czwartek, 24 września 2015

CASUAL LOOKS

Jak ubieracie się na co dzień? Do szkoły, pracy, na uczelnię lub spotkania ze znajomymi? Ja zazwyczaj wybieram CASUAL, czyli niezwykle 'pojemne' pojęcie w modowym słowniku, które dosłownie oznacza nieformalność, swobodę, luz, a przede wszystkim wygodę. :-) Nie obowiązują konkretne zasady, ale uważam, że najlepszą bazą są ciuchy typu 'BASIC', spójne kolorystycznie i fakturowo.


bluzka - Moodo, jeansy - Moodo, ramoneska - SheIn, torebka - Tommy Hilfiger, okulary - D&G,
baletki - Tommy Hilfiger, łańcuszek - Apart
W dzisiejszym wpisie celowo umieściłam dwa zestawy, ponieważ chciałam zwrócić Waszą uwagę na dodatki, które zwyczajnym ubraniom dodają odrobinę szyku i charakteru. W pierwszej stylizacji ciekawym akcentem jest logowana torba ze złotymi zdobieniami, natomiast w drugiej lakierowane baletki z dużą broszką oraz chusta w podobnym odcieniu. O okularach nie wspominam, to oczywiste. :-) 


bluzka - ONLY (Answear.com), jeansy - VILA (Answear.com), okulary - Vans, zegarek - DKNY, 

Do 'zobaczenia' w kolejnym wpisie! :-)

53 komentarze:

  1. Obie stylizacje udane, ale ta z ramoneską skradła moje serce :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przyznam szczerze, że ramoneska jest świetna! :-)

      Usuń
  2. Tęskniłam za stylizacjami! Są super :-). Jeśli chodzi o to, w co ubieram się na co dzień - bardzo podobnie! Pozdrawiam i nie ukrywam, że czekam juz na mój ulubiony wpis - MIX ZDJĘĆ ;-) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zestawy! Klasycznie, elegancko i na pewno wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne oba zestawy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Również jestem posiadaczką tych ślicznych jesiennych balerin :). Aniu, prezentujesz się świetnie! Mam pytanie, jakich kosmetyków do stylizacji włosów używasz aby je ujarzmić i wygładzić, tak jak na 1 zdjęciu?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcówki wtarłam kilka kropli Artego Feel & Shine Serum for split ends i wyprostowalam prostownicą Philips ProCare Keratin HP8361. :-)

      Usuń
    2. A może by tak post z aktualizacją pielęgnacji włosów?:) Chętnie przeczytam!

      Co do dzisiejszego wpisu, ubrania Only, Vila i Mango uwielbiam:)

      Usuń
    3. Pomyślę nad włosowym wpisem. :-)

      Usuń
  6. Uwielbiam torebki stylu shopper bag!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasyka zawsze w modzie :) Również jestem jej zwolenniczką.
    Prezentujesz się ślicznie, w nowej fryzurze Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ponadczasowe stylizacje, które za pomocą dodatków można dowolnie modyfikować. Zdecydowanie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie byłam przekonana do tych baletek w poście 'New In', wyglądały trochę jak 'od cioci', ale na nodze wyglądają bosko ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu czy te jeansy z Moodo są obcisłe? Przylegają do ciała? :-) A i czy polecasz? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są obcisłe, ale polecam kupić o jeden rozmiar mniejsze. Zamówiłam XS-kę i są trochę za duże. Polecam, ponieważ są tak miękkie i wygodne jak legginsy. :-)

      Usuń
    2. O kurcze, ja noszę XS a nie ma XXS... Hmm, może da się je jakoś zwęzić? Ale zamawiam bo mi się strasznie podobają :-)

      Usuń
    3. Ja również noszę XS. ;-)

      Usuń
  11. o Boże! Co za klasa! Coś pięknego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu jaki rozmiar bluzeczek z Moodo wybierasz? S czy XS? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle wyglądasz Zachwycająco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, super jest ta stylizacja z czarna kurtka. masz piękną figure. U mnie na blogu nowy post o zamszu, zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com,.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie stylizacje Aniu, a na Ciebie nie mogę się napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygladasz przepieknie :) a druga stylizacja to esencja paryskiego szyku ktory sama uwielbiam i ktoremu jestem wierna :)
    Pozdrawiam Aniu :*

    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło. :-)

      Usuń
  17. Świetna elegancka stylizacja :) p.s mas piękne włosy zapraszam do siebie buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie i stylowo w takich ciemnych kolorach :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię Twojego bloga Aniu.Mam male pytanie:-) zdradzisz ile masz wzrostu?
    pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, czy planujesz jeszcze jakąś mini wyprzedaż swojej szafy? ;-)

    Pozdrawiam, Aga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie planowałam, ale jeżeli interesuje Cię coś konkretnego - napisz maila. :-)

      Usuń
    2. Napisałam. ;-)

      Usuń
  21. A Ty już zaczęłaś studia? :-) Tak mi się wydaje, bo tak rzadko wpisy dodajesz i rzadko odpowiadasz na komentatrze... ;-)

    Ładne stroje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem? W jakim celu opublikowałaś mój komentarz, skoro nawet nie masz zamiaru na niego odpowiedzieć?...więcej tu nie wejdę, strata mojego czasu.

      Usuń
    2. Przeoczyłam Twój komentarz, nie miałam zbyt wiele czasu w weekend, żeby odpisywać na wszystkie po kolei - przepraszam jeżeli poczułaś się urażona. Pozdrawiam.

      Usuń
    3. A czyto jest jakiś obowiąek odpowiadać na cito na pytania ?! Ogarnijcie sie ludzie...

      Usuń
  22. W jakim rozmiarze masz tą kurtkę? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie ma to znaczenie? Zawsze Ania odpowiada, ze XS albo S

      Usuń
    2. Ma to dla mnie duże znaczenie bo mam taką samą figurę jak Ania. Poza tym można spojrzeć na tabelę wymiarów, ale tak, kiedyś z Mango zamawiałam bluzkę no i właśnie w rozmiarze S, bo tak wywnioskowałam z tabeli wymiarów wraz z moimi wymiarami i co? S-ka była za duża musiałam odsyłać i zamawiać XS-kę.

      Usuń
  23. Idealna kurtka! Bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam chustę z mango! <3

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://stylebyalless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w takim kolorze, że pasuje do wielu rzeczy. :-)

      Usuń
  25. Świetne stylizacje - nawet nie jestem w stanie stwierdzić, która podoba mi się bardziej.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  26. Obie stylizacje bardzo w moim stylu :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://magdalenaesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)