czwartek, 10 września 2015

BYE BYE SUMMER

Zrobiło się jesiennie - upalne lato odeszło w zapomnienie, ustępując miejsca ochłodzeniu. W związku z tym z przyjemnością wróciłam do zdjęć, które zrobił Tata podczas jednego z naszych poobiednich, niedzielnych spacerów. Poza stylizacją przemycam do wpisu odrobinę przyrody, która pozwala odnaleźć równowagę i spokój. Mam nadzieję, że Wam się spodoba! :-)











kurtka - Levi's, spodenki - Zara, tunika - SheIn, zegarek - DKNY, botki - Tommy Hilfiger

Miłego wieczoru! :-)

66 komentarzy:

  1. Bardzo pozytywny post Aniu! Stylizacja jest piękna, a zarazem skromna, urzekła mnie niezmiernie. Ty z kolei jak zwykle wyglądasz zjawiskowo, zazdrość mnie zżera, kiedy oglądam Twoje fotki. Chyba nigdy nie zdarzyło Ci się wyjść na jakiejś kiepsko :)

    Pozdrawiam serdecznie!
    Irma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko dlatego, że wybieram wyłącznie takie zdjęcia, na których wyszłam korzystnie. ;-)
      Cieszę się, że stylizacja przypadła Ci do gustu! Pozdrawiam ciepło! :-*

      Usuń
  2. Uwielbiam Twoje wlosy ! Piekne i geste. Zazdroszcze jak nie jedna z nas :) zapraszam Cie na mojego bloga zwiazanego z makijazem :) moze czyms sie zainspirujesz :) agatowemakijaze.blogspot.com zapraszam buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna jesteś :) Twoje włosy, to Twój wielki atut - czasem ich nie ścinaj! :D
    Przepiękna stylizacja, dość letnia, elegancka ale i casualowa :)
    Super

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna stylizacja i śliczne botki :-) Sama bardzo się cieszę na nadchodzącą jesień :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Miło się ogląda, a Twój tata robi ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne buty :) ostatnio "choruje" na TH :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja choruję na tę torebkę: https://www.zalando.pl/michael-michael-kors-jet-set-travel-torebka-niebieski-mk151h00z-k11.html?size=One%20Size&wmc=SEM48_CR_PL_2103106.&opc=2211&ef_id=Ve3bwQAABcBgjyeb:20150909204127:s

      Hmm, chyba muszę podsunąć ten link Ukochanemu... ;-) Aneczka, pięęęknie wyglądasz! :-*

      Usuń
  7. Jesteś moim włosowym ideałem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje włosy na tych zdjęciach wyglądają na trochę spalone i wysuszone...Ale może to tylko wrażenie ze względu na jaśniejszy kolor. Stylizacja sama w sobie fajna! Aniu, jakie plany na ostatni miesiąc wakacji? Wybierasz się jeszcze na jakieś wycieczki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako jedna z nielicznych blogerek robisz proste, ale jednocześnie nieoczywiste, świetne stylizacje które nie są przesadzone, można się zainspirować i bez wstydu wyjść na ulicę, heh ;)

    Pięknie się opaliłaś i masz zdolnego tatę, bo dzięki paru zdjęciom czuję się jak na spacerze z Wami;)
    A bardzo lubię patrzeć na wszelkiego rodzaju kwiaty i zioła. Plus za fotografię krwawnika!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Taty, będzie mu bardzo miło. :-)

      Usuń
  10. Ania, kiedyś podniesiesz swoich pacjentów na nogi samym wyglądem ! ;-) Pogratuluj Tacie znakomitego zmysłu fotograficznego ;-)

    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak wiele miłych słów! :-*

      Usuń
  11. Anuszka, jesteś przepiękna!! Powtarzam to tysiące razy i...powtórzę tysiąc pierwszy...:-) Ideał...<3 Mam nadzieję, że prywatnie wszystko u Ciebie OK!

    Lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wszystko w porządku, dziękuję i pozdrawiam. :-)

      Usuń
  12. idealnie :) to rozjaśnienie włosów bardzo na +.

    OdpowiedzUsuń
  13. W jakim rozmiarze masz tą bluzeczkę? :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja.;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, jak fajnie widzieć Cię w takiej odsłonie! Podoba mi się stylizacja, jest troszkę inna od tych, które do tej pory pokazywałaś.

