylko Ci bardzo bardzo podziękować za cały ten czas. Twój każdy kolejny wpis zawsze dodawał mi motywacji i energii do działania, nauczyłam się że nawet drobne rzeczy w ciągu dnia mogą powodować uśmiech na twarzy. Zaczerpnęłam wiele inspiracji z Twoich modowych stylizacji, również jeśli chodzi o kosmetyki - podkłady i kremy głównie dermokosmetyki które polecałaś świetnie sprawdziły się na mojej twarzy. Z marką La Roche Posay i Vichy praktycznie się nie rozstaje i to dzięki Tobie :-)
    Mam nadzieję że po mimo krytyki z jaką przychodzi Ci się tutaj nie raz zmierzać, nie przestaniesz się udzielać i będziesz dalej rozwijać bloga a jako przyszła Pani doktor traktować go jako odskocznie od codziennej pracy.

    Bardzo bardzo Ci dziękuję - za wszystko.


    Wierna czytelniczka Twojego bloga
    Aleksandra xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się wydaje, że jak Ania zostanie Lekarzem, to przestanie prowadzić bloga...a szkoda, bo uwielbiam Jej stylizacje! <3 i...włosy ! <3

      Usuń
    2. Dziewczyny, nawet nie wiecie jak bardzo mi miło. Cieszę się, że przez ten cały czas byłyście ze mną i czerpałyście inspiracje. Dla takich komentarzy aż chce się pisać nowe posty. :-) Blog sprawia mi mnóstwo radości, ale nic nie trwa wiecznie. Jeżeli zdecyduję się zamknąć bloga - założę konto na Instagramie żeby od czasu do czasu podzielić się z Wami zdjęciami. :-) Pozdrawiam serdecznie i życzę pogodnej niedzieli! :-*

      Usuń
  29. Bardzo ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo zazdroszczę Ci włosów - ja niestety nie miałam tyle szczescia, pomimo iż moja Mama ma też bujną czuprynę ja mam cienkie strączki po Tacie.No ale cóż, staram się dbać o to co mam.
    Cieszę się, że sierpień minął Ci tak fajnie, u mnie lepszy był lipiec, no a wrzesień to dla mnie czas pracy... tęsknię za studiami nawet :D
    Tosia

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne jest te ostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia, widać że sierpień pełen wrazen;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cześć. Jak podobało Ci się w Litwnie? Pozdrowienia z Wilna. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Te zdjęcia są wspaniałe, a najbardziej urzekło mnie to ostatnie - cudo.
    amputeex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. A mogłabyś napisać, gdzie można dostać te piękne, białe pojemniki na pędzle? TK maxx, dobrze mi się kojarzy? Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu jak Ci się podobaja perfumy CK One? :)

    Pozdrawiam, Misia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo je lubię. Są świeże i rześkie, ale jeżeli chodzi o trwałość - średnie. Ostatnio urzekł mnie zapach Calvina Kleina Reveal. :-)

      Usuń
  38. Czekam na Twoje stylówki;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. aniu masz jakies kompleksy? albo dni kiedy sie sobie nie podobasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie widać wciąż poprawianych zdjęć? Ania ma kompleksy ale nie chce się do nich przyznać ☺ przypatrz się dokładnie jej zdjeciom. Kiedyś wchodziłam po parę razy dziennie na bloga ale zrazilo mnie stałe retuszowanie nawet nie tylko siebie ale i mebli, torebek czy nawet jedzenia. Świat Ani nie jest tak doskonały jak ona przedstawia..

      Usuń
    2. Anonim nr 1 - Jak każdy miewam gorsze dni, to normalne. :-)

      Anonim nr 2 - wszystkie zdjęcia 'obrabiam' - kontrast, światło, nasycenie barw etc. Ale retusz to zdecydowanie za duże słowo. Pozdrawiam! :-)

      Usuń
  40. Ja zaraz zabieram się za dalsze przeglądanie Twojego bloga a mogłabyś jeszcze napisać skąd okulary?

    Pozdrawiam, Ola.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja zaraz zabieram się za dalsze przeglądanie Twojego bloga a mogłabyś napisać skąd okulary?
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)