    Myślę, że się nie pomylę, stwierdzając, że Twój tata zna się na robieniu zdjęć. Są naprawdę dobre. Zrobił Ci wspaniały prezent tymi fotkami - szczególnie portrety są piękne. Nic tylko wywołać w dużym formacie i powiesić na ścianie.

    PS. Do twarzy Ci w nowej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba! :-)
      Co prawda oboje jesteśmy fotoamatorami, ale lubimy robić zdjęcia - tym bardziej miło, że uznałaś je za dobre. :-) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. Podoba, podoba :) Nie zwykłam chwalić czegoś, co na pochwały nie zasługuje. Poza tym nie mam żadnego interesu w tym, by Ci słodzić :) Zazwyczaj prezentujesz nam spodnie, koka itd itp. Ta stylizacja jest inna, dlatego postanowiłam poświęcić parę minut na komentarz, by dać Ci znać, co o niej sądzę [i powiedzieć, że się podoba i że chcę więcej i więcej] :)

      Ja również jestem amatorką pełną gębą, co nie zmienia faktu, że bardzo lubię robić zdjęcia [szczególnie uwieczniać pejzaże Irlandii] i robię ich naprawdę sporo. Więcej niż statystyczny turysta z Azji ;) To już chyba podchodzi pod jakąś manię :)

      Już piątek!!! Miłego weekendu życzę. Ja właśnie wróciłam z pracy, co mnie ogromnie cieszy :) Zaraz lecę na kawę i film. Relaks to to czego mi teraz trzeba.

      Ups, znów się rozpisałam. Niczym największa gaduła, którą przecież wcale nie jestem. Pa!

      Usuń
  16. Pięknie wyglądasz! Szok, że lato się już kończy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień też potrafi być piękna. :-)

      Usuń
  17. jakie piękne ujęcia :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z #OOTD! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a gdzie dokładnie kupujesz buty TH?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez internet - eu.tommy.com, Answear.com, Gomez.pl, Zalando.pl lub w sklepach stacjonarnych. :-)

      Usuń
  19. Rewelacyjnie ze sobą wszystko połączyłaś ;) Bardzo mi się podoba to zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cool outfit, love how the the top softens it. By the way your hair is gorgeous!

    Hugs
    Andy
    www.theblacklabelblog.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ania, chodzisz w Air Maxach?

    OdpowiedzUsuń
  22. Zjęcia piękne, jestem zachwyocna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful :) you are an inspiration^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakoś tak poważnie wyglądasz na tych zdjęciach, takie odniosłam wrażenie. Oczywiście nie odbierz tego jako złośliwość z mojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez to zauważyłam, inaczej niż zwykle

      Usuń
    2. bo to nie był spontaniczny, wesoły, beztroski spacer z tatą tylko typowe pozowanie do zdjęć właśnie z założeniem, że pójdą zrobić zdjęcia, które trafią na bloga.

      Usuń
    3. "bo to nie był spontaniczny, wesoły, beztroski spacer z tatą tylko typowe pozowanie do zdjęć właśnie z założeniem, że pójdą zrobić zdjęcia, które trafią na bloga." - no i...?
      MM

      Usuń
    4. Z Rodzicami zawsze jest beztrosko. :-)

      Usuń
  25. Aniu, nie skomentuję Twojej stylizacji, ponieważ tyle jest teraz tych modowych blogów i tyle dziewczyn ładnie się ubiera, że mało co robi na mnie większe wrażenie... Co oczywiście nie zmienia faktu, że całe zestawienie wygląda bardzo dobrze :) Chcę tylko napisać, że masz niezwykle klasyczną, posągową urodę - taką ponadczasową. Ilekroć patrzę na Twoje zdjęcia, to się Tobą zachwycam. Oczu oderwać nie mogę od twarzy, no i oczywiście przepięknych włosów. Twoja aparycja przypomina mi trochę Olivię Palermo :) Do tego medycyna, gra na pianinie... Zazdroszczę rodzicom, chłopakowi i życzę sobie, bym kiedyś miała taką córkę jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle komplementów, że aż nie wiem co odpisać. Oczywiście dziękuję, choć daleko mi do pięknej Olivii Palermo to muszę przyznać, że bardzo miłe porównanie. :-)

      Jestem przekonana, że będziesz miała wspaniałą, kochającą córkę - życzę Ci tego i pozdrawiam serdecznie. :-)

      Usuń
    2. Ja też zawsze widziałam duże podobieństwo między Tobą a Olivią - macie bardzo podobny kształt twarzy!

      Usuń
  26. Śliczne zdjęcia, a stylizacja bardzo mi się podoba :) Lubię tu do Ciebie zaglądać, pozdrawiam :)
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękny makijaż bardzo twarzowy taki delikatny...oko chyba inaczej podreślone niż zawsze, brak przerysowanych rzęś cudowny..............pozdrawia sandra

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo klimatyczne i nastrojowe zdjęcia:-) Właśnie za to lubię Twoj blog. Az mi się smutno zrobiło, gdy przeczytałam, że dopuszczasz opcje zawieszenia bloga. Mam nadzieję, ze zamieścisz chociaz od czasu do czasu swoje zdjęcia na instagramie bądź facebooku:-) Bardzo lubię Twoj styl i myślę, ze nie tylko ja, ale takze wiele z Twoich wiernych czytelniczek chciałyby również śledzić jego dalsza ewolucję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładając bloga nie spodziewałam się, że będę miała stałe grono Czytelniczek, które z roku na rok rosło. Dziękuję Wam za to, że jesteście ze mną tak długo, ponieważ bez Was blog by już dawno przestał istnieć. :-)

      Usuń
  29. Aniu, widzę niewiele makijażu i powiem jedno - jestem na TAK! Młodzieńcza niewinność aż bije od tych zdjęć, lubię Cię w takiej wersji natural :-). Poza tym stylizacja super - na luzie, ale z klasą! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak ułożyłaś włosy w tym poście? Lekko tapirowałaś czy układałaś na grubą, okrągłą szczotkę? :-) Aaaa i czym podkreslałaś brwi? Kredka, cień? :-)

    kamila

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy przeczytałaś Aniu w te wakacje jakąś ciekawą książkę / książki bądź oglądnęłaś film warte polecenia?:-)
    Pięknie skomponowane zdjęcia stylizacji z zdjęciami natury.
    Pozdrawiam i życzę udanej końcówki wakacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy któraś z czytelniczek bądź Ty Aniu zna jakieś fajne miejsce w Bieszczadach warte polecenia?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polańczyk. Góry a do tego Jezioro Solińskie.
      Osobiście ze znajomymi wynajmowaliśmy ten domek: http://www.zacisze21.com.pl/

      Usuń
    2. Również polecam Polańczyk, piękne miejsce :)

      Usuń
    3. Dziekuje za pomoc:-)

      Usuń
  33. Aniu, czy mogłabyś podać link do tych botków? Świetne zdjęcia i styliacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie. Klasa sama w sobie. Bardzo podobają mi się te buty, ale niestety nie mogę sobie na nie pozwolić, szukam czegoś podobnego w niższej cenie.
    Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu mogłabyś napisać jakiego użyłaś różu/ bronzera do podkreślenia kości policzkowych?
    Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też się nie mogę pogodzić z końcem wakacji :( uwielbiam lato

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna sesja! uwielbiam połączenia jeansu z białymi, delikatnymi bluzkami ;)

    zapraszam,
    casuallydressed.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Pewnie słyszałaś to już miliony razy, ale Twoje włosy są przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Aniu kiedy jakiś nowy post? :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Ostatnio spędzałam czas na przeglądaniu Twoich wpisów, dotrwałam do samego początku ;) Muszę CI powiedzieć, że jesteś niezwykłą "czarodziejką". Uwielbiam takie blogi jak Twój, jest bardzo inspirujący. Z każdym wpisem zaskakiwałaś mnie coraz bardziej. Jestem zachwycona Twoją urodą <3 Natknęłam się na Twój blog przypadkiem i jestem pewna, że zostanę tu na dłużej ;) W końcu mogę nie tylko obserwować Twoje poczynania od niedawna stworzyłam swój własny blog mogę i coś tu u Ciebie naskrobać :) Muszę Cię obserwować obowiązkowo ;)

    Zapraszam na mój raczkujący blok o szyciu w którego wkładam dużo serca ;)
    http://szyciowemarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)